Προς το περιεχόμενο

Παράπονα για εξυπηρέτηση από e-shop.gr


mtsouklidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αυτή είναι η τυπική διαδικασία με την διαφορά ότι αρχικά τους ρωτάς: να το φέρω σε εσάς ή να απευθυνθώ στην εταιρεία του προϊόντος?

 

Κανεις πολυ μεγαλο λαθος σε αυτο. Αν σου χαλασει κατι και επικοινωνησεις με το καταστημα απο το οποιο το πηρες, το καταστημα πρεπει να σε ενημερωσει οτι εχεις 2 επιλογες :

α)Το αφηνεις στο καταστημα και επειδη ειναι μεσαζοντας θα το λαβεις πισω σε 10 μερες

β)Στειλτο μονος σου και θα το λαβεις πισω σε 7 ημερες.

 

Η επιλογη α ειναι must. Απο τη στιγμη που πουλας κατι σαν καταστημα πρεπει μετα να το υποστηριξεις..Αν δεν μπορεις εσυ ο ιδιος, το στελνεις στον προμηθευτη σου, το επισκευαζει, στο επιστρεφει και το δινεις στον πελατη. Το θεμα ειναι οτι το e-shop δεν θελει να εχει περισσοτερους υπαληλλους να ασχολουνται με αυτα τα θεματα για να μην εχει εξοδα και ετσι δεν μπορει να το κανει. Επομενως προκειται για μια τελειως αντιεπιχειρηματικη κινηση του e-shop με αποτελεσμα να χανει πολλους πελάτες. Για παραδειγμα απο μενα που ειμαι στο χωρο της πληροφορικης σε οσους με ρωτανε απο που να ψωνιζουνε τους λεω (οπουδηποτε βρειτε τη φτηνοτερη τιμη εκτος απο το e-shop). Αν βαλω κατω προχειρα ποσοι δεν εχουν ψωνισει απο το e-shop εξαιτιας μου φετος, βγαινουν 3000 χοντρικα. Υπολογισε σε ποσους θα ειπαν και αυτοι το ιδιο επειδη τους το ειπε και καλα ο ειδικος (εγω δλδ)...Καπως ετσι διαδιδεται η βρωμα και χανεις το παιχνιδι. Δες και στο internet σε ολα τα φορουμς τι καντηλια σερνει ο κοσμος. Για το e-shop εχω καμμια 10αρια ιστοριες να πω αλλα βαριεμαι. Ενας υπαλληλος με 700€ θα τους εξασφαλιζε τη χαμενη πελατεια που θα τους εδινε 10αδες 1000αδες ευρω το χρονο.

 

 

Εγώ προσωπικά χρησιμοποίησα την τεχνική υποστήριξη του e-shop 2 φορές.

Την μία φορά μάλιστα, τους πήγα καμμένη μία ΑΤΙ 3870.

Ε λοιπόν σε 12 μέρες μου έστειλαν καινούρια.

 

Ακριβως αυτο πρεπει να κανουν.

 

 

Και πάλι για μένα τα 5 και τα 15 ευρώ διαφοράς από το Πλαίσιο, είναι διαφορά.

 

Στο πλαισιο αν τους πεις οτι το Χ προιον στο e-shop εχει 10€ φτηνοτερο, σου κανουν την ιδια τιμη. Ειναι πολιτικη της εταιριας και να το εχετε ολοι υποψιν.

 

Τελος να πω οτι σαν υπευθυνος μηχανογραφησης σε εταιρια, εχω αψογη συνεργασια με το πλαισιο οπου με ενα τηλεφωνημα και χωρις καθολου αναμονη βρισκω τον πωλητη μου. Αν μιλαει με παιρνει αυτος σε 5 λεπτα.

Καποτε ειχα επιχειρηση να κανω συνεργασια με το e-shop. Δοκιμασα να μιλησω με το τμημα εταιρικων πελατων 2 φορες για να τους στειλω το ΦΕΚ και περιμενα και τις 2 φορες 20 λεπτα όπου και το εκλεισα. Αυτοι χάσανε...

Επισης αν παραγγειλω στο πλαισιο εναν υπολογιστη ειτε σαν ιδιωτης ειτε σαν εταιρια πριν απο τις 3 το μεσημερι, την αλλη μερα το πρωι βρισκεται στο χωρο μου. Το e-shop θελει 5-6 ωρες.

Οσον αφορα τις εγγυησεις ποτε δεν ειχα κανενα προβλημα.

Αρα?Και δεν πληρωνω ακριβοτερα και εχω μακραν καλυτερη εξυπηρετηση.

 

 

-----Προστέθηκε 20/11/2008 στις 04 : 25 : 10-----

 

 

Οσον αφορα τα RMA εχω πολυ καλη εμπρειρια παμπολλες φορες με Western Digital και Corsair. Και οι 2 περιπτωσεις αφορουσαν προιοντα που ειχα παρει απο e-shop και προτιμησα RMA απο το να βγαλω καρκινο. Βεβαια με στη WD εχω στειλει 2-3 φορες μαζικα δισκους αγορασμενους απο διαφορετικους προμηθευτες.

Δημοσ.

gia μενα αν μπορεις να αποφυγεις το καταστημα και να πας επιτοπου αντιπροσωπεια οταν κατι το κοιταει η ιδια αντιπροσωπεια τοτε καντο.kaνενας λογος να υπαρχουν ενδιαμεσοι.αλλο αν ειναι πχ το πλαισιο και στο αλλαξει αυτο αλλα οτι κοιταει η αντιπροσωπεια πχ plextor,apc ,pioneer,canon πηγαινε τα επιτοπου εκει.πιο γρηγορα.

Δημοσ.

εκτός απο τηλέφωνο στην plextor μπορείς να κάνεις απο το site όπως είπε ο poulinos.

 

Εγώ το είχα κάνει κάποτε και σε 3 μέρες είχα ένα καινούριο στο σπίτι!!

Δημοσ.
εκτός απο τηλέφωνο στην plextor μπορείς να κάνεις απο το site όπως είπε ο poulinos.

 

Εγώ το είχα κάνει κάποτε και σε 3 μέρες είχα ένα καινούριο στο σπίτι!!

 

εχει προγραμμα που το τρεχεις και σου λεει το serial number αν και ειναι και τυπωμενο πανω στο dvd-r.σου στελνουν καινουριο και σου λενε οτι αν σε μια βδομαδα δεν σου εχουμε ζητησει το παλιο το πετας.εσυ το κρατας αμα θες.για αυτο το πληρωνεις ακριβα.ειναι σαν να πληρωνεις 2 αντι για ενα οποτε και να κρατησεις το παλιο δεν πειραζει.επισης οσο ξερω νομιζω οτι τα Plextor φορανε μηχανησμο της Pioneer.

Δημοσ.

Ακόμη και το πλαισιο, δεν παρέχει υποστήριξη και εγγύηση σε όλα τα προϊόντα του.

Εμένα παλιότερα οταν τους είχα επιστρέψει έναν χαλασμένο εκτυπωτή hp εντός εγγύησης, με παρέπεμψαν στην αντιπροσωπεία.

Δημοσ.

ολα της Hp τα κοιταει η ιδια για ενα λογω.διοτι τα επιδιορθωνει και δεν στα κανει αντικατασταση με καινοθριο.ενω ενα board δεν φτιαχνεται τουλαχιστον απο την αντιπροσωπεια.

Δημοσ.
ολα της Hp τα κοιταει η ιδια για ενα λογω.διοτι τα επιδιορθωνει και δεν στα κανει αντικατασταση με καινοθριο.ενω ενα board δεν φτιαχνεται τουλαχιστον απο την αντιπροσωπεια.

 

Τα Hp προιοντα που ειναι στον 1ο μηνα απο την αγορα τους εχουν DOA (Dead on arrival) και τα αλλαζει κατευθειαν ο μεταπωλητης βαση της οδηγιας της HP.

Δημοσ.

για τον πρωτο μηνα δεν ξερω.εγω παντως ειχα θεμα με μετασχηματιστη πηρα τηλ μου στειλαν αλλον και πηραν τον παλιο πισω.

Δημοσ.

(εκτος και αν εγραφε ρητως οταν το αγορασες [π.χ. στο site του e-shop] οτι για service πρεπει να καλεσεις τη Plextor, οποτε και καλα σου ειπαν.)

 

Είμαι 95% βέβαιως ότι αυτό είναι παράνομο. Ο πωλητής έχει την ίδια ευθύνη με τον κατασκευαστή. (δεν είμαι σίγουρος τι γίνεται στη περίπτωση που πωλητής θεωρείται μια ελληνική αντιπροσωπεία και το e-shop μετα-πωλητής.)

Δημοσ.
Είμαι 95% βέβαιως ότι αυτό είναι παράνομο. Ο πωλητής έχει την ίδια ευθύνη με τον κατασκευαστή. (δεν είμαι σίγουρος τι γίνεται στη περίπτωση που πωλητής θεωρείται μια ελληνική αντιπροσωπεία και το e-shop μετα-πωλητής.)

 

δεν νομιζω οτι ειναι παρανομο.καποις φορεςδεν αναλαμβανει ο μεταπωλητης αλλα ο πελατης πρεπει να μιλησει με την ετερεια.πχ lg.τους μιλας ερχονται παιρνουν την οθονη και φερνουν αλλη πραγμα που δεν μπορει να κανει το eshop.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα και απο μένα.. Πολύ προσοχή σε όλους όσους αγοράσουν από το plaisio οι άνθρωποι είναι μεγάλοι καραγκιόζηδες! Πήρα το Asus 1000Η και σε δύο ώρες που το άνοιξα είδα ότι η μισή οθόνη δεν δούλευε.. Πήγα στο μαγαζί για άμεση αντικατάσταση και μου είπαν “πάρτο σπίτι και βγάκε άκρη, έχει σφραγίδα κύριε η απόδειξη για την συμφωνία μας με την Asus(σφραγίδα δεν υπάρχει πουθενά). Το πήρα λοιπόν και επί δύο μέρες παίρνω την Asus χωρίς καμία τύχη. Τους το ξαναπήγα και είπα στον Κύριο υπεύθυνο άκου δύο λύσεις: Αν πιάσεις γραμμή από το σπίτι σου στο χαρίζω, αν όμως γυρίσουν και μου πούν ότι η εγγύηση έληξε για την οθόνη (αναφέρει μέσα στην εγγύηση 3 μέρες) θα το πληρώσεις από την τσέπη σου, μια που είσαι τόσο σίγουρος για την αξιοπιστία και τις συνεργασίες σας. Το άφησα αφού μάλωσα και τους είπα οτι θα παραμείνει εκεί και περιμένω ειδοποίηση για νεότερα. Αυτό είναι το Plaisio παιδιά.. Προ ημερών τους πήγα ένα πολυμηχάνημα Cannon, 2 ωρών δεν δούλεψε ποτέ.. Μαλώσαμε και μας το άλλαξαν.. Έτσι το plaisio.. Συμβουλή φορτώστε με καντίλια γιατί είναι απατεώνες.. Θα σας πω ένα απλό πράγμα αν αγοράσω απο το εξωτερικό έχω εγγύηση 2 έτη σωστά? Σωστά.. Πιος μου λέει εμένα ότι δεν τα αγοράσαν απο το εξωτερικό με κόστος 140 ευρώ το καθένα τα πουλάνε 449 και όταν πάθει κάτι πάρτε την Asus.(Της οποίας το service εδρεύει μόνο στην Ιταλία παράξενο ε?) Όσο για τους πωλητές πρέπει κάποτε να γίνουν υπεύθυνα άτομα και να ενημερώνουν τον πελάτη για τις εγγυήσεις και για τα προβλήματα που μπορεί να έχει, όχι μόνο να πουλάνε προϊόντα.. Πήγα απο το Public επειδή αγανάκτησα και ρώτησα ένα πωλητή και του λεώ αν το αγοράσω και επιστρέψω σε δύο ώρες και σου πω ότι έχει πρόβλημα, τι γίνετε σε αυτήν την περίπτωση? Μου απαντάει ότι σου επιστρέφω τα χρήματα ή σου κάνω άμεση αντικατάσταση με άλλο.. Καταλαβαίνετε τι απατεώνες είναι στο Plaisio.. Πρέπει να ξυπνήσουμε και να μην ξανα αγοράσουμε τίποτα απο κει..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...