mtsouklidis Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΟ E-SHOP.GR Την 15/1/2007 αγόρασα αντί 65 € από το e-shop Χαλανδρίου για τον Η/Υ μου το PLEXTOR PX-755A/T3 DVDR/RW BULK το οποίο όπως μου είπαν έχει διετή εγγύηση. Ενώ η έως τώρα χρήση της συσκευής ήταν μέτρια, πρόσφατα και ενώ ξεκίναγε την αντιγραφική διαδικασία, διέκοπτε ξαφνικά βγάζοντας μήνυμα : Could not perform end of Disc-at-once με αποτέλεσμα να μην κάνω τη δουλειά μου και να καταστρέφονται τα δισκάκια. Κατόπιν αυτού την Παρασκευή 14-11-2008 και εφόσον απελπίστηκα να καλώ το 2115000500/2 για το service του e-shop το οποίο ήταν μονίμως βουβό, έστειλα ένα mail με συνημμένα δύο log files που περιέγραφαν όλη τη διαδικασία αντιγραφής. Μετά από καμιά ώρα με καλεί το παραπάνω τηλέφωνο και μια κοπέλα με ρώτησε τι ακριβώς θέλω. Της εξήγησα και μου είπε να πάω τη συσκευή στο πλησιέστερο κατάστημα που ήταν στο Χαλάνδρι και την άλλη μέρα θα το έπαιρναν αυτοί (στο κεντρικό του Μενιδίου), οπότε νομίζοντας ότι θα εξυπηρετηθώ πιο γρήγορα, ρωτάω αν μπορώ να το πάω απευθείας στο Μενίδι. Βεβαίως μπορείτε να το φέρετε μου είπε και μάλιστα με συνέδεσε και με κάποιον κύριο που μου εξήγησε ποια διαδρομή να ακολουθήσω ώστε να βρω το Τεχνικό Τμήμα του Μενιδίου. Αμέσως παράτησα όλες τις δουλειές μου και πήγα στο Μενίδι. Στον προθάλαμο υπήρχαν αρκετοί υπάλληλοι και απευθύνθηκα σε έναν. Επεξεργάστηκε τη συσκευή μπήκε στο pc του και κατόπιν μου είπε ότι δεν μπορεί να το παραλάβει και ότι θα πρέπει να το πάρω πίσω, να το συνδέσω και κατόπιν αφού μπω στο site της Plextor και δώσω κάποιες πληροφορίες, θα μου έστελναν courier ο οποίος θα μου το αντικαθιστούσε. Εγώ εξαγριωμένος τους είπα να το αφήσω εκεί και να επικοινωνήσουν αυτοί με την Plextor όμως μάταια ο προϊστάμενος προσπάθησε να μου ωραιοποιήσει την κατάσταση διότι δεν θα μετακινιόμουν καθόλου αφού θα ερχόταν ο courier στο σπίτι μου (λες και δεν είχα κάνει τον κόπο να πάω στο Μενίδι από κακή πληροφόρησή τους). Οπότε έξαλλος τους κατηγόρησα ότι: • δεν μπορεί να δίνουν μια απόδειξη λέγοντας στον πελάτη ότι το προϊόν έχει 2 χρόνια εγγύηση χωρίς να του προσδιορίζουν και που θα απευθυνθεί και πως θα ζητήσει υποστήριξη (άμα απαιτηθεί) • δεν είμαι υποχρεωμένος να μιλάω αγγλικά δεδομένου ότι μου έδωσαν να καλέσω το 00800 3122 3208 στο οποίο θα μπορούσα να μιλήσω στα ελληνικά (όπως μου είπαν) • δεν μπορεί μια τέτοια εταιρεία να μην προωθεί τις τηλεφωνικές κλήσεις στο τμήμα service. Μετά από την αντιμετώπισή τους αυτή κατάλαβα ότι δεν θα μου δώσουν λύση και έφυγα. Γυρίζοντας στο σπίτι μου με περίμενε ένα απαντητικό mail από το Τεχνικό τμήμα στο Μενίδι που μου έλεγε ότι και η αρχική τηλεφωνήτρια. Δηλαδή να πάω τη συσκευή στο πλησιέστερο κατάστημα. Αυτό εστάλη την ώρα που εγώ διαπληκτιζόμουν στην υποδοχή του Μενιδίου. Αυτό σημαίνει ότι ή δεν διάβασε κανείς προσεκτικά το mail ώστε να δει ότι πρόκειται για Plextor και άρα δεν πρέπει να το πάω σε κατάστημα e-shop ή δεν είναι ενημερωμένοι σωστά οι περισσότεροι υπάλληλοι ή μάλλον δεν ήθελαν να με εξυπηρετήσουν κάτι που δεν συμβαίνει ούτε στο Δημόσιο. Επίσης προσπαθώντας να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με την Plextor δεν μου απάντησε κανείς στα ελληνικά όπως μου είχαν πει στο Μενίδι (προφανώς για να με ξεφορτωθούν). Επειδή όμως πήρα το mail από το Τεχνικό τμήμα Μενιδίου, προσπάθησα να καλέσω τον κύριο που το είχε συντάξει. Δυστυχώς η επιλογή 2 του 2115000500 βουβαίνεται χωρίς να σε ενημερώνει κάποιος από το τηλεφωνικό κέντρο να μην περιμένεις σαν … Όμως επέμεινα και μίλησα με το τμήμα πωλήσεων. Μίλησα με κάποιον κύριο ο οποίος με άκουσε με κατανόηση και έδειξε ευαισθησία λέγοντας μου ότι θα βάλει κάποιον να με πάρει τηλέφωνο. Μέχρι σήμερα 19-11-2008 δεν με έχει καλέσει κανείς ούτε μου έχουν στείλει μήνυμα και αναρωτιέμαι πως μπορεί να ενημερωθεί η ηγεσία μιας εταιρείας για τα κακώς κείμενα στη λειτουργία της και κατ’ επέκταση στη βιωσιμότητα και το μέλλον της. Διότι δεν είναι το παν να είσαι πρώτος στις πωλήσεις αλλά θα πρέπει να έχεις και καλή υποστήριξη. Τέλος και επειδή με όσους συνομίλησα κανένας δεν με παρέπεμψε σε κάποιον παραπάνω υπεύθυνο είμαι υποχρεωμένος να κοινοποιήσω το παρόν, όχι για να βελτιωθεί το e-shop σαν εταιρεία αλλά για να προλάβω και άλλους αφελείς σαν εμένα…
antonl Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Το καλύτερο που χεις να κάνεις είναι ν αφήσεις το eshop.gr και να βρεις ένα φίλο που ξέρει αγγλικά και για να συνεννοηθεί με την Plextor (που φημίζεται για την εξυπηρέτησή της). [...] αλλά για να προλάβω και άλλους αφελείς σαν εμένα… Θα σε στεναχωρήσω όμως το παραπάνω έχει γίνει άπειρες φορές σ αυτό το forum και είναι γνωστό. Αλλά δυστυχώς δεν το πρόσεξες απ ό,τι φαίνεται...
epivitor Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Φιλε μου δικαιως εισαι αγανακτησμενος , και ποιος δε θα ηταν στη θεση σου. Εγω γι'αυτο το λογο οταν ειμαι αναμεσα στο e-shop και το πλαισιο προτιμω το πλαισιο γιατι οσες φορες χρειαστηκε μου αντικατεστησαν το προιον εκεινη τη στιγμη χωρις να με παραπεμψουν πουθενα αλλου. Δυστυχως ομως το πλαισιο πολλες φορες δεν εχει την ποικιλια του e-shop οποτε αναγκαστικα....
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Moderators Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Κακως. Ο καθε υπαλληλακος λεει ο,τι του κατεβει. Το πας πισω, τους λες: 1) Αυτο χαλασε 2) Ειχε 2 χρονια εγγυηση 3) Οριστε η αποδειξη, το εχω παρει απο δω και δεν εχουν περασει 2 χρονια. Αρα ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΣΤΟΝ ΚWLΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΤΕ ΤΟ. Κι αν πει μα μου... φωναζεις τον υπευθυνο. Θα ξεχασουμε την κοινη λογικα ρε παιδια...!! (εκτος και αν εγραφε ρητως οταν το αγορασες [π.χ. στο site του e-shop] οτι για service πρεπει να καλεσεις τη Plextor, οποτε και καλα σου ειπαν.)
darksoho33 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 για το εν λογω καταστημα τα εχουμε πει απειρες φορες. ας δωσουμε αλλου και 5-10ευρω παραπανω αλλα θα εχουμε το κεφαλι μας ησυχο αν χαλασει.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Moderators Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Ελα ρε ειδικα στο μενιδι ολο και καποιος θα παριστανει αυτο το ρολο
antonl Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Ελα ρε ειδικα στο μενιδι ολο και καποιος θα παριστανει αυτο το ρολο Για Μενίδι δεν ξέρω. Στουρνάρη και τηλεφωνικώς που το επιχείρησα δεν έβγαλα άκρη (ούτε βρήκα υπεύθυνο). Τελοσπάντων...
denthnpalevw Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Μια υποσχεση εχω δωσει στον εαυτο μου σημερα. Να μην ξαναγορασω απο e shop. Aftersales support μηδεν. 2 μερες προσπαθουσα να βγαλω ακρη και τιποτα δεν έγινε.
poulinos Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2008 για μενα οταν η εγγυηση καλυπτεται απο την ιδια την ετερεια το θεωρω βλακεια να μπλεκεις με το eshop.εγω για Plextor ειχα φτιαξει rma απο το ιντερνετ θυμαμε.και δεν εμπλεξα με το καταστημα και βρηκα την ηρεμια μου.και ναι ο πωλητης δεν μπορει να κανει κατι οταν η εγγυυση καλυπτετε απο την αντιπροσωπεια και δεν το λεω για να υπερασποιστω το eshop giati kai εγω το σιχαινομε γι απολλα πραγματα.απλα εσυ χανεις χρονο ενω μπορεις μεσα απο το site σε δυο ημερες να εχεις αλλο.
mtsouklidis Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2008 Φίλοι μου, σας ευχαριστώ για τη συμπαράσταση και τις συμβουλές. Εγώ θα προσπαθήσω να έρθω σε επαφή με την Plextor και αν δε λυθεί το θέμα, το πολύ πολύ να πετάξω τη συσκευή. Άλλωστε με 25 € θα βρω κάτι που ενδέχεται να είναι και καλύτερο. Σημασία έχει να γνωρίζουμε τις παγίδες της Αγοράς και πάντα να είμαστε καχύποπτοι και προετοιμασμένοι, διότι στη χώρα μας οι περισσότεροι επαγγελματίες, χωρίς υποδομές και πουλώντας αέρα κοπανιστό, προσβλέπουν να αποσβέσουν το ταχύτερο δυνατόν τα αρχικά τους έξοδα και κερδοσκοπίσουν. Γι αυτό πρέπει, με τη βοήθεια του διαδικτύου, εμείς οι απανταχού ριγμένοι να αλληλοενημερωνόμαστε για τα κακώς κείμενα της αγοράς και να πληροφορούμε και τα υποψήφια θύματα. Ειδικά αυτή την εποχή!!!
tomasss Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2008 Κακως.Ο καθε υπαλληλακος λεει ο,τι του κατεβει. Το πας πισω, τους λες: 1) Αυτο χαλασε 2) Ειχε 2 χρονια εγγυηση 3) Οριστε η αποδειξη, το εχω παρει απο δω και δεν εχουν περασει 2 χρονια. Αρα ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΣΤΟΝ ΚWLΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΤΕ ΤΟ. Κι αν πει μα μου... φωναζεις τον υπευθυνο. Θα ξεχασουμε την κοινη λογικα ρε παιδια...!! (εκτος και αν εγραφε ρητως οταν το αγορασες [π.χ. στο site του e-shop] οτι για service πρεπει να καλεσεις τη Plextor, οποτε και καλα σου ειπαν.) Αυτή είναι η τυπική διαδικασία με την διαφορά ότι αρχικά τους ρωτάς: να το φέρω σε εσάς ή να απευθυνθώ στην εταιρεία του προϊόντος? Εγώ προσωπικά χρησιμοποίησα την τεχνική υποστήριξη του e-shop 2 φορές. Την μία φορά μάλιστα, τους πήγα καμμένη μία ΑΤΙ 3870. Ε λοιπόν σε 12 μέρες μου έστειλαν καινούρια. Μπορεί να άργησε, γιατί έτσι είναι το σύστημα τους ( όσοι δουλεύουν σε γραφεία ξέρουν), αλλά στην τελική εξυπηρετήθηκα. Και πάλι για μένα τα 5 και τα 15 ευρώ διαφοράς από το Πλαίσιο, είναι διαφορά. Καλό, χρυσό το Πλαισιο, αλλά 3 φορές μου έδωσαν σαν καινούρια, μεταχειρισμένα (ανοιγμένα) προϊόντα. Οπότε να την βράσω την αντικατάσταση του 5 λεπτου. Κοινή διαπίστωση, είναι ότι πρέπει να μάθεις να μιλάς και να απαιτείς, να πιέζεις. Και στις 2 περιπτώσεις. Και φυσικά να κυνηγάτε το φθηνότερο.
antonl Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2008 [...]Κοινή διαπίστωση, είναι ότι πρέπει να μάθεις να μιλάς και να απαιτείς, να πιέζεις. Και στις 2 περιπτώσεις. Και φυσικά να κυνηγάτε το φθηνότερο. Το πρώτο δεν έχει πάντα αποτέλεσμα. Τουλάχιστον κάποιο επιθυμητό θετικό αποτέλεσμα, πέρα του να σου γίνουν τα νεύρα κρόσσια. Και η επιθυμία μας για το απόλυτα φθηνότερο δημιουργεί τέτοιες καταστάσεις.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2008 Moderators Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2008 Το e-shop δεν ειναι πια το απολυτο φθηνοτερο! Με λιγο σκρουτζινγκ διαπιστωνεις οτι παρα πολλα προϊοντα διατιθενται απο διαφορα 'μαγαζακια' σε χαμηλοτερες τιμες. Το θεμα ειναι: Διακινδυνευεις να αγορασεις απ αυτα?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2008 καλά και για την συγκεκριμένη περίπτωση δεν ξέρω και γω πόσα topics υπάρχουν που λένε για το πόσο φοβερό RMA έχει η ίδια η Plextor... έπρεπε να είχες κάνει κατευθείαν σε αυτή...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.