Προς το περιεχόμενο

Διαφορά τιμών internet/καταστημάτων


o_magazatoras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ρε κορίτσι μου γλυκό, επειδή πραγματικά τώρα φτάνω στα όρια της σχιζοφρένειας, την καταναλωτική δύναμη του έλληνα καταναλωτή δεν ήθελες?

 

Το αν θεωρώ το σημερινό σύστημα δίκαιο δεν ήθελες? Που δεν σε καλύπτουν πάλι?

 

Έχω παραθέσει 421235151 παραδείγματα που παραμένουν αναπάντητα και έχεις κολλήσει επι 4 ποστ στα στοιχεία. Τι ΔΕΝ λένε τα στοιχεία που περιμένεις να διαβάσεις? Την εξέλιξη της καταναλωτικής δύναμης του έλληνα από το 1984-σήμερα? Τόσο συγκεκριμένα? Τόσο συγκεκριμένα στοιχεία δεν έχω, και δεν πρόκειται να κάτσω να ψάξω για να κολλήσεις μετά στο γιατί έβαλα 2 τελείες αντί για μια. Αν έχεις κάτι να πεις για όλα αυτά που είπα έχει καλώς. Αν όχι πάλι τι να γίνει, θα μείνω με την απορία (και την ικανοποίηση βεβαίως βεβαίως).

...ε αφού δεν έχεις ...πως κρίνεις τα δικά μου αναξιόπιστα ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
  • Απαντ. 200
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

@@σοσ@

έχουμε το 1. όπου σου απάντησαν

έχουμε το 2. όπου σου απάντησαν

για όνομα, μην φτάσουμε στο 1000. για να ξαναγυρίσουμε στην αρχή.

το 3. λογικά είναι το "ποιο σύστημα πιστεύεις ότι θα ήταν καλύτερο".

άμα θες ψάξε "το καλύτερο πολίτευμα", έχει γίνει αρκετή ανάλυση επί αναλύσεων εκεί. νομίζω αρκεί.

Δημοσ.
@@σοσ@

έχουμε το 1. όπου σου απάντησαν

έχουμε το 2. όπου σου απάντησαν

για όνομα, μην φτάσουμε στο 1000. για να ξαναγυρίσουμε στην αρχή.

το 3. λογικά είναι το "ποιο σύστημα πιστεύεις ότι θα ήταν καλύτερο".

άμα θες ψάξε "το καλύτερο πολίτευμα", έχει γίνει αρκετή ανάλυση επί αναλύσεων εκεί. νομίζω αρκεί.

στο 2 τι απάντηση συμφωνούμε για να το καταλάβω΄.
Δημοσ.

η προφανής απάντηση είναι ότι θα συμφωνούσε (αλλά και πάλι θα το γύριζε σ' ένα σύστημα που θα τον συνέφερε)

πάμε στο 3.

Δημοσ.

Ωπα εδώ stop. Δυστυχώς .:-)

 

...όταν και αν συμφωνήσουμε ότι πρέπει να αλλάξει τα ξαναλέμε ,

προς το παρόν ...μένουμε στο 2 ..και ...βλέπουμε ;)

Δημοσ.

να συμφωνήσουμε σε τι;

στο γεγονός ότι θα έπρεπε να αλλάξει το σύστημα;

μα το είπαμε αυτό. Συμφωνούμε.

παρακάτω.

έλα τώρα.

Δημοσ.
να συμφωνήσουμε σε τι;

στο γεγονός ότι θα έπρεπε να αλλάξει το σύστημα;

μα το είπαμε αυτό. Συμφωνούμε.

παρακάτω.

έλα τώρα.

σσσσσ...πάω για μυστική συνάντηση με τον πεφωτισμένο ...καθοδηγητή μου ...τον ... μορφέα , καληνύχτα:-)

 

Δημοσ.
Και ποιο δεν είναι;

Αυτό όπου δεν εκμεταλλεύονται οι λίγοι τους πολλούς για να θησαυρίσουν εις βάρος τους αυτό όπου ο ισχυρότερος δεν καβαλάει τον ασθενέστερο αυτό όπου υπάρχει συνεργασία και όχι αλληλοσπαραγμός αυτό όπου το εικονικό μέσο ανταλλαγής δεν είναι μέσο χειραγώγησης αυτό όπου υπάρχει ισονομία αυτό όπου υπάρχει σεβασμός στη φύση αυτό που κοιτάει την ουσία κι όχι την επιφάνεια αυτό όπου υπάρχει παιδεία και όχι εκπαίδευση αυτό που κοιτάει το μέλλον και όχι το ότι προλάβουμε αυτό που πρώτ' απ' όλα πρέπει να θέλεις να φτιάξουμε

 

Καπου στο μακρυσεντονο (ελεος δε διαβαζεται με τιποτε), μιλησες για την εξελιξη, τον αντιχειρα κλπ. Και καπου εβαλες και την τρομακτικη σκεψη οτι πριν 50 χρονια παραλιγο να αφανιστουμε. Που λοιπον ειναι η εξελιξη; παρα μονο στο να μπορεσει ο καθε ανθρωπος να περασει καλυτερα, αλλα οχι με γνωμονα το να περασει καλα εστω, και ο διπλανος του; Το να του εξαφανιστει με τα χρονια ο αντιχειρας, δεν θα γινει γιατι εγινε καλυτερος ανθρωπος, αλλα γιατι καταφερε να μην το χρησιμοποιει, προς οφελος του. Δε βλεπω καποια ουσιαστικη εξελιξη οσον αφορα τη χειροτερη μαστιγα του ιδιου του ανθρωπινου μυαλου: την εξουσια. Την ιδια αγαπη που ειχε ο ανθρωπος για την εξουσια πριν χιλιαδες χρονια, την ιδια ειχε και πριν 50 χρονια και παραλιγο να γινουμε οπως λες καπνος.

Αρα ο ανθρωπος ναι, ειναι και απανθρωπος, αρα και τα συστηματα που βγαζει στηριζονται σε αυτη την "ανθρωπια" του να καταφερει να περασει καλυτερα εις βαρος καποιου αλλου. Και για την εξουσια πριν 50 χρονια ηταν ικανος να αφανισει ακομη και τον ιδιο του τον εαυτο, αρκει να καταφερνε να το προλαβει να το κανει αυτος, κι οχι ο αντιπαλος του.

το αδιάβαστο ήταν για ΕΝΑΝ, pournaras (άντε για δυο, έτσι όπως μου βγήκε), και για συγκεκριμένα πράγματα.

Όποιος είναι μαζόχας enough, ας αράξει μια-δυο ωρίτσα να το διαβάσει όποτε θέλει με την ησυχία του.

Από 'κει και πέρα, είμαι βέβαιος πως όσο γυρνάγαμε στα δέντρα, δεν την πολυψάχναμε τί γίνεται με τον γείτονα. Με τα (εκατομμύρια) χρόνια όμως, φτάσαμε να έχουμε τυπόνια να θυσιάζονται για άλλους. Οπότε ναι, τα πράγματα εξελίσσονται, η ποιότητα της ανθρώπινης συνείδησης (όπου μπορείς να τη βρεις), έχει βελτιωθεί.

Ουκ ολίγοι δε από διάφορα πόστα προσπαθούν να προωθήσουν το καλό, το σωστό, το λογικό. Οπότε μη μου λες κι εσύ ένα "καμμένοι από χέρι είμαστε".

Το τί ζούμε γύρω μας σήμερα, είναι ανείπωτο από πλευράς τεχνολογικής εξέλιξης.

Πριν έναν αιώνα ούτε γι' αστείο θα μπορούσαν να χωνέψουν τα σημερινά. Οι δε λαοί, ήταν στο σύνολό τους σχεδόν απλά πρόβατα. Ενώ η γνώση σήμερα είναι προσιτή σχεδόν στον καθ' ένα. Μια, δυο γενιές μετά, δεν ξέρω πόσοι πια δεν θα ξέρουν στον κόσμο να χρησιμοποιούν υπολογιστή. Το να καταλάβει κανείς ότι το κοινό καλό θα είναι και δικό του καλό, προϋποθέτει να εκτεθεί σε πληροφορία και σε παιδεία. Όσοι έχουν το ψώνιο να προσφέρουν στον κόσμο, είναι αυτοί που φέρνουν αλλαγές, είναι αυτοί που παραδειγματίζουν, εμπνεέουν, προωθούν το "μη-απάνθρωπο". Δεν λέω κάτσε περίμενε αύριο-μεθαύριο μια λεμονιά θ' ανθίσει στη γειτονιά. Ίσως και να μην ανθίσει ποτέ, ίσως αύριο-μεθαύριο καταφέρουμε και τα τινάξουμε όλα στον αέρα. Αλλά όσο θα στέλνουμε ανθρωπινότερους ανθρώπους να μας κυβερνήσουν, όσο θα "φτιάχνουμε" ανθρωπινότερους για να στείλουμε, τόσο θα προχωράει το πράγμα. Δεν έχει νόημα να ρωτήσεις "πώς θα είναι οι συνθήκες, πώς θα γίνει το ένα, πώς θα γίνει το άλλο". Ίσως όνα χρειαστεί να ζορίσουν πολύ περισσότερο τα πράγματα με τον πλανήτη, να σφίξουν περισσότεροι κώλοι, και να στιφτούν περισσότερο σχετικά μυαλά και ν' αναλάβουν, ίσως να χρειαστούν λαϊκές εξεγέρσεις, χίλια δυο ίσως. Άλλωστε υπάρχουν πολύ πιο φωτισμένα μυαλά απ' το δικό μου, που μπορούν να συλλάβουν και το μέλλον, και πώς ακριβώς θα μπορούσαν να το στήσουν, τί κοινωνικές δομές θα υπάρχουν, και μπορούν να σου δώσουν ουσιαστικότερες απαντήσεις, είναι και μία η ώρα, είδες τί "έβγαλα" πριν, μη σκοτώνεις τα κομμάτια μου, το μόνο που μπορώ να πω είναι πως ό,τι καλό είναι να γίνει, από την παιδεία θα προκύψει, δε θα 'ρθει ουρανοκατέβατα.

 

* το περί εξέλιξης/αντίχειρα/ρέστα το έπιασες λάθος πάντως.

** δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ψώνια της εξουσίας pournaras, αν και σε γενικές γραμμές αυτοί που κυβέρνησαν, κυβερνάνε, και μάλλον θα κυβερνάνε για αρκετό καιρό ακόμα, λογικά είναι.

Δημοσ.

washcloud, να το θέσω αλλιώς:

ποιο δεν είναι, που να μπορεί όμως να εφαρμοστεί.

αυτό που λες ιδανικό είναι και το δέχομαι.

ανεφάρμοστο όμως. η θεωρία καλή, η πράξη χωλαίνει.

εγώ π.χ. θέλω να έχω 10 στη δούλεψη μου και να κάθομαι και να εισπράττω. εφόσον έχω τέτοια σκέψη και λογική, πώς μπορώ να αφομοιώσω ένα σύστημα σαν κι αυτό που μου παραθέτεις; και όχι μόνο εγώ, και ο κάθε σαν και μένα.

θα με διώξεις από το σύστημα σου; θα με περιθωριοποιήσεις; θα προσπαθήσεις να με κάνεις να το ασπαστώ;

@@σοσ@@, μάι μπαντ, δεν κατάλαβα. κρίμα και είχε μέλλον η συζήτηση. γκούντ νάιτ. και καλή ξεκούραση.

Δημοσ.

Διαφωνω, γιατι αυτο το οποιο μου εξηγεις πιο πανω δεν ειναι εξελιξη, αλλα γνωση και παιδεια. Τελειως διαφορετικα πραγματα.

Εξελιξη δε σημαινει το να μαθω να διαβαζω, διοτι με μια αλλαγη των πραγματων ο τρισεγγονος μου, μπορει παλι να μη διαβαζει, και να μην εχει προσβαση στη γνωση. Εξελιξη σημαινει, να αλλαξει κατι πανω μου, ωστε καποια επομενη γενια να γεννηθει με αυτο.

Γνωση και παιδεια σημαινει το να καταλαβει καποιος το καλο (δε σημαινει αυτοματα ομως οτι θα το πραξει κιολας), εξελιξη σημαινει το να γεννηθει μην ξεροντας πλεον οτι υπαρχει και κακο.

Επισης διαφωνω, στο κατα ποσο δεν ενοιαζε ο ενας τον αλλον οταν πηδαγαν απο δεντρο σε δεντρο, διοτι ως ον αγελης, το πρωτο πραγμα που εκανε ο ανθρωπος οταν εγκαθιστουνταν σε μια περιοχη, ηταν να "σημαδεψει" τα ορια της, και δε δεχοταν παρεισακτους μεσα στην περιοχη της οικογενειας - ομαδας οτι ηταν τελος παντων. Ηταν μια εξουσια, ιδια με τη σημερινη.

Εξουσια δεν αποζητουν μονο οι κυβερνητες, αλλα ολοι οι ανθρωποι ο καθενας στο μικροκοσμο του, ακομη και σε μια συζυγικη η σε μια ερωτικη η σε μια επαγγελματικη σχεση. Ποιος θα ειναι πιο πανω απο τον αλλον.

Και βεβαια υπαρχουν ανθρωποι που κοιτανε το κοινο καλο, και εχουν ψωνιο να προφερουν αλλα εχοντας εξασφαλισει πρωτα το δικο τους καλο. Και αν καποια μερα χασουν το δικο τους καλο, χλωμο εως αδυνατο το βλεπω να συνεχισουν να κοιτανε το κοινο καλο. Θα ριξουν βαρος στο να ξαναφτιαξουν το δικο τους καλο, και μετα ερχονται και τα αλλα.

 

"Θα 'ρθει το καλο απ' την παιδεια"

Εδω συμφωνουμε. Με την παιδεια θα ερθει κατι καλυτερο σιγουρα. Αλλα οχι τρομερες ανατροπες μεσα σε μικρο χρονικο διαστημα. Και δεν μπορω και να αποκλειω ποτε ατομα που θα χρησιμοποιησουν τη γνωση παλι για δικο τους οφελος.

Δημοσ.
Συγγνώμη, αλλά σε αυτό το πράγμα απάντηση δεν μπορεί να δοθεί. Ας πούμε ότι δεν είναι απλά ένα ακατανόητο σεντόνι, αλλά ένα σύνολο εξαιρετικά δομημένων επιχειρημάτων και ας το αφήσουμε εκεί.

 

Αν ο washcloud ή όποιος άλλος θεωρεί ότι δεν ετέθησαν επαρκώς σαφή και ικανά στον αριθμό ερωτήματα ή θεωρεί ότι αυτά είτε απαντήθηκαν, είτε είναι ανάξια σχολιασμού, προφανώς δεν υπάρχει σημείο επικοινωνίας. Δεν ξέρω καν αν αυτό εννοεί, πραγματικά από αυτό το wall of text άκρη δεν μπρώ να βγάλω.

 

Εγώ κρατάω πως αντιπρόταση σε αυτό που ορισμένοι θεωρούν άσχημη τροπή της εξέλιξης δεν διατυπώθηκε, πέρα από κάποια ευχολόγια για καλύτερη διαχείριση (γενικά και αόριστα) και σκλάβους που δεν έχουν επιλογή. Ελπίζω, αν μη τι άλλο, να μου αναγνωρίζεται το δικαίωμα να θεωρώ τις "απαντήσεις" που δόθηκαν ανεπαρκείς.

 

Πάω να υποβάλλω τα διαπιστευτήριά μου στους ανωτέρους μου ώστε να ηρεμήσουν τα πνεύματα.

Snoob, αν καθίσεις με την ησυχία σου (1-2-ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ώρες, δε ξέρω, ίσως μισάωρο, εσύ ξέρεις), θα δεις ότι δεν είναι καθόλου ακατανόητο. Πιο ακατανόητη είναι η απάντηση που έδωσα στον pournaras πιο πάνω, κι ας είναι κατά πολύ μικρότερη.

Μια χαρά δομή έχει, μια χαρά ρυθμό, μια χαρά στόχο.

Απλά θέλει κανείς μπόλικες δραμαμίνες για να τ' αντέξει, λόγω μεγέθους.

Από 'κει και πέρα αν θες να πεις "αλλά είναι ένα σύνολο εξαιρετικά δομημένων επιχειρημάτων και ας το αφήσουμε εκεί" γιατί με λυπήθηκες για τον κόπό, ή γιατί φοβάσαι μην αποσαλτάρω και γράψω 10Κ λέξεις και σας μείνω στα χέρια - να πω με τη σειρά μου ότι δεν το έγραψα για να μου πεις "έεεεεεελα καλέ μου wash, σώπα, σώπα, καλό είναι το ποστ σου". Και ούτε ένας ποτέ να μην το διαβάσει, ούτε μισή κουβέντα να μην πει, το ίδιο μου κάνει. Κατά βάση στον Λούσιφερ απευθύνεται ούτως ή άλλως (που κι αυτός αν δεν είναι τρελλός αρκετά για να βγάλει τα μάτια του, δε θα με χαλάσει).

Τεσπα, μου ήρθε, ένιωσα την ανάγκη να μαζοχιστώ να το βγάλω, το 'βγαλα, αυτά.

 

Όχι Snoob, σόρι κι όλας, αλλά γαμλήθηκα να λέω στο wall of text ότι δεν έφτυσα ποτέ τα γραφόμενά σου. Ανάξια σχολιασμού για τις θέσεις σου, όχι. Ευθύς εξ' αρχής είχα άλλωστε πει "ωραία, καλά τα λες για το ίντερνετ, ΑΛΛΑ..." κτλ.

Η απαξίωση όμως, όταν σου 'κατσε, μου 'κατσε στραβά. Είπα πως την δικιολόγησα κι όλας, είπα να τ' αφήσω, αλλά κάτι μου γύρισε τα μυαλά όταν είδα εκείνο το "απτά" από τον Λούσιφερ.

Περί σκλάβων κτλ, δεν έχω ιδέα, το είχα παρατήσει το θρεντ, άρα δε με αφορά.

Περί "ανωτέρων", ποτέ δεν το πήγα "προς τα 'κει" το θέμα, ολύτε δημόσια, ούτε ιδιωτικά (καιδ εν πρόκειται ποτέ με κανέναν να το πάω), άρα φαντάζομαι κι αυτό σε κάποιον άλλον απευθύνεται, και επίσης δε με αφορά.

 

Όμως, μέχρι το ποστ του Λούσιφερ, όπως λέω/δείχνω στο ποστ μου (και ειλικρινά έχω μπουχτίσει να διαβάζω από διάφορους ΓΙΑ διάφορους, περί "αοριστολογιών"), έπιασα ΕΝΑ-ΕΝΑ τα ποστ σου, κι έδειξα τί απαντήθηκε ή όχι, και ήταν ότι μεθοδικότερο μπορούσε να γίνει.

 

Ε με την αφορμή, κουόταρα τις δικές μου θέσεις, έκανα κι άλλα σχόλια γενικής φύσεως (του στυλ "τί καιρό θα κάνει αύριο και γιατί διαλύθηκε η ΕΣΣΔ")

 

Αν εσύ θεωρείς ότι μια χαρά το είχες πάει με ερωτήσεις όπως λες, και δεν απαξίωσες απλά, οκ.

Εμένα μ' ενδιέφερε να καταδείξω ό,τι ένιωσα πως όφειλα.

Δημοσ.

....Και για πες μου τώρα ρε συ Λούσιφερ, μετά απ' όλ' αυτά

 

ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΨΥΧΑΚΙΑ

ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΑΓΙΕ ΤΗΣ ΟΓΚΟΧΡΕΩΣΗΣ

ΑΝ ΤΑ ΛΕΓΕΣ ΑΥΤΑ ΣΕ LIVE ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΕΣ ΑΠΟ ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΡΕ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΕ

ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΙΑΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΣΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΡΕ

 

ΔΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΩ.

 

Αλλά ξεκαθαρίζω πως με το "απτά επιχειρήματα" εννοούσα "πρακτικά αποδεδειγμένα και στατιστικώς/μαθηματικώς εκφραζόμενα" στοιχεία. Κατά τα άλλα, είμαι φανερός παρλαπίπας, δεν έχω τίποτα με τη φιλοσοφία. Αλλά έχουμε να κάνουμε με σύγκριση δεδομένων με διατύπωση ιδεών και φυσικό είναι οι δεύτερες να είναι πιο αφηρημένες.

 

Κατά τα άλλα, κοιτάξου ρε, σοβαρά. Φοβερά πράματα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

@ washcloud: σε διαβεβαιώ ότι κάθισα και το διάβασα. Εξ ου και ο πονοκέφαλος που με συνοδεύει από αργά χθες το βράδυ μέχρι σήμερα το πρωί.

 

Μιας και είμαι είρωνας, εμπαθής και δε θυμάμαι τι άλλο με χαρακτήρισες, ας πούμε ορισμένα πράγματα και δημόσια, αφού τα προσωπικά μηνύματα δε σε κάλυψαν:

 

Όταν κάνουμε κουβέντα, κάνουμε κουβέντα. Δεν πάμε ούτε να κάνουμε εξάσκηση στη Σωκρατική μέθοδο με ερωτήσεις νηπιαγωγείου, ούτε πιανόμαστε από τα μαλλιά μας για να βρούμε κάτι να πούμε. Δεν αναφέρομαι σε εσένα.

 

Παράδειγμα, η φαιδρή από κάθε άποψη ερώτηση για την "ιστορικότητα" της υπόθεσης με το Μαρκεζίνη. Σκαλώνουμε στη λέξη "ιστορικότητα"; Σοβαρά;

 

Γράφει ο Μπαμπινιώτης (Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, λήμμα "ιστορικός", σελίδα 796, Αθήνα, 1998, Ά Έκδοση, τα bold δικά μου): "6. Αυτός που έχει πράγματι συμβεί και δεν είναι αποκύημα της φαντασίας".

 

Λοιπόν, πες με είρωνα, εμπαθή, ακατάδεχτο, ό,τι θέλεις, αλλά ένας χρήστης που ξέρει να μου παραθέτει (χωρίς καμία ανάλυση, συνοχή ή στοιχειώδη απόδειξη ότι κατάλαβε για τι πράγμα μιλάει, αλλά τέλος πάντων κάπου τα πήρε το μάτι του και ξέρει να τα βρει για να δώσει link) Kropotkin, αναρχισμό και οικονομικές θεωρίες, κάτι άλλο κρίνω ότι επιχειρεί να κάνει ρωτώντας "γιατί ιστορικό, παρακαλώ;". Πολλώ δε μάλλον όταν αυτές τις ερωτησούλες τις υποβάλλει κατά πάγια, παρελκυστική για συζήτηση επί της ουσίας, πολιτική. Δες και τις δύο τελευταίες σελίδες της κουβέντας για να καταλάβεις τι εννοώ, αν δε σε βοηθά η μνήμη σου.

 

Όπως εσύ μπαίνεις στο μυαλό μου και μαντεύεις ότι κάτι μου είχε συμβεί προχθές το βράδυ και γι' αυτό είχα νεύρα, έτσι κι εγώ χρησιμοποιώ το κριτήριό μου και θεωρώ ότι κάτι άλλο συμβαίνει. Μόνο που εγώ δεν ψυχαναλύω την κατάσταση στην οποία εικάζω ότι βρισκόταν ο τάδε ή ο δείνα χρήστης, κρίνω από αυτό που γράφει.

 

Το τι και πού πήγαινε η ερώτηση για την ιστορικότητα, αποδείχτηκε στην πορεία, όταν δύο χρήστες, συντασσόμενοι με την άποψη ότι στραβά αρμενίζουμε, δήλωσαν είτε με emoticons, είτε με λέξεις, πως είναι αηδία και μόνο η αναφορά του ονόματος του επάρατου Μαρκεζίνη.

 

Εξήγησα, βέβαια, ότι αν ήθελα να ωραιοποιήσω καταστάσεις και να πλάσω καραμέλες, θα έβαζα άλλο όνομα, θα έσβηνα το ρουσφέτι (το οποίο, λ.χ. εσύ σχολίασες) και γενικά θα έφτιαχνα μια πιο clean-cut ιστορία. Απάντηση επ' αυτού, όπως και πολλών άλλων, δεν πήρα. Απάντηση δεν πήρα και όταν ρώτησα πώς, συγκεκριμένα, θα γίνει η χρηστή διαχείριση. Απάντηση δεν πήρα και όταν ρώτησα γιατί θεωρούμε ότι το διαδικτυακό εμπόριο και η διαδικτυακή παροχή υπηρεσιών οδηγεί νομοτελειακά σε μεγαλύτερες καταστάσεις. Παραδείγματα για το αντίθετο, άφθονα. Έδωσα περίπτωση που γνωρίζω προσωπικά. Βέβαια, εκτός από εμπαθής και τσατίλας μπορεί να είμαι και καραμελάς ηθικολόγος, οπότε έδωσα και link μικρών εταιριών που έβγαλαν τη δουλειά τους σε ένα τεράστιο κοινό χάρη σε αυτή την ιστορία. Απάντηση; Στραβά αρμενίζουμε, "βάφουμε με πορδές αυγά και μας αρέσει". Κατά τα άλλα, είρωνας, εμπαθής και γενικά το πρόβλημα στην ήπια ροή της κουβέντας είμαι εγώ.

 

Σέβομαι όσους συμμετέχουν στη συζήτηση και δε θα απαντήσω με 8.000 λέξεις. Μπράβο σου που είχες τη διάθεση να καθίσεις να γράψεις αυτό το κατεβατό, αλλά έτσι δουλειά δε γίνεται. Ούτε παράθεση δεν μπορώ να κάνω σε αυτά που θεωρώ λάθος, γιατί θα χρειαστώ δυο σελίδες.

Δημοσ.

Ρε,αφού γίναμε φίλοι,γιατί με τσιμπάς κάτω απ' το τραπέζι;lol

 

 

Λούσυ,διάβαστο,λέει.

 

Πατριώτ,καλά πάμι,άμα θανάρθου στου Νιχώρ θα σι κιράσου τσίπρου,στου μαχαλάμ.

 

Σος,έτσι,go on με δικά σου λογάκια,μας παρεξηγούνε αλλοιώς και πάμε για προσυλητισμό.Αφού μας βάλανε στο ίδιο ταψί,ας χορέψουμε ταγκό...

 

Πραιτωριανέ,δεν μ απογοητεύεις,thnkz m8.

 

@ ωλάδερς:Σας θέλω όλους.

 

 

 

Τέλος,Γουώσυ,δυό φιλόσοφους έχω παραδεχτεί ως τώρα:Τον Τραιανού και σένα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Για να προσυλητίσεις, πρέπει να έχεις κάτι πειστικό να πεις.

 

Ή να απευθύνεσαι σε ιθαγενείς και να στέκεσαι μπροστά από καμιά ντουζίνα αρματωμένους που θα σε σφάξουν άμα δεν "πιστέψεις".

 

Οπότε, ο καθένας γράφει ελεύθερα ό,τι θέλει, φόβος προσυλητισμού δεν υπάρχει αφού ούτε η πρώτη, ούτε η δεύτερη παράμετρος ικανοποιείται.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...