@@sos@@ Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Πως κ πώς περίμενα να δω άποψη του Πέτρου τόσο καιρόν... Aσε με ...και είμαι και κουρασμένη ... 15 χμ σήμερα ...τα 5 επιπλέον , ... για ένα στοίχημα που έχασα @#$%&*$#
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Κανονικά, θα ρωτούσα ποιος και με ποιο δικαίωμα αποφασίζει ποιες είναι οι ικανότητές μου και ποιες οι ανάγκες μου για να μου ορίσει τι δικαιούμαι να έχω. Μετά, θα ρωτούσα, κατά πόσο είμαστε "όλοι ίσοι" (ή "θα" "έπρεπε" να ήμαστε ίσοι, αν η φύση του ανθρώπου έδινε στον άνθρωπο την αξία που του πρέπει -ή κάποιον ανάλογο ανούσιο γλωσσοδέτη) αφού κάποιος αποφασίζει και οι υπόλοιποι ακολουθούν. Όμως, διάβασα τόσα απίθανα πράγματα σήμερα, που πραγματικά δεν έχω άλλα κουράγια. Ειδικά η παραπομπή του στυλ "για να μην μπερδέψω το μάθημα, διαβάστε το κατευθείαν από την πηγή" είναι όλα τα λεφτά. Το μόνο που θα πω, κι αυτό γιατί πρέπει να είμαστε ειλικρινείς απέναντι στους εαυτούς μας και την ιστορία του χώρου που μας φιλοξενεί, είναι αυτό: Το έπος για το πλαστό δίλημμα μεταξύ νόκια και έρικσον, έτσι και το έγραφε κανένας αφεντικός, θα τον δουλεύαμε μέχρι τελικής πτώσης. Αν διαβάζει αυτές τις αράδες ο άνθρωπος που μπορούσε να χωρέσει έναν Στάλιν ακόμη και σε κουβέντα για το Κυριακάτικο ντέρμπι μεταξύ Βύζαντα Μεγάρων και Δόξας Δράμας, του ζητάω συγγνώμη που δεν τον εκτίμησα όσο έπρεπε όσο ήταν κοντά μας.
Lucifer Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Μην τον ακούτε, η κούραση τον ωθεί σε υπερβολές.
@@sos@@ Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Κανονικά, θα ρωτούσα ποιος και με ποιο δικαίωμα αποφασίζει ποιες είναι οι ικανότητές μου και ποιες οι ανάγκες μου για να μου ορίσει τι δικαιούμαι να έχω. Μετά, θα ρωτούσα, κατά πόσο είμαστε "όλοι ίσοι" (ή "θα" "έπρεπε" να ήμαστε ίσοι, αν η φύση του ανθρώπου έδινε στον άνθρωπο την αξία που του πρέπει -ή κάποιον ανάλογο ανούσιο γλωσσοδέτη) αφού κάποιος αποφασίζει και οι υπόλοιποι ακολουθούν. Η φύση που τόσο επικαλείσαι ...η φύση ,κατά 99% οι ικανότητες είναι επίκτητες.Όμως, διάβασα τόσα απίθανα πράγματα σήμερα, που πραγματικά δεν έχω άλλα κουράγια. Ειδικά η παραπομπή του στυλ "για να μην μπερδέψω το μάθημα, διαβάστε το κατευθείαν από την πηγή" είναι όλα τα λεφτά.Ναι,,, και τα δάχτυλά μου το χάρηκαν ..., να σου πω την αλήθεια. Το μόνο που θα πω, κι αυτό γιατί πρέπει να είμαστε ειλικρινείς απέναντι στους εαυτούς μας και την ιστορία του χώρου που μας φιλοξενεί, είναι αυτό: Το έπος για το πλαστό δίλημμα μεταξύ νόκια και έρικσον, έτσι και το έγραφε κανένας αφεντικός, θα τον δουλεύαμε μέχρι τελικής πτώσης. Αν διαβάζει αυτές τις αράδες ο άνθρωπος που μπορούσε να χωρέσει έναν Στάλιν ακόμη και σε κουβέντα για το Κυριακάτικο ντέρμπι μεταξύ Βύζαντα Μεγάρων και Δόξας Δράμας, του ζητάω συγγνώμη που δεν τον εκτίμησα όσο έπρεπε όσο ήταν κοντά μας. Σε ευχαριστώ για τα τόσο καλά σου λόγια ...
sugata Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Αυτές είναι οι ιδέες σου; Εκπλήσσομαι. Γιατί χρησιμοποιείς το ίντερνετ και το pc btw; Είναι στις ανάγκες σου; Και αν ναι, ποιος το όρισε ως ανάγκη σου; Το "ως μέσο αντιπαραπληροφόρησης" δεν είναι ικανοποιητική απάντηση, γιατί δεν καλύπτει καμιά ανάγκη.
Praetorianos Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Και ρωτώ εφόσον κερδίζει η επιχείρηση αυτή από την πώληση του προιόντος ,ποιός χάνει από το προιόν που πουλάει;;;;(...εντάξει τώρα Και πάλι δεν κατάλαβα γιατί η λέξη "χάνει". Η επιχείρηση είναι μεσάζοντας στο εμπόριο γιατί δεν μπορεί καθένας να στέκεται στην ουρά στα εργοστάσια και να αγοράζει κατευθείαν από τον παραγωγό. Αυτό πάει να γίνει σε μεγάλο βαθμό με το διαδίκτυο για να γλιτώσουμε έξοδα από τους μεσάζοντες αλλά και αυτό το βγάζουμε υπηρέτη του κεφαλαίου. Η θεωρία της αξίας λέει ότι τα προϊόντα ανταλλάσσονται μεταξύ τους ανάλογα με την εργασία που χρειάστηκε για να παραχθούν.( ...πέθανε και δεν πήρε και νόμπελ ) Δαχτυλίδι με διαμάντια που βρέθηκαν τυχαία σε ένα χωράφι. Πως σου φάνηκε που καταρρίπτεται η κοσμοθεωρία σου με μια πρόταση? Επίσης όταν διατύπωσε ο κύριος την παραπάνω θεωρία, η οικονομική επιστήμη ήταν σε πρώιμο στάδιο, λέξεις όπως προστιθέμενη αξία, καταναλωτισμός, positioning, σύγχρονη βιομηχανοποίηση ήταν άγνωστες. Αυτό το όμορφο κειμενάκι που παρέθεσες πριν καν το ανοίξω φανταζόμουν τι θα λέει. Και όταν το άνοιξα επαληθεύτηκα. "συντρόφισα", "Mαρξισμό", "Oικονομική θεωρία του Mαρξ", "Η θεωρία της αξίας". Προφανώς με αγνόησες όταν είπα για το ότι η οικονομική επιστήμη δεν είναι απόλυτη σαν τα μαθηματικά. Μου αρέσει που κρατάς όποιες θεωρίες σε βολεύουν ενώ αγνοείς όλες τις υπόλοιπες -σαφώς πιο σύγχρονες- που έχουν διατυπωθεί. Είναι σαν να έχει βγει σύγχρονη θεωρία για τον Μικρόκοσμο αλλά εμείς να επιμένουμε να στηρίζουμε τις ιδέες του Δημόκριτου. Και για να μην το αναλύσω γραμμή γραμμή και κουράσω, μόνο αυτό να παραθέσω "Ακόμα καλύτερα έθεσε το ζήτημα ο Νταίηβιντ Ρικάρντο το 1817(!!!!!!!) «η αξία ενός εμπορεύματος ή η ποσότητα ενός εμπορεύματος με το οποίο πρόκειται να ανταλλαγεί βασίζεται στη ποσότητα της εργασίας που είναι αναγκαία για την παραγωγή του». Δηλαδή, ένα αυτοκίνητο πουλιέται πέντε χιλιάδες φορές περισσότερο από ένα πακέτο τσιγάρα επειδή χρειάζεται πέντε χιλιάδες φορές περισσότερος χρόνος για να παραχθεί." Σωστό/Λάθος και γιατί. Hint: Bentley/Lada. Η σε όποιον δεν του αρέσει αυτή η καπιταλιστική σύγκριση, ποια η αξία ενός τετραθέσιου για έναν εργένη και ένα οικογενειάρχη. Του ίδιου τετραθεσίου. Οι άνθρωποι γενικότερα σήμερα δηλαδή έχουν μικρότερη αγοραστική δύναμη σε σχέση με το παρελθόν? Nαι. Η πηγή μου είναι λίγο πιο αξιόπιστη από ένα ελληνικό blog. National Poverty Center globalissues.org Ηit τσιτάτο ακολουθεί"Από τον καθένα σύμφωνα με τις ικανότητές του, στον καθένα σύμφωνα με τις ανάγκες του." Ποιος μπορεί να κρίνει τις ικανότητες μου, ποιος μπορεί να κρίνει τις ανάγκες μου. Η επιστήμη της οικονομίας, της ψυχολογίας, της δημόσιας διοίκησης και της πολιτικής οικονομίας έχουν αποδείξει ότι δεν μπορούν. Είναι υπερβολικά πολλές οι θεωρίες που βγάζουν άχρηστο αυτό το τσιτάτο. Μια από τις πιο γνωστές η Τραγωδία των κοινών. Όταν κάποια αγαθά δεν ανήκουν σε συγκεκριμένα άτομα, αλλά σε όλους (κοινά), τότε η εκμετάλλευσή τους αποφέρει ατομικά πλεονεκτήματα αλλά κοινά μειονεκτήματα. Επειδή τα μειονεκτήματα είναι κοινά, το μεμονωμένο άτομο δεν τα λαμβάνει υπ' όψιν του. Επικεντρώνεται μόνο στα πλεονεκτήματα που αντλεί ως άτομο από την εκμετάλλευση του κοινού αγαθού. Όμως η δύναμη της κραυγής είναι μεγαλύτερη από την λογική της επιστήμης. Αν έχει βγει καμία σύγχρονη θεωρία ή ρεύμα που να αντικρούει αυτά που λέω και μου διέφυγε, παρακαλώ διαφωτίστε με. Όχι όμως άλλα τσιτάτα του 1800. Σε ένα άλλο, καλά το'γραψες... Άρα καθόλου > μερική επιλογή σύμφωνα με τα λεγόμενα σου?
black_widow Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Στον μέσο ακαθάριστο μισθό που ίσχυε προ του έτους 1984 έχει κατρακυλήσει η αγοραστική δύναμη των εργαζομένων, ενώ δύο εκατομμύρια Ελληνες βρίσκονται κάτω από τα όρια της φτώχειας, καθιστώντας την Ελλάδα - από κοινού με τη Λετονία - τη χώρα με τα υψηλότερα ποσοστά φτώχειας στην Ευρωπαϊκή Ενωση των 27 χωρών. http://eidhseis-sta-psila.blogspot.com/2008/09/1984.html Δεν εμπιστεύομαι στατιστικά στοιχεία που έχει βγάλει οποιοδήποτε ελληνικό όργανο , επιτροπή ή δε ξέρω και εγώ τι, μη ξεχνάμε και τα εισοδήματα που δε δηλώνονται πουθενά. Έχουμε γίνει περίγελος για τα στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύουμε ως χώρα ( βλέπε επικαιρότητα με το έλλειμμα, την επιτήρηση στην οποία μπαίνουμε), " greek statistics" που λένε.
@@sos@@ Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Sorry Praetorianos αλλά κολλάει και σε σένα, επειδή έχω βαρεθεί να ξαναγράφω σε ανθρώπους που δεν διαβάζουν τι γράφω ή τι αναφέρω ....και συνεχίζεται η κουβέντα άλλα ντάλλων μετά..... ή αλλιώς : "ότι του φανεί του λολοστεφανή " η πηγή είναι αυτή :http://eidhseis-sta-psila.blogspot.c...8/09/1984.html αν ανοίξεις το λινκ γράφει : Μισθοί με αγοραστική δύναμη του 1984 Μισθοί με αγοραστική δύναμη του 1984 Κ. ΠΑΠΑΔΗΣ Στον μέσο ακαθάριστο μισθό που ίσχυε προ του έτους 1984 έχει κατρακυλήσει η αγοραστική δύναμη των εργαζομένων, ενώ δύο εκατομμύρια Ελληνες βρίσκονται κάτω από τα όρια της φτώχειας, καθιστώντας την Ελλάδα - από κοινού με τη Λετονία - τη χώρα με τα υψηλότερα ποσοστά φτώχειας στην Ευρωπαϊκή Ενωση των 27 χωρών. Τα στοιχεία αυτά, τα οποία προέρχονται από την έκθεση του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ για την ελληνική οικονομία και την απασχόληση, καταδεικνύουν τη δυσχερή θέση στην οποία βρίσκεται μεγάλος αριθμός πολιτών της χώρας μας εξαιτίας της συνεχούς ανόδου των τιμών και της παρατεταμένης λιτότητας στους μισθούς και στα ημερομίσθια. Στην έκθεση, η οποία αναμένεται να παρουσιασθεί στις 10 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο των αντιδράσεων των συνδικάτων για την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης, υπογραμμίζεται ότι ένας στους δύο μισθωτούς αμείβεται με μεικτές αποδοχές χαμηλότερες των 1.250 ευρώ τον μήνα, ενώ οι μέσες μηνιαίες αποδοχές το 2007 ανέρχονταν στην Ελλάδα σε 1.668 ευρώ για τους απασχολουμένους με πλήρες ωράριο έναντι 2.366 ευρώ κατά μέσο όρο στα κράτη-μέλη της ΕΕ των «15». Η αγοραστική δύναμη του μέσου ακαθάριστου μισθού στην Ελλάδα το 2007 ανερχόταν σε 83% του μέσου όρου της ΕΕ των «15», ενώ για το 2008 κινείται σε επίπεδα μικρότερα του 1984. Οι εργαζόμενοι στη χώρα μας σε ποσοστό 14% είναι φτωχοί, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην ΕΕ δεν ξεπερνά το 7%. Δύο εκατομμύρια Ελληνες - 832.456 νοικοκυριά και 2.088.701 άτομα - ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας. Το εισόδημα του 20% των περισσότερων εύπορων Ελλήνων είναι 6,5 φορές μεγαλύτερο από το εισόδημα του 20% των λιγότερο εύπορων Ελλήνων. Την ίδια στιγμή ο πληθωρισμός για τα φτωχά νοικοκυριά - κοινώς για το 50% των μισθωτών - αγγίζει το 6%. Το ποσοστό αυτό προκύπτει από ειδική επεξεργασία που έχουν κάνει τα συνδικάτα, όπου τα προϊόντα που μπαίνουν στο καλάθι της νοικοκυράς υπολογίζονται με ειδικό συντελεστή. Ο συντελεστής αυτός είναι υψηλότερος για τα είδη πρώτης ανάγκης (π.χ. τρόφιμα) και χαμηλότερος για τα είδη πολυτελείας (π.χ. κοσμήματα). Ετσι προκύπτει ότι ο πληθωρισμός είναι υψηλότερος του μέσου όρου για τα φτωχότερα νοικοκυριά. Και ενώ οι μισθωτοί καλούνται να σηκώσουν το κύριο βάρος της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης, οι επιχειρήσεις αυξάνουν τα κέρδη τους. Με βάση τα στοιχεία της έκθεσης, «η αύξηση της μέσης πραγματικής αμοιβής στον ιδιωτικό τομέα σε επίπεδα βραδύτερα από τη μέση παραγωγικότητα της εργασίας είχε ως αποτέλεσμα στο τέλος της περιόδου 2000-2007 η μεν μέση πραγματική αμοιβή να έχει αυξηθεί κατά 27%, ενώ η παραγωγικότητα κατά 36,5%. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι υπήρξε για τις επιχειρήσεις ένα όφελος περίπου 7% στο κόστος εργασίας ανά μονάδα προϊόντος σε πραγματικούς όρους». Δεν είναι τυχαίο ότι στην έκθεση γίνεται αναφορά στην ασκούμενη οικονομική πολιτική, η οποία τα τελευταία χρόνια «μετέφερε σημαντικούς πόρους στους επιχειρηματίες προκειμένου, σύμφωνα με τη σχετική επιχειρηματολογία, να αυξηθεί η επενδυτική δραστηριότητα. Στην πραγματικότητα όμως επιδεινώθηκαν οι συνθήκες αναδιανομής του εισοδήματος και ευνοήθηκαν επιχειρηματικοί κλάδοι για να ενισχύσουν την ολιγοπωλιακή τους θέση και την απολυταρχική τους συμπεριφορά στην εγχώρια αγορά πυροδοτώντας την ακρίβεια, αφού η επιτάχυνση του πληθωρισμού είναι μεγαλύτερη στις επιχειρήσεις αυτών των κλάδων από ό,τι σε εκείνες που λειτουργούν σε συνθήκες ανταγωνισμού». Το ΒΗΜΑ, 07/09/2008 , Σελ.: D02 Κωδικός άρθρου: B15455D022 ID: 296865 http://www.tovima.gr/print_article.php?e=B&f=15455&m=D02&aa=2 που σημαίνει ότι ή δεν το διαβάσατε ή δεν το ανοίξατε το λινκ ή όπως είχε γράψει παλαιόθεν ο ....grand master : "για μένα τα γράφω ;"
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Εντάξει, είχα πει ότι δεν ξαναγράφω, αλλά το θράσσος σου είναι απερίγραπτο. Τολμάς και γράφεις εσύ "ό,τι φανεί το λολοστεφανή"; Ντροπή. Εσύ δεν μπόρεσες να καταλάβεις ότι στο παράδειγμα που έδωσα η γυναίκα μου είναι εξωτερική συνεργάτιδα της νέας εταιρίας και όχι ιδοκτήτρια. Στοιχειώδη πράγματα, ανάγνωση πρώτης δημοτικού. Και μας πασάρεις οικονομικές θεωρίες, σε κολάει ο άλλος στον τοίχο και τολμάς και γράφεις "ό,τι φανεί του λολοστεφανή"; Θράσσος. Ημιμάθεια και ασχετοσύνη. Τράβα φώναξε κανένα σύντροφο να γραφτεί στο insomnia, που τουλάχιστον να μπορεί να υποστηρίξει στοιχειωδώς τις "θέσεις" σου. Τις οποίες αδυνατείς να διατυπώσεις με σαφήνια και μας παραπέμπεις κατευθείαν σε κείμενα γραμμένα το 19ο αιώνα, αρχές 20ου βαριά. Φρέσκα κουλούρια. Γιατί όταν σε ρωτάνε "η ιδεολογία σου δε θα σου επιτρέψει να καταλάβεις". Στο έγραψε ξεκάθαρα ο slipknot: ελιτίστικος αναρχισμός. Πού να το καταλάβεις. Κατά τα άλλα, "ό,τι φανεί του λολοστεφανή". Πραγματικά.
SCORPIO777 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Ημιμαθεια ειναι η σωστη λεξη.και το χειροτερο με αυτην δεν ειναι μονο οτι δεν μπορουμε να πεισουμε κανεναν αλλα μπερδευομαστε και οι ιδιοι.
o_magazatoras Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 @ sos:Όπως καταλαβαίνεις,από τούδε θα πρέπει να εκφράζεσαι με δικά σου λόγια. @snoob:Eριστικό σε κόβω.Τις απόψεις της και τις πηγές της εκθέτει,δεν είναι τρόπος αντιμετώπισης αυτός.Νομίζω δηλαδή.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 @:Σνούμπη,αντρούλη,δεν περίμενα κάτι άλλο από προσβολές (στόχω επισημάνει παλαιόθεν αυτό...),έχεις δείξει στους ανωτέρους σου ότι το κατέχεις το άθλημα @snoob:Eριστικό σε κόβω.Τις απόψεις της και τις πηγές της εκθέτει,δεν είναι τρόπος αντιμετώπισης αυτός.Νομίζω δηλαδή. Να μη μου βρίσκεται πρόχειρο ένα facepalm.
o_magazatoras Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δεν μιλάω για τη δικιά μας αντιπαράθεση ρε χαζούλη.Εγώ έτσι κι αλλοιώς εγώ ανθρωπάκι με ατέλειες είμαι.Για τον επιστατικό σου ρόλο λέω. Υ.Γ.Όχι,plz,facepalm,θα πάρω φόρα και δεν θα μαζεύομαι μετά...
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Κάτι έχεις παρεξηγήσει, ρε χαζούλη. Το γεγονός ότι είμαι moderator δε σημαίνει ότι χρήστρια που αδυνατεί να αντιληφθεί τη διαφορά μεταξύ του εξωτερικού συνεργάτη και του ιδιοκτήτη θα γράφει για τους συνομιλητές της "ό,τι φανεί του λολοστεφανή" και θα το περνάω στο ντούκου. Αν, πάλι, πιστεύεις ότι οι διαχειριστές δεν πρέπει να εκφέρουν άποψη, ευχαρίστως να εκθέσεις τις απόψεις σου στους "ανωτέρους μου" Εντάξει, ρε χαζούλη;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.