Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 @:Σνούμπη,αντρούλη,δεν περίμενα κάτι άλλο από προσβολές (στόχω επισημάνει παλαιόθεν αυτό...),έχεις δείξει στους ανωτέρους σου ότι το κατέχεις το άθλημα,οπότε και συ σιγά-σιγά πρέπει να σταματήσεις τις νοητικές αντιπαραθέσεις με τη πλέμπα,γιατί μόνος σου το λες ότι έχεις κόλλημα να αναλύσεις,άσχετα αν το θέμα που πάω να διελευκάνω ζητώντας τη γνώμη των άλλων είναι κοινωνικό και όχι πολιτικό,όπως το βάφτισες για να βγάλεις την ουρά σου απ' όξω. Καμία "ουρά" δε βγάζω απέξω. Όταν ο wash γράφει "η αγορά υποφέρει", έτσι, γενικά και αόριστα, η μόνη ουσιώδης απάντηση που μπορώ να δώσω εμπεριέχει αναφορές σε πολιτικά κόμματα. Οπότε, δεν το κάνω. Λυπάμαι αν θίχτηκες από την απάντησή μου στα παντελώς άσχετα που έγραψες. Αλλά, και η υπομονή έχει τα όριά της. Το ότι ενήλικο άτομο με (κατά δήλωσή του) εργασιακή εμπειρία πολλών ετών θα έφτανε να γράψει "αφού υπάρχουν dvd επανεγγραφής, τι φωνάζουν που τους κλέβουμε" δεν μπορούσα να το φανταστώ. Μου αρέσει, όμως, που το περίμενες. Κάλχας σωστός. Εγώ, πάλι, περίμενα ότι ένας άνθρωπος που έχει αποκλειστεί οριστικά από το insomnia θα είχε τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια να μην επανέλθει, αφού υποτίθεται ότι θίχτηκε τόσο βάναυσα ή, εναλλακτικά, να έχει τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια να μην μυξοκλαίει για τους κανόνες και να μην πετάει σπόντες για τον άνθρωπο που τον φιλοξενεί και του δίνει τη δυνατότητα να γράφει...αυτά που γράφει, τέλος πάντων. Φευ, το τι θα περίμενα εγώ και το τι κάνει ο καθένας εδώ μέσα, είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Επί της ουσίας δε λες τίποτε, βέβαια. Κι αυτό, δεν αποτελλεί έκπληξη. Επαναστατούλη μου.
@@sos@@ Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Eπειδή γράφτηκαν πολλά από πολλούς για μένα θα ήθελα να ξεκαθαρίσω τις απόψεις μου. Στην "τελευταία καραμέλα" του snoob που είναι μέσα στο σποιλερ, μας κοινοποιεί ενα παράδειγμα μιας επιχείρησης (...της γυναίκας του) που πηγαίνει καλά (...από οτι κατάλαβα) με αντικείμενο το ηλεκτρονικό εμπόριο... Ολα καλά μέχρι εδώ ...Ολα καλά ;Μα μια στιγμή, πως είναι καλά από την στιγμή που για να πηγαίνει καλά η επιχείρηση ...προσπορίζει κέρδος εις βάρος κάποιου που το χάνει ...για να κερδίζει κάποιος, κάποιος άλλος χάνει...και ποιός χάνει εν προκειμένω ;;; Στο παράδειγμα της widow βλέπουμε το ίδιο προιόν στο διαδίκτυο να προσφέρεται σε δύο διαφορετικές τιμές.Ποιός κερδοσκοπεί; Μήπως ο ένας;Ή Μήπως και οι δύο; Ποιά είναι η πραγματική αξία αυτού του προιόντος; Κανείς μας δεν γνωρίζει επακριβώς και αν είναι και οι δύο τελικά ένας; To γνωρίζουμε αυτό ; Εξορκίζοντας την κερδοσκοπία πέφτουμε στην λούμπα του "νόμιμου" κέρδους ...αλλά ποιό είναι αυτό το "νόμιμο";και τι το κάνει να είναι"νόμιμο"; και εντάξει o snoob χαίρεται γιατί μπορεί να αγοράσει το προιόν φθηνότερα αλλά συνεχώς οι snoob ανά τον πλανήτη με αυτό το σύστημα θα είναι μειούμενοι συνεχώς και αυτό θα συμβαίνει γιατί η τιμή κάθε προιόντος ενσωματώνει μέσα της συνθήκες δουλείας, όπως ακριβώς και ο μισθός του κάθε snoob. Η σχέση μισθού / τιμές προιόντων και η απόκτηση ή όχι κατηγοριοποιεί ανθρώπους στην σημερινή κοινωνία. Κάπου εκεί μπερδεύεται ο καθένας μας γιατί τεχνηέντως καλλιεργείται η ελπίδα για οικονομική ευμάρεια και κοινωνική υπερπήδηση σε άλλη ..."τάξη". Πριν από πολλά χρόνια και κάτω από μεγάλη κατακραυγή ωρίμασαν οι συνθήκες για το λεγόμενο δίκαιο εμπόριο, και αμέσως έτρεξαν πολλές πολυεθνικές εταιρείες να πάρουν την σφραγίδα του.Σαν αρχική κίνηση καλό ήταν.... Δημιουργήθηκαν και πυλώνες εναλλακτικού αλληλέγγυου εμπορίου,ακόμα και εδώ στην ελλάδα,και αυτή η κίνηση καλή ήταν... Αλλά ....κατά την γνώμη μου το καλύτερο εμπόριο είναι το ανύπαρκτο. Θα με ρωτήσει ο snoob και ποιές οι προτάσεις σου ; Σε μια φυλακή ποιές είναι οι επιλογές του φυλακισμένου ; Του δούλου;; "Ο ισχυρός επιβάλλει ότι του επιτρέπει η δύναμή του και ο αδύναμος υποχωρεί όσο του επιβάλλει η αδυναμία του". Θα ρωτήσει κάποιος πως επιβιώνεις μέσα σε αυτό το σύστημα; Μέσα από μια συνεχή δράση και ενημέρωση ξεδιπλώνονται πολύμορφες δραστηριότητες και συνθήκες ζωής,κατά βάση απλές που γίνονται όμως λειτουργικές και οικειοποιήσιμες για κάποια/ον που επιθυμεί να αντισταθεί σε εξουσιαστικές επιλογές και σε κατασκευασμένα ψευτοδιλλήματα. Ας καταργήσουμε λοιπον το σύστημα που καρπώνεται το κέρδος και κάνει τα προιόντα να γίνονται χρηματιστηριακά προιόντα και να κερδοσκοπεί ακόμα πιο πολύ σε βάρος των φτωχών και να ασελγεί στο περιβάλλον του πλανήτη. Πολύ ευκολα μπορούμε να το κάνουμε αν το θελήσουμε όλοι.Εναν μήνα αν καταφέρναμε να μην αγοράζαμε προιοντα πολυεθνικων εταιρειών και να απέχουμε από κάθε εμπορική,τραπεζική,θρησκευτική,πολιτική εξουσία ... να το θαύμα. Μέσα από την ευφυία των ανθρώπων κατόπιν τα προιόντα θα επαρκούν για ολους και θα φτάνουν σε όλους, Aα,και κάτι άλλο. Δεν ισχυρίστηκα ότι η τεχνολογία είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγουμε και η εξέλιξη κάτι το οποίο πρέπει να δαιμονοποιούμε. Αλλά και τα δύο υπό όρους. Ας βλέπουμε και τις τερατογεννέσεις από το Τσέρνομπιλ και τα δισεκατομμύρια των πεινασμένων που γίνονται λίπασμα στην εξέλιξη αυτή. Γιατί αν στις ανεπτυγμένες χώρες οι θάνατοι προέρχονται κυρίως από καρκίνους και από αίτια που κυρίως ευθύνεται ο τρόπος ζωής και διατροφής σε εκμεταλλεύομενες χώρες ευθύνεται η πείνα και οι μολυσματικές ασθένειες , ας μην το ξεχνάμε γιατί έτυχε να μην ζούμε εκεί. Oσο αναφορά το διαδίκτυο και αυτό μια μικρογραφία της κοινωνίας είναι με τους κεφαλαιοκράτες να προσπαθούν να οργανώσουν μονοπωλιακά κανάλια διανομής των προιόντων τους και τους ανεξάρτητους επαναστάτες του διαδικτύου να προσπαθούν να απαλλοτριώσουν κομμάτια από αυτούς και να τα μοιράσουν ελεύθερα σε όλους. Περιττό να υπογραμμίσω με ποιούς τάσσομαι....
slipknot Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Εγώ λέω απλά να μην βλέπουμε φαντάσματα. Γιατί και πίσω από τις τόσο απρόσωπες αγορές μέσω internet κρύβονται πρόσωπα. Εκτός κι αν πιστεύουμε ότι πίσω απ' όλα κρύβεται ένας Hal (όχι ο admin μας, ο υπολογιστής απ' την ταινία) που ρυθμίζει τα πάντα και λειτουργεί σαν atm ξερνώντας χρήματα για το αφεντικό. Εκεί όμως πρέπει να αναθεωρήσουμε. Σε κάτι παλιές ταινίες επιστημονικής φαντασίας παρουσίαζαν το μέλλον -το οποίο δεν απείχε και πολύ από το σήμερα, χρονολογικά πάντα- και έβλεπα ιπτάμενα αμάξια, ανδροειδή, τρελά πράματα. Αυτά που είναι;
The_Judas Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Μιλάμε για τιμές γενικά και αόριστα. Θα αναφέρω ένα παράδειγμα συγκεκριμμένα για την αγορά πληροφορικής στο hardware. Οταν το ένα μικρομεσαίο κατάστημα αγοράζει απο τον προμηθευτή ένα προιον με 50 ευρω για παράδειγμα... και το eshop το πουλάει 40 ευρώ, τότε μιλάμε για αθέμυτο ανταγωνισμό. Σε αυτή την περίπτωση ούτε ο μικρομεσαίος φταίει σε κάτι ουτε τα υψηλά λειτουργικά έξοδα του, ούτε ο ανταγωνισμός του με το ανύπαρκτο support του eshop. Οπότε συμπεραίνουμε οτι το μέλλον της αγοράς είναι τα τεράστια πολυκαταστήματα χαρην στα οποία οι επιχειρηματίες μπαίνουν στην αγορά με άνισους όρους. Οπως γίνεται σε μεγαλύτερο βαθμό στις ΗΠΑ. Τα πάντα πωλούνται σε μεγάλα 24άωρης λειτουργίας εμπορικά πράγμα που εκμηδενίζει τον ανταγωνισμό κσι δημιουργεί μονοπώλεια. Πάντως, για να μην παρεξηγούμαστε.... και εγώ πανω απ'όλα κοιτάω την τσέπη μου. Δεν μπορώ να πω οτι στηρίζω τα τοπικά καταστήματα με εξαίρεση ορισμένα αναλώσιμα που παίρνω απο την γειτονιά μου. Αλλά το φαινόμενο της αγοράς σίγουρα εγείρει κάποιες ανησυχίες. στην πρώτη σου πρόταση η απάντηση:γιατί, ακόμη κι αν το προϊόν, εν προκειμένω το κρέας, που προσφέρει ο χασάπης της γειτονιάς σου, είναι ίδιας προελεύσεως με το κρέας που θα σου προσφέρει η μεγάλη αλυσίδα σουπερ-μάρκετ, ο κύριος λόγος που θα προτιμήσεις τον χασάπη είναι η πεποίθηση και η ασφάλεια που νιώθεις, ότι αυτό που θα σου δώσει και προσεγμένο θα είναι, και ποιοτικά καλό θα είναι. Μπορεί να είναι placebo, αλλά δεν παύει να ισχύει. Κι αυτό δεν αλλάζει. Για το παράδειγμα της Κίνας: το γεγονός ότι το ίδιο πράγμα μπορεί να κοστίζει πάμφθηνα, δε σημαίνει κάποια πράγματα: α) ότι είναι από τον ίδιο κατασκευαστή, σε μια χώρα που η αντιγραφή, πολλές φορές κακή, είναι σήμα κατατεθέν. β) δε σημαίνει ότι ο αντίστοιχος snoob έχει κατανοήσει πως ότι έχουμε οι παίοι, έχουν και οι νέζοι, σε τιμές όμως που αντιστοιχούν στου δικούς τους μισθούς. έτσι π.χ. μπορεί εσύ να αγοράζεις εδώ κουστούμι (χ)αρμάνι 1000 ευρώ, στο κίνα όμως το ίδιο ακριβώς θα κάνει 100. Εδώ όμως εσύ που αγοράζεις το χιλιάρι υποθετικά έχεις και έσοδα 3-4 χιλιάδων (και βάλε), ενώ ο νέζος έχει έσοδα του ενός χιλιάρικου. γ) ακολούθως, η αγορά από τρίτες χώρες έχει και κάποιες (φανερές) έξτρα φορολογήσεις, ούτως ώστε να 1) κερδίσει το κράτος, 2) διαφυλάξει την εγχώρια αγορά. Το ζήτημα είναι οτι αγοράζοντας απο ξένες αγορές δεν μπορούμε να περιμένουμε να βελτιωθεί η δική μας οικονομία. Αλλά στην Ελλάδα όλοι θέλουν μισθό ευρωπαίου αλλά χωρίς δουλειά και υποχρεώσεις. Αν τα δούμε τα πράγματα ρεαλιστικά δεν είναι δυνατόν να έχουμε όλα τα αγαθά που έχει ο Ευρωπαίος γιατί πολύ απλά δεν είμαστε στο επίπεδο τους. Οπως και οι Βούλγαροι ή Κινέζοι δεν έχουν στο σπίτι τους απο 2-3 υπολογιστές, τηλεοράσεις και αυτοκίνητα γιατί έχουν πενιχρούς μισθους.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Μέσα από μια συνεχή δράση και ενημέρωση ξεδιπλώνονται πολύμορφες δραστηριότητες και συνθήκες ζωής,κατά βάση απλές που γίνονται όμως λειτουργικές και οικειοποιήσιμες για κάποια/ον που επιθυμεί να αντισταθεί σε εξουσιαστικές επιλογές και σε κατασκευασμένα ψευτοδιλλήματα. Επικό τσιτάτο. Αν ρωτήσω τι, ακριβώς, σημαίνει "συνεχής δράση και ενημέρωση", τι σημαίνει "ξεδίπλωμα πολύμορφων δραστηριοτήτων και συνθηκών ζωής", που, όμως, γίνονται "λειτουργικές και οικειοποιήσιμες" σε όποιον επιθυμεί να αντισταθεί σε "εξουσιαστικές επιλογές" και "κατασκευασμένα ψευτοδιλλήματα", θα μπορέσεις να μου απαντήσεις στα Ελληνικά, ή να πιάσω το εγχειρίδιο Anarchism for dummies, μπας και βγάλω άκρη; Να σου πω απλά τη γνώμη μου για όλα αυτά που έγραψες στο μακροσκελές σου μήνυμα: ουτοπία. Αγνοείς τη φύση του ανθρώπου, το γεγονός ότι είναι θηλαστικό αγελαίο, και επιχειρείς να εντάξεις συμπεριφορές κωδικοποιημένες στο DNA μας σε πολιτικά συστήματα τα οποία, είτε παραμένουν στη σφαίρα της φαντασίας, είτε εκεί που πήγαν να εφαρμοστούν οδήγησαν σε τραγικές παρεκτροπές. Φυσικά, ο όρος "φύση του ανθρώπου" μπορεί να σου φαίνεται αδόκιμος ή, εναλλακτικά, υπεκφυγή από το ζήτημα (όπως, λόγου χάρη, υπεκφυγή μου φαίνονται οι αοριστολογίες με τις οποίες υποτίθεται ότι απάντησες και ξεκαθάρισες τη θέση σου), όμως υπάρχει. Όπως υπάρχει ιεραρχία. Μπορεί να μην ταιριάζει με τις θεωρίες του αναρχισμού που τόσο σε έχουν γοητεύσει, όμως όπως και να το κάνουμε υπάρχουν άνθρωποι ικανότεροι και λιγότεροι ικανοί, εξυπνότεροι και λιγότερο έξυπνοι, δυνατότεροι και λιγότερο δυνατοί. Όπως συμβαίνει και στα άλλα έμβια ζώα της φύσης. Βρίσκω περίεργη την εμμονή ορισμένων, που κατά τα λοιπά κόβονται για το "βιασμό της φύσης και του πλανήτη", να εμμένουν σε μια πολιτική και κοινωνική φιλοσοφία η οποία βιάζει τη φύση του ανθρώπου. Γι' αυτό και έγραψα νωρίτερα, σε μήνυμα προς το washcloud, πως σε όλους μας αρέσει να βιάζουμε τη φύση, ανάλογα με τα γούστα μας. Στη φύση του ανθρώπου, λοιπόν, εκτός από την έμφυτη τάση κυριαρχίας, ενυπάρχει και η αισιοδοξία (ή ίσως ο εγωισμός) ότι εγώ/εμείς ξέρουμε καλύτερα και θα τα καταφέρουμε καλύτερα εκεί που άλλοι, με τις ίδιες απόψεις με εμάς, απέτυχαν. Γιατί εκείνοι "παραστράτησαν" από το "σωστό" ενώ εμείς δε θα παραστρατήσουμε. Ανεδαφικό, βεβαίως, ιστορικά άκυρο, αλλά σε κάθε περίπτωση συγκινητικά αισιόδοξο.
@@sos@@ Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Επικό τσιτάτο. Αν ρωτήσω τι, ακριβώς, σημαίνει "συνεχής δράση και ενημέρωση", τι σημαίνει "ξεδίπλωμα πολύμορφων δραστηριοτήτων και συνθηκών ζωής", που, όμως, γίνονται "λειτουργικές και οικειοποιήσιμες" σε όποιον επιθυμεί να αντισταθεί σε "εξουσιαστικές επιλογές" και "κατασκευασμένα ψευτοδιλλήματα", θα μπορέσεις να μου απαντήσεις στα Ελληνικά, ή να πιάσω το εγχειρίδιο Anarchism for dummies, μπας και βγάλω άκρη; Mπορώ να σου απαντήσω με μεγάλη ευκολία αλλά θα ήταν δύσκολο να αντιληφθείς την απάντηση μου επακριβώς. Και αυτό όχι λόγω της ευφυίας σου(...που ομολογουμένως έχεις) αλλά λόγω των αντιλήψεών σου. Ας μην επεκταθώ περισσότερο .... Να σου πω απλά τη γνώμη μου για όλα αυτά που έγραψες στο μακροσκελές σου μήνυμα: ουτοπία. Αγνοείς τη φύση του ανθρώπου, το γεγονός ότι είναι θηλαστικό αγελαίο, και επιχειρείς να εντάξεις συμπεριφορές κωδικοποιημένες στο DNA μας σε πολιτικά συστήματα τα οποία, είτε παραμένουν στη σφαίρα της φαντασίας, είτε εκεί που πήγαν να εφαρμοστούν οδήγησαν σε τραγικές παρεκτροπές. Άρες Φυσικά, ο όρος "φύση του ανθρώπου" μπορεί να σου φαίνεται αδόκιμος ή, εναλλακτικά, υπεκφυγή από το ζήτημα (όπως, λόγου χάρη, υπεκφυγή μου φαίνονται οι αοριστολογίες με τις οποίες υποτίθεται ότι απάντησες και ξεκαθάρισες τη θέση σου), όμως υπάρχει. Όπως υπάρχει ιεραρχία. Μπορεί να μην ταιριάζει με τις θεωρίες του αναρχισμού που τόσο σε έχουν γοητεύσει, όμως όπως και να το κάνουμε υπάρχουν άνθρωποι ικανότεροι και λιγότεροι ικανοί, εξυπνότεροι και λιγότερο έξυπνοι, δυνατότεροι και λιγότερο δυνατοί. Όπως συμβαίνει και στα άλλα έμβια ζώα της φύσης. Μάρες Βρίσκω περίεργη την εμμονή ορισμένων, που κατά τα λοιπά κόβονται για το "βιασμό της φύσης και του πλανήτη", να εμμένουν σε μια πολιτική και κοινωνική φιλοσοφία η οποία βιάζει τη φύση του ανθρώπου. Γι' αυτό και έγραψα νωρίτερα, σε μήνυμα προς το washcloud, πως σε όλους μας αρέσει να βιάζουμε τη φύση, ανάλογα με τα γούστα μας. Στη φύση του ανθρώπου, λοιπόν, εκτός από την έμφυτη τάση κυριαρχίας, ενυπάρχει και η αισιοδοξία (ή ίσως ο εγωισμός) ότι εγώ/εμείς ξέρουμε καλύτερα και θα τα καταφέρουμε καλύτερα εκεί που άλλοι, με τις ίδιες απόψεις με εμάς, απέτυχαν. Γιατί εκείνοι "παραστράτησαν" από το "σωστό" ενώ εμείς δε θα παραστρατήσουμε. Ανεδαφικό, βεβαίως, ιστορικά άκυρο, αλλά σε κάθε περίπτωση συγκινητικά αισιόδοξο. Κουκουνάρες. Έχεις επιλέξει μια στάση ζωής απέναντι στο καπιταλιστικό σύστημα που το επικροτεί με τις όποιες αδυναμίες και τις όποιες αδικίες του. ΔΙΑΦΩΝΩ με αυτήν σου την στάση και ακολουθώ τον δικό μου δρόμο ενάντια σε αυτό το σύστημα . Δική σου η στάση με γειά σου και χαρά σου αν σε χαροποιεί , δική μου η στάση και με γειά μου και χαρά μου αν με κάνει να είμαι καλά , Η φύση του ανθρώπου σαν φράση, ΠΡΕΠΕΙ να δίνει στον άνθρωπο την αξία που του ΠΡΕΠΕΙ.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Πάλι τσιτάτα. "Η φύση του ανθρώπου πρέπει να δίνει στον άνθρωπο την αξία που του πρέπει". Ξέρεις πώς καταλαβαίνεις ένα τσιτάτο; Από τις ανούσιες διατυπώσεις. Παράδειγμα: "τα κατασκευασμένα ψευτοδιλήμματα". Μάλιστα. Κατασκευασμένα. Σε αντιδιαστολή, με τι; Με τα πραγματικά ψευτοδιλήμματα; Λόγια του αέρα, κούφιες θεωρίες. Και όταν ερωτάσαι, επί της ουσίας, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχω άλλη κοσμοθεωρία. Εδώ δεν μπορείς να το εξηγήσεις εσύ, που το ασπάζεσαι. Κατά τα λοιπά, φυσικά και είσαι ελεύθερη να πιστεύεις ό,τι σε κάνει ευτυχισμένη. Ποιος σου το απαγόρευσε αυτό; Μπορείς να πιστεύεις ότι όλοι είμαστε ίδιοι και σε πνεύμα ομόνοιας θα στήνουμε τοπικές επιτροπές, θα τα συμφωνούμε μεταξύ μας και μετά θα μαζεύονται οι επιτροπές και θα τα συμφωνούν σε παραπάνω επίπεδο και...ωπ, σαν ιεραρχία μου ακούγεται αυτό. Αυτά παθαίνεις με τις ουτοπίες.
@@sos@@ Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Πάλι τσιτάτα. "Η φύση του ανθρώπου πρέπει να δίνει στον άνθρωπο την αξία που του πρέπει". Ξέρεις πώς καταλαβαίνεις ένα τσιτάτο; Από τις ανούσιες διατυπώσεις. Παράδειγμα: "τα κατασκευασμένα ψευτοδιλήμματα". Μάλιστα. Κατασκευασμένα. Σε αντιδιαστολή, με τι; Με τα πραγματικά ψευτοδιλήμματα; Λόγια του αέρα, κούφιες θεωρίες. Και όταν ερωτάσαι, επί της ουσίας, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχω άλλη κοσμοθεωρία. Εδώ δεν μπορείς να το εξηγήσεις εσύ, που το ασπάζεσαι. Μην με κάνεις να αναθεωρήσω ...Τι κινητό έχεις snoob; ερικσον ή νόκια ; τι αυτοκίνητο ; τι ρολοι ;τι γυαλια τι δίκτυο; τι υπολογιστή .................τι tv ;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Να αναθεωρήσεις, τι; Από εμένα, πάντως, αν έχεις τέτοιο δίλημμα δηλαδή, έχεις το ελεύθερο να αναθεωρήσεις ό,τι θέλεις, μην το σκέφτεσαι καν. Απάντηση σε ό,τι γράφω, έχεις; Ή θέλεις ασφαλίτικη αναφορά του ποιος είμαι και τι έχω για να με φακελώσεις; Να σου πω και τι χρώμα εσώρουχο φοράω; Ε, ρε, πώς συναντιούνται τα άκρα...
slipknot Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Το πιο αστείο πράμα είναι ο αναρχικός ελιτισμός. "Μα είστε πολύ αρχάριοι για να κατανοήσετε κάποια βασικά πράγματα". Μακάρι τα επιχειρήματα να ήταν πετσετάκια. Μηδέν, μηδέν εις το πηλίκιο.
@@sos@@ Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Να αναθεωρήσεις, τι; Από εμένα, πάντως, αν έχεις τέτοιο δίλημμα δηλαδή, έχεις το ελεύθερο να αναθεωρήσεις ό,τι θέλεις, μην το σκέφτεσαι καν.Το περί ευφυίας σου ...που έγραψα στο προπροηγούμενο post μου.Απάντηση σε ό,τι γράφω, έχεις; Ή θέλεις ασφαλίτικη αναφορά του ποιος είμαι και τι έχω για να με φακελώσεις; Να σου πω και τι χρώμα εσώρουχο φοράω;Tοποθετήθηκα snoob αν κάτι δεν το κατάλαβες και μπορώ να σου απαντήσω, ρώτα με .... Ε, ρε, πώς συναντιούνται τα άκρα...Αααα εκεί το πήγαινες ....
Praetorianos Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Μα μια στιγμή, πως είναι καλά από την στιγμή που για να πηγαίνει καλά η επιχείρηση ...προσπορίζει κέρδος εις βάρος κάποιου που το χάνει ...για να κερδίζει κάποιος, κάποιος άλλος χάνει...και ποιός χάνει εν προκειμένω ;;; Εις βάρος? Γιατί εις βάρος? Γίνεται ανταλλαγή χρημάτων (χρόνου εργασίας αν θέλεις) με ένα προϊόν που χρειάζεται κάποιος. Ποιος χάνει? Κανείς, όπως πριν από πολλά χρόνια η ανταλλαγή βοδιών για όσπρια δεν είχε νικητή και χαμένο έτσι και στο συγκεκριμένο (μόνο!!) παράδειγμα όλοι κερδίζουν. Όπως και σε ένα άλλο σύστημα θα ανταλάσσουμε ώρες εργασίας για βασικά αγαθά, το ίδιο ακριβώς γίνεται και στο τωρινό. Ποιά είναι η πραγματική αξία αυτού του προιόντος; Εξορκίζοντας την κερδοσκοπία πέφτουμε στην λούμπα του "νόμιμου" κέρδους ...αλλά ποιό είναι αυτό το "νόμιμο";και τι το κάνει να είναι"νόμιμο"; Αν καταφέρεις ποτέ να δώσεις απάντηση έχεις το Νομπελ Οικονομικών στο τσεπάκι σου. Και μια θέση στα βιβλία της ιστορίας εξασφαλισμένη. Στανταρ. και εντάξει o snoob χαίρεται γιατί μπορεί να αγοράσει το προιόν φθηνότερα αλλά συνεχώς οι snoob ανά τον πλανήτη με αυτό το σύστημα θα είναι μειούμενοι συνεχώς Οι άνθρωποι γενικότερα σήμερα δηλαδή έχουν μικρότερη αγοραστική δύναμη σε σχέση με το παρελθόν? και αυτό θα συμβαίνει γιατί η τιμή κάθε προιόντος ενσωματώνει μέσα της συνθήκες δουλείας, όπως ακριβώς και ο μισθός του κάθε snoob. Τα οικονομικά δεν είναι απόλυτη επιστήμη, ένα αυτό. Δεύτερον εκτός του Μαρξ υπάρχει πληθώρα θεωριών που δεν στηρίζουν αυτά που λες, προς το παρόν επικρατεί ένα μπάχαλο (το Νόμπελ Οικονομίας που σου έλεγα). Τρίτον με τη λέξη δουλεία προσβάλλεις πολύ κόσμο αλλα οκ, συζήτηση κάνουμε δεν είναι κανείς τόσο εύθικτος. Η σχέση μισθού / τιμές προιόντων και η απόκτηση ή όχι κατηγοριοποιεί ανθρώπους στην σημερινή κοινωνία. Κάπου εκεί μπερδεύεται ο καθένας μας γιατί τεχνηέντως καλλιεργείται η ελπίδα για οικονομική ευμάρεια και κοινωνική υπερπήδηση σε άλλη ..."τάξη". Συμφωνώ. Εδώ μου έρχεται στο μυαλό το ένα ωραίο ποστ από τα παλιά: Πες μου τώρα εσύ' date=' έτσι ακριβώς δεν πάει; Πέρα από ρομαντισμούς του τύπου "όλοι έχουν ίσες ευκαιρίες". Σκατά έχουν. ΠΡΑΚΤΙΚΑ, ένα 90φεύγα % των εργατών, εργάτες μένουν, κι εργάτες φτιάχνουν ("φέρνουν στον κόσμο"). [b']Και μια ζωή θα την περάσουν ψάχνοντας που στον πούτσο πήγε η υπεραξία τους, και θα μηχανεύονται τρικ να βγάλουν τον μήνα με τα 700[/b] (όπως πχ με απογευματινή δουλειά ή υπερωρίες). Δεν είναι λοιπόν δέσμιοι αυτού του συστήματος, αυτού του κοπανιστού αέρα, οι βγάζοντες 700 και 1000 και 2000 το μήνα; Διότι κάποιοι άλλοι βγάζουν τα κέρατά τους από τους πρώτους, και δεν έχουν καμμία διάθεση ν' αλλάξουν τα πράγματα.Πού είναι λοιπόν το "όχι καλά", ή το "μαύρο" του πράγματος; Απλά έχεις μάθει να θεωρείς αυτό που βιώνεις, ως "αυτονόητο", και σου φαίνονται "περίεργα" αυτά που γνωρίζεις από πρώτο χέρι από το Zeitgeist. Και που δεν στα είπε ποτέ έτσι ο μπαμπάς, ούτε ο δάσκαλος, ούτε ο παπάς, και με τις παρέες για γκόμενες μιλάγατε περισσότερο. Εσύ μεγάλωσες με την ιδέα ότι είσαι "ελεύθερος Έλλην πολίτης", γι' αυτό σου φαίνεται "κάπως" να σου λένε οι μπαγλαμάδες στο φιλμ ότι στην ουσία είσαι ένας παγκόσμιος σκλάβος . Αλλά ....κατά την γνώμη μου το καλύτερο εμπόριο είναι το ανύπαρκτο. Το εμπόριο είναι τρόπος διανομής αγαθών, τουλάχιστον έτσι ξεκίνησε. Αν έχεις κάποια καλύτερη ιδέα μπορείς να την εκφράσεις για να δούμε κατα πόσο στέκει. Γιατί αυτό: Εναν μήνα αν καταφέρναμε να μην αγοράζαμε προιοντα πολυεθνικων εταιρειών δεν είναι. Οκ έστω ας πάρουμε σαν υπόθεση ότι γίνεται (που δεν). Μετά τι? Έστω ότι γίνεται παγκόσμιο μποϊκοταζ και μετά από 1 χρόνο έχεις ένα καθαρό και απαλλαγμένο από κεφάλαιο/εμπόριο κόσμο, μετά τι? Κανείς μας δεν γνωρίζει επακριβώς και αν είναι και οι δύο τελικά ένας; To γνωρίζουμε αυτό ; Ας βλέπουμε και τις τερατογεννέσεις από το Τσέρνομπιλ και τα δισεκατομμύρια των πεινασμένων που γίνονται λίπασμα στην εξέλιξη αυτή. Δεν βρίσκω καμία λογική σύνδεση του Τσέρνομπιλ με το καταναλωτικό σύστημα. Όπως επίσης χρειάζομαι περαιτέρω εξήγηση αυτού του συνομωτικού " και αν είναι και οι δύο τελικά ένας" Oσο αναφορά το διαδίκτυο και αυτό μια μικρογραφία της κοινωνίας είναι με τους κεφαλαιοκράτες να προσπαθούν να οργανώσουνμονοπωλιακά κανάλια διανομής των προιόντων τους και τους ανεξάρτητους επαναστάτες του διαδικτύου να προσπαθούν να απαλλοτριώσουν κομμάτια από αυτούς και να τα μοιράσουν ελεύθερα σε όλους. Περιττό να υπογραμμίσω με ποιούς τάσσομαι.... Το διαδίκτυο είναι το μέσο με το οποίο ακριβώς σπάνε τα μονοπωλιακά κανάλια διανομής και ο καθένας μπορεί να πουλήσει ό,τι θέλει. Εκεί που παλιά ήθελες μαγαζί, επενδύσεις, βιτρίνα σήμερα με δυο κλικ μπορεί κεφαλαιοκράτης και εργάτης να πουλήσουν ό,τι θέλουν. Σίγουρα για να χτυπήσεις το κεφάλαιο θες πολλά λεφτά ακόμα αλλα για όνομα, ότι το διαδίκτυο ευνοεί τα μονοπωλιακά δίκτυα διανομής θέλει πολλή δουλειά για να το σκεφτείς πόσο μάλλον να το υποστηρίξεις. Μην με κάνεις να αναθεωρήσω ...Τι κινητό έχεις snoob; ερικσον ή νόκια ; τι αυτοκίνητο ; τι ρολοι ;τι γυαλια τι δίκτυο; τι υπολογιστή .................τι tv ; Σε ένα άλλο σύστημα βέβαια τα συγκεκριμένα δεν θα τα είχες καθόλου. Εκτός κι αν ανακαλύφθηκε κανένα καινούριο σύστημα διανομής πιο δίκαιο από το σημερινό.
De@th L0rd Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Το εργατικό κίνημα στα τέλη του 19ου και στις αρχές του 20ού αιώνα είχε πάρει διαστάσεις και έβαζε μπροστά στην εργατική τάξη το πρόβλημα της συνειδητής οργανωμένης πάλης, για την ανατροπή των αντιδραστικών, φεουδαρχικών ή αστικών κυβερνήσεων. Ειδικά για τη Ρωσία, αναγκαιότητα ήταν η ανατροπή του απολυταρχικού καθεστώτος της δυναστείας των Ρομανόφ. Γι' αυτό έπρεπε να δημιουργηθεί Κόμμα επαναστατικό, Κόμμα της εργατικής τάξης με ξεκαθαρισμένο θεωρητικό προσανατολισμό και επαναστατική πρακτική, πάνω σε μαρξιστική βάση. Στη Ρωσία άρχισαν να δημιουργούνται παράνομοι κύκλοι για τη διάδοση των επαναστατικών ιδεών στην εργατική τάξη, μα και σε όλη την κοινωνία. Τότε εμφανίζεται στην πολιτική σκηνή ο ιδιοφυής επαναστάτης, ο μεγάλος Β. Ι. Λένιν. Το πρώτο θεωρητικό ζήτημα που έθετε, ήταν το πέρασμα από την προπαγάνδα των θέσεων στη διαφώτιση, χωρίς να μειώνεται η αξία της προπαγάνδισης του επιστημονικού σοσιαλισμού. Ορισμένοι αμφισβήτησαν την εγκαιρότητα και τη σκοπιμότητα αυτού του βήματος του Λένιν. Ελεγαν: "Θα βρει άραγε η σοσιαλιστική διαφώτιση απήχηση στους εργάτες, στους καταπιεσμένους από τη φτώχεια, στη μάζα των αγράμματων, στους πολιτικά υπανάπτυκτους και διαπαιδαγωγημένους στο πνεύμα της πίστης στον Τσάρο που τον έχουν Θεό;" Στην αρχή πρέπει να εξηγηθούν στους εργάτες, στους αγρότες οι πιο άμεσες και φλέγουσες ανάγκες. Ο Λένιν, ταυτόχρονα, τόνιζε ότι οι διαφωτιστές δεν πρέπει να περιορίζονται στην εξήγηση των οικονομικών μόνο ζητημάτων, αλλά από τις πρώτες κιόλας επαφές πρέπει να αρχίζουν να διαμορφώνουν και πολιτική συνείδηση των εργαζομένων. Μεγάλη σημασία έχει, από την αρχή κιόλας, να μην επιτρέψουν τις αυταπάτες ότι με την οικονομική και μόνο πάλη ενάντια στους εργοστασιάρχες θα μπορέσουν οι εργάτες να απαλλαγούν από την καταπίεση και την εκμετάλλευση. για επικείμενη καταστροφή της ελληνικής οικονομίας και την επερχόμενη πτώχευση του κράτους, κάποιους πρέπει τους βολεύει πάρα πολύ. Αλλιώς, δεν μπορεί να εξηγηθεί η παρέλαση κορυφαίων κυβερνητικών στελεχών, παραγόντων της ΕΕ και μεγάλης μερίδας του Τύπου μέσα κι έξω από τη χώρα, οι οποίοι σκιαγραφώντας την εικόνα της οικονομίας χρησιμοποιούν όλο και πιο μελανά χρώματα. Είναι απόλυτα βέβαιο ότι τέτοιου είδους προσεγγίσεις είναι βολικές, γιατί, εν μέσω της διακινούμενης καταστροφολογίας, ευκολότερα μπορεί να εξουδετερωθούν αντιστάσεις, να ελεγχθεί η λαϊκή οργή ή και να χειραγωγηθούν οι αντιδράσεις των εργαζομένων, ενάντια στα μέτρα που οδηγούν στην ακόμα μεγαλύτερη χειροτέρευση των συνθηκών ζωής του λαού. Αυτός είναι ο στόχος της κυβέρνησης, που ανεξάρτητα από τα όσα μπορεί να διατείνονται τα στελέχη του για να θολώσουν τα νερά, έχει αναλάβει δεσμεύσεις για την επιτάχυνση της προώθησης των πολιτικών που θα δημιουργήσουν ευνοϊκότερες συνθήκες για την πιο κερδοφόρα δράση κεφαλαίου. Μιλάμε για ακόμα πιο επαχθή, για τα λαϊκά στρώματα, μέτρα για τα Εργασιακά, το Ασφαλιστικό, τα λεγόμενο άνοιγμα των επαγγελμάτων, τα βαρέα και ανθυγιεινά και πάει λέγοντας. Ολα τα ζητήματα, δηλαδή, που από θέσεις στρατηγικής στόχευσης έχουν θέσει στην ημερήσια διάταξη το ευρωενωσιακό κεφάλαιο και οι κυβερνήσεις του με τη συμφωνία της Λισαβόνας. Γι' αυτό και επιδιώκουν να έχουν απέναντί τους εργαζόμενους τρομοκρατημένους και κατ' επέκταση παροπλισμένους από κάθε διεκδικητικό αίτημα. Εκτός και αν πράγματι συντρέχουν λόγοι που θα στοιχειοθετήσουν την εκτίμηση ότι βρισκόμαστε στο χείλος της κατάρρευσης. Ομως ακόμα και την περίπτωση που η τρομοκρατία του τελευταίου καιρού είναι βάσιμη και πράγματι υπάρχουν κίνδυνοι και απειλές για την οικονομία, τότε το πρώτο ζήτημα που πρέπει να ξεκαθαριστεί, από τη σκοπιά των εργαζομένων, είναι το ποιος απειλεί και ποιος είναι ο απειλούμενος. Γιατί, εδώ που τα λέμε, οποιαδήποτε εξέλιξη, στην κυριολεξία οποιαδήποτε εξέλιξη, δεν μπορεί να αφορά όλους το ίδιο. Δεν μπορεί το διακύβευμα να είναι ίδιο για τον άνεργο, με εκείνο που καλείται να περισώσει ο τραπεζίτης και το τραπεζικό σύστημα. Ούτε τα εκατομμύρια των λαϊκών νοικοκυριών, που ζούνε κάτω από τα όρια της φτώχειας, μπορεί να τα τρομάξει κάτι περισσότερο από την καθημερινή επιδείνωση των προβλημάτων διαβίωσης που αντιμετωπίζουν στις σημερινές συνθήκες. Οπως και για τα εκατομμύρια των εργαζομένων και για τους εκατοντάδες χιλιάδες ελευθεροεπαγγελματίες, ποια άραγε θα είναι η εξέλιξη που θα υπονομεύσει τη θέση τους στην κοινωνία τόσο διαφορετικά, από την πολιτική που θέλει τα πάντα υποταγμένα στα στενά συμφέροντα της οικονομικής ολιγαρχίας και των παραφυάδων της;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Το περί ευφυίας σου ...που έγραψα στο προπροηγούμενο post μου. Και τι μου το λες; Θα φοβηθώ αν πάψεις να με θεωρείς ευφυή; Ή θα μείνω άυπνος το βράδυ που θα έχω απωλέσει την εκτίμησή σου; Tοποθετήθηκα snoob αν κάτι δεν το κατάλαβες και μπορώ να σου απαντήσω, ρώτα με .... Σε ρώτησα, ήδη, και μου είπες πως θα μου το εξηγούσες αλλά επειδή έχω άλλη κοσμοθεωρία δεν θα μπορούσα να καταλάβω το εγχειρίδιο των τσιτάτων. Αααα εκεί το πήγαινες .... Εγώ το πήγα; Εσύ, ξαφνικά, αρχίζεις να με ρωτάς τι τηλέφωνο έχω, τι τηλεόραση, τι δίκτυο, πράγματα εντελώς άσχετα, και σε πειράζει που θεωρώ ασφαλίτικου ύφους αυτές τις ερωτήσεις;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.