Προς το περιεχόμενο

Θεματάκι με Wine (Age of Kings multiplayer)


g1annis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας.

 

Προσπαθώ να παίξω το Age of Kings στο Ubuntu μου μέσω Wine.

 

Όλα δουλεύουν μια χαρά εκτός από το Multiplayer όπου δεν εμφανίζει καν τη λίστα με τις διθέσιμες συνδέσεις.

 

Διάβασα εδώ ότι αυτό λύνεται αν ακολουθήσω το παρακάτω:

 

To get multiplayer working for such games (at least those that use a DirectPlay version prior to 8), place the DLLs in this archive in Wine's windows/system32 directory, then add DLL overrides (native,builtin) for: dplayx, dpnet, dpnhpast and dpwsockx.

 

Καταλαβαίνω μέχρι το place the DDLs in the arcive. Το έκανα.

Μετά λέει then add DLL overrides (native,builtin) for: dplayx, dpnet, dpnhpast and dpwsockx. Αν κατάλαβα καλά λέει να αγνοήσω τα αυθεντικά (αυτά που υπάρχουν ήδη dplayx, dpnet, dpnhpast and dpwsockx....

 

Κατ αρχάς, όταν αντέγραψα τα αρχεία DLL που κατέβασα στον φάκελο windows/system32 ΔΕΝ μου είπε να overwrite τίποτα. Οπότε για ποια native, builtin λέει να override?

 

Τέλος πάντων δοκίμασα μετά από αυτό να ξαναδοκιμάσω. Στη λίστα με τα δίκτυα εμφανιζότανε ΜΟΝΟ το TCP/IP ενώ εγώ θέλω να το παίξω μέσω LAN. Τέλος πάντων, δοκίμασα να κάνω τη θυσία και να παίξω μέσω TCP/IP με έναν αντίπαλο που βρίσκεται στο διπλανό δωμάτιο.

 

Με το που πάτησα find games στο tcp/ip ξεκίνησε να το φορτώνει, έκανε 2-3 δευτερόλεπτα και έκλεισε...

 

Άσχετα με το αν κάποιος δεν γνωρίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα, μπορείτε να μου πείτε τι σημαίνει then add DLL overrides (native,builtin) for: dplayx, dpnet, dpnhpast and dpwsockx?

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...