Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με ενεργοποίηση επέκτασης εγγύησης Vaio


S2Katana

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα!

 

Χτες αγόρασα το πακέτο επέκτασης εγγύησης της Sony για το Vaio, +2 έτη.Η ενεργοποίηση υποτίθεται πως γίνεται μέσω του e-support.Πήγα στο e-support, έκανα προφίλ με login name και password, μου ήρθε email με activation link και το ενεργοποίησα.

 

Μπήκα μέσα, έβαλα το serial του λάπτοπ και της εγγύησης και αρνείται να μου κάνει register το λάπτοπ!Σημειωτέον πως το έχω ήδη κάνει επιτυχημένα register στο Sony Vaio World και στο Vaio Club.

 

Το πρόβλημα είναι ότι αύριο λήγει η μονοετής εγγύηση και αν η διετής δεν ενεργοποιηθεί μέχρι τότε, χάνεται και αυτή και μαζί τα 200 ευρώ αγοράς της.

 

Επίσης, η απαράδεκτη Sony δεν έχει support τα Σ/Κ, ούτε έστω μέσω email!

 

Τι προτείνετε να κάνω?Είναι τελείως άχρηστο το σύστημά τους και όταν δίνεις 200 ευρώ, περιμένεις να γίνονται όλα λίγο πιο εύκολα.

 

Υ.Γ1. Μη μου πέιτε ότι έγινε τελευταία στιγμή, γιατί το έχω παραγγείλει πολύ καιρό και υπήρχε έλλειψη στο Πλαίσιο.

 

Υ.Γ2. Αν χάσω την επέκταση εγγύησης λόγω του συγκεκριμένου προβλήματος, θα κινηθώ νομικά κατά της Sony Hellas ΚΑΙ της Sony Europe, με αιτήματα αποζημίωσης που θα ξεπερνούν κατά πολύ τα 200 ευρώ.

Δημοσ.

Ψηφίζω να κινηθείς νομικά!Φτάνει πια η κοροιδία.Θα πληρώσεις κάτι παραπάνω σε δικηγόρους αλλά μπορεί να βγάλεις περισσότερα. :-D

Δημοσ.

Kαλά ναι, έτσι και αλλιώς 1μιση μέρα μένει...

 

Δε θα πληρώσω και τόσα στους δικηγόρους γιατί είμαι σε αυτό το ''παλιοκύκλωμα'' :P .

Δημοσ.
Kαλά ναι, έτσι και αλλιώς 1μιση μέρα μένει...

 

Δε θα πληρώσω και τόσα στους δικηγόρους γιατί είμαι σε αυτό το ''παλιοκύκλωμα'' :P .

 

Στειλε τους ένα mail (όχι απαραίτητα μέσα από τη σελίδα της SONY) με το S/N της επέκτασης εγγύησης και τα στοιχεία του VAIO σου. Ετσι θα κατοχυρώσεις την ημερομηνία για να μην εχεις προβλημα. Απο εκεί και πέρα απο Δευτέρα κάνε και μια τηλεφωνική επικοινωνία με την SONY περιγράφοντας τις δυσκολίες που αντιμετώπισες λογω Σ/Κ. Πάντως δε νομίζω να σου δημιουργησουν πρόβλημα...κάποια φορά που χρειάστηκα κάτι δεν ήταν καθόλου τυπολάτρες.

Δημοσ.

φιλε μου μην φοβασαι, δεν θα χεις κανενα απολυτως προβλημα

 

στν τελικη αν τους στειλεις με φαξ την αποδειξη αγορας απο πλαισιο φαινεται οτι εισαι κατοχυρωμενος, αν θες κανε και οτι σου ειπε ο φιλος με το μειλ

αλλα δεν θα χεις προβλημα κανενα

Δημοσ.

Ναι και εγώ κάπως έτσι τα σκέφτηκα.Εδώ σκέφτηκα να τραβήξω φωτογραφία την επέκταση εγγύησης, μαζί με μια αυριανή εφημερίδα, για να κατοχυρώσω την ημ/νία, lol.

 

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά, θα ενημερώσω τι έχει γίνει.

 

 

-----Προστέθηκε 15/11/2008 στις 10 : 12 : 15-----

 

 

Εστειλα αυτό το email στο [email protected]

Dear Sir or Madam,

 

 

 

On the 16th of November 2007, I bought a Sony Vaio VGN-FZ21Z laptop, and on the 14th of November 2008, I bought the extended warranty service, for 2 more years.Both products were bought from PLAISIO computer stores.

 

 

 

The problem is that I cannot register my 2+ year warranty service from Sony's e-support site and I do not know why.I am sending this email to validate my right to use the extended warranty, because tomorrow the 1 year warranty runs out and I will not be able to use the extra warranty.

 

 

 

I can provide every receipt to prove that I bought the 2+ year extended warranty before the end of the 1 year warranty.

 

 

 

My laptop S/N is ΧΧΧΧΧΧΧΧ-ΧΧΧΧΧ and the extended's warranty S/N is ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ.

 

 

 

So, with this exact email I prove that today, on the 15th of November 2008, I have already bought and tried to register the extended warranty for my Sony Vaio laptop.

 

 

 

Please consider my case as fast as possible.

 

 

 

Yours faithfully,

 

 

 

A.ΧΧΧΧ, Greece.

Δημοσ.

Γλυτώσαμε τη νομική οδό.

 

Μίλησα σήμερα πρωί με Vaio Link και εντόπισαν πως όντως υπήρχε πρόβλημα με το registration.Το έκαναν εκείνοι και voila, όλα οκ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...