gandalf_the_white Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2008 παιδιά έχω αυτή τη μητρική και αυτές τις μνήμες.Τι υπερχρονισμός μπορεί να παίξει?για δώστε καμια ιδέα...γιατι είμαι άσχετος με το θέμα. Επίσης ο επεξεργαστής είναι ο core 2 duo E6550. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2008 Moderators Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2008 Υπερχρονισμος φουλ, με FSB εως ~500-505 (εκει σκαλωνει η μητρικη). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gandalf_the_white Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2008 με το 'μαμά' ανεμιστηράκι που μπορεί να φτάσει περίπου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2008 Moderators Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2008 Βασικα ο συγκεκριμενος εχει πολλαπλασιαστη ΜΟΛΙΣ 7. Οποτε δοκιμασε (με τις μνημες 1:1, δηλαδη κατω απο την ονομαστικη συχνοτητα τους). Αν εισαι τυχερος (και σηκωσει 500 FSB), θα τον πας περιπου 3,5Ghz, με τις μνημες στα 1000Mhz και λιγο παραπανω volt. Επειδη ειναι 65nm, μη φοβηθεις να δωσεις vcore, δε μασανε!! Μονο τις θερμοκρασιες προσεχε, μη περασουν του; 65...άντε 70 βαθμους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gandalf_the_white Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2008 από όσο ξέρω άμα περάσει ένα συγκεκριμένο όριο ταχύτητας σβήνει το μηχάνημα αυτόματα....πώς θα ξέρω όταν ξεκινήσει αν είναι σταθερό το σύστημα με το εργοστασιακό ανεμιστηράκι? εχεις μήπως κάποια προγράμματα monitoring να μου προτείνεις? για θερμοκρασίες κτλπ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές