Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ένα χωράφι μπορείς να το οργώνεις και με Yugo και με Ferrari,η δουλειά όμως γίνεται με τρακτέρ.

 

τι επιχειρημα τςςςςςςςς ;-P

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

@teo64x:

Δε μπορώ να μεταφράσω με ακρίβεια τι σημαίνουν οι διαφορές στους αριθμούς αλλά πχ η συγκεκριμένη Quadro έχει μικρότερο memory bandwidth από 260/280GTX.

Μια απ τις βασικές διαφορές φαντάζομαι πως είναι ότι αυτή διαθέτει "240 CUDA Parallel Processor Cores" ενώ οι gaming κάρτες ως "240 Processor Cores". Υποθέτω (και βαριέμαι να το ψάξω :P) ότι πρόκειται για cores που έχουν πιο "εξειδικευμένη" αποστολή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το texture fillrate σαφώς και είναι σημαντικός παράγοντας για παιχνίδια, αλλά απ' όσο μπορώ αν καταλάβω από το παρόν άρθρο, η FX 5800 είναι περίπου στα ίδια επίπεδα με τη GeForce. Σαφώς η κάρτα δε φτιάχτηκε για παιχνίδια, αλλά τουλάχιστον σε ό,τι αφορά αυτό το χαρακτηριστικό, εγώ δε βλέπω το λόγο να υστερεί.

 

Το memory bandwidth είναι όντως χαμηλότερο από την GTX280, αλλά δεν είναι απαγορευτικό. Θα σε παραπέμψω πάλι στα χαρακτηριστικά της GeForce 8800, που έχει παρόμοιο bandwidth με τη συγκεκριμένη Quadro.

 

Η CUDA είναι αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται και στις Quadro και στις GeForce.

 

 

Για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις ΠΑΛΙ, να πούμε για πολλοστή φορά ότι ΟΧΙ, κανείς μας δε θα έπαιρνε την Quadro για games. Παρακαλώ, να ΜΗΝ το ξαναεπισημάνει κανείς.

 

Επεξ/σία από teo64x
Δημοσ.

Επειδή το ψάξιμο σε τεχνικά χαρακτηριστικά του hardware δεν ξέρω αν μπορεί να οδηγήσει σε κάποιο συμπέρασμα, οι διαφορετικός προσανατολισμός των drivers (CAD & DCC vs games) δεν παίζει ρόλο;

Δημοσ.

Λογικά είναι κι αυτός ένας παράγοντας, αλλά μιλάω για την κάρτα, όχι για τον driver. Δε νομίζω να την cripplάρει βέβαια ο driver σε κάποιο τομέα (θεωρητικά, τουλάχιστον, οι drivers δεν είναι γι' αυτό), αλλά δε μπορώ να ξέρω γιατί δεν έχω δει κάποιο στοιχείο γι' αυτόν.

 

Με άλλα λόγια, διαβάζω τα παραπάνω χαρακτηριστικά, σκέφτομαι, και καταλήγω με τη λογική μου σε κάποια δικά μου συμπεράσματα... :P

Δημοσ.

Μα η κάρτα χωρίς (κατάλληλους) drivers (ένα "γεια" στους Ati-haters :P) είναι άχρηστη.

Στο μυαλό μου τα χω όπως το στήσιμο κάποιων αγωνιστικών αυτοκινήτων που για δεδομένη ισχύ αλλάζεις κάποιες παραμέτρους για να επιτύχεις είτε μεγαλύτερη επιτάχυνση (σε βάρος της τελικής ταχύτητας) είτε το αντίστροφο (σε παραλληλισμό με τις επιδόσεις CAD/DCC <-> games). Μόνο που στη γενική περίπτωση, τους drivers συγκεκριμένης κάρτας δεν μπορείς να τους τροποποιήσεις για πετύχεις καλύτερες επιδόσεις σε άλλον τομέα απ αυτόν για τον οποίο αρχικά φτιάχτηκε.

 

Ας απαντήσει όμως κάποιος που γνωρίζει για να μην κάνω άλλες εικασίες :P

Δημοσ.

Εγώ πάντως θα την πάρω... όσο σκέφτομαι πως θα παίζει fm... φτιάχνομαι. Και την επιφάνεια εργασίας μου... ολοζώντανη θα την κάνει...

Δημοσ.

[offtopic]

Θα ακολουθήσει σίγουρα όμως post-pic από τον klainmain ...

Θ αργήσει λίγο. Πρέπει να κάνει windowed FM με ροζζζ theme κι ένα ροζζζ-λουλουδάτο background για τα windows.

 

[/offtopic]

Δημοσ.
@teo64x:

Μια απ τις βασικές διαφορές φαντάζομαι πως είναι ότι αυτή διαθέτει "240 CUDA Parallel Processor Cores" ενώ οι gaming κάρτες ως "240 Processor Cores"

 

 

θα πρέπει να τρέχει φοβερα ray tracing και global illumination αν γραφει ανάλογα με cuda σε επίπεδο παραλληλισμού τον cores

Δημοσ.
Μα η κάρτα χωρίς (κατάλληλους) drivers (ένα "γεια" στους Ati-haters :P) είναι άχρηστη.

 

Γεια σου και σένα :P (Από πρώην ATI fan όμως.)

 

Κοίτα, δες το με λιγότερη εικασία. Το fill rate (μιας και αυτό θίξαμε πιο πάνω) είναι 52bn texels/sec. Προφανώς όχι χωρίς driver, αλλά με τον driver που η NVidia θα βγάλει για την κάρτα. Είναι δυνατόν η κάρτα να πιάνει τέτοιο fill rate και ο driver για κάποιο μυστήριο λόγο να την περιορίσει π.χ. στα 20; Ναι, δυνατόν είναι, αλλά είναι λογικό; :P

Δημοσ.
Γεια σου και σένα :P (Από πρώην ATI fan όμως.)

 

Κοίτα, δες το με λιγότερη εικασία. Το fill rate (μιας και αυτό θίξαμε πιο πάνω) είναι 52bn texels/sec. Προφανώς όχι χωρίς driver, αλλά με τον driver που η NVidia θα βγάλει για την κάρτα. Είναι δυνατόν η κάρτα να πιάνει τέτοιο fill rate και ο driver για κάποιο μυστήριο λόγο να την περιορίσει π.χ. στα 20; Ναι, δυνατόν είναι, αλλά είναι λογικό; :P

Μάλλον δεν έγινε κατανοητό τι εννοούσα με τον παραλληλισμό με τ αγωνιστικά αυτοκίνητα παραπάνω :P

Όχι, δεν είναι λογικό αυτό που λες στο τέλος κι ούτε νομίζω να εφαρμόζεται κάτι τέτοιο. Αλλά είναι πιθανόν στους drivers να μην περιλαμβάνονται κάποιες συγκεκριμένες "εντολές"/"διεργασίες" για επιτάχυνση D3D εφαρμογών που χρησιμοποιούνται κατά κόρον στα παιχνίδια και να έχουν αντικατασταθεί με κάποιες που έχουν μεγάλη αξία για CAD εφαρμογές.

 

Μη με κάνεις να προσπαθήσω να εμβαθύνω στο παραπάνω. Δεν το γνωρίζω. Υποθέσεις είναι μέχρι κάποιος γνώστης να μας διαφωτίσει :>

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...