Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
ναι αλλα στους ορους αναφερει οτι αν η ταχυτητα ειναι πανω απο το 70% νομιζω τοτε δεν θεωρειται βλάβη, αν πιάνεις το 20% (και βγάλε) τοτε τι θα σου πουν?

 

αν κάποιος μένει 6km μακρυά από το dslam τι να του κάνει ο ΟΤΕ ή κάποιος ISP? να του φέρει το dslam δίπλα του?

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η On πάει για κλείσιμο; Οχι ρε γμτ. Πάνε τα ξεκλείδωτα pirelli και το τσάμπα ίντερνετ :devil:

Δημοσ.
Kάνα κακό νέο από HOL έχουμε? Επειδή ψιλο-ζαχαρώνω το "double play lite" της...

 

η χολ πάει καλύτερα από ποτε. και τώρα που έχει αρχίσει και δίνει πιλοτικά triple play (iptv) θα ανεβάσει πελατεία. μαθαίνω ότι έχουν διορθωθεί πολλά προβλήματα εκεί μέσα και η σταθερή τηλεφωνία που δίνει (pots) κανονικά δουλεύει μια χαρά

 

Ξέρω και γω κόσμο που με HOL δεν έχει κανένα πρόβλημα. Το θέμα είναι δυστυχώς τι γίνεται όταν ΥΠΑΡΞΕΙ πρόβλημα. Πως αντιμετωπίζεται το πρόβλημα και ο πελάτης. Και από προσωπική εμπειρία με τρεις εναλλακτικούς Forthnet, HOL, Vivodi μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι ΚΑΜΜΙΑ εταιρία δεν έχει αντιληφθεί αυτό που πολύ σωστά κάποιος φίλος ανέφερε νωρίτερα: ότι τον πελάτη δεν τον ενδιαφέρει ΠΟΙΟ είναι το πρόβλημα, ούτε ΠΟΙΑΝΟΥ (ΟΤΕ ή του πάροχου) είναι. Τον ενδιαφέρει να λυθεί άμεσα και τον ενδιαφέρει να μην του φέρονται σαν σε ηλίθιο (ειδικά όταν δεν είναι).

 

 

σε καταλαβαίνω. και εγώ όταν δούλευα 3 μήνες στη ΧΟΛ τα ίδια μου έλεγαν οι πελάτες. το θέμα ξέρεις πιο είναι όμως? ότι είσαι εξαρτημένος από τον ΟΤΕ γιατί Π’ΝΤΑ το last mile θα είναι του οτε. αυτό δεν κόβεται ποτε. από την άλλη και στον κεντρικόκατανεμητή αν υπάρχει το πρόβλημα μονο ο ΟΤΕ έχει πρόσβαση. οποτε υπάρχουν κάποια κομμάτια που έχει ΜΟΝΟ ο ΟΤΕ πρόσβαση. εκεί τι μπορεί να σου κάνει ο κάθε εναλλακτικός? να τους απειλήσει με βόμβα? αυτό είναι που δεν καταλαβαίνουν οι πελάτες. δεν λέω ότι είναι δίκαιο αλλα αυτή είναι η πραγματικότητα.

 

 

1. Θεωρώ υποχρέωση της εταιρίας και όχι του πελάτη να ενημερώσει τον εν δυνάμει πελάτη ότι στο σημείο που βρίσκεται σε σχέση με το κέντρο που θα συνδεθεί οι δυνατές ταχύτητες που θα έχει θα είναι ΜΕΧΡΙ τόσο και να δώσει την επιλογή για χαμηλότερη χρέωση ώστε να μην υπάρχει "εκμετάλλευση". Όλες οι εταιρίες από όσο γνωρίζω τουλάχιστον δίνουν δυνατότητα για σύνδεση στα 6Mbps π.χ. αντί για τα 24.

 

2. Λάθος μου που δεν το διευκρίνησα αλλά πριν προκύψει αυτό το πρόβλημα (γιατί είχα σωρεία προβλημάτων από τη στιγμή που πήγα σε double play), συγχρόνιζα κανονικότητα στα 12-13Mbps χωρίς αποσύνδεση για εβδομάδες ολόκληρες. Εγω γνωρίζω ότι είναι θεωρητικό το όριο των 24 αλλά είναι ευθύνη των ΠΑΡΟΧΩΝ να ενημερώνουν τους πελάτες για αυτό, γιατί ο παππούς που έχει κάθε δικαίωμα να έχει ευρυζωνική σύνδεση αλλά καμμία υποχρέωση να γνωρίζει την τεχνολογία πίσω από αυτήν, ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίζει τον περιορισμό ΠΡΙΝ αποφασίσει και όχι ΑΦΟΥ πληρώσει τη σύνδεση. Και δε νομίζω ΠΟΥΘΕΝΑ σε καμμιά σελίδα παρουσίασης των προϊόντων DSL να υπάρχουν αρκετά ξεκάθαρες εξηγήσεις για αυτό το θέμα, ούτε όταν παίρνεις τηλέφωνο για καινούρια σύνδεση να σε ενημερώνουν σωστά για τους περιορισμούς. Ούτως η άλλως η ευθύνη αυτή βαρύνει τον πάροχο και όχι τον πελάτη ...

 

 

1) δεν έχει διαφορα στην τιμή να πας από τα 24 στα 6 αλλα αυτό δε μπορεί να το ξέρει ο κάθε εναλλακτικός παρα μονο όταν πάει να γίνει η σύνδεση. φαντάζεσαι να τρέχουν οι τεχνικοί στους εν δύναμη πελάτες μονο και μονο για να ελέξουν το ποσο πιάνει η γραμμή του για να αποφασίσει μετά αν θα συνδεθεί με αυτούς? έχουν πολλά αλλα προβλήματα οι τεχνικοί. αυτό δε γίνεται σε κανένα. μετά αν συγχρονίζεις χαμηλά τότε σε αλλάζουν πακέτο και σε βάζουν στα 6 η όπου αλλου δίνουν

 

 

2) στο συμβόλαιο που σου δίνει να υπογράψεις αναφέρει καθαρά ότι είναι μέχρι 24 και το λένε παντού και στις διαφημίσεις και παντού. δεν είναι κρυφό ούτε προσπαθούν να ξεγελάσουν τους εκάστοτε πελάτες. πάντα είναι έως.

 

τώρα αν ο πελάτης δεν το καταλάβει η δε το κατανοήσει δε φταίει ο πάροχος αλλα η @@ του πελάτη

 

 

 

σχετικά με αυτό που αναφέρθηκε νωρίτερα οτι οταν παίρνεις φορθνετ τοτε δεν φταιει ο οτε αλλά η φόρθνετ, οταν ερχεται ο πΟΤΕζτης και σου λεει ελα σε εμας για να στο φτιάξουμε ή κανε πΟΤΕΝΕΤ για να παίξει με την μια, δεν φταίει η φορθνετ αν ο μαλακας ο οτετζης απλα κανει τα δικά του. Και εγω εκανα αίτηση αλλαγής πριν καιρό απο 768 σε 1024, για μια εβδομάδα δεν είχα ιντερνετ, και οταν πήγε στο κεντρο ο οτετζης μου λεει"εχεις ιντερνετ τωρα?α ωραια, ειχαμε ξεχασει να κανουμε κατι την προηγούμενη φορά". Η φόρθνετ φταίει επειδή οι οτεζτήδες είναι οτι κάτσει???"

 

 

μπράβο σωστά τα λες όταν κάνουν @@ οι οτετζήδες φταίει ο πάροχος? άσε δε ξέρεις τι κάνει ο ΟΤΕ. ότι κούλα θες να βρείς βρίσκεις. το θέατρο του παραλογου είναι. άσε τα έχω ζήσει πολύ καλά. επίσης αν σας πουν ελάτε σε εμάς γιατί θα πιάνεται καλύτερες ταχύτητες αυτό δεν ισχύει. αν είσαι 3 χιλιόμετρα μακριά από το dslam δεν πρόκειται να αλλάξει δραματικά αν πας σε άλλο πάροχο. ελάχιστες είναι οι διαφοροποιήσεις

 

 

αν κάποιος μένει 6km μακρυά από το dslam τι να του κάνει ο ΟΤΕ ή κάποιος ISP? να του φέρει το dslam δίπλα του?

 

όχι αλλα μπορείς να στήσεις ένα mini-dlasm ανάμεσα για να κόψεις την απόσταση. κανένας δε το κάνει όμως γιατί είναι θέμα κόστους και χέστηκαν για τον πελάτη

 

 

Η On πάει για κλείσιμο; Οχι ρε γμτ. Πάνε τα ξεκλείδωτα pirelli και το τσάμπα ίντερνετ :devil:

 

 

ναι ρε γαμώτο. άσε δε ξέρεις ποσα ανοιχτά wifi είχα βρει καθώς έκανα βόλτα στο κέντρο. μεγάλη καταστροφή αυτό :-(

  • Super Moderators
Δημοσ.
όχι αλλα μπορείς να στήσεις ένα mini-dlasm ανάμεσα για να κόψεις την απόσταση. κανένας δε το κάνει όμως γιατί είναι θέμα κόστους και χέστηκαν για τον πελάτη

 

πρώτα πρέπει να στήσει το δίκο του ο ΟΤΕ και ύστερα οι εναλλακτικοί νομίζω...

Δημοσ.
πρώτα πρέπει να στήσει το δίκο του ο ΟΤΕ και ύστερα οι εναλλακτικοί νομίζω...

 

ναι αφού το last mile είναι του ΟΤΕ. δε μπορείς εσύ να το πειράξεις. απλά σου λέω πως γίνεται να λύσεις το πρόβλημα τις απόστασης. οποιαδήποτε βλάβη έχει το καλώδιο του εκάστοτε πελάτη από το dslam ως τι γραμμή του είναι θέμα τεχνικών του οτε. ο πάροχος το μονο που κάνει είναι να δηλώσει βλάβη. δε γίνεται λόγο κόστους όμως και μη αναμενόμενου κέρδους. κατάλαβες? ένας ο οποιος είναι 3 χιλιόμετρα μακριά με οποιον πάροχο και να πάει πάνω κάτω ίδια ταχύτητα θα έχει. θες dsl? αυτή σου δίνουμε. ο πελάτης δεν έχει καμια εναλλακτική. οποτε είναι δεμένο πρόβατο.

Δημοσ.
η χολ πάει καλύτερα από ποτε. και τώρα που έχει αρχίσει και δίνει πιλοτικά triple play (iptv) θα ανεβάσει πελατεία. μαθαίνω ότι έχουν διορθωθεί πολλά προβλήματα εκεί μέσα και η σταθερή τηλεφωνία που δίνει (pots) κανονικά δουλεύει μια χαρά

και εγώ που είμαι Annex B πελάτης; πρέπει να με έχουν χεσμένο; εγώ ξέρω ότι έχω προβλήματα, ότι πληρώνω κανονικότατα στην ώρα μου τις οφειλές μου και ότι δεν παίρνω αυτό που πληρώνω (latest update at the time of writing this: 240Kbps download/432Kbps Upload !!!!! :mad: )

 

σε καταλαβαίνω. και εγώ όταν δούλευα 3 μήνες στη ΧΟΛ τα ίδια μου έλεγαν οι πελάτες. το θέμα ξέρεις πιο είναι όμως? ότι είσαι εξαρτημένος από τον ΟΤΕ γιατί Π’ΝΤΑ το last mile θα είναι του οτε. αυτό δεν κόβεται ποτε. από την άλλη και στον κεντρικόκατανεμητή αν υπάρχει το πρόβλημα μονο ο ΟΤΕ έχει πρόσβαση. οποτε υπάρχουν κάποια κομμάτια που έχει ΜΟΝΟ ο ΟΤΕ πρόσβαση. εκεί τι μπορεί να σου κάνει ο κάθε εναλλακτικός? να τους απειλήσει με βόμβα? αυτό είναι που δεν καταλαβαίνουν οι πελάτες. δεν λέω ότι είναι δίκαιο αλλα αυτή είναι η πραγματικότητα.

ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΣΑΝ ΠΕΛΑΤΗ (και ούτε θα έπρεπε). Όταν ο πάροχος μου λέει ότι θα πάω στο ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ δίκτυό του, και ότι θα απεξαρτηθώ από τον ΟΤΕ, εγώ αυτομάτως καταλαβαίνω ότι δε θα έχω πια να κάνω με τον ΟΤΕ. Τελεία και παύλα. Και ΚΑΝΕΙΣ δε σου λέει όταν κάνεις τη μεταφορά ότι ένα τμήμα του δικτύου θα παραμείνει στον ΟΤΕ. Και ας μην κοιτάμε το θέμα μόνο από την πλευρά αυτών που γνωρίζουν πέντε πράματα. Υπάρχουν και οι άσχετοι που δεν καταλαβαίνουν τι θα πει "το τελικό κομμάτι της γραμμής είναι του ΟΤΕ". Δεν ξέρουν απο καλώδια, δε θέλουν να μάθουν και στο κάτω κάτω δεν είναι δουλειά τους. Και φυσικά πληρώνουν. Αυτό που αναφέρεις είναι η πραγματικότητα όπως λες αλλά είναι εκτός από άδικο και κατά τι παράνομο γιατί εμπεριέχει δόλο.

 

1) δεν έχει διαφορα στην τιμή να πας από τα 24 στα 6 αλλα αυτό δε μπορεί να το ξέρει ο κάθε εναλλακτικός παρα μονο όταν πάει να γίνει η σύνδεση. φαντάζεσαι να τρέχουν οι τεχνικοί στους εν δύναμη πελάτες μονο και μονο για να ελέξουν το ποσο πιάνει η γραμμή του για να αποφασίσει μετά αν θα συνδεθεί με αυτούς? έχουν πολλά αλλα προβλήματα οι τεχνικοί. αυτό δε γίνεται σε κανένα. μετά αν συγχρονίζεις χαμηλά τότε σε αλλάζουν πακέτο και σε βάζουν στα 6 η όπου αλλου δίνουν

Όταν έκανα εγώ τη σύνδεση υπήρχαν πακέτα σε δύο ταχύτητες με διαφορετικές τιμές. Τώρα πια μπορεί να έχεις δίκιο, δεν το αμφισβητώ. Αλλά ακόμα και τότε που έκανα εγώ τη σύνδεση δεν υπήρχε τέτοια ενημέρωση. Δεν περιμένω από κανέναν πάροχο να βγαίνει και να μετράει το θόρυβο της γραμμής. Αν και όταν σου λένε από το support ότι θα μετρήσουμε τη γραμμή σας για το θόρυβο δε νομίζω να το κάνουν βγαίνοντας έξω ... Είναι όμως ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ, να δούνε την απόσταση και να σε ενημερώσουν για το ποιές ταχύτητες συγχρονισμού θα έπρεπε να περιμένεις. Στο κάτω κάτω δεν ξέρει ο πελάτης που ακριβώς συνδέεται και ποιο είναι το κέντρο και σε τι απόσταση. Αυτό ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ γίνεται αλλά δεν το κάνουν, γιατί αν σου πούνε "μεγάλε θα συνδέεσαι με 6Mbps το πολύ" πιθανώς θα σε χάσουν και κανείς δε το θέλει αυτό. Έτσι δεν είναι;

 

2) στο συμβόλαιο που σου δίνει να υπογράψεις αναφέρει καθαρά ότι είναι μέχρι 24 και το λένε παντού και στις διαφημίσεις και παντού. δεν είναι κρυφό ούτε προσπαθούν να ξεγελάσουν τους εκάστοτε πελάτες. πάντα είναι έως.

 

τώρα αν ο πελάτης δεν το καταλάβει η δε το κατανοήσει δε φταίει ο πάροχος αλλα η @@ του πελάτη

Σύμφωνοι αν και διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για το πόσο καιρό έχει που άλλαξε η στάση των παρόχων απέναντι στην ενημέρωση για την τεχνολογία του DSL.

 

όχι αλλα μπορείς να στήσεις ένα mini-dlasm ανάμεσα για να κόψεις την απόσταση. κανένας δε το κάνει όμως γιατί είναι θέμα κόστους και χέστηκαν για τον πελάτη

Άρα επιβεβαιώνεις ότι οι εταιρίες μας έχουν χεσμένους ....

 

Δε διαφωνώ ότι τα πραγματα είναι όπως τα περιγράφεις, ούτε η μύνη μου κατευθύνεται σε σένα προσωπικά (ή σε υπαλλήλους που πιθανόν να προσπαθούν και κάνουν σωστά τη δουλειά τους). Αλλά ο τελευταίος που ευθύνεται για το χάλι που έχουν δημιουργήσει οι πάροχοι σε "συνεργασία" με τον πΟΤΕ, είναι ο πελάτης. Και εκείνος πληρώνει κανονικά (τις περισσότερες φορές). Όταν υπόσχεσαι κάτι και δεν μπορείς να το παρέχεις, είσαι αποκλειστικά υπεύθυνος. Όταν δεν μπορείς να το παρέχεις, θα φτάσει σε ένα σημείο που θα ψάχνεις "στρατηγικό επενδυτή", κάποιοι που συντηρούν τις οικογένειές τους με το μισθό τους από αυτές τις εταιρίες θα βρεθούν στο δρόμο και εσύ σαν πελάτης θα μείνεις χωρίς την παροχή που πλήρωσες. Και αν την έχεις προπληρώσει κιόλας .... θα κλαις διπλά. Νομίζω ότι δε λέω τίποτα παράλογο ....

 

Υ.Γ. (ψιλό off-topic)

1. Πως γίνεται 2 χρόνια τώρα όταν έχω πρόβλημα και χρειάζομαι κάτι (είτε αλλαγή hardware είτε κάποιο firmware για το router να μου έρχεται πάντα Annex A ενώ πάντα ήμουν Annex B; είναι τόσο άσχετοι ή το λογισμικό παρακολούθησης των καρτελών του πελάτη τόσο απαράδεκτο που δεν αναφέρει τον τύπο της γραμμής;

2. Το τηλεφωνο που είχα από e-voice, γιατί είναι αδύνατο να περαστεί σαν VoIP επάνω στο router; νόμιζα ότι είχαμε περάσει στην ψηφιακή εποχή όπου αυτά τα πράγματα προγραμματίζονται σε ψηφιακά κέντρα και δε χρειάζεται να χώνεις βυματα σε πίνακες και να ενεργοποιείς ρελέδες ....

 

Αν μπορούσες να μου λυσεις την απορία σαν πρωην υπάλληλος της HOL θα ήμουν υπόχρεος (και σε pm αν κρίνεις ότι είναι τελείως off-topic η ερώτηση). Κανένας επί τρεις μήνες και άπειρα τηλέφωνα δε μου έδωσε μια σαφή απάντηση πέραν της "δε γίνεται" :rolleyes:

Δημοσ.

 

και κατά τι παράνομο γιατί εμπεριέχει δόλο.

 

 

όχι και δόλο τα παραλές. ηρέμησε

 

Αν και όταν σου λένε από το support ότι θα μετρήσουμε τη γραμμή σας για το θόρυβο δε νομίζω να το κάνουν βγαίνοντας έξω ... Είναι όμως ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ, να δούνε την απόσταση και να σε ενημερώσουν για το ποιές ταχύτητες συγχρονισμού θα έπρεπε να περιμένεις. Στο κάτω κάτω δεν ξέρει ο πελάτης που ακριβώς συνδέεται και ποιο είναι το κέντρο και σε τι απόσταση. Αυτό ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ γίνεται αλλά δεν το κάνουν, γιατί αν σου πούνε "μεγάλε θα συνδέεσαι με 6Mbps το πολύ" πιθανώς θα σε χάσουν και κανείς δε το θέλει αυτό. Έτσι δεν είναι;

 

 

 

το θόρυβο τον μετράνε από μέσα αλλα αν δεν υπάρχει στην άλλη άκρη modem και να είναι σύνδεση του παρόχου πως θες να μετρήσουν τι γραμμή σου εκ τον προτερων? σκέψου ότι εσύ είσαι forthnet θα μετρήσει τι γραμμή σου η χολ? αν δεν έχεις τίποτα και βάζεις πρώτη φορα dsl για να στη μέτρηση πρέπει να γίνει η σύνδεση adsl με το dslam τις ΧΟΛ. πως θα γίνει αυτό αν εσύ δεν πληρώσεις για να γίνεις πελάτης τις? δε γίνεται αυτό. δε στέκει. κατάλαβες?

 

 

Άρα επιβεβαιώνεις ότι οι εταιρίες μας έχουν χεσμένους ....

 

 

 

κοίτα σε τέτοια θέματα για να βάλουν mini-dslam επειδή είναι θέμα του ΟΤΕ δε ιονίζω ότι θα το κάνει. αφού δεν υπάρχουν πλέον διαφορες στην ταχύτητες και στα πακέτα εσύ θα πληρώσεις για 24 ενώ θα πιάνεις 6 ας πούμε και ο οτε δεν έχει κανένα κέρδος να σου ανεβάσει την ταχύτητα στα 14 αφού θα πληρώνεις πάλι τα ίδια. εσύ από την άλλη δεν έχεις άλλη εναλλακτική για broadband. δορυφορικό internet? τι θα βάλεις? cable? :P

 

Νομίζω ότι δε λέω τίποτα παράλογο ....

 

 

 

παράλογο δε λες αλλα στην ελλάδα ζεις :P

 

 

Υ.Γ. (ψιλό off-topic)

1. Πως γίνεται 2 χρόνια τώρα όταν έχω πρόβλημα και χρειάζομαι κάτι (είτε αλλαγή hardware είτε κάποιο firmware για το router να μου έρχεται πάντα Annex A ενώ πάντα ήμουν Annex B; είναι τόσο άσχετοι ή το λογισμικό παρακολούθησης των καρτελών του πελάτη τόσο απαράδεκτο που δεν αναφέρει τον τύπο της γραμμής;

2. Το τηλεφωνο που είχα από e-voice, γιατί είναι αδύνατο να περαστεί σαν VoIP επάνω στο router; νόμιζα ότι είχαμε περάσει στην ψηφιακή εποχή όπου αυτά τα πράγματα προγραμματίζονται σε ψηφιακά κέντρα και δε χρειάζεται να χώνεις βυματα σε πίνακες και να ενεργοποιείς ρελέδες ....

 

 

1) καλά εσύ γιατί δε τους λες στο τηλέφωνο ότι είσαι annex b? στο control φυσικά και βλέπουν τι annex είσαι. βεβαια ακόμα και το σύστημα μπορεί να κάνει λάθος και να έχουν περάσει λάθος annex. σε κάθε περίπτωση βλέπουν που κουμπώνεις στο dslam και είναι σίγουροι για το τι annex έχεις. υπάρχει βεβαια και η περίπτωση να ήσουν annex b και να σε άλλαξαν σε annex a

 

2) δε γίνεται αυτό με καμια δύναμη. τώρα βαριέμαι να σου εξηγήσω απλά δε γίνεται :P.

Δημοσ.
όχι και δόλο τα παραλές. ηρέμησε

Περιμένω να μου παραθέσεις κάποιο σοβαρό επιχείρημα και μέχρι τώρα δεν το έχεις κάνει. Ρώτα ένα δικηγόρο να σου πει με τι κατηγορίες θα πήγαινε μια εταιρία στο δικαστήριο.

 

το θόρυβο τον μετράνε από μέσα αλλα αν δεν υπάρχει στην άλλη άκρη modem και να είναι σύνδεση του παρόχου πως θες να μετρήσουν τι γραμμή σου εκ τον προτερων? σκέψου ότι εσύ είσαι forthnet θα μετρήσει τι γραμμή σου η χολ? αν δεν έχεις τίποτα και βάζεις πρώτη φορα dsl για να στη μέτρηση πρέπει να γίνει η σύνδεση adsl με το dslam τις ΧΟΛ. πως θα γίνει αυτό αν εσύ δεν πληρώσεις για να γίνεις πελάτης τις? δε γίνεται αυτό. δε στέκει. κατάλαβες?

Διαβάζεις καθόλου αυτά που γράφω; είπα ότι ΔΕΝ περιμένω να γίνει αυτό. Είπα ότι είναι πάρα πολύ εύκολο βάσει της απόστασης από το κέντρο στο οποίο θα συνδεθείς να σου δώσουν μια εκτίμηση για την αναμενόμενη ταχύτητα. Έτσι ούτε εσύ θα περιμένεις περισσότερα και θα παραπονιέσαι, ούτε αυτοί θα σου έχουν τάξει λαγούς με πετραχήλια. Τι δεν κατάλαβες να στο επαναλάβω;

 

παράλογο δε λες αλλα στην ελλάδα ζεις :P

Δηλαδή είσαι της άποψης ότι επειδή ζω στην Ελλάδα πρέπει να τρώω τα σκατά χωρίς να παραπονιέμαι; Δεν έχω καμμιά όρεξη να γίνει η κουβέντα flame αλλά ούτε σε κάτι απάντησες ουσιαστικά, ούτε ο τρόπος που αντιμετωπίζεις την Ελληνική πραγματικότητα μου δείχνει ότι θέλεις να αλλάξεις κάτι. Με όλο το σεβασμό ακούγεσαι σαν να είσαι μέτοχος στην HOL ...

 

1) καλά εσύ γιατί δε τους λες στο τηλέφωνο ότι είσαι annex b? στο control φυσικά και βλέπουν τι annex είσαι. βεβαια ακόμα και το σύστημα μπορεί να κάνει λάθος και να έχουν περάσει λάθος annex. σε κάθε περίπτωση βλέπουν που κουμπώνεις στο dslam και είναι σίγουροι για το τι annex έχεις. υπάρχει βεβαια και η περίπτωση να ήσουν annex b και να σε άλλαξαν σε annex a

Συγνώμη κιόλας, σου έχω δώσει την εντύπωση ότι είμαι ηλίθιος;

1. Γιατί πρέπει να το αναφέρω εγώ; αυτοί δεν το βλέπουν;

2. Πιστεύεις οτι παραπονιέμαι χωρίς να το έχω αναφέρει ποτέ; απλά μιλάς με κάποιον στο τηλεφωνο, του το λες, και όταν μεταφέρει το αίτημα στον επόμενο για να γίνει η δουλειά σου, προφανώς ξεχνάει να αναφέρει ότι μιλάμε για Annex B (χώρια ότι έχει γίνει τουλάχιστον τέσσερις φορές και ΚΑΘΕ φορά τους ζητάω να το διορθώσουν στα στοιχεία τους ΑΝ είναι λάθος). Δεν αρμενίζω εγώ στραβά. Ο γιαλός είναι στραβός ...

3. Δεν άλλαξα ποτέ τύπο γραμμής

 

2) δε γίνεται αυτό με καμια δύναμη. τώρα βαριέμαι να σου εξηγήσω απλά δε γίνεται :P.

Εντάξει είπαμε να κάνουμε πλάκα αλλα μη το ξεφτιλίσουμε κιόλας. Για σενα ίσως έχει πλάκα η κουβέντα. Για μένα καθόλου ...

 

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί σου είναι τόσο δύσκολο να δεχτείς ότι έχω δίκιο σε αυτά που λέω και ζητάω. Νόμιζα ότι είμαστε στην ιδια μεριά. Αλλά μάλλον έκανα λάθος. Ίσως η κατάσταση είναι έτσι με τους εναλλακτικούς γιατί ο Έλληνας κάθεται σαν τον χάνο και τρώει αδιαμαρτύρητα όποια κοτσάνα του πετάνε στη μούρη και λέει και ευχαριστώ.

Δημοσ.
Περιμένω να μου παραθέσεις κάποιο σοβαρό επιχείρημα και μέχρι τώρα δεν το έχεις κάνει. Ρώτα ένα δικηγόρο να σου πει με τι κατηγορίες θα πήγαινε μια εταιρία στο δικαστήριο.

 

 

εντάξει τότε όλοι οι εναλλακτικοί είναι παράνομοι και καταχρηστικοί

 

Διαβάζεις καθόλου αυτά που γράφω; είπα ότι ΔΕΝ περιμένω να γίνει αυτό. Είπα ότι είναι πάρα πολύ εύκολο βάσει της απόστασης από το κέντρο στο οποίο θα συνδεθείς να σου δώσουν μια εκτίμηση για την αναμενόμενη ταχύτητα. Έτσι ούτε εσύ θα περιμένεις περισσότερα και θα παραπονιέσαι, ούτε αυτοί θα σου έχουν τάξει λαγούς με πετραχήλια. Τι δεν κατάλαβες να στο επαναλάβω;

 

 

καταλαβαίνω πολύ καλά αλλα εσύ δεν καταλαβαίνεις ότι εκτιμήσεις ΜΟΝΟ με βάση την απόσταση είναι τελείως θεωρητικές και δεν έχουν καμια σχέση με την πραγματικότητα. οποτε δε μπορούν να το κάνουν. μπορείς βεβαια να το κανεις μονος σου. αυτά είναι θεωρητικά όρια και όχι αντιπροσωπευτικά. δε μπορεί η εταιρεία να σου πω ότι θα πιάνεις τόσο η να σου λέει ξέρετε το θεωρητικό σας είναι μέχρι τόσο.

 

υπάρχουν 1000 άλλοι παράγοντες που παίζουν. ο μονος τρόπος είναι αυτός που σου ανέφερα αλλα δεν μπορεί να γίνει παρα μονο αν γίνεις πρώτα πελάτης. το καταλαβαίνεις η να στο ξαναπώ?

 

 

 

Δηλαδή είσαι της άποψης ότι επειδή ζω στην Ελλάδα πρέπει να τρώω τα σκατά χωρίς να παραπονιέμαι; ακούγεσαι σαν να είσαι μέτοχος στην HOL ...

 

 

δε το είπα έτσι. χαριτολογώντας το είπα.

 

Συγνώμη κιόλας, σου έχω δώσει την εντύπωση ότι είμαι ηλίθιος;

1. Γιατί πρέπει να το αναφέρω εγώ; αυτοί δεν το βλέπουν;

2. Πιστεύεις οτι παραπονιέμαι χωρίς να το έχω αναφέρει ποτέ; απλά μιλάς με κάποιον στο τηλεφωνο, του το λες, και όταν μεταφέρει το αίτημα στον επόμενο για να γίνει η δουλειά σου, προφανώς ξεχνάει να αναφέρει ότι μιλάμε για Annex B (χώρια ότι έχει γίνει τουλάχιστον τέσσερις φορές και ΚΑΘΕ φορά τους ζητάω να το διορθώσουν στα στοιχεία τους ΑΝ είναι λάθος). Δεν αρμενίζω εγώ στραβά. Ο γιαλός είναι στραβός ...

3. Δεν άλλαξα ποτέ τύπο γραμμής

 

 

είπα εγώ ότι είσαι ηλίθιος?

ναι το βλέπουν. λογικά θα σου έχουν αλλάξει τι γραμμή σου χωρίς να σε ενημερώσουν. λογαριασμό από τον οτε παίρνεις? έχεις δώσει και το τηλέφωνο στη ΧΟΛ? αν δεν έχεις χαρτί του ΟΤΕ που να γραφει ότι είναι isdn τύπος τότε πάρε και ρώτησε τους.

 

 

 

Εντάξει είπαμε να κάνουμε πλάκα αλλα μη το ξεφτιλίσουμε κιόλας. Για σενα ίσως έχει πλάκα η κουβέντα. Για μένα καθόλου ...

 

πλακα δεν έκανα. σοβαρά σου απάντησα. απλά δε γίνεται να έχεις το voip. δεν είναι εφικτό από τεχνικό λόγο. δεν υπάρχει άλλος λόγος

Δημοσ.

Οπότε εγώ που πάω να πάρω τηλεόραση FullHD δεν πρέπει να ψάξω αν έχει το αντίστοιχο βύσμα για να τη συνδέσω πχ στο pc μου και να μπορώ να βλέπω fullHD ποιότητα (χωρίς να χαλάει) από τα αρχεία που ήδη έχω ε; Ή πχ για το contrast. Ποτέ δεν είδα κάποιον να εξηγεί τη διαφορά του dynamic και του μη... Έβλεπες κάτι 2000 όταν όλοι οι υπόλοιποι είχαν 500 και έλεγες ουάου... Εκεί δεν ήταν πάλι κοροιδία;;; Εγώ έπρεπε να το ψάξω για να δω τί παίζει...(τυχαία παραδείγματα)

Επειδή σου λέει κάποια "specs", εσύ σαν πελάτης δεν έχεις καμμία υποχρέωση να το ψάξεις δλδ πέραν της τιμής;;;;

Γιατί σε ΟΛΑ όσα πάμε να πάρουμε λέμε ότι ΠΡΕΠΕΙ να το ΨΑΧΝΟΥΜΕ αναλυτικά;σε όλα εκτός από το DSL δηλαδή; Πάντα λέμε ότι δεν "πολυπιστεύουμε τις απαντήσεις του χ πωλητή αλλά στην περίπτωση των ISPs αυτά δεν ισχύουν;

Καλά όλα αυτά περί δικαιωμάτων κτλ αλλά κι εμείς δεν έχουμε την ευθύνη να ψάχνουμε αν μια αγορά(και η dsl συνδρομή αγορά είναι) ικανοποιεί κάποια κριτήριά μας;

Συγνώμη κιόλας αλλά αν πχ δεν ήξερα τί σημαίνει το ΕΩΣ 24mbps θα το έψαχνα!!!Δε θα το άφηνα ούτε στην τύχη του, ούτε θα εμπιστευόμουν τις απαντήσεις των πωλητών του x ISP περισσότερο απ'ότι εμπιστεύομαι τις απαντήσεις των πωλητών πχ του ΠΛΑΙΣΙΟΥ που μπορεί να είναι καλοί και εξυπηρετικοί αλλά πολλές φορές ΔΕΝ ξέρουν βασικά specs από τα προιόντα τους!

 

PS. Για τον router και τα λάθη τους (AnnexA και AnnexB) εννοείται ότι είναι απαράδεκτοι! οκ, να γίνει μια φορά αλλά όχι κι έτσι :P

Δημοσ.
...στον ΟΤΕ έχει επέλθει ξανά η «ευφορία» -παρά τη χρηματοπιστωτική κρίση- καθώς διαπιστώνεται μεγάλη επιστροφή πελατών λιανικής στο δίκτυό του.

 

Έλα Αλέκο, εδώ είναι όλη η ιστορία. Ό,τι πλερώσεις παίρνεις. Κι εγώ δίνω κατιτίς παραπάνω (πολύ παραπάνω μάλιστα) αλλά έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Δεν έχω να αντιμετωπίσω ούτε την κοροϊδία της Tellas και της Forthnet που είχα στο παρελθόν, ούτε τίποτα άλλο. Υπηρεσίες 24/7, άμεσες ενεργοποιήσεις/αναβαθμίσεις κλπ. Πάει ο κούκος αηδόνι βέβαια.

Δημοσ.
εντάξει τότε όλοι οι εναλλακτικοί είναι παράνομοι και καταχρηστικοί

Ναι είναι (κάποιοι). Γι αυτό έχουν φάει και τόσα πρόστιμα από την ΕΕΤΤ για διάφορους λόγους. Πιο απλό δε γίνεται.

 

Για τα υπόλοιπα δε θα μπω καν στον κόπο να απαντήσω γιατί θα είμαι τελείως εκτός θέματος (και θα κοπανάω και το κεφάλι μου στον τοίχο γιατί δε φαίνεται να αντιλαμβάνεσαι ούτε ποιο είναι το πρόβλημα ούτε τι θέλω να πω). Κάνε μόνο ένα κόπο (αν θέλεις να είσαι σωστός απέναντι στον εαυτό σου) να διαβάσεις όλα τα μηνύματά μου στο συγκεκριμένο θέμα και θα δεις ότι τις μισές απορίες που έχεις στις έχω λύσει ήδη. Αλλά απαντάς χωρίς να διαβάζεις ....

 

Ευχαριστώ για τη βοήθεια ...

Δημοσ.
Ναι είναι (κάποιοι). Γι αυτό έχουν φάει και τόσα πρόστιμα από την ΕΕΤΤ για διάφορους λόγους. Πιο απλό δε γίνεται.

 

τα περισσότερα πρόστιμα νομίζω ο ΟΤΕ τα έχει φάει...

  • Super Moderators
Δημοσ.
τα περισσότερα πρόστιμα νομίζω ο ΟΤΕ τα έχει φάει...

 

βγάλε το νομίζω...

 

όχι απλά τα περισσότερα αλλά και τα μεγαλύτερα...

Δημοσ.

όχι απλά τα περισσότερα αλλά και τα μεγαλύτερα...

 

Τα οποία φυσικά είναι ψίχουλα μπροστά στα κέρδη λόγο δολιοφθοράς που κάνει στους εναλλακτικούς... :mad:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...