tritonas00 Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 Αρχίσανε τα γλέντια.... δειτε τον ΙΕ με 2 καρτέλες μόνο τι άρχισε να κάνει? Το κανει και σε αλλα προγραμματα?
venejo Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 Nope. O IE το ειχε ενίοτε αυτό, κάτι με το flash player? δε ξέρω...
pc_admin Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Ε βγάλε την tv να δεις. Προφανώς έφαγε σκάλωμα η κάρτα γραφικών. Ειδικά αν δεν έχουν περαστεί οι official beta drivers της nvidia και δεν έχεις ρυθμίσει να παίζεις με 2 οθόνες. εφταιγε η tv τελικα .ειναι οκ τωρα .
tritonas00 Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Ο συμπατριωτης μας ssb αναλυει περισσοτερο το performance gain στα 7. Αναφορικά με κάποια από τα προηγούμενα posts φίλων, θα ήθελα να προσθέσω κάποιες λεπτομέρεις ελπίζοντας να γίνει καλύτερα κατανοητό το θέμα του performance gain που παρατηρείται στα Windows 7. Κατ' αρχήν, το performance gain των Windows 7 δεν έχει παρά ελάχιστη σχέση με κάποια "μαζική διαχείριση μνήμης". Αν με τον όρο αυτό, οι φίλοι που τον χρησιμοποίησαν εννοούν το memspace preallocation, τα MEM I/O priorities, το mem copy prevention και τα SF/RB/RD, όλα αυτά αν και έχουν σε μεγάλο βαθμό εξελιχθεί στα Window 7, προυπήρχαν και στα Windows Vista και δεν αποτελούν παρά ελάχιστο βοήθημα στο performance gain των w7. Άλλωστε αν είχαν καταλυτική συμμετοχή στο performance, αυτή θα είχε γίνει εμφανής και στα Vista έναντι των XP, πράγμα που φυσικά δεν συμβαίνει. Αν και η αύξηση του performance στα w7 είναι αποτέλεσμα πολλών μεγαλύτερης ή μικρότερης σημασίας αλλαγών και προσθηκών, ωστόσο στο μεγαλύτερο βαθμό αυτά που συνεισφέρουν στο performance gain είναι τα παρακάτω. Όπως ξανασυζητήθηκε στο παρελθόν, κάτι το οποίο επέφερε στα Windows Vista την σημαντικότερη ίσως επίπτωση στο performance, ήταν η κατάργηση του GDI ως accelerated layer και η αντικατάστασή του από GDI/+ -> DX remapped calls. Όλα δηλαδή τα GUI 2D functions ουσιαστικά όχι απλά δεν ήταν accelerated (όπως στα XP) αλλά επιβαρύνονταν από το rendering translation το οποίο και δεν είχε καμμιά βοήθεια από το GPU. Για όσους αναρωτούνται περί της σκοπιμότητας της κατάργησης του accelerated GDI processing στα Vista, να εξηγήσω πως και το GDI και το GDI+ θεωρούνται εδώ και χρόνια legacy και περιοριστικά GX layers, ενώ η χρήση common 2D/3D rendering layer (Vista - 7) επέβαλε την χρήση του mapping των GDI σε DX/DWM calls. Στα Windows 7, ο rendering translator αντικαταστάθηκε από kernel mode 2/3D primitive processing engine, το οποίο όχι απλά παρέχει GPU accelerated χαρακτηριστικά σε GDI legacy apps, αλλά για πρώτη φορά επιτρέπει την επιτάχυνση ακόμα και του GDI+, συμπεριλαμβανομένων όχι μόνο των vectors αλλά και των raster OPs. Επιπλέον, ολόκληρο το rendering engine αλλά και το WDDM1.1 subsystem έχουν επανεγγραφεί ώστε να υποστηρίζουν πλήρες mp (physical & core) processing, ενώ για επίσης πρώτη φορά παρέχεται το per app zbuffering που καταργεί εντελώς το overhead του memcpy (sys mem). Επίσης η απομόνωση των 2/3D primitives από τα vector και raster ops, αφήνει στην "δικαιοδοσία" των GPU vendors μόνο την επιτάχυνση των θεμελιωδών functions (A/Bl, HW cursors, COORD xlt, bitblit κλπ) ενώ η πλήρης διαχείριση και επιτάχυνση του buffering, vector processing, ROP κλπ περνούν στο subsytem των Windows 7 εκμεταλευόμενα τα χαρακτηριστικά του multiprocessing, του duplicate memcpy prevention και της πλήρους εξάλειψης του bottleneck του διαρκούς GX mem I/O. Και φυσικά εντέλλει προσφέρει και ένα unified graphics layer απαλλαγμένο στο μεγαλύτερο βαθμό του από το legacy code και τα επίσης legacy issues των drivers των GPU vendors. Στα Windows 7 (και στα 2008/R2) για πρώτη φορά μετά την δημιουργία του επανεγγράφηκε το μεγαλύτερο μέρος του NT Kernel, δίνοντας πλέον ιδιαίτερη έμφαση στο SMP και όχι απλά στο app level physical processor multithreading που ίσχυε μέχρι σήμερα. Επίσης σημαντικότατα ,όσον αφορά το performance, subsystems ή sub features όπως το thread scheduling τα sync facilities του process scheduler, αλλά και ο memory manager έχουν είτε επανεγγραφεί είτε βελτιωθεί στο σύνολό τους. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτά, υπάρχουν ήδη εδώ στο forum δικά μου posts αλλά και άλλων φίλων όπου τα αναλύουμε διεξοδικότερα. Κάνοντας quote από παλαιότερό μου post, στον νέο kernel έχει σχεδόν εκμηδενιστεί η χρήση hardware locks, ενώ γίνεται χρήση στρατηγικών όπως resource partitioning, lock-free algorithms και κατάργηση του άχρηστου πλέον kernel dispatcher lock. Στη θέση μάλιστα του d/l χρησιμοποιείται ένα εξελιγμένο synchronization scheme διαχειρίζεται τους timers, τα deferred procedure calls και το swap in - swap out των thread kernel stacks. Επίσης για την απομνημόνευση και διαχείριση των transition states, δεν χρησιμοποιείται πλέον locking, ούτε οι συνήθεις αλγόριθμοι lock state, αλλά μια μορφή spinlocks που στηρίζονται και πάλι σε lock-free αλγόριθμους. Με τα παραπάνω αποφεύγεται σχεδόν πλήρως το latency που παρατηρούταν στο lock dispatching καθώς και στο semaphore notification. Στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένων και των Vista, το dispatcher lock έπρεπε να είναι παρόν για τον συχρονισμό του threading και να παίζει το ρόλο του "κυρίαρχου" kernel spinlock. Με την πλήρη αφαίρεσή του, και την αντικατάσταση της λειτουργίας του από το νέο εξελιγμένο sync scheme, όλοι οι περιορισμοί (π.χ. 16 physical cpu) αλλά και όλες οι καθυστερήσεις του thread synchronization και event notification έχουν αρθεί με αποτέλεσμα, όπως είχα πεί και παλαιότερα, την τρομερή ευελιξία του smp scaling χωρίς latency issues, αλλά το σημαντικότερο την πραγματική αύξηση των επιδόσεων σε επίπεδο multithreaded execution και την πολύ καλύτερη εκμετάλλευση του επεξεργαστικού hardware. Όπως μάλιστα είχα υποδείξει και σε φίλους που με είχαν ρωτήσει στο παρελθόν, δεν είναι λοιπόν καθόλου παράξενη ή μη αναμενόμενη η αύξηση του performance multithread εφαρμογών σε ποσοστό που υπερβαίνει το 200% ή και ακόμα περισσότερο, ενώ υπάρχει σημαντικότατη βελτίωση του performance ακόμα και σε single threaded εφαρμογές αν αυτές εκμεταλλεύονται τα μειωμένα h/w locks και το νέο process scheduler. Για να μην παρεξηγηθώ, το παραπάνω δεν σημαίνει πως "κάθε εφαρμογή θα είναι δύο, τρεις ή περισσότερες φορές ταχύτερη στα Windows 7". Απαιτητικές όμως εφαρμογές ιδιαίτερα αυτές που κάνουν χρήση των βελτιωμένων χαρακτηριστικών, και με multi thread χαρακτηριστικά δεν αποκλείεται να κερδίσουν ακόμα και πολύ περισσότερο σε απόδοση συγκεκριμένων σημείων του processing τους, ενώ η αύξηση των επιδόσεων αφορά και τα επιμέρους τμήματα ή applets του ίδιου του συστήματος, αφού όπως προανέφερα στο μεγαλύτερό τους μέρος έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να εκμεταλλεύονται τα νέα χαρακτηριστικά. Μέσα στα έμμεσα θετικά επακόλουθα του kernel rewrite είναι και ο νέος INTR exception dispatcher που καταργώντας το exception polling και υιοθετώντας τα accelerated interprocessor syncs και το MP thread spreading των events, επιταχύνει σε εξαιρετικά μεγάλο βαθμό ολόκληρο το σύστημα και φυσικά σε ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό τα επιμέρους subsystems, όπως τους exception handlers, τα APC/DPC και την δημιουργία των executive objects. Και μόνο από αυτές τις βελτιώσεις, το hardware layer (κυρίως) του συστήματος, έχει πλέον το μικρότερο μέχρι σήμερα σε NT latency, κάτι που γίνεται ιδιαίτερα εμφανές σε υποσυστήματα που στο παρελθόν δεν ανταποκρίνονταν ιδιαίτερα σωστά. Σαν παράδειγμα θα αναφέρω D/D acquisition devices (όπου οι βελτιώσεις στο latency ξεπερνούν το 500%), A/D devices (>300%) και αν αυτά φαίνονται αδιάφορα ή άγνωστα σε κάποιους φίλους, να προσθέσω τα sound devices (απαντώντας έτσι και σε ερώτηση του φίλου manosdoc). Η βελτίωση του latency, του processing, η μείωση του cpu overhead και η απαλοιφή σχεδόν φαινομένων noise, buffering issues κλπ ακόμα και σε φτηνά onboard codecs κάνει το sound system των Windows 7 πρακτικά το ταχύτερο και χωρίς την απαίτηση εξειδικευμένων hardware DSP ακόμα και σε ιδιαίτερα απαιτητικές εφαρμογές. Μέσα στο επιμέρους βελτιώσεις του performance, θα πρέπει να προσθέσω το rendering acceleration των external rendering devices (printers, plotters, pagesetters κλπ) ειδικά με την έλευση των WDDM output drivers και WDDM printing devices, το MT/P accelerated font rendering, το pipelined processing του metadata & sync stage processing του NTFS και πλήθος άλλων μικρότερης σημασίας υποσυστημάτων, των οποίων όμως γίνεται καθολική χρήση από κάθε εφαρμογή, αλλά και από το ίδιο το σύστημα. Συνεπώς η αύξηση του performance σε οποιοδήποτε από αυτά τα υποσυστήματα έχει άμεσο αντίκτυπο σε κάθε εφαρμογή που τα χρησιμοποιεί, ακόμα και αυτές που δεν σχεδιάστηκαν ώστε να εκμεταλλεύονται τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά του λειτουργικού ή το SMP. Τελειώνοντας, θα πρότεινα να μην βιαζόμαστε να κρίνουμε τα Windows 7, είτε θετικά είτε αρνητικά. Με την επίσημη κυκλοφορία τους, θα είναι ο καθένας σε θέση να κρίνει θετικά ή αρνητικά τις όποιες βελτιώσεις. Προσωπικά, είμαι σχεδόν βέβαιος πως η συγκεκριμένη έκδοση με τις αλλαγές που επιφέρει ιδιαίτερα όσον αφορά το performance θα ξαφνιάσει ευχάριστα, φίλους και εχθρούς των Windows. http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=2785827&postcount=124
tzinos Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 ρε παιδια εχει κανεις καμια ιδεα γιατι με καθε ρεσταρτ μου κανει check disk στον σκληρο i) ο οποιος δεν ειναι με λειτουργικο, απλα 1 τερα με μπ3σ. Την μια φορα δεν βρηκε λαθη, την αλλη βρηκε ενα index list eror in one file η κατι τετειο, αλλα στα υπολοιπα δειχνει 0 ερρορς. Εχει μπει καπως scheduled να το κανει με καθε ρεσταρτ, εχει κανα προβλημα ο σκληρος? Επισης στο taskbar εκει που δειχνει τις συνδεμενες εξωτερικες συσκευες δειχνει ενα σκληρο, σαν να τον βλεπει εξωτερικο και λεει eject SATA s3040..... SCI device. Μηπως ειναι αυτος ο σκληρος που ψαχνει καθε φορα μετα απο ρεσταρτ? σαν να νομιζει οτι ειναι εξωτερικος και δεν εκλεισε σωστα με αποσυνδεση??
random Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 ένας στο neowin.net forum αναφέρει οτι βρήκε trojan σε ενα iso των 7 που κατέβασε, στο setup.exe http://www.downloadsquad.com/2009/04/28/some-windows-7-rc-torrents-infected-with-trojan/ http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=764712&st=0&p=590912800entry590912800
tritonas00 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Για αυτο προσοχη πιο κατεβαζετε!! Βεβαια σε clean install δεν δημιουργει κανενα απολυτως προβλημα...σε upgrade ή mount απο υπαρχον λειτουργικο δουλευει ο ιος.
activex Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Για αυτο προσοχη πιο κατεβαζετε!! Βεβαια σε clean install δεν δημιουργει κανενα απολυτως προβλημα...σε upgrade ή mount απο υπαρχον λειτουργικο δουλευει ο ιος. γιατί να μην δουλέψει σε καθαρό Install εφόσον είναι μέσα στο iso ; και από την στιγμη που θα περαστεί στο σύστημα (μετά την εγκατάσταση) θεωρητικά ανά πάσα στιγμή μπορεί να τρέξει...τι διάφορα μπορεί να έχει το clean intall ώστε να είναι εξαίρεση ; (ξ) έχασα κάτι ; edit : βασικά τώρα πρόσεξα οτι είναι ενσωματωμένος στο setup.exe οπότε από περιβάλλον έξω-win-τίστικο λίγο δύσκολα...
flik Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Μόλις τα έβαλα να τα δοκιμάσω σε εικονικό μηχάνημα. Του έδωσα έναν πυρήνα απο τον διπύρηνο core 2 duo 1.8 ghz και 1 gb ram, φόρτωσα ένα δύο προγράμματα μέχρι τώρα όλα καλά. Είναι εφικτό και σχετικά ακίνδυνο να κάνω κάποια στιγμή upgrade απο τα vista στα seven μέσα απο τα vista;
activex Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Μόλις τα έβαλα να τα δοκιμάσω σε εικονικό μηχάνημα. Του έδωσα έναν πυρήνα απο τον διπύρηνο core 2 duo 1.8 ghz και 1 gb ram, φόρτωσα ένα δύο προγράμματα μέχρι τώρα όλα καλά.Είναι εφικτό και σχετικά ακίνδυνο να κάνω κάποια στιγμή upgrade απο τα vista στα seven μέσα απο τα vista; εγώ πάντως έκανα μέσα από 7 (παλιότερη έκδοση) και το σκέφτομαι για καθαρή εγκατάσταση μια και έχει μικροπροβλήματα...
flik Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Οκ, τότε θα περιμένω λίγο καιρό και θα το κάνω και ένα formatάκι...
Tzimmys Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Να πω κάποια πράγματα που μου έχουν κάνει καλή εντύπωση. Πρώτον, μερικά προγράμματα κολλάνε. Φυσιολογικό ακόμα θεωρώ. Δεν έχει υπάρξει ούτε ένα, που να πατήσω να κλείσει από task manager και να μην το κάνει. Όλα κλείνουν άμεσα χωρίς μα-μου. Και ένα δεύτερο, νομίζω ότι δουλεύουνε αρκετά το να εγκαταστείς προγράμματα χωρίς να χρειάζεται επανεκκίνηση το pc. Καταρχήν μέχρι και drivers για τη gpu που έβαλα, δε μου ζήτησε επανεκκίνηση (άσχετο που εγώ έκανα). Επίσης έκανε κάτι αυτόματα updates και ένα από αυτά δεν το εγκατέστησε επίτηδες με το μήνυμα ότι αν το εγκαταστούσα ο υπολογιστής θα χρειαζόταν επανεκκίνηση. Πώς τα ακούτε?
adi32 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Ναι κι εγω εβαλα drivers και catalyst ATI και δε ζητησε επανεκκινηση Τα FPS που με νοιαζουν πανε πολυ καλυτερα απο τα βιστα Με τα δορυφορικα εχω καποια προβληματα Το dvbdream αργει πολυ να ανοιξει και λεει συνεχεια οτι εχει προβλημα codecs οτι κι αν βαλω
skiabox Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Με το uninstall τι γινεται? Καταφερανε επιτελους να επανερχεται το συστημα ακριβως στην προηγουμενη κατασταση πριν το install ή αφηνονται ακομα υπολοιματα?(πχ registry)
tritonas00 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Με το uninstall τι γινεται?Καταφερανε επιτελους να επανερχεται το συστημα ακριβως στην προηγουμενη κατασταση πριν το install ή αφηνονται ακομα υπολοιματα?(πχ registry) Αυτο ειναι θεμα των προγραμματων και οχι του λειτουργικου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.