nurse Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2008 Υπάρχει η δυνατότητα να αυξήσω την ένταση ήχου στη τηλεφωνική μου συσκευή μέσω των ρυθμίσεων του fritz box; Δεν μπορώ να εντοπίσω αυτή τη ρύθμιση. Η τηλεφωνική συσκευή είναι στη μέγιστη ένταση. Η επόμενη λύση βέβαια είναι να πάω σε ΩΡΛ Ευχαριστώ
poulinos Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2008 με κανα αλλο τηλεφωνο δοκιμασες?γιατι εγω με voip αλλα σε speedtouch και ασυρματο panasonic ακουω πολυ μια χαρα.μηπως ειναι μαπα το τηλ.??
nurse Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Όχι τα τηλέφωνα είναι καινούρια. Panasonic και Siemens. Τα έχω ρυθμίσει στη μέγιστη ένταση αλλά τίποτα...
poulinos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 δεν ξερω κατι αλλο.δοκιμη με κανα firmware update θα εκανα.
nurse Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Θα επικοινωνήσω και με την HOL.... και θα σας πω. -----Προστέθηκε 17/11/2008 στις 10 : 59 : 07----- Δεν υπάρχει ρύθμιση στο ρούτερ σύμφωνα με τη τεχνική υποστήριξη της ΗΟL... πολύ πιθανό είναι να φταίει η συσκευή τηλεφώνου μου. Δοκίμασα μια παλιά ενσύρματη και η ένταση ήταν ok. Τα παιδιά της ΗΟL άψογα στην τεχνική υποστήριξη. Μου δώσανε εναλλακτικές, με τελευταία την αντικατάσταση του fritz, που τελικά δεν χρειάζεται.. Άσχετο η επανάκληση στην εξυπηρέτηση δεν υπάρχει σαν υπηρεσία πλέων; Εάν όχι κρίμα ήταν καλή. Περιφερόμουν στο σπίτι με το ακουστικό να παίζει την γνωστή μουσικούλα της αναμονής..... Να παίξει το τρανζίστορ…. τα αμερικάνικααααα (αυτό θυμήθηκα τώρα)...
poulinos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Άσχετο η επανάκληση στην εξυπηρέτηση δεν υπάρχει σαν υπηρεσία πλέων τι εννοεις?β.καλα τοσο καιρο δεν δοκιμασες με αλλη συσκευη ηα δοκιμασεις την συσκευη σε κανονικη γραμμη.καλα και να ανεβενε η ενταση οχι οτι θα το ηξεραν.
nurse Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Τι να πω;Με την ασύρματη συσκευή στην έξοδο fon 1 είχα πρόβλημα. Με την ενσύρματη δεν έχω.?????????? Με την ίδια ασύρματη συσκευή δεν αντιμετώπιζα τέτοιο πρόβλημα στο παρελθόν (με άλλο πάροχο) και θεώρησα ότι δεν είναι θέμα της συσκευής. Θα το ψάξω όμως περισσότερο. Τώρα για την ερώτησή σου "τι εννοείς": Πριν από 1 μήνα περίπου όταν έπαιρνες τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και η αναμονή ήταν >4 λεπτών, τότε σου δινόταν η επιλογή να σε καλέσουν αυτοί ( αυτόματα - χωρίς να χάνεις τη σειρά σου). Τώρα αν και περίμενα περίπου 10' δεν μου δόθηκε αυτή η επιλογή. Κάπου το είχα διαβάσει κιόλας ότι αυτή η υπηρεσία σταμάτησε. Μπορεί και να έχει διακοπεί προσωρινά… δεν ξέρω.
poulinos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 τωρα οπως το ειπες το καταλαβα.call back η outbound κληση.
nurse Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Η επανάκληση τελικά δουλεύει. Σήμερα που κάλεσα την HOL η υπηρεσία δούλευε. Ίσως χτες να έτυχε.
poulinos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 μηχανη,α σου λεει οτι θα σε καλεσουν η σου λεει καποιιος οτι θα σε καλεσουν?
nurse Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Εάν κατάλαβα καλά τι λες, ναι το σύστημα είναι αυτόματο, αυτόματα σου λέει ότι η αναμονή πχ είναι 5 λεπτά και σε ρωτάει εάν θέλεις να περιμένεις ή να σε καλέσει το σύστημα αυτόματα, εάν επιλέξεις το 2ο τότε πληκτρολογείς το τηλέφωνό σου και λες το όνομά σου. Μετά από τον αναφερόμενο χρόνο χτυπάει το τηλέφωνο που πληκτρολόγησες και συνδέεσαι άμεσα με τον υπάλληλο που θα σε εξυπηρετήσει...
poulinos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 καταλαβα.καλη φαση.καποτε ειχαν και chat απο το site τους οπως η Linksys
arxaggelos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Εάν κατάλαβα καλά τι λες, ναι το σύστημα είναι αυτόματο, αυτόματα σου λέει ότι η αναμονή πχ είναι 5 λεπτά και σε ρωτάει εάν θέλεις να περιμένεις ή να σε καλέσει το σύστημα αυτόματα, εάν επιλέξεις το 2ο τότε πληκτρολογείς το τηλέφωνό σου και λες το όνομά σου. Μετά από τον αναφερόμενο χρόνο χτυπάει το τηλέφωνο που πληκτρολόγησες και συνδέεσαι άμεσα με τον υπάλληλο που θα σε εξυπηρετήσει... Δν νομίζω ότι έκοψαν επίσημα την υπηρεσία, απλώς δουλεύει σε ανυποπτους χρόνους. Ίσως ανάλογα με το διαθέσιμο προσωπικό που έχουν κάθε φορά, who knows.
poulinos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2008 Δν νομίζω ότι έκοψαν επίσημα την υπηρεσία, απλώς δουλεύει σε ανυποπτους χρόνους. Ίσως ανάλογα με το διαθέσιμο προσωπικό που έχουν κάθε φορά, who knows. ισως το τηλεφωνικο να το κανει αυτοματα αναλογως το φορτο και το ποσες γραμμες ειναι σε αναμονη.αν ξεπερασουν τις ταδε τοτε ενεργοποιειται ισως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.