Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα εκκίνησης του υπολογιστή μετά το Linux


centris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά θέλω βοήθεια..........

Είμαι άσχετος με το linux τι ήθελα και έμπλεξα;

Τες πα.........

Εχω δύο σκληρούς δίσκους στον ένα είχα xp και στον άλλο είπα να δοκιμάσω το ubuntu που οι περισσότεροι γράφουν καλά λόγια για την ευχρηστία του.

Το δοκίμασα αλλά δεν μου πολύ άρεσε (ασυμβατότητα κάποιων συσκευών μου και της κάρτας tv)

και το πρόβλημα αρχίζει.......κάνω format τον σκληρό που είχα εγκαταστήσει το linux και κάνω επανεκκίνηση. Δυστυχώς δεν μου ανοίγει το pc, βλέπει την μνήμη, τους σκληρούς και μετά γράφει

GRUΒ loading.........

error 17

και σταματάει εκεί.

Πρέπει να έχει πειράξει το bios και δεν μπορεί να τρέξει τα xp αν δεν βρει αυτό το αρχείο.

Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι οτι δεν μου βγάζει το μενού, με πάει να διαλέξω δίσκο για εγκατάσταση.

 

 

-----Προστέθηκε 31/10/2008 στις 01 : 09 : 15-----

 

 

με το cd της εγκατάστασης όταν κάνω restart ανοίγουν τα xp κανονικά. μπορώ να κάνω κάτι μέσα από τα windows;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πω μια dirty λύση, και αν θες την εφαρμόζεις.

 

Ξαναβάλε Ubuntu στο δίσκο που τα είχες.

 

Λογικά θα σου αναγνωρίσει και το partition των XP κανονικά.

 

Δοκίμασε να μπεις στα XP σου από το αρχικό μενού τoυ grub. Άν όλα πάνε καλά, τότε:

 

Μπες στα Ubuntu,

 

Άνοιξε κονσόλα/τερματικό.

 

Επικόλλησε

 

sudo gedit /boot/grub/menu.lst

 

όπου "gedit" αν τρέχεις gnome βάζεις gedit, αν xfce βάζεις mousepad, αν kde βάζεις kedit, ή όποιον άλλο επεξεργαστή κειμένου της επιλογής σου.

 

παρατήρησε λίγο το αρχείο κειμένου. Κάτω κάτω έχει όλες τις επιλογές που σου εμφανίζει ο grub στην αρχή. Για να βάλεις τα windows πρώτα, απλά cut και paste την "παράγραφο" των windows πάνω από όλες τις υπόλοιπες επιλογές.