Προς το περιεχόμενο

μνημες 6gb 3d applications?


povaras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιδια εχω 1 ερωτηση.

Eχω ηδη στο pc 2χ1gb μνημες ocz special edition me timing 5-5-5-15 στα 400mhz.Επειδη δεν τις βρισκω πουθενα λεω να βαλω καποιες αλλες.Αν βαλω αλλα 4gb(2x2gb)θα υπαρχει προβλημα,και αν οχι σε 3d appications στην ταχυτητα των render θα δω διαφορα απο το να ειχα 4gb?Ξερω οτι βασικο ρολο παιζει η cpu.

Δημοσ.

Καταρχήν θες 64bit OS για να δεις >4GB RAM. Για το αν θα βελτιωθούν σημαντικά οι αποδώσεις στο rendering δες πρώτα αν κατά την διάρκεια του rendering το σύστημα κάνει πολύ swapping...

Δημοσ.

Αν έχεις 64bit λειτουργικό και η εφαρμογή που θα κάνει render είναι 64bit θα δεις τρελή διαφορά.

Αν όχι, τότε βάλε μόνο τα 2x2gb

Δημοσ.
Αν έχεις 64bit λειτουργικό και η εφαρμογή που θα κάνει render είναι 64bit θα δεις τρελή διαφορά.

Αν όχι, τότε βάλε μόνο τα 2x2gb

 

Δεν ισχύει απόλυτα αυτό. Αν τα project σου είναι μικρά και το OS δεν αυξάνει το page file του (το OS + 3d application + project < υπάρχουσα RAM) η διαφορά που θα δεις θα είναι ένα στρόγγυλο 0% ;)

Δημοσ.

μου χρειαζονται σιγουρα αλλα 2gb γιατι οπως λεει ο φιλος πιο πανω κατα την διαρκεια του render μου crasharei αρκετα αλλα ηθελα να ρωτησω αν παιζει ρολο που τα χp αναγνωριζουν τα 3.25gb.Aρα μονο με cpu και καμια quadro fx/firegl θα δω διαφορα

Δημοσ.

Αν δουλεύεις με Χp 32bit θα δεις μόνο τα 3.25GB και τα υπόλοιπα δεν θα γίνονται address από το λειτουργικό οπότε πάνε χαμένα. Αν αλλάξεις CPU η αύξηση στις επιδόσεις είναι δεδομένη. Για το αν θα σε βοηθήσουν οι κάρτες γραφικών που αναφέρεις η απάντηση είναι συνάρτηση του software που χρησιμοποιείς.

 

Πχ. Αν δουλεύεις Photoshop CS4 με τις καινούργιες κάρτες γραφικών οι διαφορά στην απόδοση είναι σημαντικότατη ενώ αν με το ίδιο PC δοκιμάσεις Gimp (που δεν τις υποστηρίζει) η συνεισφορά των καρτών είναι μηδαμινή.

Δημοσ.

Για 3ds max,maya ενδιαφερομαι κυριως,σιγουρα θα βοηθησει στο preview πολυ,αλλα στο render δεν ξερω.Αυτες οι καρτες δεν βγηκαν για να υποβοηθανε την cpu?

Δημοσ.

Δεν νομίζω οτι φταίει η ραμ που κρασάρει στο render.

Ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιείς και με πιο renderer ρεντάρεις?

Τι error σου βγάζει.

Τι materials και πόσα polygons είναι το μοντέλο που κρασάρει στο render?

 

 

Συνήθως όταν κρασάρει το pc στο render φταίει το μοντέλο, τα materials, τα φώτα.

Η quadro θα έχει διαφορά αλλά δεν συμφέρει σε καμία περίπτωση εκτός και αν έχεις γραφείο

και της κάνεις απόσβεση. Αλλά και γραφείο να έχεις πάλι δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο.Γιατί αν στίσεις

render farm δεν θα θέλεις μια , αλλά πολλές.

 

Το ποιο απλό και βασικό που πρέπει να κάνεις είναι να αλλάξεις σε 64bit OS. Τότε και η έχτρα ραμ θα έχει ουσία και η οποία αναβάθμιση σε CPU (core2duo h core quad)

Δημοσ.

Και τα δύο προγράμματα που αναφέρεις (στις τελευταίες τους εκδόσεις) κάνουν utilization των GPU οπότε η αγορά που σκέφτεσαι είναι εύλογη. Πάντως μπορείς να πάρεις και τα mainstream GPUs και να τα flashάρεις στα αντίστοιχα "Επαγγελματικά".

 

Google it ;)

Δημοσ.

οταν λεω κρασαρει εννοω κανει κατι κολπα π.χ κολλαει το pc και οταν τελειωσει το render ξεκολλαει.Μονο οταν κανω models πανω απο 1.000.000 και μεγαλη αναλυση εχω καμια φορα προβλημα.Αν και δεν καταλαβα το τελευταιο που ειπες οτι θα εχει ουσια ο quad core μονο αν εχεις 64bit.

Δημοσ.

Και ο core 2 duo θέλει 64bit OS για να πεις οτι θα τον τρέξεις στο 100% του και ο quad.

Είναι λογικό να "κολλάει" το pc την ώρα του render.Εσύ τί περίμενες? Να ρεντάρεις και παράλληλα να κάνεις άλλες δουλειές? Δεν παίζει, γιατί το CPU βαράει 100αρες, το page file έχει πιάσει τα ουράνια.

 

Πάνω από μύριο polygons είναι λογικό να έχεις προβλήματα. Στα 3 μύρια συνήθως το κλείνεις το μαγαζί. Εξαρτάται βέβαια και τι pc έχεις, αλλά ότι και να έχεις είναι επιεικώς "ηλίθιο" να δουλεύεις με τόσα πολλά polygons.

Δημοσ.

φιλε μου hex ασε τις ηλιθιοτητες σε μενα,οταν εχω να κανω μια ολοκληρη πολυ χωρις proxies λογικο ειναι να παει σε ενα εκκατομυριο.και λογικο που λες δεν ειναι να κολλαει,στο αλλο pc που κανω render μια χαρα το χρησιμοποιω για σερφαρισμα κλπ κλπ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...