papasofs1 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2008 'Οσα παιδιά γεννήθηκαν στην δεκαετία του '90 λογικά δεν έχουν γονείς,ή οι γονείς τους τα έχουν γραμμένα στα @@ τους.Τους δίνουν λεφτά,τα πάνε σχολείο,φροντιστήρια,χίλιες 2 μαλακίες αλλά να ασχοληθούν μαζί τους ή να χώσουν καμια μπάτσα ΔΕΝ προλαβαίνουν γιατί έχουν δουλειές.Εμ πως 4 δάνεια κ 12 πιστωτικές είναι ζόρι... 1000 μπράβο στον KFYROS kai +1000 μπράβο και σε σένα...Έτσι ακριβώς είναι..Ασε που όλα έχουν χαζέψει απο τα on line game...Δεν φτανει που δεν ασχολουνται οι γονείς τα ταιζουν και κουτόχορτο στο σχολείο.Μεταξυ τους δε, με πεντε λεξεις όλες κιολες συνεννοούνται!!! Omg, lol, tpt, gf gg Μαύρη ειν' η νύχτα στα βουνά...
bandito Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2008 Τουλάχιστον αυτό ισχύει για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η «K», στη διάρκεια του 2007 εμφάνισε κόστος μισθοδοσίας 103 εκατ. ευρώ για 1.681 εργαζομένους. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε εργαζόμενο η εταιρεία έχει ένα μέσο ετήσιο κόστος περίπου 62.000 ευρώ – ποσό που είναι «αμύθητο» σε σχέση με εταιρείες του ιδιωτικού τομέα. Φυσικά υπάρχει διαστρωμάτωση στο κόστος μισθοδοσίας, αλλά κάποιοι εργαζόμενοι –κυρίως μηχανοδηγοί τρένων– εμφανίζονται ν’ αμείβονται αδρά, ξεπερνώντας ακόμη και τα 100.000 ευρώ ετησίως. Το τελικό κόστος διαμορφώνεται κυρίως από τις υπερωρίες και τις πρόσθετες αμοιβές, οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις διπλασιάζουν τις απολαβές. Για παράδειγμα, ο πιο υψηλόμισθος εργαζόμενος στην TΡΑΙΝΟΣΕ, ετήσιο κόστος για την επιχείρηση 109.000 ευρώ (τα 49.000 αφορούν υπερωρίες και έκτακτες αμοιβές). Τις υψηλότερες υπερωρίες και έκτακτες αμοιβές για το 2007, ύψους 50.200 ευρώ εμφανίζει μηχανοδηγός με ετήσιες αμοιβές επίσης 109.000 ευρώ - 19 εργαζόμενοι κοστίζουν στην επιχείρηση πάνω από 100.000 ευρώ και περίπου 490 εργαζόμενοι πάνω από 70.000 ευρώ. «Οι πιο υψηλόμισθοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κοστίζουν όσο ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΔΙΣΥ (σ.σ.: θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ)», παρατηρεί στέλεχος του ΟΣΕ.Σύμφωνα με την ανάλυση μισθοδοσίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από τα 103 εκατ. ευρώ ετήσιου κόστους, τα 29 εκατ. αφορούν βασικούς μισθούς και χρονοεπιδόματα, 10 εκατ. δώρα και 14 εκατ. τακτικά επιδόματα. Οι εργοδοτικές εισφορές ανέρχονται σε κάτι περισσότερο από 24 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα 25 εκατ. αφορούν τις υπερωρίες. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υπενθυμίζεται ότι έχει έσοδα 105 εκατ. ευρώ, όσα και η μισθοδοσία της. Σύμφωνα με το σχέδιο εξυγίανσης που πρότεινε στον πρωθυπουργό ο υπ. Μεταφορών & Επικοινωνιών κ. Κ. Χατζηδάκης, η επιβίωση της TΡΑΙΝΟΣΕ εξαρτάται από την μετάταξη τουλάχιστον 600 εργαζομένων στον ΟΣΕ και την πρόσληψη νέων μηχανοδηγών που θα περιορίσουν το κόστος των υπερωριών. Στελέχη του ΟΣΕ χαρακτηρίζουν «έγκλημα» την ενοποίηση του Προαστιακού Αθήνας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που οδήγησε στην εξομοίωση των αμοιβών των μηχανοδηγών του Προαστιακού με εκείνους του ΟΣΕ. «Το αποτέλεσμα ήταν», παρατηρεί στέλεχος του οργανισμού, «μηχανοδηγοί με καθαρές μηνιαίες αμοιβές 1.800 ευρώ, μέσω της εξομοίωσης, να φτάσουν τις 6.000 ευρώ καθαρά» πηγή: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100043_22/07/2008_278517 Ε ρε φτώχια και πείνα το δημοσιο.... Στον ΟΣΕ απεργούν ποτε; http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11411&subid=2&tag=8699&pubid=402810 Ω ναι.... απεργούν, απεργούν. Λογικόν, με 109κ τον χρόνο πως να ζήσεις; Πίκρα. 6000 ευρώ καθαρά τον μήνα ουτε για πάνες του μωρού δεν φτάνουν. 62.000 ευρώ ο κάθε υπάλληλος. Ψίχουλα, μας εχουν φέρει στο αμην. Ετσι για να εχετε μια σύγκριση, senior engineer στην Γερμανία παιρνει 60-70 χιλιάδες μικτά. Senior & engineer, οχι μηχανοδηγός.
De@th L0rd Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2008 Γιατί παίρνουν τόσα πολλά λεφτά ρε πούστη μου!Σιγά την δύσκολη δουλειά που κάνουν!Αμ απορούσα κι εγώ πως ο κυρ.Μάκης έστειλε τον γιό του στο ΜΙΤ...(Βέβαια το παληκάρι το άξιζε είναι μυαλό).
Praetorianos Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2008 Γιατί παίρνουν τόσα πολλά λεφτά ρε πούστη μου!Σιγά την δύσκολη δουλειά που κάνουν! Τα παίρνουν γιατί μπορούν φίλε μου. Γιατί αν δεν τα πάρουν θα τραβήξουν μια απεργία για όσο τους καυλώσει και παραλύει όλη η Ελλάδα, τρέχα μετά να βρεις τα δίκια σου. Συγκεκριμένα ο ΟΣΕ μπαίνει μέσα πολλά εκατομμύρια και όπως και οι τελωνειακοί χρησιμοποιούν τον οργανισμό για να πλουτίσουν. Συγκεκριμένα η Ισοτιμία έγραφε για μεταφορά αγαθών με "αόρατα βαγόνια" (δεν φαίνονται πουθενά ότι μετακινήθηκαν αυτά τα προϊόντα), υπερωρίες που δεν έγιναν αλλά πληρώθηκαν και πολλά άλλα. Τώρα θα μου πει κάποιος η λύση είναι να καταργηθούν οι απεργίες? Όχι βέβαια, αλλά το να έχω τον κάθε τσόγλανο στις ειδήσεις να κάνει απεργία επειδή "χτυπάνε" τον κλάδο του (κυρίως οι ΔΥ) με έχει κάνει να έχω συνδέσει τις απεργίες των ΔΥ αυτομάτως με καθισιό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.