Προς το περιεχόμενο

τριλιζα γραμμενη σε C


nicos3124

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω να παραδωσω εργασια για το παιχνιδι της τριλιζας γραμμενη σε C,αλλα τα πραγματα δεν ειναι τοσο ευκολα οσο νομιζα...Μπορει καποιος με γνωσεις επι του θεματος να με βοηθησει, αν μπορει να μου στειλει τον κωδικα...Ευχαριστω πολυ:-)

Δημοσ.

1ον Τελευταία φορά που διάβασα τους κανόνες του φορουμ, απαγορευόταν να ζητάς λύσεις ασκήσεων..

2ον http://www.google.com

3ον Εάν δεν έχεις διαβάσει και δεν μπορείς / δεν θες / βαριέσαι να κάνεις την άσκηση που έχεις τότε να πάς στο φόρουμ Αγγελίες / Ζήτηση και να βάλεις μία αγγελία...

  • Moderators
Δημοσ.
Εχω να παραδωσω εργασια για το παιχνιδι της τριλιζας γραμμενη σε C,αλλα τα πραγματα δεν ειναι τοσο ευκολα οσο νομιζα...Μπορει καποιος με γνωσεις επι του θεματος να με βοηθησει, αν μπορει να μου στειλει τον κωδικα...

 

Κατ'αρχήν καλως ήρθες στο forum. Όντως δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε με τον πλήρες κώδικα.

 

Αλλά μια και αναφέρεις ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα όσο νόμιζες, ίσως θα μπορούσες να μας δώσεις τον κώδικα που νόμιζες ότι θα δουλεψει και τι πήγε στραβά, μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε σε συγκεκριμένα προβληματάκια.

Δημοσ.
Εχω να παραδωσω εργασια για το παιχνιδι της τριλιζας γραμμενη σε C,αλλα τα πραγματα δεν ειναι τοσο ευκολα οσο νομιζα...Μπορει καποιος με γνωσεις επι του θεματος να με βοηθησει, αν μπορει να μου στειλει τον κωδικα...Ευχαριστω πολυ:-)

 

Δήλωσε έναν πίνακα στο μέγεθος της τρίλιζα, όρισε ως 1 το X και 0 το O, ύστερα διάβασε από το πληκτρολόγιο την θέση που θα παίξει ο χρήστης, η θέση μπορεί να είναι ένας αριθμός από το 1 ως το 9, με βάση τον αριθμό τοποθέτησε το 1 ή το 0 στην ανάλογη θέση του πίνακα, βάλε μερικά IF που επιτρέπουν στον υπολογιστή να βλέπει τον κίνδυνο (μονές, διπλές τρίλιζες κτλ..) και να μπλοκάρει (άφησε ένα περιθώριο αβλεψίας για να έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι), εκτύπωσε την τρίλιζα στην οθόνη, επανέλαβε το όλο αυτό μέχρι ένας από τους δυο παίκτες (User-CPU) να κάνει τρίλιζα, δηλαδή παρουσίαση τριών συνεχόμενων 1 ή 0 οριζόντια, κάθετα ή διαγώνια στον πίνακα.

 

Αυτά περίπου είναι τα βήματα, η υλοποίηση είναι δικό σου θέμα ύστερα από την αλλαγή πολιτικής του forum.

 

Καλή τύχη.

 

Υ.Γ.

Αν θες να παίζει πρώτα ο υπολογιστής τα πράγματα μπορεί να είναι λίγο διαφορετικά (ένα τρικ στο άνοιγμα..) -- αλλά στην ίδια φιλοσοφία.

Δημοσ.

Βασικά παιδιά η τρίλιζα η οποια θέλουμε να υλοποιήσουμε παίζεται μεταξύ 2 παικτών και ειναι αρκετά απλή, δηλ δεν παίζει ο υπολογιστής ειναι

Player1 vs Player2

Δημοσ.
Βασικά παιδιά η τρίλιζα η οποια θέλουμε να υλοποιήσουμε παίζεται μεταξύ 2 παικτών και ειναι αρκετά απλή, δηλ δεν παίζει ο υπολογιστής ειναι

Player1 vs Player2

 

Θα συμφωνήσω με τον ippo00, τα πράγματα είναι ακόμα πιο εύκολα, απλά ελέγχεις ύστερα από κάθε νέα κίνηση ποίος έκανε πρώτος τρίλιζα με την βοήθεια IF ( && ) και τέλος.

 

Υ.Γ.

Μεταξύ μας, αν δεν μπορείτε ούτε αυτό .. τότε παιδιά στρωθείτε στο ΔΙΑΒΑΣΜΑ (λυπάμαι που το λέω αλλά........)

Δημοσ.

ακομα και αν η ασκηση σας ελεγε να παιζει ανθρωπος εναντια στον υπολογιστη, αν δεν σας εδινε συγκεκριμενη μεθοδο, μπορουσες να εκανες το μηχανημα να βαζει σε τυχαια (ελευθερα) σημεια οταν ηταν σειρα του.

Γενικα ειναι ευκολη ασκηση, παλεψε την, θα σου κανει καλο, και οτι βοηθεια θες εδω ειμαστε

Δημοσ.
Εχω να παραδωσω εργασια για το παιχνιδι της τριλιζας γραμμενη σε C,αλλα τα πραγματα δεν ειναι τοσο ευκολα οσο νομιζα...Μπορει καποιος με γνωσεις επι του θεματος να με βοηθησει, αν μπορει να μου στειλει τον κωδικα...Ευχαριστω πολυ:-)

 

μια απλη ερωτιση.

Γιατι πας για προγραμματιστης?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...