arxaggelos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 Καλα μαθανε ολοι την ΕΕΤΤ απο της χαζομαρες για την τηλεφωνια αλλα δεν μαθανε για το τι ειναι Σωστός...για τέτοιες δουλειές καλύτερα ΙΝ.ΚΑ.
kx5 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2008 Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα, να ρωτήσω κάτι: Πόσες ώρες αναμονής χρειάζονται για να πιάσει κανείς γραμμή στο τμήμα service του eshop.gr? (Μιλάμε για το2115000500). Υπάρχει ελπίδα να μιλήσω με κάποιον? Από το πρωί προσπαθώ και δε με βάζει καν στην αναμονή! Θέλω να εντοπίσω ένα προϊόν που έστειλα πριν κάτι μήνες για rma. Αν ξαναγοράσω ποτέ από εκεί να μου κοπεί το χέρι.
De@th L0rd Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2008 Το κακό είναι πως μερικά άτομα (δεν μιλάω για το παιδί με το πρόβλημα) ενώ τους προειδοποιείς για το συγκεκριμένο μπουρδομάγαζο σου απαντάνε με γαμάτα επιχειρήματα του στυλ "Τι μωρέ πιστεύεις τις μαλακίες που μπαίνουν και λένε στα φόρουμ,μπορεί αν μπαίνουν και ανταγωνιστές και να γράφουν αρνητικά από πχ πλαίσιο,Multirama,Γερμανό (ναι το έχω ακούσει κι αυτό)" ή "Παπαριές εγώ έχω πάρει ολόκληρο υπολογιστή από το e-shop και είναι μια χαρά (τον έχει για 2 μήνες)" Πες μου αν σου πούνε μετά τίποτα αυτοί ξέρεις έχει πρόβλημα ο υπολογιστής τους λές να πάν να γ... ή όχι; Εγώ προσωπικά θα χαρώ πολύ όταν τους βγαίνουν ελαττωματικά και τους δουλέουν ψιλό γαζί μέχρι (και άν) τους το αλλάξουν. Γιατί τους αξίζει!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.