Προς το περιεχόμενο

Απαραδεκτη τεχνικη υποστηριξη της ΜS Hellas.


KilliK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δεν ειπα οτι δεν αναβει το τροφοδοτικο.το τροφοδοτικο μια χαρα δουλευει και αναβουν σωστα τα φωτακια του.[για την ακριβεια μετασχηματιστης ειναι.]

ειπα οτι δεν αναβει η κονσολα.ΒIG DIFFERENCE.

 

καλο ειναι να ειμαστε προσεκτικοι οταν διαβαζουμε κατι,πρωτου απαντησουμε σε κατι.

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Μην κολλας σε λεξεις διοτι σε αυτο εχεις και εσυ προβλημα με το support.

Οι "μετασχηματιστες" εχουν 4 διακριτες θεσεις στο "λαμπακι" που μαρτυρα διαφορες καταστασεις.

Δημοσ.

ναι και το πρασινο λαμπακι σημαινει σωστη λειτουργια.σε πρασινο λαμπακι,απο κιτρινο που σημαινει standby,παει ο μετασχηματιστης οταν αναβω την κονσολα.τοχω πει ηδη.

 

ελεγες;

Δημοσ.

φιλε killik σημερα ηρθε κουριερ και πηρε την κονσολα μου για επισκευη μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια την παρασκευη εσυ τελικα τι εκανες τους πηρες παλι? τι σου ειπαν?

Δημοσ.
απο την στιγμη που ο πελατης ανηκει στο 30% και οχι στο 70%,τονιζει οτι δεν ειναι αρχαριος και εχει διπλοτσεκαρει ηδη απο πολυ πιο πριν,τις συνδεσμολογιες,δεν μενει παρα ο υπαλληλος να δηλωσει ελαττωματικη κονσολα και να ξεκινησει την διαδικασια επιδιορθωσης της..

 

 

δεν ειναι αρχαριος καποιος πελατης που του κανει 2 ερωτησεις και απανταει ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ και στις 2 ? Δεν θυμαται αν τα λαμπακια που αναβαν ηταν 3 ή 4 δεν θυμαται το χρωμα του τροφοδοτικου ...... τι να κανει δηλαδη η υπαλληλος ? Αν το εβγαζε με 3 λαμπακια και τελικα το ΧΒΟΧ ειχε 4 λαμπακια και προβλημα στο component που φυσικα δεν θα ειχε στειλει ο φιλος μας μαζι τι θα γινοταν ?

 

Εμενα εκανα αιτηση για κονσολα προβλημα με 3 λαμπακια την προηγουμενη Δευτερα ηρθαν την Πεμπτη την πηρανε απο την courrier το παλικαρι που με εκυπηρετησε στο τηλεφωνο ηταν ευγενεστατος στον πλυθηντικο και φυσικα μου ειπε και το ονομα και το επωνυμο του.....

Δημοσ.

ξανα παλι:

η κονσολα δεν παιρνει ρευμα εδω και 2+ μηνες,οποτε λιγο ανοητο να συζηταμε για λαμπακια και χρωματα,μμ;

 

παντως τουλαχιστον 5 ατομα εδω δεν δειχνουν να κατανοουν το προβλημα,παρολο που εχω δωσει την ιδια εξηγηση ξανα και ξανα,κατι που με εχει φερει σε αγαναχτηση μπορω να πω.ε ακριβως ιδια κατασταση με τον υπαλληλο.χαιρετε.

 

btw επειδη καποιος ρωτησε:

ναι ηρθε σημερα ο κουριερ και την πηρε.ευτυχως που καποιο παιδι πιο πανω μου δωσε το τηλεφωνο για ελλαδα και επεσα σε καλο υπαλληλο,ο οποιος ΔΕΝ με ζαλισε με πρωτοκολα.ρωτησε ποσα λαμπακια αναβουν,του πα δεν αναβει η κονσολα καν,με ρωτησε για τα καλωδια,του πα τα εχω ελεγξει ολα εις διπλουν και αναβει κανονικα το τροφοδοτικο,οποτε ο ανθρωπος δηλωσε αμεσως βλαβη.

ουτε μου πε για καλωδια απο τοιχους ,ουτε επεμενε να παρω αλλα καλωδια να ελεγξω,και μου δωσε ονοματεπωνυμο οταν του ζητηθηκε.

 

ξαναχαιρετε

Δημοσ.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό το thread φέρει το τίτλο που φέρει, από τη στιγμή που εκτός από 1 δεν βλέπω κανέναν άλλον να παραπονιέται για το service της Microsoft.

 

Μολονότι από ότι όλα δείχνουν το θέμα έχει κλείσει να σταθώ στο θέμα "Εξυπηρέτησης".

 

Όσο αφορά το πρώτο, μεγάλες και σοβαρές εταιρείες (δυστυχώς το 99% είναι πολυεθνικές) δεν προσλαμβάνουν "τον γνωστό του μπάρμπα" για να του δώσουνε λιγότερα λόγο «ανειδίκευσης» αλλά ανθρώπους που μπορούν να σταθούν άξια σε αυτό που προορίζονται να κάνουν. Και εννοώ ότι υπάρχουνε και σπουδές και σεμινάρια και πολλά άλλα όχι σαν τον οποιονδήποτε που αν έχει σταθερό τόνο φωνής μπορεί να δουλέψει σε οποιοδήποτε από τα πολλά ξεφτιλισμένα calling center.

 

Αλλά και γενικότερα κανένας υπάλληλος δεν έχει τη παραμικρή επιθυμία να νευριάσει ή να τσακωθεί με τον οποιονδήποτε πελάτη από τη στιγμή που δεν μπήκε στην επιχείρηση επειδή έτσι έκατσε το θεματάκι. Έτυχε κάποτε να εργαστώ για την επαγγελματική μου εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση και όταν έχεις να κάνεις με 80 διαφορετικούς ανθρώπους την ημέρα και τα ακούς ΟΛΑ δεν μπορείς φυσικά σε καθέναν από αυτούς να είσαι με το χαμόγελο στα χείλι αλλά συνειδητοποιείς κάποια σημαντικά πράγματα όπως το ότι εκείνη τη στιγμή δεν είσαι ο Παντελής και μιλάς με τον Γιάννη αλλά ο άνθρωπος που ακολουθεί μια συγκεκριμένη γραμμή της εταιρείας προς την επίλυση του οποιουδήποτε προβλήματος του Γιάννη. Ναι όσο κυνικό κι αν ακούγεται σε προσωπικό επίπεδο έχεις χεσμένο τον οποιονδήποτε Γιάννη αλλά σε επαγγελματικό οφείλεις να τον εξυπηρετήσεις πάνω από όλα για τον εαυτό και τη δουλειά σου. (Σημ: Για πολυεθνικές ή σωστά οργανωμένες μιλάμε πάντα)

 

Επίσης δεν φταίει το "ο πελάτης δεν ξέρει τι θέλει" αλλά το γεγονός πως στην Ελλάδα ο καθένας εκφράζεται με τον δικό του τρόπο (φυσικά και εξαιτίας διαφορετικού μορφωτικού επιπέδου) με αποτέλεσμα ναι μεν να εννοείς εσύ "μαύρο" αλλά να ακούγεσαι σαν να θέλεις ροζ με λίγο μπλε…

Δημοσ.

Killik εντελώς από περιέργεια, η τεχνική υποστήριξη της Sony πως ανταποκρίθηκε στο θέμα του ελαττωματικού PS3 σου που αναφέρεις στο πρώτο post;

Δημοσ.

Οι ανθρωποι ειναι πολυ εξυπηρετικοι. Εμενα μου καηκε χτες (μυρισε καμενο), και ειπαν οτι θα μου την αντικαταστησουν με καινουργια!!! Καλου κακου χτυπησα και μια core arcade απο το πλαισιο ;)

Δημοσ.
Killik εντελώς από περιέργεια, η τεχνική υποστήριξη της Sony πως ανταποκρίθηκε στο θέμα του ελαττωματικού PS3 σου που αναφέρεις στο πρώτο post;

 

εχω ανοιξει ηδη ξεχωριστο τοπικ γιαυτο.

 

 

@Pantelis51

 

ο τιτλος του τοπικ ειναι αυτος που ειναι,διοτι οπως ειναι αυτονοητο αφου εγω ανοιξα το τοπικ,εκφραζει την δικια μου αποψη που βασιζεται στην δικια μου εμπειρια.δεν εκφραζει τις αποψεις των αλλων.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...