KilliK Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 απο την στιγμη που ο πελατης ανηκει στο 30% και οχι στο 70%,τονιζει οτι δεν ειναι αρχαριος και εχει διπλοτσεκαρει ηδη απο πολυ πιο πριν,τις συνδεσμολογιες,δεν μενει παρα ο υπαλληλος να δηλωσει ελαττωματικη κονσολα και να ξεκινησει την διαδικασια επιδιορθωσης της. οσο αφορα τους isp,τουλαχιστον τους ελληνικους,η προσωπικη μου εμπειρια και τα απιστευτα που εχω διαβασει στο adslgr forum,με εχουν φτασει να χαρακτηριζω την aftersale τους support,ως ενα μεγαλο ανεκδοτο.ειτε φταιε ο πελατης,ειτε δεν φταιει...
mezger Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 απο την στιγμη που ο πελατης ανηκει στο 30% και οχι στο 70% Αυτό για να το μάθει πρέπει να κάνει 5 πράγματα μαζί σου. Και να την πείσεις ότι είσαι τζιμάνι, έχει αφέντικα που ακούνε και άμα δεν ακολουθήσει τη διαδικασία θα έχει επιπτώσεις. Γι'αυτό σου λέω ότι το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να συνεργαστείς με τον άνθρωπο που θα σε βοηθήσει. οσο αφορα τους isp,τουλαχιστον τους ελληνικους,η προσωπικη μου εμπειρια και τα απιστευτα που εχω διαβασει στο adslgr forum,με εχουν φτασει να χαρακτηριζω την aftersale τους support,ως ενα μεγαλο ανεκδοτο.ειτε φταιε ο πελατης,ειτε δεν φταιει... Αν και off-topic, συμφωνώ, και εν μέρει είναι και ο λόγος που δεν δουλεύω πιά εκεί...όταν ο ρόλος σου σαν 1st level support είναι τελικά να πείσεις τον πελάτη ότι οι ελάχιστοι 2nd level τεχνικοί θα βρουν χρόνο και γι'αυτόν, ενω ξέρεις ότι απλά δεν παίζει, κάτι πάει στραβά.
KilliK Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 φυσικα και να συνεργαστω. αλλα σε λογικα πλαισια.οχι ομως να καθομαι να ακουω πως συνδεω το τροφοδοτικο στην πριζα του τειχου,τι χρωμα αναβει το power button ενω εχω επισημανει ηδη οτι δεν παιρνει καν ρευμα η κονσολα, η αν εχω συνδεσει σωστα τον hdd στην εκδοση με τον ενσωματωμενο δισκο που εχω !! τεσπα τρεχα γυρευε ειναι η ολη κατασταση με την υποστηριξη των εταιρειων.και οχι μονο στις κονσολες,αλλα γενικα.ειναι να μην σου τυχει. τεσπα.
Belmont Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 Κοίτα αυτό με το led του τροφοδοτικού έχει κάποιο νόημα. Υπάρχει περίπτωση να φταίει το ίδιο το τροφοδοτικό και όχι η κονσόλα (όπως σε έναν φίλο...). Τώρα αν προσπαθούσαν να σε μάθουν πως θα το συνδέσεις στην πρίζα όπως λες, όντως είναι κουλό... Οι ερωτήσεις των υπαλλήλων γίνονται γιατί πρέπει να συντάξουν κάποια αναφορά σχετικά με τη βλάβη έτσι ώστε να ξέρουν τι θα συναντίσουν οι τεχνικοί στο service. Αυτό γίνεται για δικιά μας εξηπηρέτηση έτσι ώστε να μην χάνουν περιττό χρόνο ψάχνοντας να βρουν ποια είναι η βλάβη. Οπότε κατά τη γνώμη μου οι ερωτήσεις ΠΡΕΠΕΙ να γίνονται γιατί υπάρχουν και ηλίθιοι πελάτες (ένας γνωστός μου όταν πήρε το Xbox με τηλεφώνησε στις 2 τα ξημερώματα για να με ρωτήσει ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΚΟΝΣΟΛΑ!!!!!!!!!!!! ΈΛΕΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!). Φυσικά και δεν ανοίκεις σε αυτήν την κατηγορία και στην περίπτωσή σου ίσως έφταιγε όντως ο υπάλληλος. Ελπίζω να βρεις άκρη σύντομα γιατί έρχονται παιχνίδια. Καλή τύχη.
man_of_the_moon Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 my 2 cents: Δεν είδα κανένα υφάκι από καμία πλευρά αλλά κατά τη γνώμη μου δεν υφίσταται θέμα κακής εξυπηρέτησης. Έχω δουλέψει σε υποστήριξη ISP και το γεγονός είναι ότι στο 70% των περιπτώσεων ο πελάτης έχει κάνει κάποια βλακεία ή τέλως πάντων το πρόβλημά του μπορεί να λυθεί χωρίς παρέμβαση της εταιρείας. Επίσης σημαντικό ποσοστό από αυτούς θα ισχυριστούν με το καλημέρα ότι δεν έχουν κάνει τίποτα και πρέπει να δωθεί βλάβη/να έρθει τεχνικός/να αλλαχτεί ο εξοπλισμός κλπ. Αμα λοιπόν πίστευε η κοπέλα τον καθένα που της έλεγε "ξέρω τι λέω, έχει χαλάσει", θα έχανε τη δουλεία της και για τις άσκοπες αντικαταστάσεις που θα έκανε αλλα κυρίως επειδή υπάρχει διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει. Όταν σου λένε ότι η μη τήρηση της διαδικασίας είναι λόγος απόλυσης δεν έχεις επιλογές, θα επιμείνεις να ελέγξει ο πελάτης επί τόπου όλα τα καλώδια κλπ ένα ένα. Άμα δεν θέλει, τόσο το χειρότερο γι'αυτόν. Επίσης είναι εντελώς ανθρώπινο να βοηθάς όσο μπορείς έναν άνθρωπο συνεργάσιμο αλλά να προσπαθείς να τελειώσεις όσο πιο γρήγορα μπορείς με κάποιον εριστικό. Και να μην το θες σου βγαίνει. Δε θέλω να βγάλω και λάδι την υπάλληλο, αλλά ελπίζω να κατάλαβες φίλε γιατί πήγε το πράγμα εκεί που πήγε, και πως να το αποφύγεις την επόμενη φορά. Με καλυψε αρκετα ο φιλος απο πανω + θα συμπληρωσω και εγω ακομα 2 πραγματα . ! Killik δεν σε θεωρω ασχετο πιθανοτατα να ξερεις πολυ περισσοτερα και απο την υπαλληλο που δουλευει εκει ΑΝ εχουν γνωσεις πανω σε τεχνικα θεματα του 360 ...! Ομως φιλος προχτες με πηρε και μου ειπε δεν εχω εικονα στο 360 λες να επαθα και εγω αυτο που ειχες με ρωταει ... Του λεω το πρωτο πραγμα τα καλωδια τα εχεις συνδεσει σωστα μηπως εχουν βγει? Οχι μου λεει ρε ειναι μια χαρα .. καλα του κανω τσεκαρε το παλι ... Το τσεκαρει και με περνει στα καπακια ελα ειχες δικιο..! Αυτο το περιστατικο ηταν το ερεθισμα μου να κατσω να γραψω το πρωτο μου ποστ! Δευτερον επιμενω και οτι και να πεις δεν νομιζω να ακουστει σαν δικαιολογια στα αυτια μου οτι κακος ξεκινησες το θεμα και νομιζω οτι αν οχι 100% να εχεις αδικο (δεν βγαζω τον υπαλληλο λαδι εχουμε αρκετα παραδειγματα να πεφτουν και αυτοι σε λαθη ) τουλαχιστον σε μεγαλυτερο ποσοστο εχεις αδικο .! Οι πολυεθνικες δουλευουν με αυτο το τροπο θεωρω οτι ειναι σωστος και ειναι πολυ καλυτερο απο το service του κυρ μητσου που εχει πληρωσει ο Ελληνας καταναλωτης καμενες πλακετες και λαμπακια και στην τελικη να ηθελε ενα ξεσκονισμα ή καποιο κουνιμενο καλωδιο κλπ... Και κλεινοντας ΟΤΑΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΞΗΠΗΡΕΤΕΙ ειτε ειναι σερβοτορος ειτε μηχανικος ειτε οτηδηποτε θα παμε πολυ μπροστα σαν κρατος... μεχρι τοτε θα προσκυναμε τα λαμωγια!
jowl_tnt Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 ...του κυρ Μητσου στην γειτονια με τις κοπιες... ...απο το service του κυρ μητσου... Χρόνια πολλά στον άνθρωπο!
man_of_the_moon Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 Χρόνια πολλά στον άνθρωπο! αυριο .. οχι απο σημερα... !
Narayan Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2008 Από τη στιγμή που την ίδια μέρα χάλασαν και PS3 και 360 (XBOX 360 το λένε όχι XBox2), κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται σε διακύμανση τάσης της ΔΕΗ. Μήπως όντως φταίει το τροφοδοτικό και καλώς η εξυπηρέτηση έλεγξε και αυτό το τμήμα;
virussnake Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 εσυ φταις που του πες πως αναψαν ολα τα λαμπακια... οταν αναβουν και τα 4 σημαινει πως υπαρχει λαθος στα καλωδια... το δικο σου ''γνωστο'' προβλημα εχει τρια λαμπακια κοκκινα γι'αυτο οταν παιρνεις τηλ σε support line να θυμασαι τετοιες ''ασημαντες'' κατ εσε πληροφοριες ωστε να αποφευγεις να γραφεις 1500 λεξεις-γκρινια στο φορουμ...
vk13 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 Όταν σου λένε "βάλτε την κονσόλα σε λειτουργία να δούμε πόσα λαμπάκια ανάβουν" και εσύ τους λες "να κατσω να βρω εγω τι χαλασε στην κονσολα;δικια σας δουλεια ειναι.ελατε παρτε την κονσολα να δειτε τι φταει.η δεν θελετε να πληρωσετε τα μεταφορικα;" σόρυ κιόλας αλλά αυτή είναι η βλαμμένη νοοτροπία του Έλληνα. Άλλο τα 4 λαμπάκια και άλλο τα 3. Όπως και να έχει όμως, πρέπει να ακούμε τι μας λένε στο τηλ και να κάνουμε ότι μας πούνε. Αν αρχίσουμε και τους λέμε "δεν εχω εδώ την κονσόλα,εσείς φταιτε,το κάνετε για να γλυτώσετε τα μεταφορικά" κτλπ και γενικά τους κλαίγεσαι, καλά κάνουν και σου φέρονται έτσι. Από τη στιγμή που δεν ξέρεις ούτε εσύ τι έχει, τι παίρνεις τηλέφωνο και απαιτείς; Κάνε ότι σου πούνε και αν δεν βγάλεις άκρη πλάκωσε τους στα βρισίδια μετά. ΟΧΙ όμως να σου λένε άνοιξε την κονσόλα να δούμε τι έχει και να τους λες ""δεν την έχω τώρα εδώ,ελάτε να την πάρετε εσείς φταίτε"". Έλεος.
ultralisk Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 συμφωνώ με τους προλαλήσαντες...έχω αρκετές προσωπικές εμπειρίες με το service της MS είτε για δική μου κονσόλα είτε φίλου μου και πάντα όπως είπαν οι περισσότεροι εδώ ήταν ευγενέστατοι...θέλει πραγματικά προσπάθεια να τσακωθείς με τους υπαλλήλους στο service
kage Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 ας πουμε οτι φταιει το τροφοδοτικο πως γινετε να ελεγχθει απο το τηλ? βγαζει κοκκινο φωτακι αν καει? αυτα θελουν δοκιμες με αλλα καλωδια.να αγορασεις καλωδιο για τυχον προβλημα ειναι ακυρο. οποτε το στελνεις για να μην κανεις περιττα εξοδα,το δοκιμαζουν,σ λενε αν δεχεσε χρεωση για αλλαγη ανταλακτικων ή στο στελνουν πισω οπως ειναι. εξοδα μεταφορων λογικα δικα σου. σιγουρα βεβαια εστω κ για να ειναι κ κεινος οκ,οτι δεν εχεις κανει καποια μλκ επρεπε να του πεις απο την αρχη αυτα που ζηταγε κ ας ηξερες οτι δεν φταιει αυτο. του χες περασμενο firmware? ------------------------ αυτος του ειπε: εγω ειμαι ο υπευθυνος,τον εβαλε σε mute,εκανε την εξυπναδα με το ονομα που δεν εδινε επωνυμο κ τον βγαζετε κ σωστο!!!χρεωνοταν κ το τηλ για να την λεει ο ενας στον αλλον
@kyros Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 εμενα παντως που μου βαρεσε 3κοκκινα λαμπακια,εφταιγε το τροφοδοτικο,το εβγαλα απ τη μπριζα που ηταν κ το δοκιμασα σε αλλη,κ δουλεψε! εχει να κανει με το φωτακι του τροφοδοτικου,ο vortex τα ξερει καλυτερα..
KilliK Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 μια μικρη υπενθυμιση (ξανα ) η κονσολα δεν αναβει καν.επομενως ειναι αυτονοητο πως ο λογος που πηρα τηλεφωνο να δηλωσω βλαβη,δεν ηταν αν αναβουν 2,3 η 4 κοκκινα λαμπακια... οποτε σας παρακαλω να εισαστε λιγακι πιο προσεκτικοι προτου πειτε κατι.οχι τιποτα αλλο,αλλα καποιος πονηρος θα ελεγε οτι τρολαρετε κιολας..
Pytzamarama Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2008 Οταν παθαινει κατι το 360,η MS προτεινει μια βολτα απο τη Knowledge Base. Εκει θα διαβασεις τι check πρεπει να κανεις πριν βασανισεις και βασανιστεις απο τον "δανεικο" υπαλληλο στο τηλεφωνο. Αυτοι εχουν σαν αρχη οτι αντικαθιστουν τα "3 λαμπακια" Οταν τους λες οτι δεν αναβει το τροφοδοτικο πρεπει αναγκαστικα να σε ρωτησουν ακομα και αν η ασφαλεια του γενικου ειναι επανω ή αν αναβει το πορτατιφ. Ετσι δουλευει το πραμα. Ας ειμαστε προετοιμασμενοι πριν σηκωσουμε το τηλεφωνο.Σε δικο μας καλο θα βγει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.