KilliK Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 δεν κανω πλακα.την ιδια περιοδο που χαλασε το πσ3,χαλασε και το χβχ2.βεβαια αυτο παρουσιαζε το γνωστο προβλημα με τα κοκκινα λαμπακια πολυ πιο πριν,οποτε περιμενα οτι καποια στιγμη θα γινει το κακο. δηλαδη μερικες φορες ανοιγε κανονικα η κονσολα και εκει που επαιζα η εβλεπα μια ταινια,κολαγε και μου βγαζε τα κοκκινα φωτακια.αλλα συνηθως κολαγε στην εισαγωγη του χβοχ logo οταν φορτωνε η κονσολα. αλλα τελικα την βδομαδα που χαλασε το πσ3,χαλασε και το χβχ2.δεν ανοιγε καθολου και ειχα το πασιγνωστο rrod.το χειροτερο ομως οτι μετα απο μια βδομαδα που ξαναδοκιμασα να ανοιξω την κονσολα να δω μπας και της περασε ο λοξυγκας,δεν επαιρνε καν ρευμα.οποτε αποφασισα να την παω στο σερβις,και ειτε να μου την φτιαξουν ειτε να μου δωσουν την hdmi εκδοση του χβχ2,η οποια πιστευω εχει απαλλαγει απο το προβλημα αυτο.φυσικα και στις 2 περιπτωσεις ημουν προθυμος να πληρωσω το αντιτιμο. λοιπον οπως ειπα και στο αλλο τοπικ,δεν ειχα χρονο για να ασχοληθω με το σερβις των κονσολων.πιο πολυ επειδη ηξερα οτι εδω στο ελλαδισταν,ειχα μπλεξει για τα καλα απο την στιγμη που εγινε το κακο. παιρνω τηλεφωνο το επισημο σερβις για το χβχ2,οποτε ακολουθει ενας ωραιος διαλογος: -γεια σας.τεχνικη υποστηρικη;εχω μια χαλασμενη κονσολα χβχ2 και θελω να την στειλω για επισκευη. -ναι.ποιο ακριβως ειναι το προβλημα; -στην αρχη ειχε το γνωστο προβλημα με τα κοκκινα φωτακια,αλλα τωρα δεν αναβει καν. -ποσα κοκκινα φωτακια αναβανε; -ε δεν ξερω,δεν θυμαμαι,νομιζω ολα. -αν ειναι και τα 4 κοκκινα αναμενα δεν εχει προβλημα η κονσολα.μαλλον καποιο καλωδιο δεν εφαρμοζει σωστα.την εχετε την κονσολα εκει να μας πειτε ποσα φωτακια αναβουν; -ναι κοιταχτε την κονσολα δεν την εχω εδω τωρα,αλλα προβλημα με τα καλωιδα δεν παιζει.τα εχω διπλοτσεκαρει. [να σημειωσω εδω οτι την κονσολα την ειχα στο σαλονι,ηδη ξεσυνδεμενη και πακεταρισμενη για να την παρει το σερβις..]. -τοτε πρεπει να φταινε τα καλωδια.δοκιμαστε να δειτε με αλλα καλωδια αν εχει το ιδιο προβλημα -τι μου λετε τωρα; να παω να παρω αλλα καλωδια για να δω αν φταινε αυτα; [δηλαδη 100ε,50 για το καλωδιο ρευματοσ και 50ε για το vga καλωδιο].η κονσολα εχει χαλασει,σας παρακαλω ελατε να την παρετε -οχι λεει πρεπει πρωτα να δουμε μαζι τι φταιει; -με δουλευετε; να κατσω να βρω εγω τι χαλασε στην κονσολα;δικια σας δουλεια ειναι.ελατε παρτε την κονσολα να δειτε τι φταει.η δεν θελετε να πληρωσετε τα μεταφορικα; -κυριε μου,δεν μπορω να παρουμε ετσι την κονσολα αν δεν ξερουμε πρωτα τι φταιει.μπορει να ειναι τα καλωδια,δεν τα συνδεσατε καλα κτλ -κοιταχτε δεν ειμαι κανας ασχετος.σας το ειπα και πριν.η κονσολα εχει το πολυ γνωστο προβλημα με τα κοκκινα φωτακια του χβοχ2.το red rings of death.ενας φιλος μου του παρουσιασε αυτο το προβλημα 3 φορες,και της 3 φορες πηρε τηλεφωνο το σερβις και χωρις ερωτησεις ηρθαν και του το πηρανε.[αληθεια αυτο]εσεις γιατι το ζοριζετε ετσι το θεμα; -δεν αμφιβαλω οτι δεν ειστε ασχετος.αλλα το red rings of death που λετε,δεν υφισταται καθολου στα χβχ2 [!!!!!!!!!!.φυσικα οταν το ακουω αυτο,καταλαβαινω οτι εχω μπλεξει για τα καλα] -ενταχει.αφηστε τα κοκκινα λαμπακια.σας ειπα αυτο ηταν πριν.τωρα η κονσολα δεν αναβει καν.δεν παιρνει ρευμα. -τι χρωμα ηταν το λαμπακι στο τροφοδοτικο σας; -ε δεν θυμαμαι.εχει σημασια;.το διο χρωμα που ειχε τοσα χρονια που δουλευε η κονσολα.νομιζω πρασινο. -παιζει σημασια το χρωμα.ισως να εχει χαλασει το τροφοδοτικο. -το τροφοδοτικο δεν εχει χαλασει.αν ειχε χαλασει και αυτο,νομιζω δεν θα αναβε καν κανενα λαμπακι. -πρεπει να το ελεγξετε με αλλο τροφοδοτικο.[να τα 50ε που αναφερα πιο πανω] -καταλαβα.λοιπον για να τελειωνουμε.θελω τον υπευθυνο σας. -εγω ειμαι ο υπευθυνος. -το ονομα σας; -ταδε.αν εχετε παραπανο,να απευθυνθειτε στην γραμμη παραπονων. -ναι δωστε μου ομως και το επιθετο σας.δεν μπορω να κανω παραπονα για ενα τυχαιο ονομα μονο.χρειαζομαι και το επιθετο. -δεν μπορω να το δωσω για λογους ασφαλειας. -ναι και για λογους ασφαλειας μαγνητοφωνειτε και το τηλεφωνημα.ελα ομως που εγω ακομα να βρω το δικιο μου. -λυπαμαι αλλα πρεπει να τηρηθουν καποια διαδικαστικα. -ωραια.μισο λεπτο. [απο την τσαντιλα μου,παω στο σαλονι,φερνω την κονσολα στο δωματιο μου,την συνδεω στα καλωιδα της.] -την εχω εδω την κονσολα.για πειτε μου ποσα φωτακια θελετε να αναβουν; -εσεις δεν μου ειπατε οτι δεν την ειχατε μαζι την κονσολα; -τωρα το προβλημα αυτο ειναι;αν την ειχα μαζι μου η οχι.το θεμα ειναι οτι ειναι χαλασμενη η κονσολα. -ωραια για πειτε μου. -αναβω το χβοχ αλλα δεν εχει ρευμα.το τροφοδοτικο ειναι εχει ενα κιτρινο λαμπακι [κιτρινο ειναι οταν ειναι σε standby mode,πρασινο οταν δουλευει] εδω αρχισε να μου λεει κατι περιεργα για το πως πρεπει να ειναι συνδεμενο το τροφοδοτικο.ε κατι για ενα καλωδιο που βγαινει απο τον τοιχο [!] θυμαμαι να μου λεει και κατι τετοια παλαβα. -ποιο καλωδιο απο τον τειχο;την πριζα λετε;ναι ξερω πως δουλευει η πριζα,ειναι συνδεμενο εκει. -για πειτε μου ποσα κοκκινα φωτακια εχει η κεντρικη λυχνια; -ποια κεντρικη λυχνια;το power button λετε; -η κεντρικη λυχνια -δεν αναβει η κεντρικη λυχνια -δεν αναβουν καθολου τα κοκκινα φωτακια; -οχι δεν αναβει καν το power button αυτο λεω -μηπως δεν εχετε συνδεσει καλα τον σκληρο δισκο; [το χβοχ μου ειναι το φουλ πακετο,με το σκληρο ηδη συνδεμενο στο κουτι του] -ειναι ενσωματωμενος ηδη ο σκληρος δισκος... -ειναι πρασινη η κεντρικη λυχνια; -σας ειπα δεν δινει καθολου ρευμα η κονσολα.δεν αναβει η λυχνια καν.αυτο λεω τοση. -ε τοτε πρεπει να μου δωσετε το serial number tis. -ναι που ακριβως ειναι αυτο;αφηστε να το βρω παω να της το πω και δεν ακουγοτανε τιποτα στο τηλεφωνο.δεν ειχε πεσει η γραμμη η εκλεισε το τηλεφωνο.δεν ακουγοταν τιποτα απο την αλλη μερια.της φωναξα 2-3 φορες αν με ακουει.αλλα τιποτα.κλεινω τσαντισμενος το τηλεφωνο αλλα δεν την ξαναπηρα,διοτι θα την εβριζα. πανω κατω αυτα ειπωθηκανε. αλλα το θεμα με το χβχ δεν θα το κυνηγησω.ειναι παμφθηνη η κονσολα πλεον,θελω και την hdmi εκδοση ενω ειμαι σιγουρος οτι και να μου την φτιαχνανε παλι θα ξαναχαλαγε.οποτε θα παω να παρω μια καινουργια να εχω το κεφαλι μου ησυχο. παντως ζουμε σε υπεροχη χωρα.
Belmont Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Χμμμ... Έχω αλλάξει τρεις φορές το χβοχ360 αλλά η αλήθεια είναι ότι και τις τρεις φορές οι υπάλληλοι ήταν ευγενικοί και άκρως εξυπηρετικοί. Τι να πω, ίσως είναι κάποιο μεμονομένο γεγονός. Να σημειώσω ότι την τρίτη φορά που την έστειλα, το service ήταν Ελληνικό (όχι όπως παλιά που μιλούσες Αγγλικά). Παρ' όλα αυτά δεν είχα κανένα πρόβλημα οπότε μάλλον δεν τίθεται θέμα για το αν ζούμε στην Ελλάδα ή όχι. Φταίνε οι ίδιοι οι άνθρωποι καμιά φορά...
man_of_the_moon Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 παντως ζουμε σε υπεροχη χωρα. Εγω οσες φορες εχω παρει στο service mια χαρα οι ανθρωποι ... καλα κανουν παντως και ειναι τυπικοι σε μερικα θεματα οσο και αν σου φαινετα αστειο αλλα νομιζω οτι εχεις προβλημα επικοινωνιας εσυ και οχι αυτοι ... Και κακος που το πακεταρες γιατι σου στελνουν αυτοι κουτι κλπ μαλλον δεν ξερεις τις διαδικασιες και πηγες να το παιξεις εξυπνος ... απο μενα - 1 για το ολο σου ποστ εισαι απαρεδεκτος και ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ ..... Κατι Ελληνες σαν και εσενα κανουν αυτη την χωρα "υπεροχη" και για να ξερεις οι τυποι δουλευουν στην Γερμανια και ειναι ελληνογερμανοι και φυσικα η εξηπηρετηση και η επικοινωνια τους ειναι σε επιπεδα ευρωπαικα και οχι του κυρ Μητσου στην γειτονια με τις κοπιες που σου λεει τι εχει ? απαντας τρια κοκκινα λαμπακια - φερτο και φερε 100 ευρω και σε πιανει κοροιδο..! Πληρωσε καινουργια κονσολα τωρα και παρε και ενα drive στο ps3 και γινε ....
KilliK Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Χμμμ... Έχω αλλάξει τρεις φορές το χβοχ360 αλλά η αλήθεια είναι ότι και τις τρεις φορές οι υπάλληλοι ήταν ευγενικοί και άκρως εξυπηρετικοί. Τι να πω, ίσως είναι κάποιο μεμονομένο γεγονός. Να σημειώσω ότι την τρίτη φορά που την έστειλα, το service ήταν Ελληνικό (όχι όπως παλιά που μιλούσες Αγγλικά). Παρ' όλα αυτά δεν είχα κανένα πρόβλημα οπότε μάλλον δεν τίθεται θέμα για το αν ζούμε στην Ελλάδα ή όχι. Φταίνε οι ίδιοι οι άνθρωποι καμιά φορά... ναι οτι καμια φορα φταινε οι ανθρωποι φταινε.ομως το θεμα ειναι να τους ελεγχει η εταιρεια για να μην ταλαιπωρουνται οι πελατες της.και απο την στιγμη που εγω σαν πελατης,ουτε επισημα παραπονα δεν μπορω να κανω εφοσων μονο ενα απλο ονομα εχω στην κατοχη μου,τοτε αποκλειστικα για το ολο χαλι υπευθυνη ειναι μονο η εταιρεια.ειτε σονυ ειναι ειτε μαικροσοφτ κτλ ακριβως ιδια περιστατικα εχω ζησει και με την υποστηριξη της τελλας.πχ την μια φορα πετυχαινα καποιον που ηταν εξυπηρετικος και καλος στην δουλεια του,ενω αλλες φορες πετυχαινα καποιον που δεν ηξερε την τυφλα του. @man at the moon: νασαι καλα,με εκανες και πεθανα στα γελια. :lol: τεσπα ου μπλεξεις
v0rtex Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 και γω εχω στείλει 3-4 κονσόλες για επισκευή χωρις πολλά πολλά, δεν εχω το παραμικρό παράπονο. Φίλε μου εγω σου προτείνω να ξαναπάρεις τηλέφωνο και να τους πείς απλά τον σειριακό αριθμό της κονσόλας ..το ονοματεπώνυμο σου και την διευθυνσή σου χωρις πολλά πολλά για να ερθουν απλά να την πάρουν.
KilliK Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 τελικα θα τους ξαναπαρω τηλεφωνο αλλα θα βαλω τον φιλο να μιλησει,καθως εχει προηγουμενη εμπειρια με το σερβις. το τηλεφωνο του σερβις που πηρα εγω ειναι το 0080044128732.μηπως υπαρχει και κανα αλλο αναλογα με την περιοχη η κατι τετοιο;
panbil Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 αυτο που πηρες ειναι αγγλια εχει και εδω 211 1206500 αλλα τα ιδια πραγματα σε ρωτανε παρε παλι τηλ και πες τους το προβλημα σιγουρα θα στειλουν κουριερ να παρει την κονσολα απλα θελουν να βεβαιωθουν οτι φταιει η κονσολα και οχι κατι αλλο για αυτο σε ρωτησε κιολας ποσα κοκκινα αναβανε αλλα δεν ηξερες (4 ας πουμε που ειπες μπορει να μην ειχες συνδεσει το component καλωδιο σωστα ) για αυτο και σου ζητησε μετα να τσεκαρετε μαζι για να καταλαβει τι φταιει μην τσαντιζεσαι και εχε ετοιμη την κονσολα να κανετε μαζι τα τεστ ακομα καλυτερα τσεκαρε και με το τροφοδοτικο του φιλου σου μηπως εχει και αυτο ζημια και τελος και εγω εχω στειλει 3 κονσολες και καθε φορα τα ιδια με ρωτανε αλλα ειναι πολυ εξυπηρετικοι ααα... κατα 90% θα σου επιστραφει η δικια σου κονσολα με αλλαγμενη μητρικη (χωρις hdmi αν δεν εχει) και αν κρινουν οτι πρεπει και αλλο drive μονο το κουφαρι θα μεινει ιδιο λογω σειριακου
KilliK Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 οκ τχ θα το τσεκαρω με αυτο το τηλεφωνο. αλλα περιεργο που λες οτι ειναι αγγλια,διοτι με ελληνα μιλαγα..
stavrossak Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Εγω οσες φορες εχω παρει στο service mια χαρα οι ανθρωποι ... καλα κανουν παντως και ειναι τυπικοι σε μερικα θεματα οσο και αν σου φαινετα αστειο αλλα νομιζω οτι εχεις προβλημα επικοινωνιας εσυ και οχι αυτοι ... Και κακος που το πακεταρες γιατι σου στελνουν αυτοι κουτι κλπ μαλλον δεν ξερεις τις διαδικασιες και πηγες να το παιξεις εξυπνος ... απο μενα - 1 για το ολο σου ποστ εισαι απαρεδεκτος και ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ ..... Κατι Ελληνες σαν και εσενα κανουν αυτη την χωρα "υπεροχη" και για να ξερεις οι τυποι δουλευουν στην Γερμανια και ειναι ελληνογερμανοι και φυσικα η εξηπηρετηση και η επικοινωνια τους ειναι σε επιπεδα ευρωπαικα και οχι του κυρ Μητσου στην γειτονια με τις κοπιες που σου λεει τι εχει ? απαντας τρια κοκκινα λαμπακια - φερτο και φερε 100 ευρω και σε πιανει κοροιδο..! Πληρωσε καινουργια κονσολα τωρα και παρε και ενα drive στο ps3 και γινε .... +1 Συμφωνώ. Και εγώ είμαι ευχαριστημένος από την τεχνική υποστήριξη και γενικά αν παίρνεις οπουδήποτε με υφάκι λογικό είναι να έχεις την ανάλογη απόκριση.
KilliK Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 επειδη μερικοι απο σας προφανως δεν εχετε διαβασει το αρχικο μου ποστ,να ξεκαθαρισω κατι: δεν χρησιμοποιησα καθολου υφακι και πουθενα. σε ολη την διαρκεια του διαλογου,ημουν ευγενικος, αν και στο τελος φαινοταν ο εκνευρισμος μου,παραλογα πραματα δεν ζητησα,ο συνομιλητης μου ηταν και αυτος ευγενικος και εξυπηρετικος,το μεγαλο προβλημα ηταν οτι δεν ακουγε η δεν καταλαβαινε τι του λεγα. σας πιστευω οτι δεν ειχατε προβλημα με το σερβις.το ειπα και πιο πανω,ηξερα ηδη απο φιλους οτι δεν ειχαν προβλημα με το σερβις.χωρις πολλα λογια ηρθαν και τους πηραν την κονσολα και την φτιαξανε.σε εμενα τα πραματα οπως εγραψα πιο πανω,δυστυχως δεν ηταν τοσο απλα. και κρινω απο την δικια μου θεση και εμπειρια. οπως ειπα θα ξαναδοκιμασω,ελπιζω να βγει αλλος υπευθυνος,ο οποιος και ειμαι σιγουρος θα ειναι πιο συνεργασιμος. απο κει και υστερα τα περι υφους,κτλ παρακαλω να τα κρατησετε στον εαυτο σας.
gherudos Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 γενικά αν παίρνεις οπουδήποτε με υφάκι λογικό είναι να έχεις την ανάλογη απόκριση. Φίλε μου δεν είναι καθόλου λογικό αυτό που λες και λυπάμαι που σκέφτεσαι έτσι.Ο χειρότερος πελάτης να σου τύχει πρέπει να τον εξυπηρετήσεις με ηρεμία και όπως θα συμπεριφερόσουν σε οποιοδήποτε άλλο πελάτη.Αν δεν το γνωρίζετε αυτό σε μεγάλες εταιρίες πάντα οι υπάλληλοι παρακολουθούν διάφορα σεμινάρια,η θέση της εξυπηρέτησης πελατών καλύπτεται μονάχα από άτομα που δεν έχουν επικοινωνιακό πρόβλημα καθώς μια εταιρία σαν τη M$ δεν θα ήθελε να μένουν ανικανοποίητοι οι πελάτες της.
klainmaingr Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Συμφωνώ με τον gherudos. Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι πάνω απο όλα. Όλα τα υπόλοιπα για το υφάκι είναι ελληνική νοοτροπία όντως. "Δεν μου μιλάει καλά το @@ άρα και εγώ θα του μιλήσω χειρότερα". Αν και δεν έιδα σε καμία περίπτωση στο αρχικό πόστ υφάκι. Ο άνθρωπος ήξερε τι του γίνεται και ήθελε να προσπεράσει τον αρχικό τυπικό διάλογο-έλεγχο. Και εγώ αν ήξερα οτι είχα rrod (που θα το ήξερα πολύ καλύτερα απο την κάθε κοπελίτσα στην εξυπηρέτηση) δεν θα ήθελα να μπώ στη διαδικασία που τυπικά θα με έβαζε και είναι απλή ανάγνωση του online helpdesk thw Μ$... Κατα τα άλλα όντως χάλια και ελπίζω πως δεν θα βρείς πρόβλημα στον επόμενο και θα κάνεις τη δουλειά σου. Μέχρι στιγμής εγώ έχω να λέω πάντως για την εξυπηρέτηση της nintendo.. Άψογη!
duende Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2008 μου φανηκαν πολυ λογικα οσα ειπε ο KilliK στο ποστ του. απλα θα επεσε σε "ψυχακια" υπαλληλο. τι να πω. τωρα για man_of_the_moon και σια, μηπως ψαχνατε απλα να "την πειτε"? γιατι απο ουσια δεν..
mezger Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2008 my 2 cents: Δεν είδα κανένα υφάκι από καμία πλευρά αλλά κατά τη γνώμη μου δεν υφίσταται θέμα κακής εξυπηρέτησης. Έχω δουλέψει σε υποστήριξη ISP και το γεγονός είναι ότι στο 70% των περιπτώσεων ο πελάτης έχει κάνει κάποια βλακεία ή τέλως πάντων το πρόβλημά του μπορεί να λυθεί χωρίς παρέμβαση της εταιρείας. Επίσης σημαντικό ποσοστό από αυτούς θα ισχυριστούν με το καλημέρα ότι δεν έχουν κάνει τίποτα και πρέπει να δωθεί βλάβη/να έρθει τεχνικός/να αλλαχτεί ο εξοπλισμός κλπ. Αμα λοιπόν πίστευε η κοπέλα τον καθένα που της έλεγε "ξέρω τι λέω, έχει χαλάσει", θα έχανε τη δουλεία της και για τις άσκοπες αντικαταστάσεις που θα έκανε αλλα κυρίως επειδή υπάρχει διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει. Όταν σου λένε ότι η μη τήρηση της διαδικασίας είναι λόγος απόλυσης δεν έχεις επιλογές, θα επιμείνεις να ελέγξει ο πελάτης επί τόπου όλα τα καλώδια κλπ ένα ένα. Άμα δεν θέλει, τόσο το χειρότερο γι'αυτόν. Επίσης είναι εντελώς ανθρώπινο να βοηθάς όσο μπορείς έναν άνθρωπο συνεργάσιμο αλλά να προσπαθείς να τελειώσεις όσο πιο γρήγορα μπορείς με κάποιον εριστικό. Και να μην το θες σου βγαίνει. Δε θέλω να βγάλω και λάδι την υπάλληλο, αλλά ελπίζω να κατάλαβες φίλε γιατί πήγε το πράγμα εκεί που πήγε, και πως να το αποφύγεις την επόμενη φορά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.