totalius Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Προσωπικά έχω 50+ τίτλους στην τιμή των 15-30€. Με αγορά μέχρι και 2 χρόνια μετά την κυκλοφορία τους. Ειδικά κάτι πακέτα με 2-3 expansions. Μία από τα ίδια κ εγώ.Από τότε που το εφάρμοσα κ πάμφτηνα τα αγοράζω κ full patched χωρίς τα γνωστά προβλήματα των καινούριων παιχνιδιών.Ποτέ δε κατάλαβα γιατί κάποιοι πριμένουν στην ουρά για να αγοράσουν ή να κατεβάσουν ένα παιχνίδι την ημέρα κυκλοφορίας του. Όσο για τα γελοία μέτρα προστασίας ναι είναι γελοία.Γελοίο όμως είναι κ να κατεβάζεις το dragon age π.χ. όταν μπορείς να το αγοράσεις 20ε 3 μήνες από την κυκλοφορία του.
nzeppos Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Χμμμμ. Έπαιξα μέρος του tutorial και ήταν για γέλια, τουλάχιστον για τις απαιτήσεις μου. Ορισμένες παρατηρήσεις: Υπάρχουν οι κλασικές ρυθμίσεις για (απ)ενεργοποίηση των βοηθειών. Υπάρχει campaign mode αλλά και historical missions. Δεν υπάρχει "σκέτο" tutorial. Το tutorial πρακτικά αρχίζει με την έναρξη του campaign. Δεν τρελάθηκα με τη μηχανή γραφικών, με φουλ ρυθμίσεις χάνει κάποια καρέ ακόμα και μέσα στο υποβρύχιο. Είναι απαράδεκτο για PC που σηκώνει άνετα CoD:MW2, Mass Effect2 και γενικά όλα τα καινούρια παιχνίδια στο φουλ. Οι πρώτες διαταγές που παίρνουμε είναι να βυθίσουμε ένα καράβι που ως εκ θαύματος εμφανίζεται μπροστά μας! Εκεί που έχουμε πιάσει την κουβέντα με τον καπετάνιο στο κατάστρωμα, ξαφνικά ακούγεται η γνώριμη φωνή "ship at 2 o'clock" κλπ. Γυρνάμε το κεφάλι και το καράβι βρίσκεται στα 300 μέτρα! Τόση ώρα δηλαδή που χάζευαν οι ναύτες? Ο καπετάνιος δίνει διαταγή να κατέβουν όλοι στο Command room και να σηκώσουμε το περισκόπιο, ώστε να τορπιλίσουμε το καράβι. Δεν λέει όμως τίποτα για κατάδυση. Κάποιος να πει στους devs ότι σε επιθέσεις επιφανείας δεν υπήρχε εκκένωση του καταστρώματος και ότι χρησιμοποιούσαν το σκόπευτρο UZO του καταστρώματος και όχι το περισκόπιο! Αν έχουμε αφήσει τη σκόπευση στο αυτόματο, χρειαζόμαστε μόλις 2 κλικ για να βυθίσουμε το καράβι, ένα για Lock target και άλλο ένα για Fire. Λες και παίζω παιχνίδι στο SuperNES... Δεν κατάλαβα ακριβώς αν υπάρχει οθόνη για TDC (torpedo data computer). Το GUI της στόχευσης που εμφανίζεται πάνω αριστερά στο periscope view μου φάνηκε για τα πανηγύρια. Στη συνέχεια το παιχνίδι δίνει μια οδηγία να κινηθούμε βορειοανατολικά, ώστε να βυθίσουμε άλλα δυο καράβια. Ο αρχάριος παίχτης πρέπει να μυρίσει τα νύχια του για να καταλάβει πώς θα κάνει το υποβρύχιο να κινηθεί, πώς να χαράξει πορεία στο χάρτη και πώς να στρίψει. Βύθισα το επόμενο καράβι και κάπου εκεί το παράτησα... Θα δω τη συνέχεια αργότερα. Ενδεικτικά πάντως να πω ότι το tutorial του SH3, χωρίς να ήταν ιδιαίτερα αναλυτικό, εξηγούσε απείρως καλύτερα τι έπρεπε να κάνουμε. Εκτός των άλλων χρειάστηκε να παίξω δύο φορές το tutorial, γιατί την πρώτη κατάφερα να κολλήσω το παιχνίδι. Για την ακρίβεια κάποια στιγμή κατέβηκα στο command room και είχα κολλήσει κάπου στο observation periscope, όπου δεν μπορούσα να κινηθώ με τα W, A, S, D, ούτε και να αλλάξω το view μου με το ποντίκι. Το δε περισκόπιο δεν πατιόταν με τίποτα. Ωραίο bug και να σκεφτείτε ότι έχω περάσει και το 1.1 update.
totalius Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Απ'αυτά που διαβάζω φαίνεται οτι sh3 κ ξερό ψωμί ακόμα.
Massiv0r Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Εγω το τρεχω με Max ολα σε 1280x1024 και εχω τουλαχιστον 70 FPS σε 1st Person, σε Εξωτερικη καμερα πεφτω ως τα 34 με 780/920 Clocks (σχεδον max core, λιγο memory). Δεν το βλεπεις καν το κολλημα, αλλα απο οτι φαινεται ειναι δυσκολο παιχνιδι γενικα, εγω ειχα παιξει νομιζω το 1 στο Playstation 1 που ητανε αρκετα ευκολο, εαν ητανε αυτο. Σαν παιχνιδι εχει πολυ βαθος να το ψαξεις, εαν εχει και Upgrade system σιγουρα.. Το Realistic mode χωρις Fast Time ειναι το ζουμι Κατι αλλο, δοκιμασε κανεις να βυθιστει με εξωτερικη καμερα ενω το πληρωμα ητανε στα Decks ? Βατραχανθρωποι ειναι οι τυποι
fearwhatnow Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Εγκριτο γερμανικο σαιτ: http://www.gamersglobal.de/test/silent-hunter-5?page=0,1 3/10.Αυτα ειναι.Γεματο bugs,ελλειψεις.Αντε Ubi δεν κοβεις εντελως απο pc σιγα σιγα?Λυπαμαι οσους αγορασαν το παιχνιδι πραγματικα.
nzeppos Δημοσ. 5 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2010 Αν λένε αυτά τα πράγματα σε review sites (που σίγουρα απευθύνονται κυρίως σε casual gamers) φανταστείτε τι πρέπει να λένε οι φανατικοί των εξομοιωτών, που έχουν βάλει στο SH3 ό,τι realism mod υπάρχει. Μ' αυτά και μ' αυτά έχω αρχίσει πάλι να ψήνομαι για SH3.
AgentCain Δημοσ. 6 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2010 Χμμμμ. Έπαιξα μέρος του tutorial και ήταν για γέλια, τουλάχιστον για τις απαιτήσεις μου. Ορισμένες παρατηρήσεις: Υπάρχουν οι κλασικές ρυθμίσεις για (απ)ενεργοποίηση των βοηθειών. Υπάρχει campaign mode αλλά και historical missions. Δεν υπάρχει "σκέτο" tutorial. Το tutorial πρακτικά αρχίζει με την έναρξη του campaign. Δεν τρελάθηκα με τη μηχανή γραφικών, με φουλ ρυθμίσεις χάνει κάποια καρέ ακόμα και μέσα στο υποβρύχιο. Είναι απαράδεκτο για PC που σηκώνει άνετα CoD:MW2, Mass Effect2 και γενικά όλα τα καινούρια παιχνίδια στο φουλ. Οι πρώτες διαταγές που παίρνουμε είναι να βυθίσουμε ένα καράβι που ως εκ θαύματος εμφανίζεται μπροστά μας! Εκεί που έχουμε πιάσει την κουβέντα με τον καπετάνιο στο κατάστρωμα, ξαφνικά ακούγεται η γνώριμη φωνή "ship at 2 o'clock" κλπ. Γυρνάμε το κεφάλι και το καράβι βρίσκεται στα 300 μέτρα! Τόση ώρα δηλαδή που χάζευαν οι ναύτες? Ο καπετάνιος δίνει διαταγή να κατέβουν όλοι στο Command room και να σηκώσουμε το περισκόπιο, ώστε να τορπιλίσουμε το καράβι. Δεν λέει όμως τίποτα για κατάδυση. Κάποιος να πει στους devs ότι σε επιθέσεις επιφανείας δεν υπήρχε εκκένωση του καταστρώματος και ότι χρησιμοποιούσαν το σκόπευτρο UZO του καταστρώματος και όχι το περισκόπιο! Αν έχουμε αφήσει τη σκόπευση στο αυτόματο, χρειαζόμαστε μόλις 2 κλικ για να βυθίσουμε το καράβι, ένα για Lock target και άλλο ένα για Fire. Λες και παίζω παιχνίδι στο SuperNES... Δεν κατάλαβα ακριβώς αν υπάρχει οθόνη για TDC (torpedo data computer). Το GUI της στόχευσης που εμφανίζεται πάνω αριστερά στο periscope view μου φάνηκε για τα πανηγύρια. Στη συνέχεια το παιχνίδι δίνει μια οδηγία να κινηθούμε βορειοανατολικά, ώστε να βυθίσουμε άλλα δυο καράβια. Ο αρχάριος παίχτης πρέπει να μυρίσει τα νύχια του για να καταλάβει πώς θα κάνει το υποβρύχιο να κινηθεί, πώς να χαράξει πορεία στο χάρτη και πώς να στρίψει. Βύθισα το επόμενο καράβι και κάπου εκεί το παράτησα... Θα δω τη συνέχεια αργότερα. Ενδεικτικά πάντως να πω ότι το tutorial του SH3, χωρίς να ήταν ιδιαίτερα αναλυτικό, εξηγούσε απείρως καλύτερα τι έπρεπε να κάνουμε. Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου και πάνω κάτω τα ίδια θα έγραφα και γω. Επιπλέον όμως: 1)Που είναι η ράμπα για να ανέβει κάποιος στο υποβρύχιο του όταν βγει στο λιμάνι? Κολυμπώντας πάει? 2)Μερικές φορές ο ήχος των βημάτων είναι λες και χορεύεις καντρίλιες. Πολύ σπάσιμο. 3)Που είναι το ωραίο interface των προηγούμενων 2 παιχνιδιών? Με 2-3 κλικ μπορούσα να μάθω το βάθος, τη πρόβλεψη του καιρού, να δώσω εντολές για μανούβρες, να ανεβάσω το περισκόπιο πάνω κάτω (τώρα νομίζω μπορούμε μόνο χειροκίνητα να το κάνουμε) 4)Ωραία η επιλογή να μετακινείσαι ελεύθερα στο υποβρύχιο, αλλά όταν δεν έχω επιλογές για άμεσες εντολές σε συγκεκριμένα τμήματα ή κάποιο κουμπί που να μεταφέρομαι σε ένα τμήμα, καταντάει κουραστικό να τρέχεις πάνω κάτω και ειδικά σε τμήματα προσβάσιμα με σκάλες που μερικές φορές πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να ανεβοκατέβεις. 5)Στα προηγούμενα παιχνίδια τα πλοία εμφανίζονταν πιο ρεαλιστικά. Εδώ μου αναφέρει το σοναρ ότι έχω 2 πλοία και ενώ κοιτάω με το περισκόπιο δε βλέπω τπτ. Ξαφνικά εμφανίζονται ολοκάθαρα τα 2 πλοία-φαντάσματα! 6)Αν παραβλέψουμε το γεγονός ότι κάθε φορά που πρέπει να επιστρέψεις στη βάση πρέπει να σχεδιάζεις την πορεία εκ νέου, το fast-forward δε δουλεύει σωστά για μια ακόμα φορά. Είμαστε λίγα μίλια έξω από την φιλική ακτή και μου σταματάει το χρόνο για να αναφέρει 2 φιλικά πλοία, duh! 7)Η λεπτομέρεια εντός του υποβρυχίου έχει χώρο για βελτίωση. Το υποβρύχιο μοιάζει λες και είναι έτοιμο να δεχτεί το ναύαρχο ξέρω γω. Όλα πεντακάθαρα, ούτε μια φωτογραφία κοπέλας στο χώρο του πληρώματος, ούτε μια κούπα καφέ που λέει ο λόγος στο γραφείο του μαρκόνι. 8)Τι στο καλό ψάχνουν οι τυπάδες στη γέφυρα μετα μανίας όταν είσαι στο λιμάνι? Τι θα μπορούσε να εμφανιστεί δλδ στον ορίζοντα?
Curunvir Δημοσ. 6 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2010 Μήπως γνωρίζει κάποιος πως επιλέγουμε την επόμενη αποστολή? Έχω φθάσει στο Kiel και στο briefing που κάνει ο αξιωματικός δε μου εμφανίζει αποστολή ώστε να ξεκινήσω και σε περίπτωση που φύγω από τη βάση, φεύγω χωρίς οδηγίες. Ευχαριστώ!
nzeppos Δημοσ. 6 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2010 Αν αυτά τα bug δεν είναι του crack (το SH4 είχε διάφορα τέτοια κουλά bugs στα πρώτα cracks που είχαν βγει), τότε είναι πραγματικά ελεεινή η κατάσταση. Εδώ διάβασα ότι αν κάνεις crashdive και χτυπήσεις με δύναμη στον πυθμένα, το σκάφος δεν παθαίνει τίποτα. Απλώς ισιώνει και ακολουθεί το ανάγλυφο του βυθού, wtf... Άσχετο αλλά στο Modshop του subsim.com έχουν ήδη εμφανιστεί άφθονα mods για το SH5. http://www.subsim.com/radioroom/forumdisplay.php?f=249 (θέλει registration)
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 Εγω πήρα την αποστολή αλλα δεν ξέρω πως να μπω μεσα στο υποβρύχιο, πάτησα ολα τα κουμπιά αλλα τίποτα.
ee3509 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 Για όσους δεν μπορούν να πάρουν αποστολή New Campaign Αυτή τη φορά κάνεις skip το tutorial Μιλάς με τον officer, παίρνεις αποστολή και μετά Start patrol αλλα to UI δεν παλεύεται
Voodooman Δημοσ. 12 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2010 Είμαστε στο 2010. Έχουμε δει simulations και simulations. Πόσο άχρηστος και ανίκανος όμως πρέπει να είσαι, για να σχεδιάσεις το εσωτερικό ενός υποβρυχίου με την τόσο περιορισμένη έκταση, με γραφικά συνηθισμένα και πάλι να καταφέρνεις, στο μηχάνημα της υπογραφής μου, να χάνεις καρέ;;; Οι άνθρωποι είναι γελοίοι, έλεος. Ναι, και το interface δεν είναι καλό, αλλά είναι αδιανόητο να χάνεις frames σε τέτοιο παιχνίδι, με τέτοια γραφικά, το 2010.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.