Προς το περιεχόμενο

Τεχνικός Η/Υ


ss13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Το θεμα ειναι, πληρωσανε για antivirus ή 'ετσι τυχαια' βρεθηκε στο pc τους? (σ.σ.: το εβαλε ο τεχνικος)

 

(btw ευχαριστη νοτα η συμμετοχη στο 'ανω μερος του φορουμ' (:P) του θρυλου του μπλα-μπλα section, aledjo!)

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Μόνο sw κουβαλάς, άντε κ 2 βασικά κατσαβίδια να μπορείς να ανοίξεις ένα πλαϊνό να δεις τί γίνεται. Τίποτα άλλο.

Αυτά περί hw parts δεν υπάρχουν πια σε επισκέψεις.

 

Άντε και έχεις μαζί σου το συμβατό χαλασμένο part, το τιμολογείς σαν τί; σαν μεταχειρισμένο, και ήθελε το συγκεκριμένο; όχι το φτηνότερο ή ακριβότερο;

Καταλήγεις σε συμφωνία και ή παίρνεις το μηχανάκι παραμάσχαλα ή όταν ξαναπάς τοποθετείς αυτό που ζήτησε. Κρίνεις ανά περίπτωση.

 

Αυτά περί hw να κουβαλάς μαζί συμβαίνουν μόνο σε εταιρία που έχεις μόνο εσύ/εσείς το ΙΤ support και γνωρίζεις εκ των προτέρων το δίκτυο, τις απαιτήσεις και τις ανάγκες τους.

 

 

 

/sc

Δημοσ.

οχι δε λεω για τσαμπα, εννοω εσεις πιο προτεινετε και πιο βαζετε αν σας ζητησουν.

και τι δικαιολογιες λετε σε περιπτωση στραβης?

 

το avg για μενα ειναι καλο αλλα βαρυ!

Δημοσ.

ένα free αν θέλουν να πληρώσουν τους λες τιμές και τι προσφέρει το καθένα πάνω κάτω και διαλέγουν και τους λες και την προσωπική σου άποψη γιατί σαν τεχνικός τους σε εμπιστεύονται και αν μετά μιλήσουν τους λες να μην μπαίνουν σε τσόντες και όπως και να έχει πρόγραμμα είναι και έχει και κάποιο ψεγάδι και και και και και 1002 φούμαρα ειδικά αν δεν ξέρει....

Δημοσ.

μα αυτο σας λεω.

πχ αν μπενει σε τσοντες κτλ, μπορει να πει τοτε γιατι το πληρωσα το antivirus?

εγω θελω να μπενω σε τσοντες αλλα να μη κολαει ιους! τοτε τι δουλεια κανει το antivirus?

Δημοσ.
μα αυτο σας λεω.

πχ αν μπενει σε τσοντες κτλ, μπορει να πει τοτε γιατι το πληρωσα το antivirus?

εγω θελω να μπενω σε τσοντες αλλα να μη κολαει ιους! τοτε τι δουλεια κανει το antivirus?

 

To ιδανικο θα ηταν να καταλαβουν τι κανει ενα antivirus και επομενως ποια ειναι τα ορια του. Να καταλαβουν οτι προκειται στο κατω κατω για μια μαυρη λιστα που ειναι πολυ δυσκολο εως αδυνατο να σε προστατεψει απο αγνωστες απειλες. Δεν ειναι πανακεια που το βαζουμε και ξενοιασαμε απο προβληματα.

 

Αν δεν καταλαβαινουν δοκιμασε να τους εξηγησεις με καποια αναλογια.

Πχ, το να βαλεις αλεξισφαιρο γιλεκο πριν μπεις σε εμπολεμη ζωνη βελτιωνει τις πιθανοτητες σου να επιβιωσεις αλλα δεν σημαινει οτι δεν μπορεις να φας σφαιρα εκει που δεν σε προστατευει.

Δημοσ.
ε μαλακίες τίποτα δεν τους λες τους βάζεις deep freeze :lol:

 

χαχαχαχαχα +1

 

ένα ακόμα που μπορούν να βάλουν είναι το avast είναι τσάμπα. ελαφρύ σαν πρόγραμμα

ή το avira.

Δημοσ.

Κατ αρχάς +1 στον dimitris__

 

Αν καταλάβεις ότι τσάμπα ο κόπος σου να πας στον πελάτη και ότι δεν έχει πρόβλημα άμεσα επιδιορθώσημο του λες ότι δεν γίνεται τίποτα και πρέπει να έρθει στο εργαστήριο.....

Αν ακόμη και τότε αντιστέκεται και λέει ότι είναι εργαέιο της δουλειας του και πνήγεται κλπ κλπ και αν στο κάτω κάτω υπολειτουργεί το pc και κάνει κουτσά στραβά την δουλειά του και όντως πνήγεται μαζί σου παίρνεις εργαλεία ανάλογα με το πρόβλημα...πχ ένα κατσαβίδι μπορεί να είναι αρκετό... γενικά πρέπει να έχει η τσάντα σου κανά καλώδιο, ένα flashάκι με προγράμματα όπως antivirous, everest klp, 2-3 κατσαβίδια αν και συνήθως μόνο ένα σταβροκατσάβιδο χρειάζεται, rj-45 kai rj-11 και το εργαλείο που τα φτιάχνει πμας και δεν κάνει κανένα καλή επαφή, και ένα κόφτη....

δεν μου έρχεται κάτι άλλο..!

 

Για antivirous προς το παρόν δεν έχω δει pc με ιούς και kaspersky 7....!! Εμείς αυτό βάζαμε παντού είτε ως trial για 30 μέρες είτε αγορασμένο κανονικά ενημερώνοντας πάντα τα σχετικά... αν ήθελε ο πελάτης πλήρωνε και το έπερνε για χρόνο ή το δοκήμαζε μήνα και μετα μας έλεγε ή τέλος έλεγε ότι ήθελε ένα δωρεάν και τότε τον αποθαρρύναμε ότι είναι τσάμπα κόπος και τσάμπα λεφτά που τοκαθαρίσαμε από ιους και θα γίνει πάλι έτσι...αν πάλι επέμενε βάζαμε ένα AVG......

Αλλά...ΠΑΝΤΑ μακρυά από norton, symantec, nod32, panda και άλλες τέτοιες πατάτες που είναι από αυτά που έχω δει υπολογιστές γονατισμένους από ιούς και να δουλεύει και κανονικά το antivirous...

Δημοσ.

Αλλά...ΠΑΝΤΑ μακρυά από norton, symantec, nod32, panda και άλλες τέτοιες πατάτες που είναι από αυτά που έχω δει υπολογιστές γονατισμένους από ιούς και να δουλεύει και κανονικά το antivirous...

 

Όπα ρε man, μην βάζεις στην ίδια μοίρα το nod32 με την symantec και το norton... :P

Δημοσ.

...έλα μπράβο, παίξτε λίγο ξύλο για τα a/v τώρα ! :P

Πολύ πολιτισμένα το πήραμε το thread μέχρι τώρα. Τί φλωριές ειν' αυτές ! :-D

 

....εγώ πάντως συνεχίζω να σκαλώνω :

Το θέμα του thread starter είναι "ποιός είναι ο default εξοπλισμός που πρέπει να κουβαλάει κάποιος τεχνικός όταν παέι επίσκεψη".

Με λίγα λόγια, τί πρέπει να έχει πάντα μαζί του, αν διαπιστώσει ότι έχοντάς τα, γλυτώνει τζάμπα διαδρομές και χρόνο (και γκρίνιες).

Κάτι όπως, "τί πρέπει να έχει πάντα η τσάντα ενός γιατρού μέσα;" ή " η τσάντα ενός υδραυλικού".

Η διαφορά είναι όμως ότι οι δύο προηγούμενες δουλειές πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να γίνουν "στο χώρο του πελάτη". Επίσης, δεν μπορεί ένας χειρουργός να κουβαλάει τα νυστέρια του για επί τόπου επεμβάσεις, αν του τύχει κάτι.

Αν ειδοποιεί ένας πελάτης για η/υ, αφήνει όσο το δυνατόν περισσότερα "στοιχεία" γαι το πρόβλημα : "Δεν ανοίγει το pc" "Δεν μπαίνει στα Windows" "κάνει επανεκκινήσεις".

Όσο και γκάο να είναι, όλο και κάτι θα πει.

[εκτός κι αν κάνει όπως μερικοί στο φόρουμ ποστάρουν threads με τίτλο

"Ηelp! Χάλασε ο υ/η !(ναι, "υλεκτρονικός/ηπολογιστής") και είμαι με ξυράφι στο χέρι! Ηeeelppp!"]

 

Aν για παράδειγμα πει "δεν ανοίγει καθόλου", πας μάλλον για hardware αλλαγή (τροφοδοτικό το ελάχιστο), οπότε ο προορισμός σου είναι να πας, να τον τσιμήσεις, και τα δέοντα στην Κα Πελάτη. Εκτός και θες να πάρεις ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, μαζί σου ένα τροφοδοτικό της σειράς, και σε περίπτωση που είναι ΑΥΤΟ το ζόρι, του το αλλάζεις επιτόπου (ΑΝ είναι άσχετος, γιατί αν είναι σχετικός θα σου τα πει με το ν + σ στο τηλ. και δεν θα κουβαλήσεις ό,τι να 'ναι. Κι αν ΕΙΝΑΙ άσχετος, στα bytes του τί τροφοδοτικό θα βάλεις).

 

Επίσης, αυτό που συμβαίνει ΣΥΝΗΘΩΣ, είναι να μην υπάρχει χρόνος ούτε για κλάσιμο στις δουλειές αυτές. Και το καλύτερο είναι να πας, να τσιμπήσεις,τα δέοντα, και να τον πας στο μαγαζί να τον κοιτάξεις είτε εσύ, είτε άλλοι, ΟΠΟΤΕ υπάρχει χρόνος. Δεν θα κάτσεις να δεις "μα γιατί ρε μπιπ μου κολλάει στο pnp.sys".

 

Το ξαναλέω : ΔΕΝ μιλάμε για "καθορισμένο" service, μιλάμε για "χάλασε ο υπολογιστής - οκ ερχόμαστε".

 

Το μόνο, νομίζω, που μπορεί να κάνεις, είναι να σκάσεις εκεί, να δεις αν ΟΟΟΛΑ τα καλώδια είναι στις μπρίζες, και οι εκάστοτε διακόπτες ανοιχτοί, να πατήσεις το κουμπί, κι αν δεν βγαίνει χοντρή, να ανοίξεις το κουτί για :

Οπτικό έλεγχο (...ω, "τυχαία" έχει φύγει το 20/24πινο του PSU απ΄τη mobo)

BIOS reset

...σκάσε, Σάκη :P

 

ΜΠΑΣ και δεν χρειάζεται κάτι περισσότερο, και είναι τζάμπα ο κόπος του κουβαλήματος (έχουμε και δουλειές).

Ούτε καν software ρε παιδιά....

Διαγνωστικό software από live cd, για να διαπιστώσεις ΤΙ. Ότι ανεβάζει θερμοκρασίες ; Άμα το κουτί είναι μέσα στη μπίχλα, τί το θες το κουταλ...το Everest θέλω να πω.

Άμα δεν λειτουργεί fan, το βλέπεις και με τα ματάκια σου.

Αν βαράει συναγερμούς, τί την θες την ΡΑΜ (πρέπει να την αλλάξεις. Εκτός κι αν σου είπε ΕΚ ΤΩΝ προτέρων για beeps, τον τύπο της ΡΑΜ, και παίρνεις μαζί σου modules, αλλά τότε πάει περίπατο το "default εξοπλισμός").

 

ΜΟΝΗ περίπτωση που μπορώ αν σκεφτώ για χρήσιμο software, είναι ότι δεν μπουτάρουν τα Win, στο είπε, και κοτσάρεις live cd με το test disk απάν' , μπας και έχει χαθεί απλά το partition table και μπορείς να το επαναφέρεις "άμεσα". Αν είναι για file recovery, σιγά μην κάτσεις re file να το κάνεις στον χώρο του πελάτη...

 

Δικιά μου πεποίθηση ότι ο "default εξοπλισμός" που χρειάζεται, είναι ΔΥΟ ΣΤΙΒΑΡΑ ΜΠΡΑΤΣΑ (sic) για κουβάλημα...

 

*...ούτε καν το ΙΣΙΟ (γιατί ίσιο σε σταυρόβιδα ΜΠΟΡΕΙΣ να βάλεις) :P κατσαβίδι.

Μόνο σε σπίτι φοιτήτPIΑΣ υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει κατσαβίδι.

Δημοσ.

Εντάξει τοτε....το nod32 είναι πατατάκι...!! Πλάκα κάνω...!!! Δεν είναι όντως στην ίδια μοίρα με τα άλλα, αλλά δεν είναι και από τα καλύερα που έχω δει...

Δημοσ.

Παίρνεις μονο 1 κουτάκι με τα βασικά εργαλεία (σταυροκατσάβιδο,ίσιο,πενσάκι,κοφτάκι). Τίποτε άλλο.

 

Και τα παραπάνω μήπως είναι κάτι γελοίο...πχ αλλαγή θέσεων στις μνήμες λογω κενού boot

 

(Χρήσιμο θα ήταν να έχει και την κωδικοποίηση των beep - αν bootαρει , ωστε να ξέρει τι θα κατηγορήσει αν κολλήσει)

 

Σε γενικές γραμμές το παίρνει στο 'μαγαζί' του και για όλους τους παραπάνω λόγους.

 

Ο τεχνικός υποτίθεται δεν ασχολείται με software (άντε καμια live διανομή linux για να δεις οτι bootαρει ή memtest, τεσπα διαγνωστικά)

 

Αν τώρα είναι να του κάνει και καμια εγκατάσταση os κάτι γίνεται...

Δημοσ.

Παίρνεις μονο 1 κουτάκι με τα βασικά εργαλεία (σταυροκατσάβιδο,ίσιο,πενσάκι,κοφτάκι). Τίποτε άλλο.

Συμφωνώ συν του ότι χρειάζεται να έχεις όπως είπαν κι άλλοι κάποιο καλώδιο δικτύου , usb κάτί το οποίο μπορείς να προσδιορίσεις άμεσα σαν πρόβλημα επικοινωνίας

Και τα παραπάνω μήπως είναι κάτι γελοίο...πχ αλλαγή θέσεων στις μνήμες λογω κενού boot

 

(Χρήσιμο θα ήταν να έχει και την κωδικοποίηση των beep - αν bootαρει , ωστε να ξέρει τι θα κατηγορήσει αν κολλήσει)

 

Σε γενικές γραμμές το παίρνει στο 'μαγαζί' του και για όλους τους παραπάνω λόγους.

συμφωνώ

Ο τεχνικός υποτίθεται δεν ασχολείται με software (άντε καμια live διανομή linux για να δεις οτι bootαρει ή memtest, τεσπα διαγνωστικά)

Εδώ φίλε μου δέ συμφωνώ ένας καλός τεχνικός πρέπει να έχει άποψη και για hardware και software και ότι άλλο μπορεί να χρησιμοποιήσει στην δουλειά του

Αν τώρα είναι να του κάνει και καμια εγκατάσταση os κάτι γίνεται...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...