ss13 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΔΗΛΑΔΗ (π.χ ΜΙΑ RAM) ΓΙΑ NA EINAI ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΣ 100% ?
antonl Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δεν είμαι τεχνικός η/υ αλλά αν θες να σαι 100% οργανωμένος, θα πρέπει να χεις ένα πλήρες pc με συμβατά parts με το άλλο που πρόκειται να ελέγξεις, τα καλώδια που μπορεί να χρειαστούν (vga+psu), κατσαβίδια διαφόρων τύπων και μεγεθών (σταυροκατσάβιδα, ίσια, μικρά, κανονικά, δοκιμαστικά), testing software για διάφορα parts, πιθανόν κάποιο bootable DVD με το αντίστοιχο OS και το κυριότερο εμπειρία κι υπομονή :> Τουλάχιστον όλα τα παραπάνω μου χουν χρειαστεί όσα χρόνια ασχολούμαι (ερασιτεχνικά) με μαστορέματα στο pc. Αλλά καλύτερα ν ακούσεις και τη γνώμη κάποιου που ασχολείται επαγγελματικά με το άθλημα.
pc_admin Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Επειδη σε μια βλαβη μπορει να χρειαστεις τα παντα ,απο μια βιδα μεχρι οθονη ή μητρικη και δεν ειναι δυνατον να εχεις ολο τα μαγαζι μαζι σου (μην ξεχνας ποσοι τυποι επεξεργαστων-μνημης -vga-δισκων υπαρχουν ), ακους το προβλημα του πελατη ,υπολογιζεις τι θα χρειαστει και κρατας τα αναλογα με την περισταση . Παντα βεβαια μαζι σου εχεις αυτα που ειπε και το παλικαρι πριν (διαφορα utilities ,καλωδια ,βιδες κτλ) Τωρα αν το προβλημα ειναι χοντρο (χρειαζεται format , ή εχει καποιο προβλημα που πρεπει να το παρακαλουθησεις καλυτερα) τοτε το παιρνεις στο εργαστηριο για επισκευη.
washcloud Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 ...νομίζω πως είναι λίγο φλου η ιδέα ότι ένας τεχνικός η/υ θα κουβαλήσει κάτι μαζί του. Το αντίστοιχο είναι ότι ένας τεχνικός τιβί δεν κάνει επισκευές κατ' οίκον, αλλά παίρνει το εργαλείο πίσω στο μαγαζί και του αλλάζει εκεί τα φώτα. Μιλάω πάντα για τον μέσο όρο επισκέψεων. Ας με διαψεύσει κάποιος.
liopyr Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Κουβαλάς μαζί μόνο software. Σε περίπτωση hardware προβλήματος, κουβαλάς το Pc του πελάτη πίσω στο μαγαζί σου...
ss13 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 ...νομίζω πως είναι λίγο φλου η ιδέα ότι ένας τεχνικός η/υ θα κουβαλήσει κάτι μαζί του. Το αντίστοιχο είναι ότι ένας τεχνικός τιβί δεν κάνει επισκευές κατ' οίκον, αλλά παίρνει το εργαλείο πίσω στο μαγαζί και του αλλάζει εκεί τα φώτα.Μιλάω πάντα για τον μέσο όρο επισκέψεων. Ας με διαψεύσει κάποιος. Σωστά τα λες αλλά π.χ μια κάρτα γραφικών είναι απαραίτητη για να τσεκάρεις έναν υπολογιστή επι τόπου αν δεν τον πάρεις στο εργαστηριό σου
liopyr Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Σωστά τα λες αλλά π.χ μια κάρτα γραφικών είναι απαραίτητη για να τσεκάρεις έναν υπολογιστή επι τόπου αν δεν τον πάρεις στο εργαστηριό σου Άντε και την τσέκαρες. Και φταίει αυτή. Τι κάνεις μετά? Του την αφήνεις και κάνεις μία πρόχειρη εκτίμηση της εργασίας σου μαζί με την μεταχειρισμένη σου κάρτα και είμαστε εντάξει? Την δεύτερη επίσκεψη με λίγα λόγια δεν την γλυτώνεις...
antonl Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Σωστά τα λες αλλά π.χ μια κάρτα γραφικών είναι απαραίτητη για να τσεκάρεις έναν υπολογιστή επι τόπου αν δεν τον πάρεις στο εργαστηριό σου Μια AGP και μια pci-e, όπως και RAM SD-RAM(ή όπως τις λέγαν)/DDR/DDR2/DDR3, όπως και τροφοδοτικό/ά, cpu διάφορων τύπων, καλώδια dsub/dvi/IDE/SATA/power και κανας adaptor, HDD PATA/SATA κλπ Γενικά όπως προείπαμε, πολύ πράμα αν δεν ξέρεις τι φοράει το pc :>
The_Judas Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Συνήθως οι πελάτες είναι άσχετοι με τέτοιου είδους ζητήματα... δεν γνωρίζουν τι μητρική έχουν, τι μνήμες ακόμη και ποιo λειτουργικό σύστημα έχουν. Επίσης πολλές φορές έχουν απαρχαιωμένα pc ή O.S. Οπότε αυτά πρέπει να τα μάθεις απο μόνος σου. Αντε πες οτι κουβαλάς μαζί σου μνήμες-cpu-μητρικές (!!) κλπ. Για να τα δοκιμάσεις όλα αυτά μπορεί να σου πάρει ώρες. Ασε που το γραφείο του πελάτη δεν είναι το κατάλληλο μέρος για δοκιμές. Οπότε συνήθως οι βλάβες του hardware διορθώνονται στο δικό σου γραφείο. Αν ο πελάτης γνωρίζει τι θέλει, τότε είναι εφικτό να γίνει στον χώρο του. π.χ αναβάθμιση μνήμης, νέος δίσκος ή dvd-rw.
runner69 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Μια αποψη ειναι να του πεις προηγουμενως να κατεβασει ενα free και μικρο προγραμματακι τυπου cpu-z κλπ. απο το google και να σημειωσει τον τυπο επεξεργαστη,μητρικης,μνημης,καρτας γραφικων που φοραει το pc.Φυσικα αν ειναι αδυνατον να γινει το παραπανω για διαφορους λογους, η καλυτερη λυση θα ηταν να παρεις το κουτι στο χωρο σου για να μην μπλεκεσαι με χιλιαδυο που θα πρεπει να κουβαλας.
kostas1967 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 επειδη ειμαι τεχνικος Η/Υ , θα σε συμβουλευα εκτος απο το παντα απαραιτητο software , να εχεις μαζι σου ενα atx power supply και μια ddr 512,ddr2 512 και ενα στραβοκατσαβιδο.Για επιτοπου επισκευες δε νομιζω να χρειαστεις κατι αλλο.Συνηθως παιρνεις το pc αγκαλια και αφου το φτιαξεις το ξαναφερνεις.
aledjo Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 επειδη ειμαι τεχνικος Η/Υ , θα σε συμβουλευα εκτος απο το παντα απαραιτητο software , να εχεις μαζι σου ενα atx power supply και μια ddr 512,ddr2 512 και ενα στραβοκατσαβιδο.Για επιτοπου επισκευες δε νομιζω να χρειαστεις κατι αλλο.Συνηθως παιρνεις το pc αγκαλια και αφου το φτιαξεις το ξαναφερνεις. +1 και γω οταν δουλευα τεχνικος η/υ σε εξωτερικα σερβις, αυτα ειχα παντα μαζι μου.
dimitris__ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 κατά σειρά χρησιμότητας: 1 ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ 2 Μπλα Μπλα: Έπειτα από το σχετικό assesment, πρέπει να ενημερώσουμε για τις εργασίες που θα γίνουν και βεβαίως να συμφωνηθεί η πληρωμή ΠΡΙΝ τη δουλειά Πρέπει ο χρήστης να μας δώσει ολα τα password που χρησιμοποιεί αν θα ακολουθήσει format Μετά τη δουλειά αφήνουμε 10 λεπτά το χρήστη να δοκιμάσει και αν του αρέσει το αποτέλεσμα κλείνουμε την υπόθεση και του δίνουμε με διπλωματικό τρόπο να καταλάβει ότι ΔΕΝ εχει αποκτήσει το δικάιωμα να μας σπάει τ' αρ.... κάθε 3 και λίγο για κάθε μελλοντική απορία που έχει στο office ανευ χρέωσης. 3 Software: CD ή USB stick με Windows + Office που χρησιμοποιεί ο χρήστης boot cd με tools (hiren's, Bart PE) boot cd linux CD η USB stick με βασικά freeware (7zip, avast κλπ) για να μπορεί να κάνει βασικές δουλειές 4 Hardware: σταυροκατσάβιδο (μη γίνεις ρόμπα να ζητάς) αντάπτορα USB για εξωτερικό σκληρό SATA/ATA 2,5'' + σκληρό δίσκο (για backup) Τροφοδοτικό (Ο συνήθης ύποπτος σε PC ασχέτων)
liopyr Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2008 software κατά σειρά χρησιμότητας: Εverest ultimate engineer edition. και μετά όλα τ'άλλα...
aledjo Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2008 μια και το εφερε η κουβεντα, οσοι δουλευουν τεχνικοι η/υ, πιο antivirus χρησιμοποιείτε? δηλαδη πιο βαζετε στα η/υ των πελατων και τι τους λετε? το ρωταω αυτω γιατι συνηθως μετα απο καιρο μας περναν τηλ γιατι ειχανε κολησει ιους και φωναζανε οτι τζαμπα πληρωσανε το antivrius κτλ κτλ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.