filipoOS Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 παίρνω στο 132 εξυπηρέτηση πελατών και δεν απαντάει, έχει κανείς αριθμό;;; ευχαριστώ εκ των προτέρων http://www.adslgr.com/forum/forumdisplay.php?f=183 http://www.cyta.gr Επικοινωνία Γενικές Πληροφορίες Προϊόντων και Εξυπηρέτησης Πελατών: Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 έως 21:00 και το Σάββατο από τις 09:00 έως τις 17:00. Για Γενικές Πληροφορίες: • Εάν είστε οικιακός πελάτης, καλέστε μας στο 13877 • Εάν είστε εταιρικός πελάτης, καλέστε μας στο 13878 ή • στείλτε μας e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected] Όταν του Πάρις Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και έχει πόλη ώρα αναμονή αφήνεις το Τήλ και σε περνούν σε 5με 6 λεπτά και αν τύχεις σε κύπρια Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ Για πες μας της εντυπώσεις σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paonikgt Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Μάλλον λόγω επιχορήγησης είναι. Άλλωστε ο ΟΤΕ μισθώνει τη γραμμή για περίπου 8€ χονδρική. Δε μπορεί να σταθεί μια εταιρεία με τόσο λίγο κέρδος από τη μεταπώληση. Πάντως σαν εταιρεία έχει αρχίσει να παρακμάζει. Ξεκίνησε υποσχόμενη πολλά αλλά τελευταία όλο και αυξάνονται τα παράπονα γι αυτήν. Και κυρίως για το support της. Από ποιότητα υπηρεσιών είναι σε υψηλά επίπεδα ακόμα. Η καθε γραμμη μισθωνεται εναντι 3Ε...και το ξερω πολυ καλα απο μεσα....πολυ παροχοι ομως χρωστανε παρα πολλα λεφτα στον οτε.Ουτε αυτο δεν καταβαλλουν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelrp Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Έχω cyta στο Ρέθυμνο και είμαι πολύ ευχαριστημένος, Είναι από τις λίγες εταιρίες που δίνουν 2 τηλεφωνικές γραμμές (χωρίς επιπλέον χρέωση, όπως και η ΝΕΤΟΝΕ στην Αθήνα), static ip (όταν η forthnet το χρεώνει 8ευρώ το μήνα, ενώ δεν τησ κοστίζει τίποτα), και πολύ καλές ταχύτητες. Για εξυπηρέτηση πελατών μάλλον σε συνδέουν στην Κύπρο αν κρίνω από την προφορά, οι άνθωποι είναι ευγενέστατοι, και δεν σε έχουν στην αναμονή ατελείωτες ώρες σαν μ!@@!@@ας. Όσες φορές έχω πάρει το σηκώνουν σε 1 ή 2 λεπτά και, Το ρουτερ που δίνουν είναι VoIP με δύο τηλ. γραμμές της Thomson καινούργιο μοντέλο και δεν κολάει όπως κάτι άλλα των εδώ παρόχων. Νομίζω ότι έκανα αρκετή διαφήμιση, (το αξίζουν) άντε να έρθει και στην Αθήνα (θα το πάρω δαγκωτό). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petros1990 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 4 μηνες πλεον με cyta στο σπιτι μου και ειμαι σε γενικες γραμμες ευχαριστημενος.Ταχυτητα η μεγιστη που μπορω να πιασω με 2αρα συνδεση και απο εξυπηρετηση 2-3 φορες στην αρχη που τους χρειαστηκα δεν εχω παραπονο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ixthy Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Η CYTA παίδες είναι σαν να λέμε ο ΟΤΕ της Κύπρου. Εγώ είχα καρτοκινητό και οι χρεώσεις της ήταν πολύ καλές, εν έτει 2000 - 2001. Ήμουν και γω ΕΛΔΥΚ 2ο ΜΧΤΠ στην Αθαλάσσα. ΕΣΟ 2000Γ ή 266. Όπως βλέπετε ο πιο παλαίουρας είμαι εγώ (έκατσα εκεί 14 μήνες) προς το παρόν οπότε έχω να κουρδίσω πολλά ποντίκια εδώ μέσα χαχαχα. Χαίρομαι που η CYTA δραστηριοποιήθηκε και στη χώρα μας γιατί είναι σοβαρή εταιρεία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MelinaMts Δημοσ. 8 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2011 Εμενα μου ειπαν να πληρωσω τεχνικο δικο μου για να μου ρυθμισει το ασυρματο ιντερνετ γιατι μπορει το vaio να μην ειναι συμβατο και να θελει ειδικες ρυθμησεις που το τεχνικο τους τμημα δεν μπορουσε να λυσει...οριστε??? και ομως.ακομα δεν εχω ασυρματο ιντερνετ.παλι καλα που εχω με τα χιλια ζορια ενσυρματο και θα την βγαλω μεχρι να αλλαξω εταιρεια...μακρυα.....στην αθηνα τουλαχιστον ,δεν το εχουν...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
weber122 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2011 δικο σου τεχνικο? πρωτη φορα ακούω? εκτος απο την εξυπηρετηση πελατών κάνουν περικοπες και στην τεχνικη υποστηριξη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ektor7 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 Το ότι έχουν πάρει επιχορήγηση δεν τους επιτρέπει να κάνουν χαμηλότερες τιμές από το κόστος, κάτι άλλο παίζει ( είτε η cyta είναι φούσκα είτε ο ΟΤΕ μας φούσκωνε τον λογαριασμό τόσα χρόνια). Από την άλλη, αν είναι πιο οικονομική λόγω επιχορήγησης, μόλις τελειώσουν τα χρήματα αυτά θα ανεβούν οι τιμές στα γνωστά επίπεδα. Τουλάχιστον στην Κύπρο, πάντα είχε πιο χαμηλές χρεώσεις από την μισή τιμή που χρεώνει ο ΟΤΕ! Μάλλον λόγω επιχορήγησης είναι. Άλλωστε ο ΟΤΕ μισθώνει τη γραμμή για περίπου 8€ χονδρική. Δε μπορεί να σταθεί μια εταιρεία με τόσο λίγο κέρδος από τη μεταπώληση. Πάντως σαν εταιρεία έχει αρχίσει να παρακμάζει. Ξεκίνησε υποσχόμενη πολλά αλλά τελευταία όλο και αυξάνονται τα παράπονα γι αυτήν. Και κυρίως για το support της. Από ποιότητα υπηρεσιών είναι σε υψηλά επίπεδα ακόμα. Κάποιες συμφωνίες θα έχουν κάνει! Κατ'αρχάς η CY.T.A(Cyprus Telecommunications Authority) δεν είναι ακριβός εταιρία, είναι ημικρατικος οργανισμός(με τη πλειοψηφία να ανήκει στο κράτος) και μάλιστα ο πιο κερδοφόρο στην Κύπρο!Οποταν για παρακμή, λίγο χλωμό το βλέπω! Για το support θα συμφωνήσω, γιατί και σε μας(Κύπρο) άρχισε να μας τα χαλάει! και αν τύχεις σε κύπρια Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ Και αυτό λέγεται κοινωνικός ρατσισμός! Εμάς μας βγάζουν τη πίστη! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα