Προς το περιεχόμενο

Gilera tune up?


DaNieLCz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπορει καποιος να μου πει καποιες αλλαγες ανταλλακτικων που μπορω να κανω στο gilera 125 2T χωρις ομως να το παρακανω?Μιλαω δηλαδη για φιλτρα αερα,καρμπυρατερ,εξατμιση.Μηπως ειναι καλυτερα νααφησω τα εργοστασιακα?Κυριως για καρμπυρατερ ψαχνομαι και αν αξιζει να το αλλαξω,τι να βαλω και τι προσφερει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν ξεκινήσεις να σου πω ότι οτιδήποτε πειράζεις στο σκουτερ πρέπει να "παίξεις" με τα βαράκια στο vario.

Ξεκίνα πρώτα ελέγχοντας αν έχει το μηχανάκι σου κόφτες.Συνήθως βάζουν στο vario,εξάτμιση,στο CDI,ή και στο καρμιρατέρ.

Παίρνεις μια καλή σπορ εξάτμιση,καλές είναι οι malossi,polini Evolution.Technigas,Leo Vince κτλ.

Απαραίτητα θα πάρεις βαράκια,είναι φτηνά,και εδώ θέλει γαιδουρινή υπομονή να βρεις τα κατάλληλα,θα παίζεις με τα γραμμάρια.

Θα χρειαστείς και μια μικρή ρύθμιση στο μπεκ μίγματος λαδιού.

Αν θές πιο πολλά πας σε αλλαγή καρμπιρατέρ.Τα dellorto είναι μια καλή λύση.Αν έχεις από 170 κυβικά καλά είναι τα 28άρια.

Εναλακτικά μπορείς το καρμπιρατερ που έχεις να βάλεις πιο μεγάλα μπεκ αλλά δεν είναι σίγουρο αν αξίζει,μπορεί και να έχεις χειρότερα αποτελέσματα.Εδώ θα χρειαστείς ένα κιτ με αρκετά μπεκ για να βρεις το πιο σωστό.Πρέπει να ξέρεις να ρυθμίσεις το μείγμα αλλιώς θα το ξεσκίσεις.Πρόσεξε.

Βάζεις μια μεγαλύτερη εισαγωγή με μεγαλύτερο στόμιο.Επίση καλό.

Αν το μηχανάκι σου τραβάει σαν σκυλί,καλό είναι να βάλεις πιο σκληρά ελατήρια συμπλέκτη,για να κερδίσεις στην εκκίνηση.Εδώ πάλι θα χρειαστείς να παίξεις με τα βαράκια.

Επιλογή μου.Ξεκίνα με εξάτμιση,vario και σετ βαράκια.

Ότι σου ανέφερα εδώ να ξέρεις είναι πανάκριβα.Η εξάτμιση πάει και 200-300,αναλόγως την ποιότητα και σίγουρα δεν αξίζει τον κόπο να ρίξεις τόσο χρήμα.

Φίλτρο αέρα μην αλλάξεις,μπορεί το λιγότερο να μην τραβάει,το χειρότερο να κάψεις το μοτερ αν δεν έχεις προηγουμένως ρυθμίσει κατάλληλα το μείγμα.

Οτιδήποτε αλλάζει στο καρμιρατέρ,μετά από κάποια χλμ,βγάζεις και ελέγχεις το μπουζί,αν μαυρίζει,λαδώνει,κάτι λάθος γίνετε.

Αυτά αν δεν τα γνωρίζεις άστο όπως είναι και μην πειράζεις τίποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να ελεγξω για κοφτες και τα βαρακια ειναι ευκολο?Ολα ειναι πισω απο το καπακι που ειναιο ιμαντας right?Δεν ξερω πολλα,απλα πιανει το χερι μου κι δεν εμπιστευομαι κανεναν μαστορα.Γιαυτο θελω να τα κανω μονος.Ειναι ευκολο να περιγραψεις τη διαδικασια,αν ξερεις?Τα βαρακια ειναι υπευθυνα δηλαδη,που με το που δινω γκαζι,πρωτα στροφαρει το μηχανακι και μετα δινει κινηση?εχουν δηλαδη σχεση με την κινηση του ιμαντα ή μιλαω για τα ελατηρια σε αυτη την περιπτωση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θα έχει κόφτη,δεν τελικιάζει τό όχημα.

Τα βαράκια είναι πολύ βασικό για να το πως θα συμπεριφέρετε.Δηλαδή δεν ξέρω τι βάρος τώρα έχουν,αλλά αν π.χ. έχει 6 Χ 6 γρ. και βάλεις 6 Χ 6,5 γρ. θα μπλοκάρει η δεύτερη ταχύτητα σε πολυ χαμηλές στροφές με αποτέλεσμα να χάσεις σε επιτάχυνση.Ή και το αντίθετο.Δεν σου προσφέρουν ίππους,αλλά ρυθμίζουν το άνοιγμα των ταχυτήτων στις κατάλληλες στροφές. Εικόνα 1.Ένα σετ vario με ελατήριο ιμάντα από malossi έχει κανα 100 ευρώ.Για να το λύσεις βγάζεις το καπάκι και λύνεις τον ιμάντα.Όταν τα βγάζεις να θυμάσαι την σειρά που είχαν,να μην σε μπερδέψουν.Ο ιμάντας για να βγει τον πατάς στην μέση τέρμα να μείνει χαλαρός και να κρατηθεί από τον συμπλέκτη.Το vario για να λυθεί θέλεις εκτός από το κλειδί,και κάτι να το κρατήσεις κόντρα γιατί γυρνάει και δεν χαλαρώνει.Μέ ένα κλειδί αλλαγής λαδιού για αυτοκίνητα με ιμάντα θα σου κάνει την δουλειά.Μόλις τον ανοίξεις θα σου πέσουν όλα τα βαράκια κάτω.Μπαίνουν εύκολα,αφήνουν σημάδια που πατούσαν και θα το δεις.Μετράς τί βάρος και διαστάσεις και αγοράζεις ένα σετ με λίγο πιο ελαφριά εώς λίγο πιο βαριά.Οι διαστάσεις να είναι ίδιες,το βάρος θα αλλάζει.Με αυτά κάνεις αλαγές και βάζεις βγάζεις,οδηγάς και βλέπεις πια σου κάνουν πιο πολύ.Καλό είναι να γκουγκλήσεις μπας και βρεις έτοιμες προτάσεις.Ακόμα καλύτερα να αγοράσεις έτοιμο κιτ,με πιο ελαφρύ vario που θα σου δώσει κάποια χλμ.παραπάνω

Άλλο που είναι απαραίτητο στο δαχτύλωμα μετά την εισαγωγή δες την εικόνα 2 το αλλάζεις και βάζεις με υλικό από carbon.Έχει της polini καλά.Είναι πολύ καλύτερα σε σχέση με τα μανίσια ατσάλινα.Εικόνα 3

Ξέχασα,τα βαράκια και οι πατούρες στο vario ενδεχωμένως μετά από τοσα χλμ.να έχουν φαγωθεί πολύ,ειδικά οι πατούρες.Αγοράζεις καινούργια απαραίτητα.Πωλούνται και ξεχωριστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...