Προς το περιεχόμενο

Τι λάστιχα φοράτε στο αυτοκίνητο?


ksexilas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συμφωνοι αλλα ισως να μην ειναι η ιδια γομα αλλα πολυ κοντινη. Και σε σοκολατες γινεται αυτο αλλα καποια συστατικα ισως λειπουν ή ειναι κατωτερης ποιοτητας

 

Είναι τα ίδια με τις φτηνές σειρές της bridgestone και βγαίνουν σε τυπικές διαστάσεις για ΙΧ (175,185 διαστάσεις κλπ.) και όχι για race cars.

Και η carrefour είναι τεράστια πολυεθνική και δεν ρισκάρει να μπει σε άγνωστα λιμέρια με παντόφλα προϊόν.

Είναι πολύ καλύτερα από κάτι περίεργα noname (τύπου kleber και λοιπές αγνώστου ταυτότητας μάρκες) που φέρνουν κάποιοι λαστιχάδες τα οποία είναι κούτσουρα πριν τα φορέσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators

Α ναι ναι ναι σωστος κι εσυ, παραλειψη που δε το ανεφερα.

 

Τα λαστιχα συνοδευονται και απο ενα γραμμα που οριζει τη μεγιστη ταχυτητα που μπορεις να αναπτυξεις με αυτο.

Δηλαδη π.χ. βλεπουμε ενα 165/65 R14 S.

Το S σημαινει οτι το λαστιχο αντεχει μεχρι 180 χιλιομετρα/ωρα ταχυτητα.

 

Αλλοι συμβολισμοι ειναι:

Q (εως 160)

R (εως 170)

S (εως 180)

Τ (εως 190)

U (εως 200)

Η (εως 210)

V (εως 240)

και συνεχιζεται...

 

Ειναι προφανως βλακεια να βαλεις ενα ελαστικο με δεικτη W (270) σε ενα αυτοκινητο που μπορει να παει μεχρι 190 :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα μάθουμε και για λάστιχα αυτοκινήτου σε αυτό το Forum χε χε :lol::lol:

Goodyear Eagle F1 195-45-15 φοράω εγώ πολλή κάλα λάστιχα και σε βροχή αλλά θέλουν ζέσταμα πρώτα μετα "πετάνε"..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οι δύο από πάνω (georgemvg & kryfos) λέτε και σωστά πράγματα αλλά δε συμφωνώ μαζί σας. Καταρχήν μιλάμε για αλλαγή στο ύψος του αμαξώματος κατά 1 περίπου πόντο και να πω πως αν ο φίλος το κάνει μόνο και μόνο για να χαμηλώσει τα αμάξι, απλά δεν αξίζει ο κόπος. Εκεί που διαφωνούμε georgemvg ε'ιναι ότι μπλέκεις τα πράγματα ενώ δε χρειάζεται. Ο topic starter δε μίλησε για φαρδύτερα λάστιχα ούτε για μεγαλύτερου διαμέτρου ζάντες. Μίλησε απλά για αλλαγή profil. Ας μείνουμε εκεί. Τα μειονεκτήματα που λες ισχύουνε, αλλά το τελευταίο που λες είναι τελείως λάθος. Γιατί από ένα σημείο και μετά οι διαφορές δεν είναι μικρές αλλά έχεις αντίθετα αποτελέσματα.

Και με εσένα kryfos, όλα αυτά που λες είναι σωστά. Αλλά μη λέμε αυτά που ξέρουμε απλά για να κάνουμε εντύπωση. Ο φίλος που ξεκίνησε το θέμα έχει αυτή τη στιγμή 102,5 mm profil ελαστικών. Με την αλλαγή που σκέφτεται να κάνει θα πάει στα 92,25. Πραγματικά πιστεύεις ότι θα έχει αυτές τις επιπτώσεις που αναφέρεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω αυτη τη στιγμη εχω 225/40/18 στο hyundai coupe S145 (το turbo με τα 145 αλογα) και φοραω yokohama parada. βεβαια εχουν φαγωθει πολυ και θα τα αλλαξω σε fulda carat exelero στις ιδιες διαστασεις. απο οτι λεγεται ειναι πολυ καλο λαστιχο και παρα τη μεγαλη του διασταση, ζεσταινεται αρκετα γρηγορα, οποτε ειναι οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Audi 80 CC (μοντέλο '86) μας φοράει αυτή τη στιγμή Goodyear GT2 185/60/R13. Δεν μπορώ να σχολιάσω την απόδοση τους γιατί το αυτοκίνητο το οδηγάω περιστασιακά τις τελευταίες 2 βδομάδες, πάντως τα λάστιχα έχουν αντέξει σε σχετικά σκληρή χρήση (χωματόδρομοι - λάσπες - λακούβες, συχνά υπέρβαρο).

Τώρα όπου να 'ναι θα τα αλλάξουμε, αλλά ακόμα δε ξέρουμε τι θα ακολουθήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Pirelli P6000 185/60/15 σε Clio 1.2, δε λέω καλά λάστιχα (αυτό μας έλλειπε μια και κόστισαν μια μικρή περιουσία), αλλά πολύ σκληρά, θέλουν ζέσταμα και ο θόρυβος που βάζουν στην καμπίνα (tire roll) είναι αξιοσημείωτος!!! Φανταστείτε να μην έβαζα και τις εργοστασιακές διαστάσεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ μπροστά uniroyal και πίσω fulda 225/50/R16/92W.Δεν τα βάζω ποτέ στον φούρνο να ζεσταθούν.Γιατί άραγε;

Τα fulda δεν μου άρεσαν καθόλου Alxnks αλλά εξαρτάται από πολλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Pirelli P6000 185/60/15 σε Clio 1.2, δε λέω καλά λάστιχα (αυτό μας έλλειπε μια και κόστισαν μια μικρή περιουσία), αλλά πολύ σκληρά, θέλουν ζέσταμα και ο θόρυβος που βάζουν στην καμπίνα (tire roll) είναι αξιοσημείωτος!!! Φανταστείτε να μην έβαζα και τις εργοστασιακές διαστάσεις!

 

 

Pirelli καλά ελαστικά;Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις;Ακόμα και μόνος σου έγραψες μειονεκτήματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο φίλος που ξεκίνησε το θέμα έχει αυτή τη στιγμή 102,5 mm profil ελαστικών. Με την αλλαγή που σκέφτεται να κάνει θα πάει στα 92,25. Πραγματικά πιστεύεις ότι θα έχει αυτές τις επιπτώσεις που αναφέρεις?

 

Aν τα λαστιχα, τα αλλάζει λόγω φθοράς, τότε καλά κάνει και κοιτάζει καινούρια με χαμηλότερο προφίλ.

 

Εμένα στην πρώτη αλλαγή ελαστικών, οι λαμάκες της αντιπροσωπίας μου έβαλαν μεν, φαρδύτερα λάστιχα, αλλά άφησαν ίδιο το προφίλ. Με αποτέλεσμα να μου το ψηλώσουν το όχημα.

Άρα συμβουλεύω στον φίλο που ψάχνεται, να χαμηλώσει αφοβα το προφιλ.

Είναι το πιο ασφαλές, οικονομικό και έξυπνο χαμήλωμα.

 

Οι κραδασμοί που αναφάρθηκαν εξαρτώνται από αμορτισέρ και ελατήρια, όχι τόσο από το προφίλ.

 

Έπειτα κάποιοι πρότειναν κιτ χαμηλώματος. Τραγικό λάθος, καθώς χαλάει η γεωμετρία της ανάρτησης. Αν μάλιστα δεν έχει σετ η εταιρεία του αυτοκινήτου, να μην ασχοληθεί.

Αλλά και μαμα σετ να υπάρχει, για τους Ελληνικούς δρόμους καλύτερα τις νορμάλ αναρτήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OMG, τι λέτε ρε παιδιά.

Είναι δυνατόν να χαμηλώνετε το αμάξι με το προφίλ του ελαστικού? Ούτε για διακοσμητικό δεν θα κάνει γιατί οι θόλοι θα έχουν μεγαλύτερα κενά!

Η σωστή λύση είναι σαφώς με ελατήρια και ειδικά αμορτισέρ και για εμένα μέχρι 1,5-2εκ όχι πιο πάνω. Η γεωμετρία της ανάρτησης αλλάζει αλλά υπάρχουν και θετικά της υπόθεσης και με προσεκτικές επιλογές συνήθως έχεις καλύτερο κράτημα και περισσότερο κοπάνημα.

 

Για τα λάστιχα δύο συνεχόμενες φορές SportContact2 απίστευτα λάστιχα και τα έχω πιέσει όσο δεν πάει!

Αν δεν είχα πρόβλημα με ταξίδια σε ορεινά με καταιγίδες-χιόνια κτλ θα δοκίμαζα και τα yokohama S drive.

 

Στο οικογενειακό uniroyal 550 για κλάματα πραγματικά, premium contact 1 και τώρα 2 πολύ καλά, λίγο σπάσιμο τα μαλακά πλαινά αλλά κρατάνε τα άτιμα.

 

Ξέχασα την αγάπη μου, Potenza RE720 τελειωμένα τελείως χωρίς γόμα και ακόμα ήταν απόλαυση. Τα πλαινά τόσο σκληρά που ξεφούσκωτα τελείως δεν καθότανε το λάστιχο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

yokohama S drive μου πρότειναν και εμένα αλλά δεν ξέρω τι γόμα είναι

γιατί αν είναι σαν π.χ. το Michelin που έχουν μαλακή γόμα πιάνουν απίστευτα αλλά σε 6 μήνες θες αλλά όχι δεν θα πάρω…

Τα έχει δοκιμάσει κάποιος να μας πει την γνώμη του

????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν ποια Michelin? Όπως τα pilot sport?

Τα sdrive απ'ότι είχα διαβάσει έχουν αρκετά σκληρά πλαινά και δίνουν πολύ καλή αίσθηση στο τιμόνι, πολύ καλά κρατήματα-από τα καλύτερα, πιστεύω 30000-40000χλμ τα βγάζουν. Το μόνο μείον είναι ότι ενώ τα πάνε καλά και στο βρεγμένο, υπό συνθήκες καταιγίδας και μόνο είναι ένα κλικ πιο κάτω από καθαρά βροχολάστιχα.

Τα pilot sport δεν αντέχουν στο σκίσιμο και νομίζω είναι πολύ γνωστό. Τα sportcontact2 για 2 χρόνια και 40000χλμ είναι άψογα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Potenza και εγω, με 225/45/17 πισω και 175/55/17 μπροστα δεν ειχα και πολλες επιλογες (βασικα καμια, μονο αυτα υπηρχαν σε αυτες τις διαστασεις οπου ρωτησα). Ουτε κρυο ουτε ζεστη το λαστιχο, αργει αρκετα να ζεσταθει μετα ομως παταει καλουτσικα.

 

Στο οικογενειακο που βαλαμε πριν κανα 6μηνο Continental (δεν θυμαμαι μοντελο) πατουσαν πολυ καλυτερα απο τα Bridgestone που φορουσε πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...