ksexilas Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Τι λάστηχα φοράτε στο αυτοκίνητο σας ? ? Φοράω 205/16-55 και σκέφτομαι να βαλω 205/16-50 ώστε να ¨ψιλώ¨ χαμηλώσει.. Δεν με νοίαζει να δώσω κατι παραπάνω αλλά να έχουν απόδωσει.. Εσείσ ποια μου πρότήνετε ? ? Ειμαι μεταξύ yokohama, michelin, bridgestone
wizzy Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 εγώ θα σου πρότεινα να βάλεις ορθογραφικό έλεγχο στο κείμενό σου και μετά να αλλάξεις λάστΙχα (βαριέμαι να ασχοληθώ με τα υπόλοιπα ορθογραφικά λάθη).
ksexilas Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Αν μπορεις να με βοηθήσεις θα το εκτιμούσα πολυ.. Α οχι και πάλι φίλοι..
tomasss Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Τι λάστηχα φοράτε στο αυτοκίνητο σας ? ?Φοράω 205/16-55 και σκέφτομαι να βαλω 205/16-50 ώστε να ¨ψιλώ¨ χαμηλώσει.. Δεν με νοίαζει να δώσω κατι παραπάνω αλλά να έχουν απόδωσει.. Εσείσ ποια μου πρότήνετε ? ? Ειμαι μεταξύ yokohama, michelin, bridgestone Τα yokohoma έχουν σκληρή γόμα, άρα είναι ακατάλληλα για τους ελληνικούς δρόμους. Τα michelin pilot είναι καλά , αλλά ευαίσθητα. Τα Βridgestone ( potenza) είναι πολύ καλή λύση, αλλά ρίξε και μια ματιά στα Continental Sport Contact, επίσης πολύ καλά. Σε τόσο χαμηλό προφίλ(50) πρόσεχε τις ζάντες από τις λακούβες.
Sorath Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Radial (Dunlop) Racer. Πολύ καλό λάστιχο, με μαλακή γόμα και πολύ ανθεκτικό σκελετό στα πλάγια ώστε να μην φοβάσαι πεζοδρόμια και άλλα. ΥΓ. Και ξεκολλάτε επιτέλους με την ορθογραφία. Έχει καταντήσει βαρετό, να την "λένε" κάποιοι σε έναν ανορθόγραφο. Δηλαδή, αν δεν ξέρεις ορθογραφία, απαγορεύεται να ρωτήσεις κάτι στο internet;
kobi Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Και εγώ 205-55-16 έχω και θέλω να βάλω από 55 σε 50 για καλύτερη τιμή. Αλλά αν δεν κάνω λάθος για να γίνει αυτό θα πας σε διάσταση 215-50-16.
ksexilas Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Ετσι μπράβο άλο με την ορθογραφία.... Δηλαδή ειναι κατηγορία Μπλα Μπλα ή Ορθογραφία... Απλα δεν εχω δει όλες τις μάρκες και ψάχνω λύσεις.... Αν χαμηλώσω το προφήλ πρέπει να μεγαλώσει η διάσταση δηλαδή σε 215????
georgemvg Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Τα λάστιχα που σκέφτεσαι να βάλεις έχουν 5% μικρότερο προφίλ από τα μαμά λάστιχα. Το αμάξι θα χαμηλώσει γύρω στον 1 πόντο, αλλά με τελείως λάθος τρόπο...Το αποτέλεσμα θα είναι κάπως έτσι: Είναι τελείως λάθος αυτό που σκέφτεσαι και χωρίς κανένα ατού στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το αμάξι χαμηλώνει από τις αναρτήσεις, δηλαδή βάζοντας πιο κοντά ελατήρια αλλά και πιο σκληρά για να μην κοπανάει στο έδαφος από το χαμήλωμα. Τώρα, όσον αφορά στις ζάντες και τα λάστιχα....δεν θα σου πω μάρκα. Αυτό που θα σου πω είναι ότι δοκιμές έδειξαν ότι τα φαρδύτερα λάστιχα και σε μεγαλύτερη ζάντα, δηλαδή μεγαλύτερης διαμέτρου λάστιχα, έχουν πάρα πολλά μειονεκτήματα. Μεγαλύτερη κατανάλωση, κόστος αγοράς, θόρυβος, κλπ. Αλλά: αν το επιθυμητο είναι η οδική συμπεριφορά και το κράτημα, πρέπει να πάρεις τα φαρδύτερα και μεγαλύτερα σε διάμετρο λάστιχα που μπορεί να αντέξει η τσέπη σου. Βέβαια δεν χρειάζονται υπερβολές γιατί μετά από κάποιο σημείο οι διαφορές είναι μικρές και τα πολιτικά αυτοκίνητα...Ελπίζω να βοήθησα.
kfyros Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Πολύ σωστός ο georgemvg. Δεν μειώνεις το προφίλ για πλάκα. Αν μειώσεις προφίλ πρέπει να πάρεις μεγαλύτερη διάμετρο ζάντα ώστε η συνολική διάμετρος του τροχού (μέχρι το μέρος του ελαστικού που πατάει στο δρόμο) να είναι ίδια με πριν. Αλλιώς πας για πλήρες σετ χαμηλώματος που θα βελτιώσει την οδική συμπεριφορά (αμορτισέρ - ελατήρια - ζάντες - λάστιχα). Μειώνοντας το προφίλ βέβαια μεταφέρεις περισσότερους κραδασμούς στην καμπίνα και στο αμάξωμα, και αρχίζουν τα τριξίματα και τα προβλήματα μετά από λίγο καιρό. Μέχρι και βάσεις μπορεί να κόψει το χαμήλωμα. Ας μη συζητήσουμε για φθορές στο μπροστινό (ημιαξόνια - κρεμαγιέρες κλπ.) και στις ζάντες από τις λακούβες και τα καρούμπαλα στους δρόμους. Αυτά πολλαπλασιάζονται όταν μειώνεται το προφίλ...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Moderators Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Σωστοτατοι και οι 2 τελευταιοι ομιλισαντες!! Απλα να προσθεσω οτι πολλοι σκεφτονται 'ε σιγα μωρε ενας ποντος ειναι'. Κι ομως, παιζει ΠΟΛΥ σημαντικο ρολο αυτος ο ενας ποντος. Ειναι μεγαλο αρνητικο να χαμηλωσει το αμαξι εστω εναν ποντο, αν αυτο ειναι λογω ελαστικου και οχι λογω αμορτισερ. Και για να πειστει ο καθενας να αναφερω οτι το Grande Punto Abarth με τα 150 αλογα σε σχεση με το Grande Punto Abarth Essence με τα 185 εχουν διαφορα (εκτος απο τη γεωμετρια της αναρτησης) υψους 1 ποντο, ΕΝΑΝ. Αυτο και μονο λεει πολλα Παρεμπιπτοντως (και ψιλοασχετο με το θεμα), αν το αμαξι ειναι μικρομεσαιου κυβισμου (1000-1500cc) και κανει τυπικη χρηση (πολη, αυτοκινητοδρομος), σε νορμαλ πλαισια, συστηνονται ελαστικα Carrefour! Τα παιρνεις μισοτιμης και με τσαμπα τοποθετηση και ειναι μια χαρα απλα λαστιχακια Και για να απαντησω και στην ερωτηση του θεματος, εγω φοραω Silverstone 185/55 R14 στο ενα αυτοκινητο και Carrefour 165/65 R14 στο αλλο.
kfyros Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Παρεμπιπτοντως (και ψιλοασχετο με το θεμα), αν το αμαξι ειναι μικρομεσαιου κυβισμου (1000-1500cc) και κανει τυπικη χρηση (πολη, αυτοκινητοδρομος), σε νορμαλ πλαισια, συστηνονται ελαστικα Carrefour! Τα παιρνεις μισοτιμης και με τσαμπα τοποθετηση και ειναι μια χαρα απλα λαστιχακια Και επειδή η Carrefour δεν έχει εταιρία ελαστικών, της τα φτιάχνει η Bridgestone και απλά βάζει τη στάμπα της επάνω. Και θα έλεγα όχι μόνο για χιλιαράκια, αλλά για οποιοδήποτε αμάξι χωρίς αγωνιστικές προδιαθέσεις. Έτσι κι αλλιώς δεν πουλάνε περίεργες διαστάσεις και χαμηλά προφίλ. Στο μέσο οδηγό απευθύνονται. Σε Corsa 1.4 90 άλογα μια χαρά δουλεύουν. Ούτε πολύ μαλακά ούτε πολύ σκληρά. Βέβαια δεν είναι PIlot, έτσι ??
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Moderators Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Και επειδή η Carrefour δεν έχει εταιρία ελαστικών, της τα φτιάχνει η Bridgestone και απλά βάζει τη στάμπα της επάνω. Αυτο εννοειται
vastravoud Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Επίσης, μειώνοντας τη διάμετρο του ελαστικού "κονταίνεις" το βήμα άρα κερδίζεις σε ρεπρίζ αλλά χάνεις σε θόρυβο, κατανάλωση και τελική ταχύτητα, επιπλέον των προβλημάτων που είπαν οι προλαλήσαντες.
iced Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Και επειδή η Carrefour δεν έχει εταιρία ελαστικών, της τα φτιάχνει η Bridgestone και απλά βάζει τη στάμπα της επάνω. Συμφωνοι αλλα ισως να μην ειναι η ιδια γομα αλλα πολυ κοντινη. Και σε σοκολατες γινεται αυτο αλλα καποια συστατικα ισως λειπουν ή ειναι κατωτερης ποιοτητας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.