filipposx Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2008 Καλησπέρα σε όλους. Ακούστε το πρόβλημα που ξεκίνησα να αντιμετωπίζω. Πριν από ένα χρόνο περίπου αγόρασα από Πλαισιο έναν εκτυπωτή Xerox 6110 που είχε τότε σε προσφορά. Επειδή θα κατέβαινα Χανιά είπα να αγοράσω και ένα σετ από τονερ για να μην ξεμείνω. Τα τόνερ τα αγόρασα τότε μέσω της Εταιρίας Πληροφορικής που εργαζόμουν από επίσημο αντιπρόσωπο της Xerox. Το πρόβλημα προκύπτει τώρα που μου τελείωσε το ένα τονερ και βάζω το άλλο πάνω. “Invalid catridge” είναι το μήνυμα που βγάζει. Πάω στον αντιπρόσωπο της Xerox στα Χανιά και μου λέει ότι οι εκτυπωτές από το Πλαίσιο δεν παίρνουν τα μελάνια που φέρνει η Xerox. Με παραξένεψε πολύ μπορώ να πώ και ψάχνοντας λίγο στο internet βρίσκω αυτό. «1 Other User Has The Same Problem Comment by , posted on May 13, 2008 We have exactly the same problem with our Xerox Phaser 6110. Tried to change the yellow toner. Installed the new one, the printer did not recognize it, installed a second new one, the printer did not recognize either. The toner cartridges, as well as the printer are of course original Xerox, but do not work. Solution #1 posted on Jun 30, 2008 Rank: Apprentice Rating: 70%, 1 votes Could be many things...depends on the exact nature of the problem. Where the machine states "Invalid Toner" either the machine itself or the toner cartridge may be the wrong "region". i.e. has been sold in the wrong country..the initial toners will work but as soon as you put new ones in they will give this message. If the machine is still displaying "out of toner" then either the toner cart itself is faulty (assuming they are original Xerox carts) or the Image Unit could be faulty (the bit they plug into). Failing that, it will be a faulty Main PCB. The Toners on these have a crum chip, so they cannot be just re-filled and some that may seem "compatable" will not work either.....» Έχω δοκιμάσει 2 τονερ (magenta and cyan) και κάνουν ακριβώς το ίδιο… με αυτά που υπήρχαν πάνω στον εκτυπωτή είναι οκ με αυτά που έχω (original xerox) δεν δουλεύουν. Δηλαδή το Πλαίσιο έχει φέρει εκτυπωτές με άλλο region και δεν κάνουν το τονερ αν τα αγοράσουμε από κάπου αλλού? Πού το αναφέρει αυτό στο Πλαίσιο? Πού σκ…. Θα βρώ τονερ? Και ποιος θα μου πληρώσει το200€ για τα τόνερ που έχω ήδη? Από ότι έιδα αυτό ισχύει και για άλλους εκτυπωτές (Samsung, Canon) και υπάρχουν κάποια chip που λύνουν το πρόβλημα. Τα έχει δοκιμάσει κανείς? http://www.clp300.com/index.php?main_page=index&cPath=40&sort=20a&page=1 Εχει κανείς αντιμετωπίσει ποτέ παρόμοιο πρόβλημα?
caution Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Δεν το κατέχω το θέμα καθόλου αλλά ακούγεται πολύ ανεύθυνο από την μεριά τους (παραεισαγωγή μου μυρίζει). Πάρτους ένα τηλεφωνάκι, κάποια λύση θα υπάρχει!
andreaspA Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Και ύστερα μας λένε να μην βάζουμε Imitation και refill !!!
FiKiFiKi Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2012 ξεθάβω το νήμα για να δηλώσω ότι έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα!! Βρέθηκε λύση;
babinos Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 ξεθάβω το νήμα για να δηλώσω ότι έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα!! Βρέθηκε λύση; επειδη ειμαι και γω ετοιμος να παρω αυτον http://www.plaisio.gr/Peripherals/Printers/Printers---Mfp/printers/Xerox-Phaser-3250DN-Laser-Printer-3250V-DN.htm#tabAccesories τα προβληματα που αναφερθηκαν με τα τονερ αφορουν και αυτο το μοντελο; επισης εχει κανεις αποψη για τον συγκεκριμενο εκτυπωτη; τον χρειαζομαι για μαζικες εκτυπωσεις pdf αρχειων, η ταχυτητα δεν με απασχολει, προτεραιοτητα ειναι η αυτοματη διπλη οψη και το χαμηλο κοστος ανα σελιδα. ευχαριστω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα