Προς το περιεχόμενο

Λαδια για Gilera?


DaNieLCz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω ενα Gilera Runner 125 2χρονο και οταν το οδηγαω "καπνιζει" πολυ.Εχει 14000 χλμ.ειναι του '99 και "μανατο".Τι μπορει να φταιει?Η εξατμιση,τα λαδια ποθ ειναι Castrol,η αντλια λαδιου ή επειδη ειναι μποθκωμενο?Οποιος οντως γνωριζει ας απαντησει.

Επισης αν αρχισω να χρησιμοποιω λαδια(S2 της IPONE)τα οποια ειναι για racing μοτερια πειραζει η πρεπει να βαζω τα απλα?Πιστευω πως το σθγκεκριμενο ειναι ακομα καλυτερο απο τα απλα μονο που θα το πληρωνω ακριβα(εχει αρωμα φραουλα).Εχει σημασια η πυκνοτητα τελικα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντα το διχρονο οταν ειναι κρυο βγαζει καπνο. Αν δουλευει σωστα, μετα απο λιγο (όταν ζεσταθεί) δεν βγαζει τιποτα. Ρόλο παίζει και το λάδι που του βάζεις, πρέπει να είναι καλής ποιότητας και άκαπνο.

Το μηχανάκι είναι δικό σου ή τώρα το πήρες από άλλον; Μηχανικός το έχει ελέγξει πρόσφατα για να δεί αν όλα είναι καλά, ρυθμισμένο κλπ;

Ipone S2 να μην του βάλεις. Eίναι λάδι για αγωνιστική χρήση, δηλ. για εντατική χρήση σε πίστα. Προσφέρει κορυφαία λίπανση μεν, για μικρό χρονικό διάστημα δε, οπότε θέλει συχνά αλλαγή και δεν προστατεύει τον κινητήρα σου όπως ένα άλλο συμβατικό λιπαντικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

motul ή castrol tts θα επελεγα...full synthetic Πανω απ ολα...

μπες στο Myphone.gr κ εχει ενα τοπικ για Gilera..

αν καιει κ αφου ζεσταθει οτι κ να βαλεις θα δεις οτι δεν ειναι θεμα λαδιου.

αλλα πες μου κατι πως γινετε να εχει 9 χρονων μηχανακι ΜΟΝΟ 14ΧΙΛ ΚΜ?

ηταν δικο σ ολα τα χρονια ή το πειρες με γυρισμενα κμ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια...

εχω ενα πενηνταρι διχρονο υδροψυκτο NRG ειναι μοντελο 6/7 χρονων αλλα το βρηκα απο στοκ καινουριο καλη τιμη και το πηρα

 

ο τυπος μου ειπε να βαζω ημισυνθετικο λαδι

 

ποια η διαφορα συνθετικο με ημισυνθετικο? ποιο ειναι καλυτερο?

γιατι λετε να ειπε να βαζω ημισυνθετικο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συνθετικό είναι πολύ πιο ακριβό. Μάλλον στο είπε για να μην χαλάς τσάμπα λεφτά, αν δεν ωφελεί σε τίποτα την λίπανση του κινητήρα.

 

Ή απλά σου πρότεινε αυτό που γράφει ο κατασκευαστής, το οποίο είναι και το σωστό και δοκιμασμένο, και όχι οι μαλακίες που λέει ο κάθε άσχετος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό που γράφει ο κατασκευαστής, το οποίο είναι και το σωστό και δοκιμασμένο, και όχι οι μαλακίες που λέει ο κάθε άσχετος.

 

αυτο και τελος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πηρα απο αλλον το μηχανακι και τελικα τα 14000 χλμ ηταν λογω της ντιζας του κοντερ που ειχε βγει.Παντως γυναικα το ειχε οποτε δεν ανησυχω.

Ενας μηχανικος τι μπορει να δει αν του το παω και τι να ρυθμισει?

Για τα kit για gilera 125 ξερει κανεις να μοθ πει?

Ποια συγκεκριμενα ανταλλακτικα ειναι και αν αξιζει η θα το πεθανει το μοτερ?

Εν παση περιπτωση ,αφου το μοτερι ειναι του ΄99 και το πιστονι δεν εχει αλλαχτει ποτε,αυτο σημαινει πως το μηχανακι ειναι τωρα πεσμενο?Πως θα το καταλαβω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kit Μονο malossi.

υπαρχει κιτ στα ιδια κυβικα με αυτο που χε...αλλα κ ανεβασμενο.νομιζω παει 172cc

https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=PT&Category_Code=203-MALCYL

κανα 500ε το λιγοτερο θες για αλλαγη κ μετα στρωσιμο κανονικα...

κυλινδροπιστονα,ελατηρια,καρμπυρατερ,reed,ηλεκτρονικη,εξατμιση...κ λεφτα να χεις να δινεις μετα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να βάλεις Κιτ,γενικά δεν σε συμφέρει ή εκτός αν το έχεις μεράκι και δεν σε ενδιαφέρει το κόστος.

Σκέψου ένα ανεβασμένο κυλινδροπίστονο να θες να βάλεις,αυτόματα πρέπει να αλλάξεις καρμπυρατερ,εισαγωγή,εξάτμιση,vario με τα βαράκια,και αν αντέξει η μπιέλα και στρόφαλος.

Αλλιώς δεν κάνεις τίποτα.

Ο μάστορας αυτό που μπορεί να κάνει είναι να σου ρυθμίσει σωστά και να καθαρίσει το καρμπυρατερ,και να ελέγξει αν κύλινδρος,πιστόνι αντέχουν ακόμα.

Εσύ αν πιάνουν τα χέρια σου,βγάλε το μπουζί και αν ξέρεις μπορείς να έχεις μια μικρή εικόνα το τι γίνετε στο μηχανάκι σου.Ένα δουλεμένο μπουζί πρέπει να έχει αυτό το χρώμα,δες την εικόνα.Αν είναι πολύ μαύρο,μαζεύει σαν άλατα,είναι υπερβολικά λαδωμένο,τρώει την ακίδα περίεργα,έφυγες στο συνεργείο

Για λάδι είμαι υπέρ του συνθετικού.Βγάζουν και λιγότερη καπνίλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν μένεις Αθήνα, αλλά χρόνια τώρα παίρνω το Motul 100% συνθετικό απο την Καλλιρόης (απέναντι απο το Fix) μόνο με 10?. Πάρα πολύ καλό λάδι, ούτε μυρίζει ιδιαίτερα και δεν βγαίνει καθόλου κάπνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τσέκαρε το καρμπυρατερ σε ένα συνεργείο μαζί με τον υαλοβάμβακα του τελικού...Και το πιστονάκι στα 2χρονα είναι σχεδόν αναλώσιμο...σαν τα τακάκια ένα πράμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν καψω την εξατμιση υπαρχει κανενας κινδυνος να χαλασει?

Οχι σωστα?Απλα φευγει το "καρβουνο"?

 

Δεν κάνουμε τέτοιες αλχιμίες...πηγαίνουμε και βάζουμε καθαρό υαλομάμβακα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπα ψευτης θα ειναι...

απο τοτε που πηγαινα σχολειο ακουω για τετοια μετατροπη κ ποτε δεν ειδα.αν μπορεις βγαλε μερικες φωτο...

σιγουρα παντως αν θα υπηρχε με τοσες μετατροπες που θελει ,θα φτανε ανετα τα 3χιλ.

κ αν το κανε κ απο 2τ 4τ ανετα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...