Lioner Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 Γεια και πάλι, είχα κάνει μια παραγγελία ένα rapidshare account πριν 1-2 εβδομάδες από το Narplax LTD (http://www.narpax.gr) για να μου σταλθεί με ταχυδρομείο ΕΛΤΑ , και πριν λίγο μου ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό και λέει: Your order for a Rapidshare.com Account has been sent. Carrier: ELTA (Post) Shipping Number: RC*********GR Date: 14/10/08 Thank you, Narpax LTD Πρέπει να πάω στο ΕΛΤΑ, να δώσω το Shipping Number στον υπάλληλο για να μου δώσει το username και το password? Η δεν γίνεται έτσι? Ευχαριστώ περιμένω απάντηση!
Salvation Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 Βασικά σε μένα μου ήρθε ειδοποίηση από το ταχυδρομείο να πάω να το παραλάβω. Περίμενε λίγες μέρες και αν δεν σου έρθει τίποτα πήγαινε
aldon Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 και γιατι ρε παιδια δεν το αγοραζεται κατευθειαν απο την rapidshare??? τσαμπα 20Ε + μονο και μονο για να πληρωσετε στο ταχυδρομειο????
koursaros13 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 Εγώ πλήρωνω στην τράπεζα Πειραιώς αλλά καλύτερα να κάνουμε συνδρομή στην rapidshare για να μην μπλέκουμε με άλλους.
narpax Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Καλησπέρα, Κάθε χρήστης έχει την επιλογή να αγοράσει με οποιονδήποτε τρόπο θέλει. Οι εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής επιφέρουν και επιπλέον έξοδα, κάτι που είναι αναγκαστικό. Μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να παρέχουμε τις συνδρομές στην ίδια τιμή με τη rapidshare. Πιστεύετε ότι εμείς δε θα το θέλαμε; Φυσικά και δεν μπορούμε να διαφωνήσουμε με τη προσωπική άποψη κανενός. Στο μοναδικό που θέλουμε να απαντήσουμε είναι το "καλύτερα να μη μπλέκουμε με τρίτους". Αρκετοί πελάτες μας επιλέγουν να αγοράσουν τη συνδρομή τους μέσω της εταιρείας μας, ακόμη και με τον ίδιο τρόπο (δηλαδή πιστωτική κάρτα on-line) και πληρώνοντας το "καπέλο" που επιφέρει η διαδικασία μεταπώλησης και χρέωσης ελληνικού ΦΠΑ μόνο και μόνο για να έχουν υποστήριξη από την εταιρεία μας. Ο λόγος είναι ότι σε περίπτωση που ξεχάσετε το κωδικό σας, γίνει κλοπή του λογαριασμού κλπ, γίνεται άμεση ανάκτηση λογαριασμού από το site μας, κάτι που δε μπορεί να γίνει αν αγοράσετε τη συνδρομή σας απευθείας από τη rapidshare. Επιπλέον η υποστήριξη σε οποιοδήποτε πρόβλημα γίνεται από την εταιρεία μας στα Ελληνικά και όχι γράφοντας απευθείας στη rapidshare στα Αγγλικά, που πιθανώς κάποιοι να μην είναι και τόσο εξοικειωμένοι στο να γράφουν μηνύματα σε άλλη γλώσσα. Επίσης σε οποιοδήποτε πρόβλημα με πληρωμή η αναζήτηση γίνεται από την εταιρεία μας και πολύ πιο σύντομα από ότι αν γινόταν απευθείας στη rapidshare (π.χ. διαδικασία πληρωμής σε τράπεζα – ή έμβασμα στη rapidshare). Στη μία περίπτωση η ενεργοποίηση γίνεται εντός 1-2 ημερών ενώ στο έμβασμα σε 5-10 μέρες, ενώ σε περίπτωση λάθους οι χρόνοι μεγαλώνουν αντίστοιχα. Με εκτίμηση, Narpax Ltd http://www.narpax.com
GR1337 Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Ο ορισμός της αρπαχτής ή του πουλάμε αέρα δεν είναι αυτός;
narpax Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Ο ορισμός της αρπαχτής ή του πουλάμε αέρα δεν είναι αυτός; Εάν για εσάς ο ορισμός της αρπαχτής ή του πουλάμε αέρα, είναι η παροχή υπηρεσιών επί πληρωμής, ναι. Υποθέτουμε αντίστοιχα ότι δεν χρησιμοποιείτε κανενός είδους υπηρεσία, δεν έχετε τηλέφωνο, συνδέεστε στο ιντερνετ από κλεμμένα Wi-fi καθώς δεν πληρώνετε για internet, δεν έχετε κινητό τηλέφωνο και δεν αγοράζετε ποτέ κανενός είδους υπηρεσία.
GR1337 Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Όταν αγοράζω τις υπηρεσίες του ΟΤΕ πληρώνω τον ΟΤΕ, δε δίνω προμήθεια σε κανέναν μεσάζοντα. Όταν αγοράζω κάποια σύνδεση internet επίσης πληρώνω μόνο τον πάροχο και όχι ΚΑΙ το πλαίσιο που μου την πούλησε. Για το κινητό μου πληρώνω την cosmote, στον γερμανό δεν δίνω τίποτα. Όταν χάνω το password στο rapidshare πατάω ένα κουμπάκι "forgot my password" και μου το στέλνει το rapidshare... Αν έχω πρόβλημα στο rapidshare, στέλνω mail σε αυτούς. Clear enough;
narpax Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Όταν αγοράζω τις υπηρεσίες του ΟΤΕ πληρώνω τον ΟΤΕ, δε δίνω προμήθεια σε κανέναν μεσάζοντα.Όταν αγοράζω κάποια σύνδεση internet επίσης πληρώνω μόνο τον πάροχο και όχι ΚΑΙ το πλαίσιο που μου την πούλησε. Για το κινητό μου πληρώνω την cosmote, στον γερμανό δεν δίνω τίποτα. Δεν είναι σωστό αυτό. Όταν αγοράζετε υπηρεσίες του ΟΤΕ, πληρώνετε τον ΟΤΕ και μαζί την ΕΕΤΤ, αλλά και το δημόσιο μέσω του ΦΠΑ, και οι υπηρεσίες που λαμβάνετε είναι αποκλειστικά και μόνο από τον ΟΤΕ. Οταν αγοράζετε από κάποιο κατάστημα λιανικής (γερμανός, πλαίσιο κλπ) πληρώνετε προμήθεια στο κατάστημα αφού η τιμή λιανικής περιλαμβάνει τη προμήθεια του καταστήματος, επιπλέον περιλαμβάνει το ΦΠΑ καθώς και οποιαδήποτε άλλα έξοδα, όπως τα έξοδα πληρωμής με πιστωτική κάρτα κλπ. Απλά είναι ενσωματωμένα στη τιμή λιανικής. Το ότι η ίδια η εταιρεία (π.χ. πάροχος Internet) δεν πουλάει την ίδια υπηρεσία μόνη της, χωρίς το κέρδος του μεσάζοντα και χωρίς τις πρόσθετες υπηρεσίες που ίσως σας παρέχει (π.χ. επισκευή ή αλλαγή συσκευής) είναι κάτι που θα έπρεπε να κατηγορήσετε τον παροχέα Internet, και όχι τη rapidshare που σας δίνει αυτή τη δυνατότητα (δηλαδή φθηνότερης αγοράς απευθείας από την εταιρεία). Όταν χάνω το password στο rapidshare πατάω ένα κουμπάκι "forgot my password" και μου το στέλνει το rapidshare... Ναι, αλλά όταν έχει κλέψει κάποιος το λογαριασμό σας και έχει αλλάξει το e-mail, δεν μπορείτε να κάνετε κάτι. Εμείς παρέχουμε επιπλέον υπηρεσία, αυτό προσπαθούμε να σας εξηγήσουμε. Αν έχω πρόβλημα στο rapidshare, στέλνω mail σε αυτούς. Εμείς δεν είπαμε ποτέ να μην το κάνετε, ούτε είπαμε να ΜΗΝ αγοράσετε απευθείας από τη rapidshare εφόσον σας εξυπηρετεί η πληρωμή μέσω paypal. Το ότι παρέχουμε επιπλέον πρόσθετες υπηρεσίες τις οποίες κάποιοι επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν και να πληρώσουν, δεν μας κάνει απατεώνες, ούτε ότι πουλάμε αέρα και για οτιδήποτε άλλο μας έχετε αβάσιμα κατηγορήσει. Πουλάμε μία υπηρεσία και αυτή έχει το κόστος της. Είμαστε ένα πρόσθετο κανάλι διανομής των προϊόντων της rapidshare και προσφέρουμε κάτι που δεν το κάνει απευθείας η rapidshare. Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβετε ότι αυτή η διαμεσολάβηση έχει κόστος αλλά και προστιθέμενη αξία στην υπηρεσία που κάποιοι (όχι εσείς) επιλέγουν να αγοράσουν; Και για να μην ρωτήσετε ποια είναι η προστιθέμενη αξία, αναφέρουμε ενδεικτικά: 1) Ελληνική υποστήριξη. Εμείς παρέχουμε την εξυπηρέτηση στους πελάτες μας, όχι η rapidshare. Είναι κάτι που κάνει η δική μας εταιρεία με δικό της κόστος. 2) Επιπλέον τρόπους πληρωμής που έχουν πρόσθετο κόστος, τόσο στη τήρηση, παρακολούθηση όσο και στα έξοδά τους (αρκετές φορές είναι 15% τα έξοδα του τρόπου πληρωμής. Η paysafecard πιστεύετε ότι δεν πληρώνεται??). 3) Επιπλέον δυνατότητες διαχείρισης λογαριασμού όπως την ανάκτηση λογαριασμού στον οποίο έχει χαθεί η πρόσβαση όπως αναφέρθηκε προηγουμένως. Επιπλέον χρεώνουμε με Ελληνικό ΦΠΑ κάτι που δεν κάνει η rapidshare αφού δεν είναι Ελληνική εταιρεία, και αυτό είναι υποχρέωση του Ελληνικού κράτους. Μακάρι να μην το είχαμε και θα ήταν αμέσως 19% φθηνότερες οι συνδρομές μας!!!. Εάν εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι όλα τα παραπάνω είναι "αέρας", τότε αναρωτηθείτε για πόσο "αέρα" πληρώνετε κάθε μέρα όταν σας τον παρουσιάζουν ενσωματωμένο σε μία υπηρεσία που έχει υπερβολικά μεγαλύτερο κόστος από ότι αξίζει. Και μιας και το προηγούμενο παράδειγμα ήταν για τη συνδρομή σας στο Internet, δείτε το κόστος της και αναρωτηθείτε γιατί στο εξωτερικό οι τιμές είναι μισές για καλύτερες υπηρεσίες, ή γιατί το κινητό σας τηλέφωνο είναι τόσο πιο ακριβό από το εξωτερικό (τέλη κινητής, ΦΠΑ, χρεώσεις εταιρειών, πάγια, προμήθειες κλπ). Με εκτίμηση, Narpax Ltd
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Ναι, αλλά όταν έχει κλέψει κάποιος το λογαριασμό σας και έχει αλλάξει το e-mail, δεν μπορείτε να κάνετε κάτι. Εμείς παρέχουμε επιπλέον υπηρεσία, αυτό προσπαθούμε να σας εξηγήσουμε. Ξέρω περιπτώσεις που ακόμα και με αλλαγή του e-mail η rapidshare σου επαναφέρει το λογαριασμό αφού στείλεις το αρχικό e-mail με το transaction id. π.χ. http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=251571&highlight=rapidshare
GR1337 Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Κατ'αρχήν δε σας χαρακτήρισα απατεώνες ούτε οτι παρανομείτε. Είστε εταιρεία και αυτό περιλαμβάνει διάφορα έξοδα και φυσικά αυτά από κάπου πρέπει να καλυφθούν. Φυσικά ο καταναλωτής θα τα πληρώσει και είναι λογικό. Ως εδώ συμφωνούμε. Η ένστασή μου είναι στο γιατί να πληρώσει κάποιος διπλάσια (και βάλε) τιμή για να αποκτήσει την ίδια υπηρεσία. Η συνδρομή 30 ημερών στο rapidshare κοστίζει 6.99 ευρώ και εσείς ζητάτε 13 ευρώ στην καλύτερη και στη χειρότερη 42.90 ευρώ. Καταλαβαίνω οτι υπάρχουν έξοδα, αλλά ξέρετε τι; Δε με ενδιαφέρει. Υποθέτω οτι είστε μια νέα εταιρεία, αλλά ο τρόπος λειτουργίας και η φιλοσοφία είναι τόσο αναχρονιστική που μας οδηγούν σε δεκαετίες πίσω. Στο internet λοιπόν αυτά δεν περνάνε. Για να ολοκληρώσω αν θέλετε να χρησιμοποιήσουμε τα αρχικά παραδείγματα των υπηρεσιών που χρησιμοποιώ θα το θέσω ακόμη πιο απλά. Στην cosmote πληρώνω 30 ευρώ το μήνα. Έρχεται λοιπόν ένας μάγκας και μου λέει θα πληρώνεις 60 ευρώ και θα σου πληρώνω εγώ το λογαριασμό. wow που ήσουν τόσο καιρό φίλε! Δε νομίζω οτι χρειάζεται να αναλύσω και τα υπόλοιπα παραδείγματα. Ελπίζω οι δουλειές σας να πάνε όσο χειρότερα γίνεται, όχι επειδή έχω κάτι μαζι σας. Ειλικρινά χαίρομαι να βλέπω εταιρείες με νέες ιδέες, αλλά θλίβομαι να υπάρχουν θύματα να πληρώνουν για τέτοιες "υπηρεσίες". Ουσιαστικά πρέπει να ανέβει το επίπεδο των καταναλωτών και αυτό θα γίνει αν η "δύναμη του καταναλωτή" αποκλείσει τέτοιες εταιρείες. Ειδικά για τέτοιες δραστηριότητες που σχετίζονται τόσο άμεσα με το internet οι χρήστες είναι αδικαιολόγητοι να στηρίζουν "καπέλα" και υπερεκτιμημένες υπηρεσίες.
Sotosgl Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 To narpax βγαίνει απο το να προλάβω "ν΄αρπαξ(ω)" οτι μπορώ πριν καταλάβουν οτι πουλάω φύκια για μεταξωτές κορδέλες; Συγχαρητήριά πάντως καλός τρόπος να προωθείς την εταιρία σου με εναν π.χ. Lioneer που αντί να παει στο ταχυδρομείο ρωτάει αθώα εδω μεσα και έρχεσαι εσυ ως Superman να μας δειξεις το κορυφαίο επίπεδό After Sales Support που έχεις
Land_Of_Banania Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 To narpax βγαίνει απο το να προλάβω "ν΄αρπαξ(ω)" οτι μπορώ πριν καταλάβουν οτι πουλάω φύκια για μεταξωτές κορδέλες;Συγχαρητήριά πάντως καλός τρόπος να προωθείς την εταιρία σου με εναν π.χ. Lioneer που αντί να παει στο ταχυδρομείο ρωτάει αθώα εδω μεσα και έρχεσαι εσυ ως Superman να μας δειξεις το κορυφαίο επίπεδό After Sales Support που έχεις Ξέχασες και τους 7 μήνες που περίμενε για να μην το πάρουμε χαμπάρι..
narpax Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Ξέρω περιπτώσεις που ακόμα και με αλλαγή του e-mail η rapidshare σου επαναφέρει το λογαριασμό αφού στείλεις το αρχικό e-mail με το transaction id. Φυσικά, κατόπιν επικοινωνίας με την υποστήριξη γίνεται. Σε εμάς είπαμε ότι γίνεται αυτόματα, από το site μας. Οτιδήποτε μπορεί να κάνει κάποιος μέσω reseller μπορεί να το κάνει και απευθείας. Απλά εμείς κάνουμε τα πράγματα πιο εύκολα, ιδιαίτερα για όχι τόσο advanced users. Δεν είπαμε ότι ανακαλύψαμε το τροχό, ούτε ότι χωρίς εμάς δεν υπάρχει rapidshare. Απλά τα κάνουμε πιο εύκολα και παρέχουμε πρόσθετες υπηρεσίες. Με εκτίμηση, Narpax Ltd ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:20 ---------- Η ένστασή μου είναι στο γιατί να πληρώσει κάποιος διπλάσια (και βάλε) τιμή για να αποκτήσει την ίδια υπηρεσία. Η συνδρομή 30 ημερών στο rapidshare κοστίζει 6.99 ευρώ και εσείς ζητάτε 13 ευρώ στην καλύτερη και στη χειρότερη 42.90 ευρώ. Καταλαβαίνω οτι υπάρχουν έξοδα, αλλά ξέρετε τι; Δε με ενδιαφέρει. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τους συγκεκριμένους τρόπους πληρωμής τότε πιθανώς θα σας ενδιέφερε. Δεν είπαμε να το κάνετε. Οσο για τις τιμές, ναι, κοστίζει 7 ευρώ από τη Rapidshare, και σε εμάς 13 στη καλύτερη ή 43 στη χειρότερη. Να δούμε τη χειρότερη; 090 χρέωση: Κρατάει χρήματα η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Κρατάει χρήματα ο ΟΤΕ κρατάει χρήματα η εταιρεία διαχείρισης των 090 Κρατάνε το ΦΠΑ ... και ότι μείνει το δίνουν σε εμάς, για να καλύψουμε το κόστος της συνδρομής. Επίσης παίρνουμε τα χρήματά μας μετά από 2-4 μήνες που θα τα δώσει η εταιρεία κινητής και θα γίνει ο συμψηφισμός. Να πάρουμε και τη καλύτερη; 13 ευρώ.... με paysafecard ή με κατάθεση; ΦΠΑ 19% Εξοδα πληρωμής (1 ευρώ που παίρνει η τράπεζα από εμάς ή 10% έξοδα paysafecard) Με τα υπόλοιπα χρήματα πρέπει να καλύψουμε το κόστος υποστήριξης, λογιστικής παρακολούθησης, κόστος χρήματος, έξοδα προσωπικού, έξοδα συντήρησης κλπ. Εάν ήταν τόσο "εύκολα" όλα, η ίδια η rapidshare θα έβαζε όλους τους τρόπους πληρωμής και δεν θα έβαζε στη μέση εμάς. Για να το κάνει, σημαίνει ότι κάποια δουλειά κάνουμε και εμείς, και για να υπάρχουμε έχουμε λόγο ύπαρξης και προσθέτουμε αξία στο προϊόν που αγοράζετε. Υποθέτω ότι είστε μια νέα εταιρεία, αλλά ο τρόπος λειτουργίας και η φιλοσοφία είναι τόσο αναχρονιστική που μας οδηγούν σε δεκαετίες πίσω. Στο internet λοιπόν αυτά δεν περνάνε. Κάνετε λάθος. Η φιλοσοφία είναι πολύ πιο μπροστά από την εποχή της. Το κακό είναι ότι αντιμετωπίζουμε τη διαδικασία αναχρονιστικών πωλήσεων, και τοπικά έξοδα που στο εξωτερικό δεν υπάρχουν. Στην cosmote πληρώνω 30 ευρώ το μήνα. Έρχεται λοιπόν ένας μάγκας και μου λέει θα πληρώνεις 60 ευρώ και θα σου πληρώνω εγώ το λογαριασμό. wow που ήσουν τόσο καιρό φίλε!Δε νομίζω οτι χρειάζεται να αναλύσω και τα υπόλοιπα παραδείγματα. Το παράδειγμα είναι λάθος. Λέει η cosmote στην Χ εταιρεία θα εισπράττεις το λογαριασμό του τηλεφώνου για εμένα, μου με ότι τρόπο θέλεις, αρκεί να μου αποδίδεις εμένα 30 ευρώ. Επιπλέον θα πληρώνεις ΦΠΑ, και οτιδήποτε άλλα έξοδα έχεις. Ταυτόχρονα η cosmote δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να εξοφλήσουν το λογαριασμό απευθείας σε αυτή πληρώνοντας μόνο 30 ευρώ. Η Χ εταιρεία προσφέρει τρόπους πληρωμής για τους οποίους πληρώνει από 2-3 ευρώ μέχρι και 30 ευρώ, συν ΦΠΑ κλπ άρα χρεώνει 60. Δεν υποχρεώνει όμως κανέναν να πληρώσει 60, μόνο όποιον θέλει να ακολουθήσει το συγκεκριμένο τρόπο. Και για να έρθουμε και σε πιο λογικά παραδείγματα, η ετήσια συνδρομή κοστίζει 55 ευρώ στη rapidshare και με τραπεζική κατάθεση χρεώνουμε 63 + ΦΠΑ ... δεν είναι από 30, 60!. Ελπίζω οι δουλειές σας να πάνε όσο χειρότερα γίνεται, όχι επειδή έχω κάτι μαζί σας. Ειλικρινά χαίρομαι να βλέπω εταιρείες με νέες ιδέες, αλλά θλίβομαι να υπάρχουν θύματα να πληρώνουν για τέτοιες "υπηρεσίες". Ουσιαστικά πρέπει να ανέβει το επίπεδο των καταναλωτών και αυτό θα γίνει αν η "δύναμη του καταναλωτή" αποκλείσει τέτοιες εταιρείες.Ειδικά για τέτοιες δραστηριότητες που σχετίζονται τόσο άμεσα με το internet οι χρήστες είναι αδικαιολόγητοι να στηρίζουν "καπέλα" και υπερεκτιμημένες υπηρεσίες. Δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε τις προσδοκίες και τα θέλω σας, αλλά δεν είναι ανάγκη να γενικεύετε τη δική σας άποψη με το καλό ή το κακό του Internet και της αγοράς. Το επίπεδο των καταναλωτών είναι τέτοιο που αν δεν είναι ευχαριστημένος κάποιος δεν θα αγοράσει ξανά το ίδιο προϊόν, και επιλέγουν αυτό που θέλουν επειδή το θέλουν. Το μόνο που μπορούμε να προτείνουμε είναι να μην είστε τόσο αρνητικός και να δεχτείτε ότι υπάρχουν και διαφορετικές απόψεις από τη δική σας. Όσο για το "τέτοιες" εταιρείες, δηλαδή μεσολαβητές που κάνουν πιο εύκολη τη πρόσβαση σε ένα προϊόν, θα σας αναφέρουμε το απλό παράδειγμα της βενζίνης. Αν δεν υπήρχαν πρατήρια βενζίνης, η τιμή της θα ήταν πολύ χαμηλότερη. Απλά θα έπρεπε να πηγαίνουμε στα διυλιστήρια για να γεμίσουμε το αυτοκίνητό μας. Ακριβώς το ίδιο κάνουμε και εμείς. Διευκολύνουμε τη πρόσβαση σε ένα προϊόν, και δίνουμε εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής (που μας κοστίζουν παραπάνω!). Με εκτίμηση, Narpax Ltd ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:31 ---------- To narpax βγαίνει απο το να προλάβω "ν΄αρπαξ(ω)" οτι μπορώ πριν καταλάβουν οτι πουλάω φύκια για μεταξωτές κορδέλες;Συγχαρητήριά πάντως καλός τρόπος να προωθείς την εταιρία σου με εναν π.χ. Lioneer που αντί να παει στο ταχυδρομείο ρωτάει αθώα εδω μεσα και έρχεσαι εσυ ως Superman να μας δειξεις το κορυφαίο επίπεδό After Sales Support που έχεις Το επίπεδο After Sales Support θα μπορούσατε να το γνωρίσετε εάν είχατε επικοινωνήσει με την εταιρεία μας. Οσο για τον Lioneer, δεν τον γνωρίζουμε προσωπικά. Μακάρι να έκαναν όλες οι εταιρείες αυτό που κάνουμε εμείς. Να δίνουμε σημασία στο τι λένε για εμάς και να δέχονται να απαντάνε δημόσια. Αλλά μάλλον καταλαβαίνουμε γιατί δε το κάνουν τελικά. Όταν προσπαθήσεις να μιλήσεις σε κάποιον που είναι αρνητικός μαζί σου, θα σε κατηγορήσει και επειδή του μιλάς. Άρα, ποιος ο λόγος τελικά; Μάλλον τα forums είναι για να λέει ο καθένας το μακρύ και το κοντό του και να χαίρεται ότι κάπου ξέσπασε. Γιατί τελικά δε ψάχνει για απαντήσεις. Αν τις ήθελε θα ρώταγε εμάς. Κρίμα που τελικά οι on-line communities έχουν καταντήσει απλά ένα μέρος για γκρίνια και διαμαρτυρία χωρίς κανένα σκοπό και αποτέλεσμα. Κάποτε δεν ήταν έτσι! Τελικά όσο πάει το Internet χειρότερο γίνεται, όχι καλύτερο.
GR1337 Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Όσο για το "τέτοιες" εταιρείες, δηλαδή μεσολαβητές που κάνουν πιο εύκολη τη πρόσβαση σε ένα προϊόν, θα σας αναφέρουμε το απλό παράδειγμα της βενζίνης. Αν δεν υπήρχαν πρατήρια βενζίνης, η τιμή της θα ήταν πολύ χαμηλότερη. Απλά θα έπρεπε να πηγαίνουμε στα διυλιστήρια για να γεμίσουμε το αυτοκίνητό μας. Ακριβώς το ίδιο κάνουμε και εμείς. Διευκολύνουμε τη πρόσβαση σε ένα προϊόν, και δίνουμε εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής (που μας κοστίζουν παραπάνω!). Όπως σας είπα δε με ενδιαφέρει πως προκύπτει το κόστος των υπηρεσιών σας, αλλά μόνο το τελικό κόστος χρήσης, οπότε άδικα ξοδέψατε το χρόνο σας να μου το αναλύσετε. Ίσως κάποιος άλλος χρήστης να το εκτιμήσει βέβαια, αρα ίσως όχι τόσο άδικα. Το μόνο που θέλω να σχολιάσω είναι το παράδειγμα της βενζίνης, το οποίο θεωρώ εκτός τόπου και χρόνου γιατί μιλάμε για εντελώς διαφορετικά μεγέθη. Αν θεωρήσουμε λοιπόν την rapidshare ως ένα είδος διυλιστηρίου, είναι προσβάσιμο από κάθε χρήστη με πολύ εύκολο τρόπο και με 2-3 clicks (ή 1-2 λεπτά το πολύ) η αγορά έχει γίνει. Το λογικό δηλαδή είναι όλοι να αγοράζουν κατευθείαν από το "διυλιστήριο" καθώς οποιοσδήποτε άλλος μεσάζων δε θα μπορούσε να του προσφέρει τίποτα εκτός από χαμένο χρήμα και χρόνο. Με λίγα λόγια μπορώ να αγοράσω πιο γρήγορα και πιο φτηνά από το "διυλιστήριο" στην Αμερική, παρά από το "βενζινάδικο" στην Ελλάδα, αν θέλετε να μιλήσουμε και με αυτούς τους όρους...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.