vageli!! Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Παιδια καλησπέρα. Θα ηθελα την βοήθεια σας, να μου πείτε τι θα κανατε αν ήσασταν στην θέση μου η αν εχω άδικο???????????? 15 Μαρτιου 2008 αγορασα απο το καταστημα Mac online στην Θεσσαλονίκη εναν imac,οταν ρώτησα τον υπεύθυνο την γίνετε όσον άφορά την εγγύηση,μιας και το κατάστημα δεν ειναι στο δίκτυο της Rainbow που ειναι η επίσημη αντιπροσωπία της Apple στην Ελλάδα,μου είπε οτι αν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα ο υπολογιστής φεύγει κατευθείαν στην Αγγλία οπου τον ελέγχουν και αν ο υπολογιστής εχει σοβαρο πρόβλημα που δεν διορθώνεται και είναι στην εγγύηση μου τον αντικαθιστούν!!!!!!!! Του είπα Ευχαριστώ, πήρα τον υπολογιστή και έφυγα. Μέχρι εδω όλα καλα........... Μετα απο 2 μηνες,αρχίζουν τα βάσανα!!!!!!!! Ο υπολογιστής μονός του και χωρίς κανένα λόγο κανει restart η shut down σε ακαθόριστους χρόνους!!!!!!!!! αλλα μπορει να περάσουν και 2-3 μερες ,χωρις να το κανει καθολου!!!!!!! Απο τοτε μεχρι και σημερα πηγαίνω φέρνω (7 φορές!!!!!!!!)τον υπολογιστή Θεσσαλονίκη στο Κατάστημα (mac online)μιας και μεσα σε ολα μένω και εκτός Θεσσαλονικης............και καθε φορα ο "υπεύθυνος" μου ελεγε διαφορετικές εκδοχές για το πρόβλημα........ 1.Φταίει η τάση του ρεύματος στο γραφείο λεει και να αλλαξω ups 2.Φταίνε οι εξωτερικές συσκευές που εχω συνδεδεμένες με τον υπολογιστή και να αλλάξω τα καλώδια usb με καινούργια!!!!!! 3.Εχει χτυπήσει "λιγο"(το λιγο δεν το κατάλαβα) ο σκληρός δίσκος και σου έβαλα(σου έκανα χάρη) εναν καινούργιο 320giga (ειχε 250 πριν) και τωρα οκ. 4.Φταίει η αναβάθμιση που έκανες απο 10.5.3 σε 10.5.4 και οτι η 10.5.4 παρουσίασε κάποια σφάλματα με μερικούς imac για αυτο τον εκανα format και τον άφησα στην 10.5.3 και να περιμένεις να βγει η 10.5.5 και μετα να κανεις την αναβάθμιση!!!!!!!!!! 5.Φταίει που οταν αλλάξαμε τον σκληρό δεν βαλαμε παλι ίδιο 250giga αλλα 320giga για αυτο σου ξανα έβαλα άλλον 250giga και άλλη ram (μιας και ο παλιός ειχε παει Αγγλια αφου ειχε χτυπήσει)και ξανα εκανα format!!!!!!!! 6.Φταιει το fan του σκληρου δισκου ειχε προβλημα δεν ανέβαζε στροφές οταν έπρεπε!!!!!!!!! 7.Δεν ξερω θα τον στείλω στην apple!!!!!!!!!!!!!!!!!!! αυτο το λέγαμε καθε φορά αλλα παντα έβρισκε την λύση!!!!!!!!και μάλιστα θα έσκιζε τα πτυχία του!!!!!!!! Αυτην την φορά τον έστειλε τον υπολογιστή στη αγγλια αλλα οχι κατευθείαν στην Αpple αλλα σε εναν reseller http://www.KAIZENITSOLUTIONS.CO.UK!!!!!!!!!!! Οι οποιοι δεν βρηκαν τι εχει και αλλαξαν την main board!!!!!! Έρχεται λοιπόν ο υπολογιστής μετα απο 20 μερες με μικρο σημάδι και σκόνες μέσα στην οθόνη(ας το καταπιώ και αυτο) αλλα ειναι άψογος τωρα λεει. Ο ΥΠΟΛΟΓΗΣΤΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΜΕΡΕΣ ΞΑΝΑ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΞΑΝΑ ΑΓΓΛΙΑ!!!!!!!!! ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ???????????????????????? ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ???????????????????? ΑΡΑΓΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η MACONLINE???????????!!!!!!!!!!!! ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ!!!!!!! Υ.Γ. αν ειναι κάποιος νομικός και μπορει να βοηθήσει ας το κανει παρακαλώ. Υ.Γ Το πρόβλημά εξακολουθεί να υπάρχει και για εμενα ειναι παρα πολυ δύσκολη η κατάσταση αυτη μιας και ο υπολογιστής ειναι για επαγγελματική χρήση.
iceman79 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Μήπως είσαι απο τους ¨τυχερούς¨ http://www.tomshardware.com/news/apple-nvidia-gpu-defective-macbook,6477.html
PaokToTheBone Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Αυτο το προβλημα με την GPU ηταν γνωστο για τα macbook...Δεν ξερω κατα ποσο συμβαινει και στα imac αλλα δν ειναι και απι8ανο...Παντως αν κρινω απο αυτα π γραφεις προκειται για τρελη ταλαιπωρια...Ειναι δυνατον να σου αλλαξαν τα παντα και να μην σκεφτηκαν την GPU?Για ολες αυτες τις αλλαγες πληρωσες τπτ?Αν ναι τοτε απλα ειναι για να κινη8εις νομικα αν οχι απλα κουραγιο για την ταλαιπωρια...
telas Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 πάρε μακ να δεις χαΐρι σου λέει μετά στην θέση σου θα απαιτούσα να μου το αντικαταστήσουν με ένα νέο.
spkbubble Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 λοιπον κατι παρόμοιο συνεβει με εμενα με ενα macbook pro που πηρα απο το mac online. Στο σημειο αυτο να ΤΟΝΙΣΩ οτι και προπερσι που ειχα πάρει απο ΕΛΙΤΕ εχα πάλι προβλημα και το ειχα σειλει παλι 2 φορες στη Rainbow.Οποτε ν ξερεις οτι και αυτους τους εχω φαει στη μαπα πολλεσ φορες και ειναι και αυτοι παπαρες. Λοιπον εμενα ειχε προβλημα με την οθονη - την πρωτη φορα το εστειλαν στην Αγγλια στο γνωστο ΚΑΙΖΕΝ - και δεν έγινε. Δε ξερω γιατι... και αναγκαστικά και το πηγα στον Νικο και το ξαναέστειλε. Σημερα το πηρα και απο ότι φαινεται εινα Ο.Κ αν και με την 2η φορα.. αλλα καλιο αργα παρα ποτε. Οκ και εμενα μου εφαγε αρκετο καιρο η διαδικασια αυτη αλλα τελικα ο man φαινεται να βοηθησε. Απο οπου και να παρεις mac στην Ελλαδα θα εχεις καποιο προβλημα οσο αφορα το service. ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΞΑΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ - ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΤΗΝ 2Η. ΔΔιαφορετικα πας στη ΕΛΙΤΕ τους δινεισ 50ευρο και θα κοιταξουν τι προβλημα παιζει και θα στο φτιαξουν και αυτοι γιατι πλεον κανουν σερβις σε ολα τα μακ που εχουν εγγυηση. ΑΠΛΑ ?Θ?Α ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙΡΟ πιστευω. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ................ και υπομονη..
vageli!! Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2008 λοιπον κατι παρόμοιο συνεβει με εμενα με ενα macbook pro που πηρα απο το mac online. Στο σημειο αυτο να ΤΟΝΙΣΩ οτι και προπερσι που ειχα πάρει απο ΕΛΙΤΕ εχα πάλι προβλημα και το ειχα σειλει παλι 2 φορες στη Rainbow.Οποτε ν ξερεις οτι και αυτους τους εχω φαει στη μαπα πολλεσ φορες και ειναι και αυτοι παπαρες. Λοιπον εμενα ειχε προβλημα με την οθονη - την πρωτη φορα το εστειλαν στην Αγγλια στο γνωστο ΚΑΙΖΕΝ - και δεν έγινε. Δε ξερω γιατι... και αναγκαστικά και το πηγα στον Νικο και το ξαναέστειλε. Σημερα το πηρα και απο ότι φαινεται εινα Ο.Κ αν και με την 2η φορα.. αλλα καλιο αργα παρα ποτε. Οκ και εμενα μου εφαγε αρκετο καιρο η διαδικασια αυτη αλλα τελικα ο man φαινεται να βοηθησε. Απο οπου και να παρεις mac στην Ελλαδα θα εχεις καποιο προβλημα οσο αφορα το service. ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΞΑΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ - ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΤΗΝ 2Η. ΔΔιαφορετικα πας στη ΕΛΙΤΕ τους δινεισ 50ευρο και θα κοιταξουν τι προβλημα παιζει και θα στο φτιαξουν και αυτοι γιατι πλεον κανουν σερβις σε ολα τα μακ που εχουν εγγυηση. ΑΠΛΑ ?Θ?Α ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙΡΟ πιστευω. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ................ και υπομονη.. καλη θυτεια φιλε, ευτυχώς που μιλήσαμε και καταλάβαμε και οι 2 περί τίνος πρόκειται, Να εισαι καλα! -----Προστέθηκε 11/11/2008 στις 10 : 51 : 46----- Η MacOnline στη Θεσσαλονικη σαν χαμαιλέοντας έγινε "Maconline UK online company"!!! Με αυτην την επωνυμία υπέγραψε report που του ζήτησα!!!
caution Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2008 Λάθος section, I'm afraid http://www.insomnia.gr/forum/forumdisplay.php?f=54
vageli!! Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2008 Λάθος section, I'm afraid http://www.insomnia.gr/forum/forumdisplay.php?f=54 πως μπορω να το μετακινήσω σε σωστό?
Super Moderators paredwse Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2008 To thread μετακινήθηκε στην ορθή ενότητα.
vageli!! Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2008 Καλημερα παιδια, μεχρι να ερθει αυτο το πολυπόθητο αίσιο τελος ο imac ειναι παροπλισμένος και δουλευω με δανεικό υπολογιστη. Προσπάθησα να ερθω σε επαφη με την kaizenit στην Αγγλια στην οποια εχει παει ο υπολογιστης ηδη μια φορα για να με ενημερώσουν ακριβός για το ιστορικο εργασιών που τους εχει αναφέρει η MacOnlie και μου απαντισαν με το παρακατω mail: “Unfortunately I do not have available at hand all of the information that you have requested. I only stepped in once I saw your recent email and spoke with the technician who worked on the fault. As you know, we are merely a fourth party here who have been asked to repair a Mac that was brought in to our workshop. This passed all tests as previously stated before returning the unit to Mac Online. As stated earlier we would be happy to re-inspect the iMac once more if the problems are not resolved, or you may wish to take the matter up with Mac Online, who you purchased the Mac from if you would prefer to seek a different recourse. Many thanks,” Δεν πρόκειται να τον ξανα στείλω εκεί.
Mercyful_Fate Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2008 Με λίγα λόγια αυτοί σου λένε ότι εμείς είμαστε τρίτη, ανεξάρτητη, εταιρεία που φτιάχνουμε τους mac που μας φέρνουν χωρίς να γνωρίζουμε τι και πως... Πάντως, πες στον μαγαζάτορα να δοκιμάσει και ένα άλλο τροφοδοτικό (αν γίνεται, δεν έχω υπόψη το hardware του iMac)... Αν και εγώ στη θέση σου θα απαιτούσα (με καταγγελίες και φοβέρες) αντικατάσταση του μηχανήματος αφού τραβιεσαι τόσο καιρό...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.