g1annis Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 Το πρωί έμπαινα μια χαρά στις ιστοσελίδες μου, ενώ από το απόγευμα δεν μπορώ. Δεν εμφανίζει κάποιο μήνυμα σφάλματος, απλά φαίνεται να προσπαθεί να συνδεθεί και δεν το κάνει ποτέ. Και οι 2 ιστοσελίδες είναι στον ίδιο server, οπότε σκέφτηκα να επισκεφθώ το site της εταιρίας που παρέχει τον χώρο στον server. Και αυτή δεν μπορούσε να ανοίξει και φαντάσηκα ότι ίσως έχει πέσει ο server. Με ενημέρωσαν όμως ότι από Ελλάδα (εγώ βρίσκομαι στην Β. Ιρλανδία), μπορούνε μια χαρά να πλοηγηθούν σε όλα αυτά. Το επιβεβαίωσα κι εγώ, αφού κατάφερα να μπω στο site μέσω proxy. Αυτό συμβαίνει με όλα τα laptop στο σπίτι μου. Η traceroute (νομίζω traceip στα windows) μου εμφανίζει το παρακάτω. >traceroute www.to_site_mou.gr traceroute to www.to_site_mou.gr (92.48.65.30), 30 hops max, 40 byte packets 1 BThomehub.home (auth.einai.ip.mou) 53.397 ms 52.940 ms 52.450 ms 2 217.47.105.122 (217.47.105.122) 38.210 ms 39.953 ms 41.586 ms 3 217.47.105.161 (217.47.105.161) 43.302 ms 44.969 ms 46.615 ms 4 217.47.105.6 (217.47.105.6) 49.047 ms 51.201 ms 54.435 ms 5 217.41.174.25 (217.41.174.25) 54.480 ms 68.831 ms 73.075 ms 6 217.41.174.130 (217.41.174.130) 73.651 ms 39.389 ms 39.096 ms 7 217.41.174.50 (217.41.174.50) 39.883 ms 39.586 ms 39.890 ms 8 217.32.97.114 (217.32.97.114) 39.872 ms 39.713 ms 41.380 ms 9 core1-pos14-3.edinburgh.ukcore.bt.net (194.72.17.181) 42.022 ms 43.668 ms 61.165 ms 10 core1-pos8-1.manchester.ukcore.bt.net (62.6.201.21) 45.165 ms 46.930 ms 47.665 ms 11 core3-pos0-6-0-0.ealing.ukcore.bt.net (62.6.204.201) 55.227 ms 56.096 ms 57.993 ms 12 ls206097a.n-customer.bt.net (194.74.65.138) 60.859 ms 62.297 ms 63.837 ms 13 core2-pos1-0-0.telehouse.ukcore.bt.net (62.6.201.86) 66.463 ms 68.183 ms 71.494 ms 14 194.74.65.58 (194.74.65.58) 71.507 ms 78.864 ms 79.987 ms 15 te5-3.telehouse-east2.core.enta.net (87.127.236.37) 114.495 ms 53.859 ms 59.406 ms 16 the-enta.blueconnex.net (87.127.231.90) 57.119 ms 58.738 ms 59.687 ms 17 * * * 18 * * * 19 * * * 20 * * * 21 * * * 22 * * * 23 * * * 24 * * * 25 * * * 26 * * * 27 * * * 28 * * * 29 * * * 30 * * * Λογικά θα φταίει ο provider, αλλά δεν καταλαβαίνω πως το πρωί έμπαινα και τώρα δεν μπορώ. Τι άλλο μπορώ να κάνω? Μπορούν να κάνουν κάτι αν τους ρωτήσω στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.