Προς το περιεχόμενο

Τη γνωμη σας για αμάξι....


PetroS_EVO

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βασικά θέλω ενα αμαξάκι π να έχει ενα αγωνιστικό στύλ, και να είναι πιο νεανικό ας πούμε..:-)

Ευχαριστώ για τη βοήθεια μάγκες!

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Παιδιά εγώ πάντως θα πάρω ένα μεταχειρισμένο Corsa του 2004 με 5 χιλιαρικάκια το πολύ θα το κάνω τουρμπίσιο και σας πάω και κόντρα με το Evo!!!

 

χαχαχαχοαοχοαχοαχαχοαχοαιχοαιοχιαοιχοαιχοαιχαχαχοιχοχοοχο

Δημοσ.
Νομιζω οτι εισαι τελειως λαθος σε αυτα που λες.Η γιαπωνεζικη τεχνολογια δεν αντεγραψε καμια νοοτροπια αλλα ανεπτυξε δικια της που ειναι μεχρι και σημερα η πιο επαναστατικη.Αποδειξη η συμμετοχη της honda και της toyota στην F1 που δειχνει ποσο μπροστα ηταν απο τοτε η ιαπωνια(μονο η ιταλια και η αγγλια ειχε εκπροσωπους στην F1 τοτε).Η αποψη ''τα γιαπωνεζικα ειναι σκυλια'' δεν θα ειναι τυχαια για το λενε ολοι!Επισης σαν honda το HR-V που οδηγάω(χωρις να ειναι GTi,FSi,TSi,Hybrid κλπ κλπ)εχει κανει μεχρι τωρα 225000 χλμ και το μονο που ειχε παθει ηταν μια τρυπα στο ψυγειο(πριν απο 2 μηνες!!!)!!!!Νομιζω αρκουν αυτα;)

 

Ρε τι διαβάζουμε πάλι...

 

Να σου πω, γνωρίζεις μήπως πόσα χρόνια συμμετέχει η Toyota στην F1;

Δημοσ.
Π

 

Και γενικά περί νέων κινητήρων, επειδή ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του για τους TSI ας πούμε, οι κινητήρες αυτοί άμα δεν βγάλουν πρόβλημα με την συνήθη χρήση που τους επιφυλάσσεται μέχρι τα 200.000 χιλιόμετρα έχουν αποδείξει ήδη την αξιοπιστία τους. Ναι φταίνε οι κωλοεταιρείες, όχι επειδή φτιάχνουν μούφα μοτέρ αλλά επειδή σου "πουλάνε" μετά αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χιλιόμετρα, δεν σ'ενημερώνουν για τα κατάλληλα πραγματικά συνθετικά λάδια που χρειάζονται για ν'αποφύγεις πρόωρες φθορές. Ούτε θα κάτσει κανείς να σου εξηγήσει πως δεν πρέπει να το σκίζεις το αμάξι μισό λεπτό μετά το άναμμα ούτε ότι πρέπει να αφήσεις (ειδικά μετά από σκίσιμο) το τούρμπο να ρίξει θερμοκρασία αναμμένο σε στάση για να μην ψυχθούν τα μέταλλα απότομα και να μην καεί το λάδι και αφήσει στρώσεις άνθρακα πάνω στους άξονες.

Ετσι ειναι. Οταν πας σε αντιπροσωπεια να αγορασεις αυτοκινητο τετοιας τεχνολογιας

κανεις μα κανεις δεν σε ενημερωνει για το σωστο τροπο χρησης των συγκεκριμενων μοτερ. Οπωσδηποτε πρεπει να αφησεις να πεσει η θερμοκρασια της τουρμπινας ματα απο... γλεντι. Πανντως η seat στα αυτοκινητα τετοιας τεχνολογιας εχει εισαγει καινοτομια με την οποια ψυχεται το turbo και μετα το σβησιμο του κινητηρα ωστε να αποφευχθουν γρηγορες φθορες. Δεν σημαινει ομως οτι δεν πρεπει να το αφηνεις να ηρεμει...

Προβληματα εμφανισαν μονο οι κινητηρες των 170 ιππων απο οσο ξερω... χωρις να σημαινει οτι τα συγκεκριμενα αμαξια δεν ειναι καλα...

Δημοσ.

Προβλήματα εμφάνισαν οι FSi. Και πολλοί μάλιστα από τους πρώτους.

 

Οι TSi δεν εμφάνισαν ιδιαίτερα προβλήματα μετά τους πρώτους μήνες.

 

Και φυσικά, μια και είναι και 1400 κυβικά με 170 ίππους στον τροχό (185-190 στον στρόφαλο) χρειάζονται σεβασμό και φροντίδα όπως προαναφέρθηκε. Όπως και κάθε κινητήρας με υψηλή απόδοση άλλωστε (έχουν σπάσει κινητήρες S2000 ας πούμε από τύπους που τα έσκζαν χωρίς έλεος και δεν τα φρόντιζαν).

 

Α και παρεπιπτόντως, ο παλιός 1.8 έβγαινε από το εργοστάσιο μέχρι και με 250-260 άλογα, με διαφορετικά περιφεριακά.

Δημοσ.
Προβλήματα εμφάνισαν οι FSi. Και πολλοί μάλιστα από τους πρώτους.

 

Οι TSi δεν εμφάνισαν ιδιαίτερα προβλήματα μετά τους πρώτους μήνες.

 

Και φυσικά, μια και είναι και 1400 κυβικά με 170 ίππους στον τροχό (185-190 στον στρόφαλο) χρειάζονται σεβασμό και φροντίδα όπως προαναφέρθηκε. Όπως και κάθε κινητήρας με υψηλή απόδοση άλλωστε (έχουν σπάσει κινητήρες S2000 ας πούμε από τύπους που τα έσκζαν χωρίς έλεος και δεν τα φρόντιζαν).

 

Α και παρεπιπτόντως, ο παλιός 1.8 έβγαινε από το εργοστάσιο μέχρι και με 250-260 άλογα, με διαφορετικά περιφεριακά.

Με τοσο υψηλες πιεσης ο 1.4 170hp θελει προσοχη και... καλο καυσιμο. Για τους πρωτους fsi δεν θυμαμαι ποιο προβλημα ειχαν. Σε τι ακριβως αναφερεσαι? Το μονο που θυμαμαι ειναι τα πρωτα golf me αυτα τα μοτερ ειχαν προβληματα στα ηλεκτρολογικα.

Ποιος παλιος 1.8?

Δημοσ.

Μάλλον αναφέρεται στον κλασσικό 1.8T 20βάλβιδο που έσυρε γενιές και γενιές A3, A4, A6, TT, Ibiza, Leon, Octavia κλπ...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...