Προς το περιεχόμενο

Τη γνωμη σας για αμάξι....


PetroS_EVO

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το gt που αναφέτρεσαι με τα 193hp φοράει ούτως ή άλλως πρόγραμμα, μόνο που είναι μούφα σε σχέση με αυτά που υπάρχουν στην αγορά. Άμα είναι να δώσεις 20+ χιλιάρικα γιατί να μην δώσεις άλλα 5-6 κατοστάρικα να το φτιάξεις σωστά? Μην τα δώσεις και καθόλου και άστο έτσι, ή πάρε και ατμοσφαιρικό, δεν είναι δικό μου θέμα, εγώ απλά σου λέω τι παίζει. Και το γρήγορο που λες εσύ είναι πάρα πολύ σχετικό. Δες πρώτα πως πάει με απλά άλλο πρόγραμμα και πως χωρίς και θα καταλάβεις.

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ε όχι και αμάξι για πόλη η Octavia.Μαούνα ολόκληρη είναι!Πιστεύω οτι κάτι σε μικρομεσαίο είναι η καλύτερη λύση όπως είπε και ο gusteg.Focus,Auris,Golf,207,Corsa,Yaris,Mazda3

Επίσης μια σημείωση...ο κινητήρας δέν είναι AUDI.Απλά η Audi τον χρησιμοποιεί καθότι ανήκει και αυτή στο VAG group μαζί με VW,Skoda,Seat και Porsche αν δεν κάνω λάθος.

Σαν κινητήρας αυτό καθ'αυτό είναι ο κλασσικός 1800cc που αποδίδει 150 ίππους και με κάποιες μετατροπές+πρόγραμμα απο την ΑΒΤ πήγε 193.Έλεος,πόσο ακόμα να τον τραβήξεις,ειδικά δέ, όταν το αμάξι είναι και του κουτιού;

Εδιτ:Ξέχασα να αναφέρω οτι το αμάξι πλέον απο αισθητική άποψη, δείχνει τα χρόνια του.Ναι μεν είναι γρήγορο και ευρύχωρο,άλλα όταν μπέις μέσα, σου δίνει την εντύπωση πώς είναι υπερβολικά "άδειο" και η κονσόλα του θυμίζει αμάξι 7ετιάς+

Το Ηonda civic είναι μια πρόταση.Εδω θα προτιμούσα την έκδοση S,άλλα είναι +4000 στον προϋπολογισμό.Βέβαια μπορεί να βρεθεί και κάποιο Type-R (μοντ.2003)μεταχειρισμένο με 21000.

Δημοσ.

απο τα δυο που λες θα προτεινα και εγω Mitsubishi

 

(ειμαι κατοχος evo ix . ηταν δυνατον να προτεινω κατι αλλο??)

 

 

παντως καλο θα ηταν να σκεφτεις και τη λυση του οκταβια

καλα γκαζια

αξιοπιστια

τωρα τη χαμηλη καταναλωση εγω την ακουω βερεσε γιατι για το evo δινει ο κατασκευαστης 10,8 λιτρα σε μικτη διαδρομη. αν τα δεις αυτα φτυσε με

 

οπως επισης και τα 0-100 πρεπει να εισαι επαγγελματιας οδηγος και να παλευεις μερες για να το πιασεις το οριο που λενε

Δημοσ.
Σαν κινητήρας αυτό καθ'αυτό είναι ο κλασσικός 1800cc που αποδίδει 150 ίππους και με κάποιες μετατροπές+πρόγραμμα απο την ΑΒΤ πήγε 193.Έλεος,πόσο ακόμα να τον τραβήξεις,ειδικά δέ, όταν το αμάξι είναι και του κουτιού;

 

Βασικά για να μην παρεξηγηθώ δεν έχω skoda, ούτε και εταιρεία tuning, αλλά πάει ανετότατα και με ασφάλεια αρκετά πάνω από τα 200 ΜΟΝΟ με πρόγραμμα και έχει και εμφανή διαφορά στον δρόμο. 150 άλογα έβγαζαν τα αυτοκίνητα του group με αυτό το μοτέρ υπολειτουργόντας και δούκλεύοντας με πίεση 0.8 bar. Κάντε μία έρευνα, μπείτε σε μερικά φορα Ελληνικά και ξένα για να πάρετε μια ιδέα τι παίζεται στον χώρο της μηχανικής βελτίωσης για group vag και αφήστε τα "έλεος" :P

Και όπως είπα και πριν, εγώ χέστηκα τι θα κάνει ο καθένας στο αμάξι του, εγώ λέω αυτό που ισχύει.

p.s. Και δεν είναι ούτε καν abt το πρόγραμμα του gt

Δημοσ.

Ο φιλος εδω με το evo εχει δικιο σε ολα.Και το GT δν μπορει με την καμια να θεωρηθει μουφα.Εχει τοσα πολλα πλεονεκτηματα που οταν τα διαβασα πριν ακουσω την τιμη(παλια αυτο τωρα) ειπα θα εχει κανα 25000 με 30000.Και εχουν τεραστιους αποθυκευτικους χωρους τα νεα octavia(γι'αυτο τα εχουν οι ταξιτζηδες).Επισης αν στη τιμη πληρωνεις(20990 που εχει)τη μηχανη και αλλα σχετικα τι διαφορα εχει απο το να πληρωνεις μαμισιο?αφου η εταιρια τα εχει βαλει.Επισης επρεπε να βαλουν κατι φθηνο(που εμενα προσωπικα δεν με ενδιαφερει το ταμπλο) γιατι αλλιως δεν θα ηταν τοσο φθηνο για τις δυνατοτητες του

Δημοσ.

Το "υπολειτουργώντας" είναι σχετικό για τον καθένα φίλε MiltoZ.50 βέρα άλογα με πρόγραμμα είναι όνειρο θερινής νυκτός.Ούτε εγώ είμαι κανένας μηχανικός,άλλα αν δέν αλλάξεις χταπόδια,εισαγωγή και την εξάτμιση τέτοια διαφορά δέν βλέπεις.Επίσης αυτό το "με ασφάλεια πάει στα Χ άλογα" το ακούω βερεσέ απο τον κάθε τυχάρπαστο κανίβαλο-μηχανικό.Την εγγύηση θα μου την δώσει η ίδια αντιπροσωπία,όχι ο κυρ Κώστας ο στραβοκατσάβιδος!

Μήν ξεχνάς ακόμα οτι οι επιδόσεις έχουν άμεσο αντίκτυπο στην κατανάλωση.Τι να το κάνω αν τα +50 άλογα μου βγούνε ολίγον τι διψασμένα και μου κάνουν το πορτοφόλι φλούδες...γκαζιά και 20λεπτο αδελφέ!Σκέψου μόνο οτι μπορεί και αυτός να ήταν ο λόγος που ο κινητήρας δούλευε σε τόσο χαμηλές πιέσεις.Απο προσωπική εμπειρία και έχοντας ένα Leon Cupra (180ps ίδιος κινητήρας 1800cc) δανικό για μια βδομάδα (ευχαριστώ Μιχάλη αν το βλέπεις αυτό),έγινα ο καλύτερος πελάτης της BP,και φαντάσου οτι η 100αρα βενζίνη ήταν κάτω απο τα 0,99 τότε.

Και στο κάτω κάτω...είναι κάπως να αγοράζεις καινούριο αμάξι με κινητήρα 6ετίας τεχνολογικά...

Δημοσ.

Φανταζομαι προσανατολιζεσαι σε focus 1600 και lancer 1500cc. Διαφορετικα αυτοκινητα. Θα ελεγα focus για εναν και μονο λογο. Διαθετει πισω ανεξαρτητη αναρτηση η οποια ειναι ηκαλυτερη στην κατηγορια. Επισης ειναι πολυ χαμηλα η ford σε βλαβες. ΕΙναι ομως λιγο θορυβωδες και.. ψοφιο!

Δημοσ.
Φανταζομαι προσανατολιζεσαι σε focus 1600 και lancer 1500cc. Διαφορετικα αυτοκινητα. Θα ελεγα focus για εναν και μονο λογο. Διαθετει πισω ανεξαρτητη αναρτηση η οποια ειναι ηκαλυτερη στην κατηγορια. Επισης ειναι πολυ χαμηλα η ford σε βλαβες. ΕΙναι ομως λιγο θορυβωδες και.. ψοφιο!

 

Όχι, εννοώ Ford focus "Ghia" 1600 ή Mitsubushi Lancer Invite 1800!

Δημοσ.
Όχι, εννοώ Ford focus "Ghia" 1600 ή Mitsubushi Lancer Invite 1800!

Ε τοτε συγκρινεις δυο ανομοια πραγματα. Αλλα 1600 αλλο 1800.

Θα πρεπει να διαλεξεις θελεις γκαζια αλλα μεγαλυτερη καταναλωση (10 ρουφαει το ατιμο) χειροτερη συναρμολογηση και ποιοτητα ή ψοφια πραγματα αλλα αξιοπιστια (η πιο αξιοπιστη γερμανικη) και λιγοτερα καυσιμα?

Δημοσ.
Το "υπολειτουργώντας" είναι σχετικό για τον καθένα φίλε MiltoZ.50 βέρα άλογα με πρόγραμμα είναι όνειρο θερινής νυκτός.Ούτε εγώ είμαι κανένας μηχανικός,άλλα αν δέν αλλάξεις χταπόδια,εισαγωγή και την εξάτμιση τέτοια διαφορά δέν βλέπεις.Επίσης αυτό το "με ασφάλεια πάει στα Χ άλογα" το ακούω βερεσέ απο τον κάθε τυχάρπαστο κανίβαλο-μηχανικό.Την εγγύηση θα μου την δώσει η ίδια αντιπροσωπία,όχι ο κυρ Κώστας ο στραβοκατσάβιδος!

Μήν ξεχνάς ακόμα οτι οι επιδόσεις έχουν άμεσο αντίκτυπο στην κατανάλωση.Τι να το κάνω αν τα +50 άλογα μου βγούνε ολίγον τι διψασμένα και μου κάνουν το πορτοφόλι φλούδες...γκαζιά και 20λεπτο αδελφέ!Σκέψου μόνο οτι μπορεί και αυτός να ήταν ο λόγος που ο κινητήρας δούλευε σε τόσο χαμηλές πιέσεις.Απο προσωπική εμπειρία και έχοντας ένα Leon Cupra (180ps ίδιος κινητήρας 1800cc) δανικό για μια βδομάδα (ευχαριστώ Μιχάλη αν το βλέπεις αυτό),έγινα ο καλύτερος πελάτης της BP,και φαντάσου οτι η 100αρα βενζίνη ήταν κάτω απο τα 0,99 τότε.

Και στο κάτω κάτω...είναι κάπως να αγοράζεις καινούριο αμάξι με κινητήρα 6ετίας τεχνολογικά...

 

Όλα αυτά που λέω είναι καταγεγραμμένα φίλε Tenshi και δεν τα βγάζω από το μυαλό μου. Ψάξτο άμα θες. Παραπάνω θα καίει μόνο αν το πατάς. Αν δεν το πατάς στην καθημερινή οδήγηση δεν καίει παραπάνω. Και αυτό αποδεδειγμένα. Για διάφορους λόγους βγαίνουν κοιμισμένα τα μοτερ από το εργοστάσιο. Ένας από αυτούς είναι και η αξιοπιστία, σαφώς, δεν αντιλέγω ότι αν το κρατήσεις καιρό το αμάξι πιθανόν να σου βγάλει γρηγορότερα φθορές σε βάυος χρόνου. Δεν μιλάμε όμως για τον Στραβοκατσάβιδο αλλά για ξένες εταιρείες με τεχνογνωσία. Πάντως ο κινητήρας εξαετίας 1.8Τ είναι πιο αξιόπιστος και με πολύ περισσότερες και δοκιμασμένες λύσεις από πχ τον 2.0tfsi, και στο λέω εγώ που έχω τον δεύτερο.

Δημοσ.

Φιλε αντεροβγαλτ η ford ειναι αμερικανικη με εργοστασιο στη γερμανια και σιγουρα η ΛΙΓΟΤΕΡΟ αξιοπιστη.Εγω παντως απορω με 21000 θα τα ξοδεψεις σε focus ή lancer???????????????Υπαρχουν πολυ καλυτερα και πολυ πιο αξιοπιστα.Πως κατεληξες σε αυτα?

Δημοσ.
Φιλε αντεροβγαλτ η ford ειναι αμερικανικη με εργοστασιο στη γερμανια και σιγουρα η ΛΙΓΟΤΕΡΟ αξιοπιστη.Εγω παντως απορω με 21000 θα τα ξοδεψεις σε focus ή lancer???????????????Υπαρχουν πολυ καλυτερα και πολυ πιο αξιοπιστα.Πως κατεληξες σε αυτα?

Διαχρονικα η ford ειναι αξιοπιστη. Αυτο οφειλεται στο γεγονος οτι παρουσιαζει λιγοτερες καινοτομιες στους κινητηρες σε σχεση με αλλες εταιρειες. Προσφατο παραδειγμα ενω ολοι ακολουθουν την τακτικη των τουρμπο, compressor σε μικρους κινητηρες (Vw group, fiat ka) η ford παραμενει με παλια μοτερ. Απαρχειωμενα και αδυναμα μεν, πιο αξιοπιστα δε. Η tsi τεχνολογια ειναι πολυ προτωπορα αλλα μερικα μοτερ των 170 ιππων τσιμπουσαν παραπανω λαδακι. Παιδικες ασθενειες...

Ναι η ford ειναι αμερικανικη φιρμα αλλα τα ευρωπαικα αυτοκινητα της ειναι διαφορετικα. Διαφορετικη αγορα, διαφορετικη νοοτροπια.

Σιγουρα με 21000 υπαρχουν καλυτερα αυτοκινητα και πιο συμφερουσες προτασεις. Απλα επειδη το θεμα τεθηκε μεταξυ αυτων των δυο... επρεπε να διαλεξουμε;)

Δημοσ.

Ναι σαν να εχεις δικιο για τα παλια μοντελα της ford αλλα εγω νομιζα οτι λες για τα καινουργια που δεν τους εχω εμπιστοσυνη(ειδικα το fiesta).Γενικα δεν θα επαιρνα ford αλλα δεν θα ελεγα οχι σε ενα παλιο ford cosworth(θα χρειαζεται βεβαια λιγο φτιαξιμο) ή(τι αλλο) ενα αλησμονητο mustang!!!:o

Δημοσ.

Πολύ σωστή παρατήρηση από τον anterovgaltis, η φορντ κυρίως για λόγους κόστους δεν εισάγει καινοτομίες στους κινητήρες, άμεσο παρεπόμενο η αυξημένη αξιοπιστία αλλά και οι απαράδεκτες επιδόσεις που δεν συνάδουν με τον οδηγικό χαρακτήρα των μοντέλων της, σε αυτό είναι η πιο πιστή εταιρεία πάντως, δεν μπορούν να τα εκτιμήσουν όλοι όμως .Άλλο το να πεις ότι το σημερινό Φιέστα έχει αρχαιολογία κινητήρα 1.2 ή 1.4 (το προηγούμενο είχε πολύ ανώτερους κινητήρες να επιλέξεις μάλιστα) ή ότι δεν συζητάμε για Μοντέο με 1.6 μοτέρ από το δεν αξίζουν τόσα λεφτά, τ'αξίζουν για όσους μπορούν να καταλάβουν τα "προσόντα" τους.

 

Πόρνες για ξέσκισμα δεν είναι πάντως, σαν τα γιαπωνέζικα. Οι γιαπωνέζοι σε αυτό που συνήθως είναι μανούλες είναι να τελειοποιούν τεχνολογίες που έχουν εξελιχθεί από άλλους. Και επειδή έχουν (δικαιολογημένα) λεχθεί πολλά υπέρ τους να γίνω και λίγο προκλητικός, η φήμη της αξιοπιστίας τους στην Ελλάδα συγκεκριμένα βασίζεται κυρίως στα πλήθη των κάφρων ιδιοκτητών τους με τριτοκοσμική αντίληψη περί συντήρησης, βάσει της οποίας ήταν διατεθειμένοι ν'αγοράσουν αμάξια που μέχρι πριν δέκα χρόνια ήταν στην πλειοψηφία τους βάρκες (και με την χρήση και το σέρβις που τους κάνανε εξελίσσονταν σε σκοτώστρες επίσης).

 

Και γενικά περί νέων κινητήρων, επειδή ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του για τους TSI ας πούμε, οι κινητήρες αυτοί άμα δεν βγάλουν πρόβλημα με την συνήθη χρήση που τους επιφυλάσσεται μέχρι τα 200.000 χιλιόμετρα έχουν αποδείξει ήδη την αξιοπιστία τους. Ναι φταίνε οι κωλοεταιρείες, όχι επειδή φτιάχνουν μούφα μοτέρ αλλά επειδή σου "πουλάνε" μετά αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χιλιόμετρα, δεν σ'ενημερώνουν για τα κατάλληλα πραγματικά συνθετικά λάδια που χρειάζονται για ν'αποφύγεις πρόωρες φθορές. Ούτε θα κάτσει κανείς να σου εξηγήσει πως δεν πρέπει να το σκίζεις το αμάξι μισό λεπτό μετά το άναμμα ούτε ότι πρέπει να αφήσεις (ειδικά μετά από σκίσιμο) το τούρμπο να ρίξει θερμοκρασία αναμμένο σε στάση για να μην ψυχθούν τα μέταλλα απότομα και να μην καεί το λάδι και αφήσει στρώσεις άνθρακα πάνω στους άξονες.

Δημοσ.

Νομιζω οτι εισαι τελειως λαθος σε αυτα που λες.Η γιαπωνεζικη τεχνολογια δεν αντεγραψε καμια νοοτροπια αλλα ανεπτυξε δικια της που ειναι μεχρι και σημερα η πιο επαναστατικη.Αποδειξη η συμμετοχη της honda και της toyota στην F1 που δειχνει ποσο μπροστα ηταν απο τοτε η ιαπωνια(μονο η ιταλια και η αγγλια ειχε εκπροσωπους στην F1 τοτε).Η αποψη ''τα γιαπωνεζικα ειναι σκυλια'' δεν θα ειναι τυχαια για το λενε ολοι!Επισης σαν honda το HR-V που οδηγάω(χωρις να ειναι GTi,FSi,TSi,Hybrid κλπ κλπ)εχει κανει μεχρι τωρα 225000 χλμ και το μονο που ειχε παθει ηταν μια τρυπα στο ψυγειο(πριν απο 2 μηνες!!!)!!!!Νομιζω αρκουν αυτα;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...