teo64x Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Καλημέρα Είμαι φοιτητής στην Πάτρα και μένω σε μια πολυκατοικία στην οποία έχω δει τα πάντα, σε ό,τι αφορά τη διαχείριση, γι' αυτό θα ήθελα τη γνώμη σας για το τι μπορώ να κάνω. Όταν εγκαταστάθηκα στο σπίτι, δε φαινόταν να υπάρχει πρόβλημα (ένα παλιό ασανσέρ που όμως δούλευε, φώτα στη σκάλα, η ιδιοκτήτρια είχε αφήσει να εννοηθεί ότι υπάρχει θέρμανση, κλπ). Να πω, εδώ, ότι η ιδιοκτήτρια της πολυκατοικίας μένει αλλού, ενώ εδώ μένει η μάνα και η αδερφή του συζύγου της (+ άλλος ένας φοιτητής, ο οποίος έφυγε για λόγους που θα έχετε καταλάβει ως το τέλος του ποστ). Την πολυκατοικία (παριστάνει ότι) διαχειρίζεται η πεθερά της ιδιοκτήτριας, λοιπόν. Αρχικά, ανακάλυψα ότι δεν υπάρχει θέρμανση. Οκ, δεν πειράζει. Μετά, άρχισε να "χαλάει" κάθε λίγες μέρες το ασανσέρ. Μετά από 1-2 μήνες, χάλασε εντελώς. Το προσπέρασα κι αυτό, με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή, με την κατάλληλη συνεννόηση, θα λυθεί. Τελικά φάνηκε ότι δεν υπάρχει θέληση γι' αυτή τη συνεννόηση. Χωρίς ασανσέρ, αναγκάστηκα να ανακαλύψω τη σκάλα - μονίμως βρώμικη και ενίοτε με σακούλες σκουπιδιών που έχουν αφήσει οι ένοικοι του 1ου και 2ου ορόφου (ενώ εγώ μένω στον 3ο και τελευταίο), καθώς και τα σκυλιά τους, που τη βρίσκουν να ορμούν σε εμένα, σε επισκέπτες και σε ντελιβεράδες, κάνοντας την άνοδο-κάθοδο μια μικρή περιπέτεια. Στη συνέχεια, ήρθε η επόμενη έκπληξη, ότι οι λάμπες του 1ου και του 2ου ορόφου κάηκαν(?), κι έτσι η μισή σκάλα φωτιζόταν από ό,τι φως έφτανε από τις σκάλες άλλων ορόφων. Μικρό πρόβλημα, βέβαια. Χθες είδα το κερασάκι στην τούρτα όμως. Ένα σημειωματάκι της ΔΕΗ σε ένα από τα ρολόγια, που έλεγε ότι το ρεύμα κόπηκε. Οι λάμπες της σκάλας εντελώς νεκρές, που σημαίνει υποθέτω ότι κόπηκε το ρεύμα στους κοινόχρηστους χώρους. Δε δοκίμασα το θυροτηλέφωνο, αλλά λίγο-πολύ φαντάζομαι πως σχετίζεται με το ίδιο ρολόι που μετράει και τις λάμπες. Δηλαδή, κομμένο το ρεύμα στους κοινόχρηστους. Ό,τι κοινόχρηστα μου έχουν ζητηθεί, τα έχω πληρώσει. Ό,τι συνεννόηση έχω