Acid-Burn Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Εν μερει οχι, αλλα το lifetime αναφερεται συνηθως σε 10ετή εγγυηση και οχι σε 'lifetime'... Δηλαδη αν εμενα μετα απο 60 χρονια μου χαλασει η... πανακριβη ενδεχομενως ddr1 ραμ που ειχα αγορασει θα παω να ζητησω αντικατασταση με προϊον ισης αξιας ή επιδιορθωση? Γιαυτο ειναι πιθανον να χρειαζεται αποδειξη. Επισης να πω οτι δεν ειναι απιθανο να του την αντικαταστησουν εαν απευθυνθει στη μαμα εταιρεια αλλα θα πρεπει να πληρωσει τουλαχιστον τα εξοδα αποστολης προς αυτην... Οκ, έστω 10ετή...δεν πιστεύω ότι έχουν περάσει 10 χρόνια από την στιγμή παρουσίασης ddr1... Στη μαμά εταιρία στάνταρ θα την αντικαταστήσουν αλλά εγώ νομίζω ότι μπορεί να το πετύχει και στην αντιπροσωπεία... @topicstarter: Δε χάνεις πάντως τίποτα να πάρεις την αντιπροσωπεία και να τους "πιέσεις" λίγο. Πες μας και το αποτέλεσμα
oneofthem Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 παιδιά το θέμα της απόδειξης/τιμολογίου είναι διαδικαστικό και δεν παρακάμπτεται τουλάχιστον από όσο γνωρίζω (εντάξει δε λέμε να αλλάξεις βίδες που κοστίζει περισσότερο το χαρτί από τις βίδες) η απόδειξη δεν λύνει μόνο το θέμα αν έκανες από εκεί την αγορά ούτε μόνο αν έχει περάσει η εγγύηση δεν γίνεται κάτι χωρίς αυτά γιατί ο υπάλληλος πρέπει να αιτιολογήσει την αλλαγή, χωρίς απόδειξη τι να κάνει, δλδ χαρίζει προϊόντα έτσι χύμα και γω έχω κάνει αλλαγές κατευθείαν από την κατασκευάστρια, όπου δεν έχει σημασία προφανώς από που προμηθεύτηκα το προϊόν, ούτε χρειαζόταν να αποδείξω ότι ήταν εντός εγγύησης και πάλι μου ζήτησαν τιμολόγιο
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Moderators Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 παιδιά το θέμα της απόδειξης/τιμολογίου είναι διαδικαστικό δεν γίνεται κάτι χωρίς αυτά γιατί ο υπάλληλος πρέπει να αιτιολογήσει την αλλαγή, χωρίς απόδειξη τι να κάνει, δλδ χαρίζει προϊόντα έτσι χύμα Το αυτο
Acid-Burn Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Το αυτο Εγώ πάντως έχω αλλάξει (στην αντιπροσωπεία) χτυπημένο σκληρό western ΧΩΡΙΣ!!! απόδειξη στο 2ο έτος της εγγύησης (ήταν στάνταρ εντός εγγύησης καθώς είχε βγει 2 χρόνια πριν - αγοράστηκε αμέσως μόλις βγήκε) Τώρα, το πως το έκανε κτλ ο υπάλληλος δεν ξέρω και ούτε με ενδιαφέρει βασικά καθώς δεν είναι η δουλειά μου να ξέρω τους x τρόπους/περιπτώσεις που μπορώ (ή δε μπορώ) να "περάσω" κάτι στο εκάστοτε σύστημα. Το θέμα είναι ότι τον άλλαξα
JIMBOAthens Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Προφανώς είχες κόψει τιμολόγιο ή ονομαστική απόδειξη και βρήκε τα στοιχεία σου από εκεί και απλά τύπωσε ένα αντίγραφο της απόδειξης ή του τιμολογίου για να το περάσει σαν RMA. Δεν υπάρχει άλλη περίπτωση γιατί δεν είναι δυνατόν να χρεώνεται ένα μαγαζί με RMA χωρίς να αποδείξεις ότι το συγκεκριμένο προϊόν το έχεις αγοράσει από αυτούς και επομένως είναι υπεύθυνοι απέναντί σου μέσω της εγγύησης... -----Προστέθηκε 5/10/2008 στις 08 : 51 : 03----- Παίζει να είχαν περασμένο και το serial number του σκληρού οπότε κατάλαβαν ότι έχει αγοραστεί από αυτούς...
Acid-Burn Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Προφανώς είχες κόψει τιμολόγιο ή ονομαστική απόδειξη και βρήκε τα στοιχεία σου από εκεί και απλά τύπωσε ένα αντίγραφο της απόδειξης ή του τιμολογίου για να το περάσει σαν RMA. Δεν υπάρχει άλλη περίπτωση γιατί δεν είναι δυνατόν να χρεώνεται ένα μαγαζί με RMA χωρίς να αποδείξεις ότι το συγκεκριμένο προϊόν το έχεις αγοράσει από αυτούς και επομένως είναι υπεύθυνοι απέναντί σου μέσω της εγγύησης... Δεν πήγα στο μαγαζί...στην αντιπροσωπεία πήγα. Συγκεκριμένα το μαγαζί το οποίο είχε αγοραστεί είχε κλείσει (και γιαυτό δεν τον πήγα εκεί) και δεν είχε κοπεί ονομαστική απόδειξη. EDIT: Με το serial φάνηκε στάνταρ ότι ήταν σε εγγύηση (φαινόταν και στο site της western στο οποίο έβαζες το serial και σου έλεγε μέχρι πότε έχει εγγύηση) αλλά από τη στιγμή που είναι η αντιπροσωπεία από αυτούς "αγοράστηκε".
Acid-Burn Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Tότε σίγουρα μέσω serial number... Ναι, μέσω serial φάνηκε για την εγγύηση και το πέρασε στο σύστημα κτλ.. Αλλά ο λόγος που το είπα είναι ότι ΔΕΝ είχα απόδειξη. Και η RAM έχει serial, σωστά;Οπότε αν πάει στην αντιπροσωπεία μπορεί και να του την αλλάξουν. Δεν χάνει τίποτα να δοκιμάσει πάντως.
JIMBOAthens Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Σωστά.. Και να επιμείνει με καλό τρόπο όσο μπορεί...
n1k0s Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Μάλλον λεω να επικοινωνήσω με την αντιπροσωπεία. Μήπως γνωρίζεται ποιος είναι ο αντιπρόσωος της Kingston;
spunakos Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Εχω κανει 2 αλλαγες χωρις αποδειξη οποτε δοκιμασε και πηγαινε ρωτα απο εκει που το πηρες
nurse Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Πληροφοριακά : Lifetime εγγύηση, το είχα διαβάσει στην ιστοσελίδα από ένα φλασάκι που είχα πάρει, οι εταιρίες εννοούν από την ημέρα παράγωγής του προϊόντος, μέχρι την ημέρα διακοπής υποστήριξής ή παραγωγής αυτού του προϊόντος.
JIMBOAthens Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Λογικό ακούγεται. Βέβαια δεν ισχύει πάντα. Στο Πλαίσιο μου άλλαξαν προβήματική ram που δεν υπήρχε πλέον και πίστωσαν ποσό παρεμφερούς μνήμης...
oneofthem Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2008 αυτή είναι η εγγύηση καταστήματος, όχι η εγγύηση κατασκευαστή
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.