Προς το περιεχόμενο

Ιαπωνική αξιοπιστία σε αυτοκίνητα


Rakka

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Δες λίγο τα crash test αυτοκινήτων στα 1997.

c-class 16points

bmw 10 points

passat 19points

primera 19points

mondeo 17points

"Ταπεινότερα" αυτοκίνητα με σαφώς λιγότερη αίγλη και κόστος αγοράς αποδείχθηκαν ασφαλέστερα από τα αυτοκίνητα κύρους, που πούλαγαν ακριβώς αυτή την αίσθηση μεγαλύτερης ασφάλειας. Μια δεκαετία μετά αυτή η (ψευδ)αίσθηση παραμένει ισχυρή.

Ειμαι επιφυλακτικος με τα λεγομενα αστερια, αν και οπωσδηποτε σημαινουν κατι. Οι καλυτερες δοκιμες ειναι στο δρομο και οταν το μοντελο βγει στη παραγωγη.

Τα αυτοκινητα με αιγλη ειναι τα πρωτα που εβαλαν abs esp και τοσα αλλα συστηματα. Το σασι των συγκεκριμενων αυτοκινητων ειναι καβουκι με απλα λογια. Δεν πιστευω οτι ειναι απλα μια αισθηση. Στον τομεα της ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ασφαλειας η Mrc ειναι οτι πιο συγχρονο... χωρις να σημαινει οτι αυτο ειναι απολυτο οτι δηλδεν σκοτωνεσαι με Mrc η οτι θα τραυματιστεις σιγουρα με τα αλλα αυτοκινητα.

Επεξ/σία από anterovgaltis
Αυτόματη ένωση μηνυμάτων
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μην κοιτάς τα αστέρια, δες τους βαθμούς :-).

Σοβαρά τώρα, δες τις αναλύσεις που ακολουθούν τις δοκιμές. Δες και τα βίντεο. Αν αυτά δε σου αρκούν και εξακολουθείς να εμπιστεύεσαι το όνομα, μολονότι διαψεύδεται στην πράξη, έχω ξεμείνει από επιχειρήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε τα χιλιόμετρα που κυκλοφορούν οι Έλληνες οδηγοί στους δρόμους οτι αυτοκίνητο και να χεις το πολύ αντί για νεκρός να καταλήξεις ανάπηρος.Βέβαια αυτό δεν ισχύει για κάτι κουβάδες στυλ Renault Τwingo ή Hyundai Accident 10ετίας που ακόμα και με 30 χιλιόμετρα να τρακάρεις τραυματίζεσαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε τα χιλιόμετρα που κυκλοφορούν οι Έλληνες οδηγοί στους δρόμους οτι αυτοκίνητο και να χεις το πολύ αντί για νεκρός να καταλήξεις ανάπηρος.Βέβαια αυτό δεν ισχύει για κάτι κουβάδες στυλ Renault Τwingo ή Hyundai Accident 10ετίας που ακόμα και με 30 χιλιόμετρα να τρακάρεις τραυματίζεσαι...

 

Μην πετάς κοτσάνες: http://www.euroncap.com/tests/Renault_Twingo_2007/296.aspx

 

http://www.euroncap.com/tests/renault_twingo_2003/161.aspx

 

http://www.euroncap.com/tests/daihatsu_cuore_2008/327.aspx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 χρόνια αργότερα...

Δεν μπορώ να πω, για πολλά χρόνια οι ιάπωνες παράγουν αξιόπιστα αυτοκίνητα αλλά μόνο ως προς τον κινητήρα. Το μόνο θετικό. Τα αρνητικά είναι η σχεδίαση μέσα-έξω, η επιδόσεις, ο χειρισμός, οι αναρτήσεις κ.ά. Προσωπικά δεν έχει περάσει από τα χέρια μου ιαπωνικό αυτοκίνητο και μάλλον ούτε πρόκειται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να πω, για πολλά χρόνια οι ιάπωνες παράγουν αξιόπιστα αυτοκίνητα αλλά μόνο ως προς τον κινητήρα. Το μόνο θετικό. Τα αρνητικά είναι η σχεδίαση μέσα-έξω, η επιδόσεις, ο χειρισμός, οι αναρτήσεις κ.ά. Προσωπικά δεν έχει περάσει από τα χέρια μου ιαπωνικό αυτοκίνητο και μάλλον ούτε πρόκειται.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι για να καταλάβετε την επικούρα του φτυαριού,μέλη του insomnia στο μεσοδιάστημα γνώρισαν το έτερο ήμισυ,κάνανε ψηστήρι,παντρεύτηκαν,έχουν ήδη ένα παιδί και πάνε για το δεύτερο.

 

Κατα τ'αλλα θα συμφωνήσω με τον νεκρομάνη.Είχα Ιαπωνικό και ήταν καρκίνος σκέτος.Μπορεί να είμαι άδικος και να έπεσα σε lemon car,άλλα μα τον Τουτατή δεν ξανακουμπάω Ιάπωνα ούτε με σκουπόξυλο...εκτός και αν είναι Lexus...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...