anterovgaltis Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2008 (επεξεργασμένο) Δες λίγο τα crash test αυτοκινήτων στα 1997.c-class 16points bmw 10 points passat 19points primera 19points mondeo 17points "Ταπεινότερα" αυτοκίνητα με σαφώς λιγότερη αίγλη και κόστος αγοράς αποδείχθηκαν ασφαλέστερα από τα αυτοκίνητα κύρους, που πούλαγαν ακριβώς αυτή την αίσθηση μεγαλύτερης ασφάλειας. Μια δεκαετία μετά αυτή η (ψευδ)αίσθηση παραμένει ισχυρή. Ειμαι επιφυλακτικος με τα λεγομενα αστερια, αν και οπωσδηποτε σημαινουν κατι. Οι καλυτερες δοκιμες ειναι στο δρομο και οταν το μοντελο βγει στη παραγωγη. Τα αυτοκινητα με αιγλη ειναι τα πρωτα που εβαλαν abs esp και τοσα αλλα συστηματα. Το σασι των συγκεκριμενων αυτοκινητων ειναι καβουκι με απλα λογια. Δεν πιστευω οτι ειναι απλα μια αισθηση. Στον τομεα της ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ασφαλειας η Mrc ειναι οτι πιο συγχρονο... χωρις να σημαινει οτι αυτο ειναι απολυτο οτι δηλδεν σκοτωνεσαι με Mrc η οτι θα τραυματιστεις σιγουρα με τα αλλα αυτοκινητα. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2008 από anterovgaltis Αυτόματη ένωση μηνυμάτων
agpr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2008 Μην κοιτάς τα αστέρια, δες τους βαθμούς . Σοβαρά τώρα, δες τις αναλύσεις που ακολουθούν τις δοκιμές. Δες και τα βίντεο. Αν αυτά δε σου αρκούν και εξακολουθείς να εμπιστεύεσαι το όνομα, μολονότι διαψεύδεται στην πράξη, έχω ξεμείνει από επιχειρήματα.
De@th L0rd Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Mε τα χιλιόμετρα που κυκλοφορούν οι Έλληνες οδηγοί στους δρόμους οτι αυτοκίνητο και να χεις το πολύ αντί για νεκρός να καταλήξεις ανάπηρος.Βέβαια αυτό δεν ισχύει για κάτι κουβάδες στυλ Renault Τwingo ή Hyundai Accident 10ετίας που ακόμα και με 30 χιλιόμετρα να τρακάρεις τραυματίζεσαι...
tomasss Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Mε τα χιλιόμετρα που κυκλοφορούν οι Έλληνες οδηγοί στους δρόμους οτι αυτοκίνητο και να χεις το πολύ αντί για νεκρός να καταλήξεις ανάπηρος.Βέβαια αυτό δεν ισχύει για κάτι κουβάδες στυλ Renault Τwingo ή Hyundai Accident 10ετίας που ακόμα και με 30 χιλιόμετρα να τρακάρεις τραυματίζεσαι... Μην πετάς κοτσάνες: http://www.euroncap.com/tests/Renault_Twingo_2007/296.aspx http://www.euroncap.com/tests/renault_twingo_2003/161.aspx http://www.euroncap.com/tests/daihatsu_cuore_2008/327.aspx
De@th L0rd Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Μην πετάς κοτσάνες: http://www.euroncap.com/tests/Renault_Twingo_2007/296.aspx http://www.euroncap.com/tests/renault_twingo_2003/161.aspx http://www.euroncap.com/tests/daihatsu_cuore_2008/327.aspx Είπα 10ετίας.Έχουμε 2013 μήπως; http://www.euroncap.com/tests/hyundai_accent_1998/36.aspx
vastravoud Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Όπως και να έχει όμως, με 64 χιλιόμετρα την ώρα κουβαλάει περισσότερο από 4πλάσια κινητική ενέργεια σε σχέση με 30.
zisisvoulg Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Δεν μπορώ να πω, για πολλά χρόνια οι ιάπωνες παράγουν αξιόπιστα αυτοκίνητα αλλά μόνο ως προς τον κινητήρα. Το μόνο θετικό. Τα αρνητικά είναι η σχεδίαση μέσα-έξω, η επιδόσεις, ο χειρισμός, οι αναρτήσεις κ.ά. Προσωπικά δεν έχει περάσει από τα χέρια μου ιαπωνικό αυτοκίνητο και μάλλον ούτε πρόκειται.
paylidis Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Δεν μπορώ να πω, για πολλά χρόνια οι ιάπωνες παράγουν αξιόπιστα αυτοκίνητα αλλά μόνο ως προς τον κινητήρα. Το μόνο θετικό. Τα αρνητικά είναι η σχεδίαση μέσα-έξω, η επιδόσεις, ο χειρισμός, οι αναρτήσεις κ.ά. Προσωπικά δεν έχει περάσει από τα χέρια μου ιαπωνικό αυτοκίνητο και μάλλον ούτε πρόκειται.
Tenshi Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Ετσι για να καταλάβετε την επικούρα του φτυαριού,μέλη του insomnia στο μεσοδιάστημα γνώρισαν το έτερο ήμισυ,κάνανε ψηστήρι,παντρεύτηκαν,έχουν ήδη ένα παιδί και πάνε για το δεύτερο. Κατα τ'αλλα θα συμφωνήσω με τον νεκρομάνη.Είχα Ιαπωνικό και ήταν καρκίνος σκέτος.Μπορεί να είμαι άδικος και να έπεσα σε lemon car,άλλα μα τον Τουτατή δεν ξανακουμπάω Ιάπωνα ούτε με σκουπόξυλο...εκτός και αν είναι Lexus... 2
dimitrisOP Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 γιατι τοσο hate για τα ιαπωνεζικα? ειναι αρκετα αξιοπηστα σε βαθος χρονου
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα