Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και φυσικά η V.W, Mercedes και BMW έχουν μια χαρά εργοστασιάρες στην Κινα, Βραζιλία, Μεξικό, κλπ, προσπαθώντας να παγκοσμιοποιήσουν την παραγωγή τους και να ρίξουν το κόστος.

 

Ταυτόχρονα, πάμπολλα ανταλλακτικά των μοντέλων των παραπάνω εταιρειών κατασκευάζονται σε Βραζιλία, Κίνα, Ουγγαρία.

 

Παγκοσμιοποίηση παιδιά!

Δημοσ.
Και φυσικά η V.W, Mercedes και BMW έχουν μια χαρά εργοστασιάρες στην Κινα, Βραζιλία, Μεξικό, κλπ, προσπαθώντας να παγκοσμιοποιήσουν την παραγωγή τους και να ρίξουν το κόστος.

 

Ταυτόχρονα, πάμπολλα ανταλλακτικά των μοντέλων των παραπάνω εταιρειών κατασκευάζονται σε Βραζιλία, Κίνα, Ουγγαρία.

 

Παγκοσμιοποίηση παιδιά!

 

Για VW σωστο. Αλλα για mercedes... ειναι η τελευταια εταιρια η οποια θα προσπαθησει να ριξει το κοστος. Χαρακτηριστικο παραδειγμα: Την προηγουμενη χρονια η bmw περασε σε πωλησεις τη mercedes στη γερμανια επειτα απο πολλα χρονια. Αυτο εγινε γιατι τα bmw εγιναν πιο προσιτα. H mercedes προσπαθησε να ριξει το κοστος αλλα θεωρησε πως αυτο ερχεται σε συγκρουση με το χαρακτηρα της εταιριας. MERCEDES=πολυτελεια. Ετσι παρεμειναν στα ιδια επιδεδα και κατεβαλε προσπαθειες να κανει τα μοντελα της πιο νεανικα εξου και η καινουργια C class (πανεμορφοB)

Δημοσ.

Θες δηλαδή να μου πεις ότι η Mercedes έχτισε τα εργοστάσια στις χώρες του φτηνού εργατικού δυναμικού για οποιοδήποτε άλλο λόγο ΕΚΤΟΣ από τη μείωση κόστους;

Δημοσ.
Θες δηλαδή να μου πεις ότι η Mercedes έχτισε τα εργοστάσια στις χώρες του φτηνού εργατικού δυναμικού για οποιοδήποτε άλλο λόγο ΕΚΤΟΣ από τη μείωση κόστους;

Μπορει να εχτισε εργοστασια για φθηνοτερα εργατικα χερια αλλα δεν κανει εκπτωσεις στην ποιοτητα των υλικων, στο στησιμο στην ασφαλεια στα ελαστικα κτλ κτλ. Μαλλον δεν το διευκρινισα σωστα...;)

Δημοσ.

Δεν έχω κάτι που να με κάνει να πιστεύω ότι κάνει μεγαλύτερες "εκπτώσεις" η BMW. Με ασφάλεια μπορώ να σου πω για συγκεκριμένες κατηγορίες ανταλλακτικών που η DaimlerChrysler τα προμηθεύεται από εργοστάσια "τρίτων" χωρών. Συνολικά ρε παιδιά, ΙΔΙΟΥΣ προμηθευτές έχουν όλοι τους, και δεν έχω καταλάβει να μπαίνουν διαφορετικές προδιαγραφές αξιοπιστίας.

 

Φυσικά μια E-class θα είναι ποιοτικότερη και πολυτελέστερη του Golf! Γι' αυτό λοιπόν οι όποιες συγκρίσεις θα πρέπει να γίνονται ανά μοντέλο

 

Και στην τελική, ποιά εταιρεία ας πούμε κάνει "εκπτώσεις" στην ασφάλεια ή στα ελαστικά και το στήσιμο; Όλοι 5 αστέρια παίρνουν πλέον στο Euro NCAP, το οποίο ναι μεν έχει ωθήσει προς την κατεύθυνση της ασφάλειας, αλλά έχει κάνει και τα αυτοκίνητα ΕΛΕΦΑΝΤΕΣ πλέον...

Δημοσ.

Αυτο μη το λες γιατι αρκετα μοντελα απο εταιριες χανουν απο καπου για να κερδισουν αλλου.Π.Χ. το nissan tiida εχει φοβερο σαλονι αλλα απο επιδοσεις φτανει μονο τα 185 τελικη(στα χαρτια).Μπορουμε να συγκρινουμε πιστευω ακομα και σημερα με τετοια παγκοσμιοποιηση αμαξια αλλα καλυτερα θα ηταν να πηγαιναμε ανα μοντελο.Για να ολοκληρωσω δεν υπαρχει εταιρια που να μην χανει καπου.Ακομα και η mercedes που ειναι απολυτη στα αμαξια της,βανακια φτιαχνει πολυ λιτα.Μπορει να ειναι σκυλι η μηχανη τους αλλα απο υλικα ειναι φυσιολογικα χωρις πανακριβα ανταλλακτικα.Και η ferrari χανει αν το παμε ετσι.Δν χανει στο τομεα τιμη???αφου ειναι πανακριβες:mad:

Δημοσ.

Πεντε αστερια παιρνει το kia ceed πεντε και C class. Δεν ειναι το ιδιο. Οτι βλεπεις σε MErcedes, συστηματα ασφαλειας πχ, θα τα δεις μετα απο δεκα χρονια στα υπολοιπα αυτοκινητα. Παραδειγματα abs, esp, πτωση της μηχανης επειτα απο κρουση. Πληρωνεις και αυτο. Το σασι της BEnz ειναι πραγματικα απροσπελαστο! Αυτα ειναι διαφορες οι οποιες φαινονται στην τελικη τιμη. Τα ελαστικα... εκει και αν γινονται οι μεγαλες εκπτωσεις. Και πολλα αλλα τα οποια με μια προσεχτικη ματια φαινονται.

Δημοσ.

Στη θεωρια μπορει να παιρνουν ολα οχι 5 αλλα 50 αστερια.Το θεμα ειναι στην ασφαλτο τι γινεται.Οι διαφορες στα αμαξια φαινονται με τον καιρο και γι'αυτο πιστευω οτι οταν χανει καπου τ'αμαξι κερδιζει καπου αλλου.ΣΕ ΟΛΑ ΙΣΧΥΕΙ.Με τη mercedes τα εχεις ολα εκτος απο λεφτα στην τσεπη

Δημοσ.
Στη θεωρια μπορει να παιρνουν ολα οχι 5 αλλα 50 αστερια.Το θεμα ειναι στην ασφαλτο τι γινεται.Οι διαφορες στα αμαξια φαινονται με τον καιρο και γι'αυτο πιστευω οτι οταν χανει καπου τ'αμαξι κερδιζει καπου αλλου.ΣΕ ΟΛΑ ΙΣΧΥΕΙ.Με τη mercedes τα εχεις ολα εκτος απο λεφτα στην τσεπη

+1. αΥΤΟ βεβαια το γνωριζεις εκ των προτερων. η MErcedes δεν αντιπροσοπευει το δογμα value for money. Aν το θες αυτο πας σε αλλη εταιρια.

Δημοσ.
Πεντε αστερια παιρνει το kia ceed πεντε και C class. Δεν ειναι το ιδιο. Οτι βλεπεις σε MErcedes, συστηματα ασφαλειας πχ, θα τα δεις μετα απο δεκα χρονια στα υπολοιπα αυτοκινητα. Παραδειγματα abs, esp, πτωση της μηχανης επειτα απο κρουση. Πληρωνεις και αυτο. Το σασι της BEnz ειναι πραγματικα απροσπελαστο!

 

Σαφώς, γι' αυτό κιόλας τα αστεράκια συγκρίνονται μόνο κατά κατηγορίες! Αν όμως παίρνει 5 αστέρια η C-Class και 5 το Avensis, και τα σχόλια του Euro-NCAP είναι παραπλήσια και για τα δύο, δεν υπάρχει κάτι που θα με κάνει να πιστέψω ότι η C-CLASS είναι ασφαλέστερη.

 

Προσοχή, ούτε κατά διάννοια δε λέω ότι οι Mercedes δεν είναι καλοφτιαγμένες, προς Θεού. Απλώς δε νομίζω ότι είναι κάτι ΤΟΣΟ ξεχωριστό!

 

Σε μια εποχή μάλιστα που οι εξελίξεις καλπάζουν και τα αυτοκίνητα δεν τα κρατάς για 20 χρόνια, το να αντέξει κάτι "για μια ζωή" είναι λίγο πολύ αχρείαστο.

 

Αυτα ειναι διαφορες οι οποιες φαινονται στην τελικη τιμη. Τα ελαστικα... εκει και αν γινονται οι μεγαλες εκπτωσεις. Και πολλα αλλα τα οποια με μια προσεχτικη ματια φαινονται.

 

Τι θέλεις να πεις για τα ελαστικά;

Δημοσ.
Σαφώς, γι' αυτό κιόλας τα αστεράκια συγκρίνονται μόνο κατά κατηγορίες! Αν όμως παίρνει 5 αστέρια η C-Class και 5 το Avensis, και τα σχόλια του Euro-NCAP είναι παραπλήσια και για τα δύο, δεν υπάρχει κάτι που θα με κάνει να πιστέψω ότι η C-CLASS είναι ασφαλέστερη.

 

Προσοχή, ούτε κατά διάννοια δε λέω ότι οι Mercedes δεν είναι καλοφτιαγμένες, προς Θεού. Απλώς δε νομίζω ότι είναι κάτι ΤΟΣΟ ξεχωριστό!

 

Σε μια εποχή μάλιστα που οι εξελίξεις καλπάζουν και τα αυτοκίνητα δεν τα κρατάς για 20 χρόνια, το να αντέξει κάτι "για μια ζωή" είναι λίγο πολύ αχρείαστο.

 

 

 

Τι θέλεις να πεις για τα ελαστικά;

 

Και ομως για τα MErcedes ισχυει. Ειναι κατι ξεχωριστο. Φυσικα και οι διαφορες δεν ειναι χαοτικες οπως πριν απο καποια χρονια, παρολα αυτα η benz ειναι η πιο καινοτομος σε θεματα ασφαλειας, οικολογιας και κορυφαια σε συναρμολογηση και ποιοτητα υλικων.

Οσον αφορα τα ελαστικα, παιζει ρολο η μαρκα με τα οποια την αγοραζεις. Αλλο να αγορασεις το αυτοκινητο με potenza, CLEBER και αλλο με goodyear.;) ειναι πολυ σημαντικο. Βεβαια μπορεις να τα αλλαξεις οποτε θες, ειναι αναλωσιμο, αλλα οταν αγοραζεις καινουργιο αυτοκινητο και μαλιστα αν ειναι μεγαλου κυβισμου και ισχυς θελεις να εχει καλα ελαστικα.

Δημοσ.
Και ομως για τα MErcedes ισχυει. Ειναι κατι ξεχωριστο. Φυσικα και οι διαφορες δεν ειναι χαοτικες οπως πριν απο καποια χρονια, παρολα αυτα η benz ειναι η πιο καινοτομος σε θεματα ασφαλειας, οικολογιας και κορυφαια σε συναρμολογηση και ποιοτητα υλικων.

Οσον αφορα τα ελαστικα, παιζει ρολο η μαρκα με τα οποια την αγοραζεις. Αλλο να αγορασεις το αυτοκινητο με potenza, CLEBER και αλλο με goodyear.;) ειναι πολυ σημαντικο. Βεβαια μπορεις να τα αλλαξεις οποτε θες, ειναι αναλωσιμο, αλλα οταν αγοραζεις καινουργιο αυτοκινητο και μαλιστα αν ειναι μεγαλου κυβισμου και ισχυς θελεις να εχει καλα ελαστικα.

 

Δες λίγο τα crash test αυτοκινήτων στα 1997.

c-class 16points

bmw 10 points

passat 19points

primera 19points

mondeo 17points

"Ταπεινότερα" αυτοκίνητα με σαφώς λιγότερη αίγλη και κόστος αγοράς αποδείχθηκαν ασφαλέστερα από τα αυτοκίνητα κύρους, που πούλαγαν ακριβώς αυτή την αίσθηση μεγαλύτερης ασφάλειας. Μια δεκαετία μετά αυτή η (ψευδ)αίσθηση παραμένει ισχυρή.

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...