Προς το περιεχόμενο

Ιαπωνική αξιοπιστία σε αυτοκίνητα


Rakka

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επίσης, σκεφτείτε ΠΟΣΟΙ προμηθευτές υποσυστημάτων και ανταλλακτικών είναι κοινοί ανάμεσα σε αυτοκινητοβιομηχανίες.

 

Πριν 30 χρόνια τα στερεότυπα ήθελαν τα Ιταλικά να στρίβουν αλλά να σκουριάζουν, τα Γερμανικά να αντέχουν αλλά να σέρνονται, τα Γαλλικά να είναι άνετα αλλά να χαλάνε, κλπ. Οι διαφορές πλέον (παγκοσμιοποίηση γαρ) έχουν αμβλυνθεί σε τεράστιο βαθμό....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επειδή πολύς ντόρος γίνεται με τα γερμανικά, μαντέψτε ποια εταιρία είναι πρώτη σε <<εγκαταλήψεις>> στην Ευρώπη..Η Mercedes..

Όχι, δεν το έβγαλα από το μυαλό μου.Θα ψάξω για το στατιστικό άρθρο, αλλά ψάξτε και εσείς, δεν κάνει κακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, σκεφτείτε ΠΟΣΟΙ προμηθευτές υποσυστημάτων και ανταλλακτικών είναι κοινοί ανάμεσα σε αυτοκινητοβιομηχανίες.

 

Πριν 30 χρόνια τα στερεότυπα ήθελαν τα Ιταλικά να στρίβουν αλλά να σκουριάζουν, τα Γερμανικά να αντέχουν αλλά να σέρνονται, τα Γαλλικά να είναι άνετα αλλά να χαλάνε, κλπ. Οι διαφορές πλέον (παγκοσμιοποίηση γαρ) έχουν αμβλυνθεί σε τεράστιο βαθμό....

Σωστο. Μεγαλη αληθεια. Ιαπωνικα αυτοκινητα γινονται πιο... ευρωπαικα για να χτυπησουν την συγκεκριμενη αγορα και γερμανικα γινονται πιο γρηγορα και οικονομικα καθως ηταν αρκετα βαρια και σπαστικα. Μεχρι να ροπιασουν κοιμοσουν.

Ομως οι διαφορες παραμενουν σε μικροτερο βεβαια βαθμο. Οι ιαπωνες ειναι πιο αξιοπιστοι καθως τα μοτερ ειναι πιο... απλα και με λιγοτερες καινοτομιες. Ειναι πιο αερατα στα μικρα κυβικα αλλα εχουν χειροτερη συναρμολογηση, κατωτερης ποιοτητας υλικα (οχι βεβαια οπως παλια).

Οι γερμανικες αντιθετα προμηθευονται τα καλυτερα υλικα σε συγκριση με αλλες εταιρειες (για αυτο ειναι και πιο ακριβα), ειναι πιο καινοτομοι στο θεμα της ασφαλειας, μεγαλυτερη πολυτελεια, πιο πολλες... βλακειουλες στο εσωτερικο.

Αναμεσα σε Ιαπωνια και ΓΕρμανια δεν υπαρχουν καλυτερα και χειροτερα. Ειναι απλα θεμα προσωπικης θεωρησης ή οπως λεμε πιο απλα "για τι το θελεις το αυτοκινητο".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η toyota είναι προτοπόρος και παγκoσμίως γνωστή για τα συστήματα παραγωγής και ποιοτικού ελέγχου που εφαρμόζει (TPS) και την γενικότερη φιλοσοφία της στο θέμα ποιότητας (The Toyota Way)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Toyota_Way

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Production_System

http://en.wikipedia.org/wiki/Genchi_Genbutsu

http://en.wikipedia.org/wiki/Kaizen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδικά όσο αναφορά τα υλικά κατασκευής στα γερμάνικα,στα περισσότερα OPEL που έχω μπει τα ταμπλό τους τρίζουν ενώ σε ιαπωνικά δεν έχω δεί κανένα.Κι ας φαίνονται "Χειρότερα" τα υλικά.Κοπανάμε ένα δέρμα από πάνω να φαίνεται ωραίο, και από κάτω τα πλαστικά στηρίγματα να είναι χειρότερης ποιότητας και από κινέζικά παιχνίδια.Αυτό με την "Ποιότητα υλικών κατασκευής" των γερμανικών είναι πολύ φουσκωμένο.Στην πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετικά εκτός κι αν μιλάμε για τα ΚΑΛΑ μοντέλα BMW,Mercedes,Audi.Για αυτό ας συγκρίνουμε αυτοκίνητα που έχουν παρόμοιο κόστος και όχι να συγκρίνουμε Αuris με SLK.Να συγκρίνουμε το S2000 με το SLK...To s2000 καταρίπτει το μύθο "γερμανική ποιότητα" κατασκευής....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και off topic (πως γίνεται αυτά τα θέματα να καταλήγουν πάντα σε κόντρα Γερμανού Ιάπωνα) η αλήθεια είναι ότι σε θέματα αξιοπιστίας οι Γιαπωνέζοι είναι πολύ μπροστά σε σχέση με τους Γερμανούς. Παρόλαυτά προτιμάω τα Γερμανικά λόγω καλύτερης ποιότητας υλικών, φινιρίσματος και στις περισσότερες των περιπτώσεων και επιδόσεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδικά όσο αναφορά τα υλικά κατασκευής στα γερμάνικα,στα περισσότερα OPEL που έχω μπει τα ταμπλό τους τρίζουν ενώ σε ιαπωνικά δεν έχω δεί κανένα.Κι ας φαίνονται "Χειρότερα" τα υλικά.Κοπανάμε ένα δέρμα από πάνω να φαίνεται ωραίο, και από κάτω τα πλαστικά στηρίγματα να είναι χειρότερης ποιότητας και από κινέζικά παιχνίδια.Αυτό με την "Ποιότητα υλικών κατασκευής" των γερμανικών είναι πολύ φουσκωμένο.Στην πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετικά εκτός κι αν μιλάμε για τα ΚΑΛΑ μοντέλα BMW,Mercedes,Audi.Για αυτό ας συγκρίνουμε αυτοκίνητα που έχουν παρόμοιο κόστος και όχι να συγκρίνουμε Αuris με SLK.Να συγκρίνουμε το S2000 με το SLK...To s2000 καταρίπτει το μύθο "γερμανική ποιότητα" κατασκευής....

Μιας και ανεφερες την opel η συγκεκριμενη εταιρια τα τελευταια χρονια εχει ριξει πολυ το κοστος ωστε να χτυπησει την αγορα των πιο φθηνων μοντελων. Χαρακτηριστικο παραδειγμα το astra που η συναρμολογηση του δεν εχεικαμια σχεση με τα παλιοτερα opel. Παντως δεν ειναι το δυνατο χαρτι των Ιαπωνων αυτο... δηλ το τριξιμο;)

Για τα Mercedes... αστο. Υπαρχουν τα αυτοκινητα και υπαρχουν και τα Mercedes. Πολυ απλα σε ποιοτητα και σε πολλα αλλα αφηνει τους υπολοιπους πολυ πισω. Ειναι απο τα ελαχιστα στερεοτυπα που πραγματι ισχυουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είμαι υπέρ των γερμανικών αλλά μόνο για mercedes-bmw-audi-porsche.Για τις υπόλοιπες 2 εταιρίες ούτε με ενδιαφέρουν καν και ποτέ δεν θα τις προτιμούσα.

Και μιας και μένω γερμανία και ο καιρός εδώ τα ξεσκίζει τα αμάξια,δυστηχώς τα γιαπωνέζικα δεν τα πάνε καθόλου καλά.Έχουν αναφερθεί ακόμα και 3 χρονών γιαπωνεζάκια με ενδείξεις σκουριάς.

Το δικό μου Ζ3 έχει φτάσει τα 11,5 χρόνια χωρίς να μπει σε γκαράζ,και δεν έχει τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι γερμανοι δν παιρνουν μονο υλικα για τα αμαξια τους που να ειναι απλα κυριλε.Παιρνουν υλικα που να μην χαλαει το σασι απο το κρυο.Οποτε δν στεκει να κανουμε συγκρισεις σε γερμανικο εδαφος.Εμεις σαν Ελλαδα μπορουμε να κανουμε συγκρισεις σαν χωρα με ουδετερο κλιμα.Λογικο ειναι η BMW αυτη να μην εχει παθει τπτ.Εξαλλου με τοσο που κοστιζει ειναι δυνατον να παθει γρηγορα κατι????Ελεος.Παντως δν συμφωνω οτι οι γιαπωνεζοι παλια τσιγγουνευονταν στα υλικα.Σκεφτειτε πως τα περισσοτερα παλια αμαξια που βλεπουμε σημερα ειναι γιαπωνεζικα με μεγαλη διαφορα!!!Ενας γειτονας εχει ενα κορολα 30 ετων!!!Δεν κανω πλακα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι γερμανοι δν παιρνουν μονο υλικα για τα αμαξια τους που να ειναι απλα κυριλε.Παιρνουν υλικα που να μην χαλαει το σασι απο το κρυο.Οποτε δν στεκει να κανουμε συγκρισεις σε γερμανικο εδαφος.Εμεις σαν Ελλαδα μπορουμε να κανουμε συγκρισεις σαν χωρα με ουδετερο κλιμα.Λογικο ειναι η BMW αυτη να μην εχει παθει τπτ.Εξαλλου με τοσο που κοστιζει ειναι δυνατον να παθει γρηγορα κατι????Ελεος.Παντως δν συμφωνω οτι οι γιαπωνεζοι παλια τσιγγουνευονταν στα υλικα.Σκεφτειτε πως τα περισσοτερα παλια αμαξια που βλεπουμε σημερα ειναι γιαπωνεζικα με μεγαλη διαφορα!!!Ενας γειτονας εχει ενα κορολα 30 ετων!!!Δεν κανω πλακα

 

 

και το οποίο είμαι σίγουρος ότι τσουλάει μια χαρά :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Για όσους ξέρουν απο αμάξια ποια ιαπωνική εταιρία πιστεύετε βγάζει πιο αξιόπιστα αμάξια?

1.Honda

2.Toyota

3.Subaru

4.Mazda

5.Mitsubishi

6.Suzuki

7.Daihatsu

 

Το αυτο.

Παιρνεις ενα Daihatsu sirion, δε σπαει, δε χαλαει.

Αλλα και να το σπασεις ειναι φθηνα τα ανταλλακτικα.

Οριστε:

http://www.daihatsu.gr/models/sirion/sirion1.html

1.3 92PS Euro4 2 Επικεφαλεις εκκεντροφοροι και τον νεο καταλυτη της Daihatsu...

Νεα πλαστικα, πληρως αποσυναρμολογουμενα ολα τα κυρια μερη, νεο πλαισιο, σχεδιαση τελεια πισω μετρια εμπρος, με φιλικη τιμη 11500 ευρω...

Δηλαδη τι αλλο θελει κανεις απο ενα αυτοκινητο πολης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά της Daihatsu δεν ήταν μια διαφήμιση όπου ένας ιάπωνας σχεδιαστής-μηχανικός κάνει χαρακίρι μπροστά στον CEO της Εταιρίας επειδή έπαθε βλάβη ΕΝΑ αυτοκίνητο.:-D

Χαρακτηριστική διαφήμιση!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αυτο.

Παιρνεις ενα Daihatsu sirion, δε σπαει, δε χαλαει.

Αλλα και να το σπασεις ειναι φθηνα τα ανταλλακτικα.

Οριστε:

http://www.daihatsu.gr/models/sirion/sirion1.html

1.3 92PS Euro4 2 Επικεφαλεις εκκεντροφοροι και τον νεο καταλυτη της Daihatsu...

Νεα πλαστικα, πληρως αποσυναρμολογουμενα ολα τα κυρια μερη, νεο πλαισιο, σχεδιαση τελεια πισω μετρια εμπρος, με φιλικη τιμη 11500 ευρω...

Δηλαδη τι αλλο θελει κανεις απο ενα αυτοκινητο πολης?

 

+1 Oλοι με Daihatsu πρεπει να κυκλοφορουμε ετσι πως εχουν καταντησει οι πολεις! Και αμα σου τη δωσει δινεις και ενα σουτ σε καποιον που εχει παρκαρει το Suv πανω στο πεζοδρομιο! Φθηνα ειναι τα ανταλακτικα!:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η οποια daihatsu ανηκει στην τουοτα γι αυτο κ εχει ιδιους κινητηρες στα 1000cc με τα aygo-107-c1 k στα 1300 με yaris

-φιλαρακι με γκολφ καινουριο 1.4 με τα 170..σιχαθηκε την ωρα και τη στιγμη που το αγορασε..καιει ενα λιτρο λαδι ανα 3.000 χλμ και εχει καιρο που ξεκινησει δικαστηρια για να παρει τα λεφτα του πισω..απ'οσο καταλαβα βγηκε αποφαση υπερ του

-αλλος γνωστος με ιδιο γκολφ το εχει δυαλισει στην κυριολεξια..βαζει μπρος το χειμωνα με -10 βαθμους και αμεσως φευγει με γκαζιες.ταξιδευει πολυ και ηδη εκανε 100.000 στο δικο του..λαδι? αλλαγη καθε 15000 χλμ και του καιει απο αλλαγη σε αλλαγη μαξιμουμ μισο λιτρο.τωρα παει για πετρελεοκινητο λογω χλμ γκολφακι

για δωσε ινφο,βασικα επιβεβαιωσε το ξανα...γιατι 1η φορα διαβαζω για τετοια κατασταση σε tsi.υπαρχουν μερικα φορουμ ειτε vwclub,ειτε myphone ktl. κ κανεις δεν εχει αναφερει προβλημα με λαδια(μια βαλβιδα+ενα προβλημα με σαζμαν αναφερουν) κ μαλιστα τοσο σημαντικο.

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Αγγλία έχει εργοστάσιο της Ford, Vauxal (aka Opel), Nissan πέρα απο τα Jaguar και τα λοιπά αγγλικά.

Για toyota δεν έχω ακούσει κάτι.

 

Και για Honda εχει.

 

Το CRV μου Αγγλια φτιαχνεται.Νομιζω Σαουθαμπτον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...