Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπον!!

Ιαπωνικα = Μοτερ

Γερμανικα= Σασι

 

κατανοητο για χιλιαδες ατομα!!

 

Επισης στο θεμα μας περι αξιοπιστιας η toyota μεχρι το 1997-8 ηταν απο τις πρωτες αλλα μετα μας χαλασε και αυτη δυστηχως, αλλα ηταν αναμενομενο θεμα καπιταλισμου (βλεπεις ειναι καλυτερο καποιο αμαξι να εχει ημερομ. ληξης)

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Λοιπον!!

Ιαπωνικα = Μοτερ

Γερμανικα= Σασι

 

Αυτό ποιός το λέει? Και μην μου πεις οτι στα χρήματα του γιαπωνέζικου ο κινητήρας του γερμανικού είναι πτώμα, διότι απλά δεν ευσταθεί αυτό το επιχείρημα. Η φιλοσοφία είναι εντελώς διαφορετική. Οι Γερμανοί είναι πολύ καλοί στα αυτοκίνητά τους, σε θέματα σασί, κινητήρα, αξιοπιστίας κλπ. Απλάτα αυτοκίνητα που βγάζουν είναι πολύ χλιδάτα και συνεπώς ακριβά. Οι Γιαπωνέζοι από την άλλη αναλώνονται μόνο στις επιδόσεις. Και αυτοί είναι πολύ καλοί, αλλά μένουν μόνο σε αυτό. Παράδειγμα. Το Subaru Impreza WRX STI και το Mitsubishi EVO, με τιμές γύρω στα 50.000 πατάνε κάτω οποιοδήποτε γερμανικό στην ίδια περίπου τιμή. Αυτό όμως είναι και το ζήτημα. Οτι αυτά τα 2 είναι οι ναυαρχίδες των 2 συγκεκριμένων εταιριών, ενώ σε Mercedes, BMW κλπ, αυτοκίνητο με κάτω από 35000 δεν πρόεκειται να βρεις. Άμα όμως πας και συγκρίνεις την Μ5 με το Impreza, δεν υπάρχει σύγκριση. Και ναι, ξέρω οτι πολλοί θα πουν οτι και στην παραπάνω σύγκριση το EVO είναι καλύτερο από μια M5, και είναι και φτηνότερο, αλλά αυτό είναι ένα βασικό σημείο: Τα 2 αυτοκίνητα έχουν διαφορετική φιλοσοφία, και απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Άλλο πράγμα είναι η αίσθηση της οδήγησης και άλλο πράγμα τι είναι στα χαρτιά. Η αίσθηση της οδήγησης είναι εντελώς υποκειμενικό, αυτό που μπορεί να συγκριθέι μόνο είναι τα νούμερα στα χαρτιά (τα πραγματικά νούμερα..).

 

Ίσως όμως, οι Γιαπωνέζοι να είναι καλύτεροι στον ποιοτικό τους Έλεγχο (αν δεν κάνω λάθος, η νούμερο 1 αυτοκινητοβιομηχανία σε ποιοτικό έλεγχο είναι η Toyota...), γι αυτό τα γιαπωνέζικα μπορεί και να εμφανίζουν πιο λίγα προβλήματα.

 

Με απλά λόγια, όταν η Subaru βγάζει αυτοκίνητα από 15000-55000 και η Mercedes απο 35000-150000 και βάλε, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης στην ίδια τιμή. Δεν έχει νόημα. Εκεί που τελειώνει η μία, αρχίζει η άλλη. Και δεν εννοώ οτι η Subaru βγάζει κακά αυτοκίνητα. Ειδικά το WRX STI είναι πύραυλος, αλλά είναι μόνο αυτό. Ε, τέτοιο αυτοκίνητο δεν πρόκειται να το πάρει κάποιος που θέλει να ΄δωσει 50000 και να έχει και λίγο χλίδα.... ΑΥτό που θέλω να πω είναι οτι το κοινό είναι διαφορετικό, και μια εταιρία που βγάζει αυτοκίνητα σε ένα στενό οικονομικό εύρος τα προσέχει όλα.

Δημοσ.

Σε αυτούς τους τελευταίους που εγραψαν μνμ πιστεύω οτι ολοι επιασαν τη βάση αλλα ξεχνάν σημαντικά πράγματα.Καταρχάς η VW κ η OPEL δν μπορούν να πιάσουν την αξιοπιστία των αλλων κολλοσών γιατι αναφέρονται σε πιο φθηνούς αγοραστές.Συγκεκριμένα όμως πιστεύω οτι αν τρακάρει μια ΤΤ ο τύπος θα ευχόταν να είχε παρει μια 350Ζ που έχει τα ίδια χαρακτηριστικα αλλα οχι μόνο αυτό...θα πληρώσει κ τα μισα λεφτά γιατί τα ανταλλακτικά της Nissan είναι πολυ πιο φτηνα απο εκείνα της AUDI.Επίσης αν σε τρακάρει νταλίκα με 80χλμ/ωρα δεν γλιτωνεις οτι αμαξι κ να εχεις.Για αυτο υπερτερει οι ιάπωνες πιστεύω.Ξερουν που να ρίχνουν το βάρος συνδυάζοντας τιμη.Αν κάποιος δν τον ενδιαφέρει η κυρίλα τοτε σίγουρα θα επιλέξει γιαπωνέζικο

Δημοσ.
Daihatsu και τα μυαλά στα κάγκελα. New Terios Rules!!!!

 

Πράγματι, έχω και Daihatsu και Mazda. Αξιόπιστα και τα 2 γενικά. Αλλά στο Daihatsu ούτε τα αναλώσιμα ανταλλακτικά δεν φθείρονται. Λάδια, φιλτρο αέρα και έφυγες!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Ω..είπες την μαγική λέξη...TSI.Μάλιστα,λές γι αυτό η VW να απέσυρε άρον άρον τους κινητήρες 1,4 των 140-170 ίππων (μαζί και τον 3,2 του R32 αν δέν κάνω λάθος);Επειδή είναι μπροστά;

!

oi παρακατω κινητηρες ειναι για 6αρη golf...oti σταματανε μερικους κινητηρες με μικροτερους με λιγοτερους ρυπους-καταναλωση κ ιδια αλογα δεν νομιζω να ειναι κακο(περα απο αυτους που εχουν αγορασει τα παλια κ δεν θα μπορουν να πουλησουν σε κανονικη τιμη)...

Τωρα αν σταματησουν το 140-170 1.4 δεν νομιζω.

The engine range: the 1.4, 80 hp will be replaced in the summer of 2009 by the 1.2 TSI, 86-horsepower; the 1.6, 102 hp will be replaced by the 1.2 TSI, 105-hp; 1.4 TSI, 160 hp, with Turbo and compressor; 2.0 TSI, 200 hp, the famous GTI engine

 

 

οσο για το γιαπωνεζικο 350z

http://uk.youtube.com/watch?v=UK0zWVELIE8&feature=related

Βαλτο στο 2ο λεπτο κ δες ποσο japan ειναι

----------------------------------------------

το να συγκρινετε γενικα ιαπωνια vs γερμανια ή ευρωπη για μενα ειναι ακυρο...

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Ναι όντως, λάθος μου, τελικά αποσύρονται οι TSI 120ps,FSI 116ps,Gti 200ps και R32 250ps.

Ο χρόνος θα δείξει αν η τεχνολογία Tsi είναι το μέλλον ή όχι,το γεγονός οτι turbo μπαίνει και σε κινητήρες 1200 κυβικών με προβληματίζει.Δυστυχώς,ο αριθμός απο καινοτομίες που να έχει ένα αμάξι είναι αντιστρόφως ανάλογο απο τι διάρκεια ζωής του.

Στην παρούσα φάση ο μόνος που κερδίζει είναι η ίδια η Vw περιορίζοντας το κόστος κατασκευής,αφού με ένα διαθέσιμο κινητήρα μπορεί να λανσάρει 2-3 "διαφορετικά" μοντέλα.

 

Επίσης δέν μπορώ να καταλάβω αυτόν τον διαχωρισμό,γερμανικά,ιταλικά,ιαπωνικά...απο την στιγμή που πολλά απο τα εργοστάσια κατασκευής ουδεμία σχέση έχουν με την χώρα προέλευσης της εταιρίας.Ενώ ακολουθούν (υποτίθεται) τις ίδιες προδιαγραφές πολλές φορές το τελικό προϊόν δυο εργοστασίων δέν είνια το ίδιο ποιοτικά.

Δυστυχώς το δικό μου "γερμανικό" αποδείχτηκε ολίγον Εθπανόλ,με έναν πρόχειρο έλεγχο.Τελικά το μόνο γερμανικό πράγμα πάνω του είναι το όνομα...

Δημοσ.

δεν ειμαι ιαπωνοφιλος ειμαι κολλημενος με τη γερμανικη και ιταλικη σχολη αυτοκινητων αλλα εχω εκτιμησει πολυ τα ιαπωνικα αυτοκινητα επειδη εχω πολλα παραδειγματα δικα μου και κολλητων φιλων μου που δεν εχουν σκοπο να μου πουν ψεματα

-φιλος με daihatsu charade 1.0 τουρμπο..πηγε για σερβις και αλλαξε τουρμπο και λαστιχακια βαλβιδων στα 340.000 χλμ..τρομερο?του εκαιγε 1 λιτρο στα 10.000 χλμ και το μισο εσταζε απο το τουρμπο που τα ειχε φτυσει πλεον

-φιλαρακι με γκολφ καινουριο 1.4 με τα 170..σιχαθηκε την ωρα και τη στιγμη που το αγορασε..καιει ενα λιτρο λαδι ανα 3.000 χλμ και εχει καιρο που ξεκινησει δικαστηρια για να παρει τα λεφτα του πισω..απ'οσο καταλαβα βγηκε αποφαση υπερ του

-αλλος γνωστος με ιδιο γκολφ το εχει δυαλισει στην κυριολεξια..βαζει μπρος το χειμωνα με -10 βαθμους και αμεσως φευγει με γκαζιες.ταξιδευει πολυ και ηδη εκανε 100.000 στο δικο του..λαδι? αλλαγη καθε 15000 χλμ και του καιει απο αλλαγη σε αλλαγη μαξιμουμ μισο λιτρο.τωρα παει για πετρελεοκινητο λογω χλμ γκολφακι

-εχω ενα κολλητο με νισσαν σανι αγορασμενο απο ΟΔΔΥ πρωην περιπολικο..αισιως εχει 460.000 χλμ το μοτερ πανω και αλλαχτηκαν δαχτυλιδια πιστονιων ρουλεμαν και λαστιχακια βαλβιδων..μαξιμουμ 200 ευρω ολα μαζι..ακομα το οδηγαει

-εγω εχω ενα φιατ μπραβο στα 260.000 χλμ πλεον και λαδι δεν λεει να καψει μεχρι στιγμης..το οδηγω με ελφ ημισυνθετικο 10-40 και το αλλαζω καθε 10.000..το αμαξι ειναι στο δρομο παρκαρισμενο και το χειμωνα με τα χιονια και -25 παιρνει μπρος αμεσως οπως επισης και ενα ρενο 21 1.7 του 90 που εχουμε για μεσα στην πολη και για μουλαρι..του φορτωνουμε απο τσουβαλια τσιμεντο μεχρι οτι μπορει..ολα του τα ηλεκτρονικα δουλευουν ρολοι μεχρι και σημερα..χιλιομετρα αγνωστα.πριν 7 χρονια ηταν στα 310.000 και χαλασε ο χιλιομετρητης δεν μετραει πλεον..εχει ενα ριμπιλτ στη μηχανη επειδη τοτε εσκασε ψυγειο και δουλεψε το μοτερ στα κοκκινα πολυ ωρα με αποτελεσμα οι κυλινδροι να γινουν σαν να τους εφαγε φυλοξερα..

-παλιοτερα ειχα μια μπεμπα 520 Ε34..την αγορασα στα 500.000 χλμ..ολα ταξιδιαρικα αμαξωμα σαν να ειχε βγει απο το μαγαζι πριν λιγο μοτερ εσπασε αλυσιδα χρονισμου και εκανα ριμπιλτ στο παλιο μοτερ..το δουλευα με Castrol RS 0W-40 αλλαγη καθε 15000 και δεν ακουμπαγε σταγονα και ας το εσκιζα

-φιλος με χιουνται σιχαθηκε τη χιουνται επειδη δεν λεει να χαλασει το ρημαδι να του παρει ο πατερας του κανα αλλο (αυτη τη συμφωνια ειχαν)

 

μεσα απο ολες αυτες τις ιστοριες βλεπετε οτι πολλα πραγματα εχουν αλλαξει στην αυτοκινητοβιομηχανια παγκοσμιως. εταιρειες που εβγαζαν αμαξια για μια ζωη εχουν ξεφτιλιστει πχ. μερσεντες 124 κυκλοφορουν πολλα ακομα με το 500.000 να το εχουν προ πολου περασει και νεες C & E κλας να μπαινουν συνεχεια συνεργειο

φολκσβαγκεν εχω εμπειρια απο golf 2 με 1.8 16βαλβιδο μοτερ (KR) το ειχα παρει νοικιαρικο μια βδομαδα και ειχα ξετρελαθει μαζι του μετα ενας φιλος ειχε αγορασει το γκολφ 3 το 2.0 με τα 150 αλογα.αν δεν του υπενθυμιζες να αλλαξει λαδια δεν ηξερεκαθε ποτε αλλαζουν..σκισιμο χωρις ελεος καθε μερα..το νεο γκολφ??φοβερη ποιοτητα κυλισης σε σχεση με το τριαρι,πολυτελεια κλπ..αλλα ρε μλκ Φριτς! σου δινω 15000 ευρω και μου δινεις ενα μοτερ που ειναι φυσιολογικο να καιει λαδι ,να μπαινει συνεχεια συνεργειο κλπ και να μου βγαζεις το 6αρι γκολφ το οποιο ειναι ενα φεισλιφτ και τπτ αλλο και να μου λες να παρε μλκ και σκασε ενα καρο λεφτα?καλυτερα να αγορασω ενα λατσετι και να κρατησω τα υπολοιπα..

αφηστε πια αυτο το μυθο με τη μεγαλη αξια μεταπωλησης..θελω να δω ποιος θα παρει να αγορασει γκολφ 1.4 με 170 που καθε φορα που βαζεις βενζινη πρεπει να συμπληρωνεις και λαδι λες και εχεις το Zundapp..αφηστε δε την κοροιδια με την 100αρα βενζινη.βλεπω κατι θυματα στο car.gr να μου πουλανε γκολφ με 20-30.000 χλμ με 1000 ευρω λιγοτερα απ'οσο κοστιζει να το αγορασεις καινουριο.εκει ειναι να κλαις απο τα γελια.οπως στην ΕΣΣΔ που παρηγγηλνες αμαξι και ερχονταν (με βυσμα) σε 15 χρονια και αυτοι που ειχαν ηδη λαντα τα πουλαγαν οσο τα αγοραζαν καινουρια..μονο για αυτο και το οτι η φολκσ το ξεφτιλισε το θεμα αλλα το ξεφτιλισε οσο δεν παει αλλο σε θεμα αξιοπιστιας και αντοχης ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να ξανααγορασω φολκσβαγκεν..καλυτερα χιουνται και τα λεφτα στη τσεπη,θα το οδηγαω μεχρι να σπασει (μινιμουμ 200.000 χλμ) και αντε για καινουριο..

οι γαλλικες αυτοκινητοβιομηχανιες το εχουν ΠΑΡΑΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ..να μην αρχισω να αναλυω πολλα και χοντρα προβληματα που εχω ακουσει και εχω δει..και μου ζηταν και 15000 για μια ψειρα το 207 και το χειροτερο υπαρχουν θυματα που το αγοραζουν και κλαιγονται στα φορουμ η αγοραζουν καρτα για εκπτωση στα ΜΜΜ..τουλαχιστον να την εδιναν μαζι με το αμαξι.

τεσπα αντε τα λεμε καληνυχτα

Δημοσ.

Δηλαδή τι αμάξι έχεις(Tenshi)?Συνήθως μια χώρα βγάζει αμάξια ίδιας ποιότητας.Συγκεκριμένα η Γαλλία η Κορέα και η Ρωσία βγάζει πολύ μέτρια αμάξια όπως και η ισπανία(seat) και η τσεχία(skoda) αλλα αυτές τις δυο τις ανέλαβαν οι γερμανοί και τις βελτίωσαν.Και βέβαια οι γερμανοί,οι γιαπωνέζοι και οι σουηδοί διαπρέπουν στο τομέα.Ξεφεύγουν οι Ιταλοί που έπιασαν τα δυο άκρα(δλδ fiat και maserati).Επομένως για αυτό λένε ολοι κορυφαία γερμανική τεχνολογία.Ομως συνιθίζεται μια εταιρία να βγάζει ίδιας ποιότητας αμάξια.Φυσικό όμως κάποια καλής εταιρίας να βγαίνουν σκάρτα(Nissan micra παλιό) και το αντίστροφο(peugeot 106)

Δημοσ.

Πλέον δεν υπάρχουν ΧΩΡΕΣ, υπάρχουν πολυεθνικές. Ακόμα κι αν μπορεί κανείς να διαπιστώσει στοιχεία "ταυτότητας", αυτό συμβαίνει σε πολύ μικρότερο βαθμό σε σχέση με το παρελθόν

Δημοσ.
Πλέον δεν υπάρχουν ΧΩΡΕΣ, υπάρχουν πολυεθνικές. Ακόμα κι αν μπορεί κανείς να διαπιστώσει στοιχεία "ταυτότητας", αυτό συμβαίνει σε πολύ μικρότερο βαθμό σε σχέση με το παρελθόν

 

Εχω την εντυπωση οτι το μεγαλυτερο εργοστασιο της toyota βρισκεται στην Αγγλια,

επισης η τεχνολογια πλεον δεν "κλεβεται" αλλα αγοραζεται και μεταφερεται απο μια εταιρια στην αλλη, και υπαρχουν και περιπτωσεις που μπορει μια εταιρια να βγαλει κατι νεο, αλλα αντι να το ενσωματωσει στα δικα της μοντελα, να πουλησει την πατεντα (βγαζοντας περισσοτερα), και τελικα να μην ξερουμε τινος ειναι τι.

Δημοσ.

ρε παιδες, όντως για τα Γερμανικα ας πουμε με τους καινουργιους κινητηρες να χω εναν ενδιασμο, αλλα στα ιαπωνικα.... απλά ποιοτητα κ αξιπιστια!

 

Δεν ειχα ποτε μου ιαπωνικο, αλλά βλέπω απο τον ξαδερφο τι εχει περασει κ ποσο του χει κρατησει ενω δεν επρεπε τοσο πολυ (Mitsubishi Lancer GL '92,Toyota Corolla '96 και Yaris '00). Ειδικα στο Mitsubishi παρ' όλο που το χε παρει 1.500Ε, σταθηκε σκυλι, στο υψος του μεχρι πριν 1 χρονο.

 

Επισης εχω φιλο-συναδελφο που καθε δευτερη-τριτη γενια Corolla αλλαζει με..Corolla παλι! Αφου εχει μαθει στην αξιοπιστια ο ανθρωπος δεν τον πολυνοιάζει να ψαχτει.. ξέρει Toyota=Αξιοπιστία

 

Όσο και να μου αρεσουν τα Ιταλικα,(κοφτο τιμόνι, νευρική συμπεριφορα, σπορ σχεδιασμος) σκέφτομαι σοβαρα τo Toyota Auris ! ! (οικονομια, ποιοτητα, αξιοπιστια)

Δημοσ.

H Toyota έχει εργοστάσια και στην Αγγλία και στην Τουρκία. Νομίζω πως στην ελληνική αγορά τα Auris έρχονται από την Τουρκία, τα Corolla & Avensis από την Αγγλία. Σχετικά έχουν συζητηθεί στο φόρουμ των 4τροχών.

Μια λίστα με τα εργοστάσια της toyota.

Δημοσ.

Το οτι ιαπωνικές εταιρίες εχουν τα εργοστασια αλλου δν σημαινει οτι χανεται η νοοτροπία τους και γινονται μηχανικές αλλαγες.Η adidas π.χ. που εχει εργοστασιο στην ινδονησια δν αλλαξε νοοτροπια.Βέβαια εχουν γινει πλεον θυγατρικες καποιες αυτοκινητοβιομηχανιες αλλα κυρίως στην F1(βλεπε RED BULL που φοραει κινητηρες Renault)οπως και εκτος πιστας οπως skoda,seat.Μπορει να αγοραζονται οι βιομηχανιες αλλα αυτο δν εχει γινει με τα ιαπωνικα και τα γερμανικα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...