Rakka Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Για όσους ξέρουν απο αμάξια ποια ιαπωνική εταιρία πιστεύετε βγάζει πιο αξιόπιστα αμάξια? 1.Honda 2.Toyota 3.Subaru 4.Mazda 5.Mitsubishi 6.Suzuki 7.Daihatsu
The_Judas Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Ολες αυτές οι εταιρίες είναι αξιόπιστες, όπως και η Nissan που άφησες απ'εξω.
Rakka Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Ο The_Judas εχει απόλυτο δίκιο.Ξέχασα την NISSAN(και να φανταστεις οτι οδηγάω ενα αγροτικο).οπότε 8. η Nissan 1.Honda 2.Toyota 3.Subaru 4.Mazda 5.Mitsubishi 6.Suzuki 7.Daihatsu 8.Nissan
million_voices Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 η Honda ειναι η Mercedes της Ιαπωνιας αλλα ο Σαρακακης ειναι βραστα
Rakka Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Πάντως σε εσάς που το διαβάσατε κ σε όσους το διαβάσουν πιστεύω οτι μέχρι το 2000 η Toyota κυριαρχούσε χάρη στα Corolla με την Honda και την Nissan να ακολουθούν αλλα απο το 2000 και μετα που βγηκαν τα Aygo,Auris-Micra,Note η Honda εχει μείνει μόνη πρώτη
papahlamidas Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Καλά πες μας ότι θα κάνεις συγκρίσεις μπροστά σε Γερμανικά... Δεν λέω ότι η παραπάνω εταιρίες δεν είναι καλές... Άνετα θα αγόραζα κάποιο από τα αμάξια τους... Μου αρέσουν αρκετά κάποια συγκεκριμένα μοντέλα! Απλά τα Γερμανικά σε θέμα αντοχής είναι ανώτερα!
kage Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 τοπ jap ειναι η lexus... ειναι το πιο ολοκληρομενο σετ (μηχανης+εσωτερικου) http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/7464980.stm http://www.thisismoney.co.uk/consumer/article.html?in_article_id=421909&in_page_id=5
Rakka Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Θα εβαζα και Isuzu αλλα φτιάχνει μόνο αγροτικά.Πολλες φορές τα γιαπωνέζικα είναι ανώτερα και φθηνότερα.Π.Χ. η BMW του θείου μου μετά απο 16 χρόνια χρειάστηκε συνεργείο ενω το Nissan μου εχουν περάσει 18 και η μηχανη είναι σκυλι(μόνο δείκτες και φώτα έχουν διαλυθεί).Επισης μιλάω για γιαπωνέζικα που αγοράζει ο απλός κοσμάκης
million_voices Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Καλά πες μας ότι θα κάνεις συγκρίσεις μπροστά σε Γερμανικά...Δεν λέω ότι η παραπάνω εταιρίες δεν είναι καλές... Άνετα θα αγόραζα κάποιο από τα αμάξια τους... Μου αρέσουν αρκετά κάποια συγκεκριμένα μοντέλα! Απλά τα Γερμανικά σε θέμα αντοχής είναι ανώτερα! τα Γερμανικα ειναι καλυτερα μονο σε θεματα ασφαλειας και πολυτελειας και αυτα μονο οταν μιλαμε για ακριβα αμαξια στα mainstream αμαξια τα Ιαπωνικα ειναι αλλου
Mika Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Απλά τα Γερμανικά σε θέμα αντοχής είναι ανώτερα! Δυστυχως καμια σχεση.... 1
Tenshi Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Καλά πες μας ότι θα κάνεις συγκρίσεις μπροστά σε Γερμανικά...Δεν λέω ότι η παραπάνω εταιρίες δεν είναι καλές... Άνετα θα αγόραζα κάποιο από τα αμάξια τους... Μου αρέσουν αρκετά κάποια συγκεκριμένα μοντέλα! Απλά τα Γερμανικά σε θέμα αντοχής είναι ανώτερα! Θές να αναφερθείς αν είναι εύκολο σ'αυτά τα ανώτερα γερμανικά αυτοκίνητα;Υπάρχουν συγκεκριμένες μάρκες ας πούμε; Vw polo '04 101ps,40000< χλμ.Έχουμε και λέμε.... -Ραγισμένο ψυγείο και δεξί ημιαξόνιο στους πρώτους 5 μήνες.Για το ημιαξόνιο πές φταίω που πέφτω σε λακκούβες πότε πότε,το ψυγείο πώς σκατά ράγισε;;;Ευτυχώς ήμουν μέσα στην εγγύηση. -Προβληματική κονσόλα.Λόγο υλικού κατασκευής/τοποθέτησης,τρίζει.Ειδικά τον χειμώνα αυτό το χρίτσι-χρίτσι είναι ανυπόφορο. -Έπεσαν παράθυρα οδηγού/συνοδηγού στα 2 χρόνια,επειδή το αμάξι σαν ποιοτικό γερμανικό που σέβεται τον εαυτό του,έχει πλαστικούς γρύλους.Αναλώσιμοι οι γρύλοι,δώσε τώρα 300euro ζώον. -Το πλαστικό "φιλμ" που καλύπτει κάποιες επιφάνειες (κονσόλα/ράδιο-cd) αρχίζει να ξεφλουδίζει -Τους τελευταίους 10 μήνες (10-11000 χλμ) το polo την είδε Rx-8 και καταπίνει λάδια λές και δέν υπάρχει αύριο.Χαρακτηριστικά μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα έχουν "χαθεί" σχεδόν 9 λίτρα και σήμερα που έκανα έλεγχο..ΩΩΩΩ τι σύμπτωση,είμαι στην μέση και πρέπει να συμπληρώσω.Τραγικό; Επίσης να σημειωθεί οτι το αμάξι χρειάστηκε αλλαγή αμορτισέρ στα 20.000χλμ,αφού τα μαμά παρέδωσαν πνεύμα.Αυτό το προσπερνάω, γιατί ΙΣΩΣ,δέν βάζουν σε όλα τα polo τα ίδια αμορτισέρ,όπως γίνεται και με τα λάστιχα. Ένα αμάξι που κόστισε ούτε λίγο ούτε πολύ 14500ευρώ,ποσό με το οποίο θα μπορούσα ας πούμε να πάρω ένα Nissan και να ρίξω αλλού τα ρέστα. Αυτά τα ολίγα περι γερμανικής αξιοπιστίας...
anterovgaltis Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Επειδη ετυχε σε εναν το αυτοκινητο του να βγαλει αρκετα προβληματα δεν σημαινει πως ολα ειναι ετσι. Καποιος αλλος μπορει να πει για το avensis το οποιο εβγαλε πολλα σφαλματα και γεμισαν οι μαντρες. Δεν σημαινει ομως πως ολα τα τoyota ειναι σκαρτα ποσο μαλλον ολα τα ιαπωνεζικα. Τα ιαπωνεζικα οντως ειναι τα πιο αξιοπιστα με πρωτη (προσωπικα πιστευω) την toyota. Εξαλλου ειναι η μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια του κοσμου. Βεβαια μην ξεχναμε και τους κορεατες με τα kia που ειναι και αυτα σκυλια. Τα γερμανικα ομως ειναι τεχνολογικα πολυ πιο μπροστα (τα περισσοτερα συστηματα ασφαλειας πρωτοφορεθηκαν σε γερμανους). Η ποιοτητα κατασκευης, ασφαλεια, τα υλικα, η συμαρμολογηση ειναι ασυγκριτα. Μην μιλησουμε για κινητηρες και επιδοσεις γιατι μπορει πριν απο μερικα χρονια να ηταν πραγματι ψοφια, αλλα τωρα με κομπρεσσορες, κινητηρες tsi, εχουν ξεφυγει. Γενικοτερα ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας.
Tenshi Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Ω..είπες την μαγική λέξη...TSI.Μάλιστα,λές γι αυτό η VW να απέσυρε άρον άρον τους κινητήρες 1,4 των 140-170 ίππων (μαζί και τον 3,2 του R32 αν δέν κάνω λάθος);Επειδή είναι μπροστά; Δέχομαι την προσπάθεια που γίνεται στον περιορισμό ρύπων και κατανάλωσης,άλλα το παρελθόν έχει να δείξει και κινητήρες διαμάντια που αμφιβάλω αν θα ξαναδούμε ποτέ.Honda CRX 1.600cc 160ps ατμόσφαιρα...έτος;1993! Όσο για το αν έτυχε ή όχι το αμάξι να είναι προβληματικό...ΟΧΙ,το ποσό και μόνο δέν δικαιολογεί τέτοια προβλήματα.Με την ίδια λογική θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί το ίδιο για μια Mercedes ή μια Ferrari!
anterovgaltis Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2008 Ω..είπες την μαγική λέξη...TSI.Μάλιστα,λές γι αυτό η VW να απέσυρε άρον άρον τους κινητήρες 1,4 των 140-170 ίππων (μαζί και τον 3,2 του R32 αν δέν κάνω λάθος);Επειδή είναι μπροστά;Δέχομαι την προσπάθεια που γίνεται στον περιορισμό ρύπων και κατανάλωσης,άλλα το παρελθόν έχει να δείξει και κινητήρες διαμάντια που αμφιβάλω αν θα ξαναδούμε ποτέ.Honda CRX 1.600cc 160ps ατμόσφαιρα...έτος;1993! Όσο για το αν έτυχε ή όχι το αμάξι να είναι προβληματικό...ΟΧΙ,το ποσό και μόνο δέν δικαιολογεί τέτοια προβλήματα.Με την ίδια λογική θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί το ίδιο για μια Mercedes ή μια Ferrari! Απο οσο γνωριζω απεσυρε μονο αυτον των 170 ιππων, ο οποιος βεβαια ξανακυκλοφορησε. Ο των 140 κυκλοφορει ακομη και απο οσο καταλαβαινω θα κυκλοφορει για πολλα χρονια ακομη. το πλεονεκτημα της τεχνολογιας tsi ειναι η εκρηκτικοτητα του κινητηρα με λιγα κυβικα. Πραγματικα ειναι αγριμι. Οι ροπες του ειναι απιστευτες! η καταναλωση δεν διαφερει και πολυ. Αυτο ειναι μυθος. Ναι τυχαινει ενα αμαξι να βγαζει τοσα προβληματα ακομη και περισσοτερα χωρις ομως αυτο να χαρακτηριζει ολοκληρη την εταιρια. Εχουν συμβει ακομη και σε μercedes, bmw. γενικοτερα τα γερμανικα ειναι αξιοπιστα, οχι ομως οσο τα γιαπωνεζικα. Ο κινητηρας της honda πραγματι ηταν πολυ μπροστα απο την εποχη του. Πολυ δυνατος και αερατος. Ομως, απο τοτε, εχουν εξελιχθει τα μοτερ ετη φωτος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα