Rakka Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Μόνο ενα π.χ. θα φέρω.Honda(πατέρα μου)HR-V το οποίο είναι τζιπ,επαναλαμβάνω τζιπ,που τα τζίπ συνήθως είναι αργά πιάνει τα 100χλμ/ωρα σε 10,1 δευτ.!!!!!!!Για αυτο παταει τα cuore και sirion που δν είναι τζιπ οπως και το terios που είναι 4χ4!!!!! Η Honda βρίσκεται πολύ πιο μπροστα απο την Daihatsu!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LaKost Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Μόνο ενα π.χ. θα φέρω.Honda(πατέρα μου)HR-V το οποίο είναι τζιπ,επαναλαμβάνω τζιπ,που τα τζίπ συνήθως είναι αργά πιάνει τα 100χλμ/ωρα σε 10,1 δευτ.!!!!!!!Για αυτο παταει τα cuore και sirion που δν είναι τζιπ οπως και το terios που είναι 4χ4!!!!! Η Honda βρίσκεται πολύ πιο μπροστα απο την Daihatsu!! Ομως τα terios και cuore είναι made in Japan ενώ το hr-v made in UK... Ασε που αν προσπαθήσεις να πας με το hr-v εκεί που μπορει να φτάσει ένα terios τότε το μόνο σίγουρο είναι οτι θα παρεις το honda σε ανταλλακτικά... Αλλά για κάτσε..τώρα που το σκέφτομαι λίγο καλύτερα,σαν να έχεις δίκιο...τα honda μαμάνε τα daihatsu!!!ΥΕΑΗ!!! Τα honda είναι τα καλύτερα του κόζμου! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rakka Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Τελικά πρέπει να παραδεχτω οτι τα Cuore ειναι πολυ γρηγορα για τα κυβικα τους αλλα οχι και Sirion και Terios.Και το HR-V το εχω παει στην Οιτη και μια BMW X3 και μια Mercedes ML ετρωγε τη σκονη μου.HONDA και αντε γεια!!!Επισης δν σημαινει οτι το εργοστασιο στην αγγλια αναιρει την ιαπωνικη νοοτροπία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tomasss Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Nα πώ στον φίλτατο Rakka να συνέλθει λίγο. Αξιοπρεπείς επιδόσεις ζήτησε, αξιοπρεπέστατες επιδόσεις ανέφερα. Αν έχει ξεχάσει τα ελληνικά του, δικό του πρόβλημα. Και τα νούμερα δεν τα έβγαλα από την φαντασία μου, υπάρχουν στα site της εταιρείας. Να μου λέγατε για την εμφάνιση, ότι είναι λίγο τερατάκια μάλιστα, όχι και για τις επιδόσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rakka Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Επειδή κοίταξα από περιέργεια στους 4 τροχούς για τα Daihatsu, τα Cuore όντως είναι γρήγορα για τα κυβικά τους, τα Sirion είναι φυσιολογικά και τα Terios αργά για 4-κίνητα. Η αλήθεια των αριθμών το λέει, όχι εγώ. Και το HRV υστερεί μόνο από το Daihatsu στον ΠΟΛΥ ΑΝΩΜΑΛΟ ΔΡΟΜΟ. Δε νομίζω ότι λέω κάτι που δεν ισχύει… Επίσης, πιστεύω ότι στον ανώμαλο δρόμο, το Lada Niva έρχεται πρώτο απ’όλα με διαφορά, μετά είναι το Terios και μετά το Land Rover. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Rakka, συγκρίνεις terios, sirion, cuore, niva & hr-v. Α, ναι και land rover. Αυτοκίνητα που από άποψη κυβισμού, μεγέθους και τιμής ανήκουν σε τελείως διαφορετικές κατηγορίες. Έχει νόημα τέτοια σύγκριση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
klainmaingr Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος απο το 207. Προτίμησε ένα σκέτο 16ρι για επιδόσεις ή το sport pack 14ρι για αισθητική.. + στο ceed, auris, 500, ibiza, grande punto και αν το αντέχει λίγο παραπάνω η τσέπη σου πάνε για το abarth 500 http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=2&art_id=8337 To είδα στο δρόμο και ξετρελάθηκα... με το test drive το αγάπησα.. Αλλα αν είναι να εδινα τόσα θα πήγαινα για 207cc.. βγάλε άκρη ;p Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos7690 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Να σου πω, μαλλον προς το 207 κλεινω. μ αρεσει πολυ το σαλονι του. Αλλα φοβαμαι για βλαβες γιατι εχω ακουσει οτι τα peugeot εχουν βλαβες, εξου και το διλλημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
klainmaingr Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Το 207 το έχω απο launch και το μόνο που μου χάλασε είναι ένασ αισθητήρας που μου τον άλλαξαν σε 10 λεπτά. (2χρόνια++) Πρίν απο αυτό είχα το 206 (3++ χρόνια) και πολύ λίγα προβλήματα είχα... Και στα δύο πάντως χρειάστηκε για κάποιο λόγο να μου αλλάξουν τρόμπα φρένων μετά απο κάποια φάση... Κατα τα άλλα κανένα πρόβλημα.. Είναι και σε ποιά παρτίδα θα πέσεις πάντα.. Εγώ πάντως προτείνω ανεπιφύλακτα peugeot μιας και δεν την έχω πατήσει.. Τώρα κάποιοι άλλοι σίγουρα θα έχουν αντίθετη γνώμη.. Αισθητικά είναι απο τα μια όμορφα που έχω δεί και άμα το προσέχεις και λίγο και βάλεις και κάποια πραγματάκια για λίίίίίίγο πιο sport εμφάνιση είναι τέλειο.. (όχι καγγουριές) Εσωτερικούς χώρους το 3θυρο τουλάχιστον είναι μια χαρά αλλα δεν συνηθίζω να το γεμίζω κιόλας.. Κατανάλωση μέτρια και με τις ώρες της. Εντός/εκτός γύρω στο 8 μ.ο. Είναι για τι το θέλεις το αυτοκίνητο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vastravoud Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Επίσης, κάτι πολύ βασικό είναι ότι ΚΑΚΟ αυτοκίνητο πλέον δεν υπάρχει. Όλα είναι σαφώς άνω του μετρίου, οπότε αγόρασε αυτό που θα σου κάνει κέφι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Να σου πω, μαλλον προς το 207 κλεινω. μ αρεσει πολυ το σαλονι του. Αλλα φοβαμαι για βλαβες γιατι εχω ακουσει οτι τα peugeot εχουν βλαβες, εξου και το διλλημα Πιο πολύ θα πρέπει να ανησυχείς για το κόστος service παρα οτιδήποτε άλλο,καθώς η LION είναι κομματάκι ακριβή σε αυτόν τον τομέα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanocaster Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Και τα ηλεκτρικά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koprodogis Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Επίσης, κάτι πολύ βασικό είναι ότι ΚΑΚΟ αυτοκίνητο πλέον δεν υπάρχει. Όλα είναι σαφώς άνω του μετρίου, οπότε αγόρασε αυτό που θα σου κάνει κέφι Αυτη πιστευω ειναι η σωστη αποψη οσον αναφορα το θεμα επιλογη αυτοκινητου. Βλεπεις τα λεφτα σου, επιλεγεις τι θες απο εξοπλοισμο και μετα πας και κοιτας αμαξια. Σαν κλασσικος ελληνας βεβαια κοιτας και τη μαρκα (κατι λαθςο για μενα αλλα τι να κανουμε μετραει) Ακουω απο παντου τα yaris ειναι σκυλια, τα γερμανικα ειναι γερα,.....και θα κλεψω ατακα απο καπου που ειχα διαβασει, εγω θελω ταυλανδεζικο!!!! Απο την κατηγορια που λεμε θα επαιρνα το punto Tjet, που εμφανισιακα μου αρεσει, εχει ενα κινητηρα διαμαντι, επιδοσεις εχει, οκονομικο μπορει να γινει και ειναι και στα λεφτα αυτα. Και επειδη βαριεμαι θα απαντησω σε κακοβουλους (και ο αδερφος μου ενας απο αυτους.) Η φιατ ειναι ΜΕΓΑΛΗ εταιρια, ξερει τι θελει ο κοσμος και το πουλαει πολυ εξυπνα. Απο σχεδιασμο αυτοκινητου απλα οι ανθρωποι του γκρουπ δινουν ρεστα (μεγαλη μου αγαπη το bravo). Κινητηρας που ακομα και στην πιατσα τον παραδεχονται οτι δινει ρεστα, πηραν ενα παλιο δοκιμασμενο του καρφωσαν ενα Light tourbo και τον καναν σπεσιαλ, Καταναλωση χαμηλη οταν εισαι ηρεμος και φυσικα ανεβαινει μολις μπριζωθεις, ετσι ειναι ολα τα αλογα, για να τρεξουν ρουφανε. Ποιοτητα εσωτερικου και ομορφια αναλογη της κατηγοριας του αλλα πολυ στοιβαρη κατασκευη, περιμενω τον Θεωθραστου να παει να χτυπαει το ταμπλο!!! Και το θεμα βλαδες απλα εχει ξεχαστει στην φιατ, πανε τα ασχημα χρονια, τωρα αν εχεις βαρυ ποδι και τογιοτα(και καλα σκυλια!) να παρεις θα σε κανει φιλο της η αντιπροσωπια Για μεταπωλητικη αξια δεν ασχολουμε γιατι εχει αποδειξει οτι θα πουληθει. Αν σε απασχολει τοσο πολυ το θεμα βλαδες πανε μια βολτα απο 5 συνεργεια και ρωτα τι παιζει ρε παιδια? Η απαντηση θα ειναι παλι καλα που υπαρχουν τα φιατ και τα wv, αναφερονται στα παλια φιατ και στα νεα wv. Περιοδικα διαβαζω και γω αλλα το οτι ειναι πληρωμενες διαφημισεις το ξερω με κλασσικο περαδειγμα το autotriti Που κατεστρεψε την ελληνικα καριερα του bravo με τα ασυστολα ψεματα που καναν ολους τους γνωριζοντες να γελανε και τους μη να το αποφευγουν σαν το διαολο το λιβανι. Και μην ξεχνας οτι πρωτα παρε αμαξι και μετα εξοπλοισμο (επειδη εχουμε συνηθειο να φαορτωνουμε οι ελληνες οταν στο εξωτερικο δε βαζουν ουτε πατακια που θεωρηται extra παντου, ακομα και στην ελλαδα). Περιμενω τωρα τις αντιδρασεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Αν σε απασχολει τοσο πολυ το θεμα βλαδες πανε μια βολτα απο 5 συνεργεια και ρωτα τι παιζει ρε παιδια? Η απαντηση θα ειναι παλι καλα που υπαρχουν τα φιατ και τα wv, αναφερονται στα παλια φιατ και στα νεα wv. Περιοδικα διαβαζω και γω αλλα το οτι ειναι πληρωμενες διαφημισεις το ξερω με κλασσικο περαδειγμα το autotriti Που κατεστρεψε την ελληνικα καριερα του bravo με τα ασυστολα ψεματα που καναν ολους τους γνωριζοντες να γελανε και τους μη να το αποφευγουν σαν το διαολο το λιβανι. Αν θυμάμαι καλά,αναφέρεσαι σε εκείνο το άρθρο "φωτιά" για τα φρένα που έχει η έκδοση 1,4 του fiat Bravo.Αν όντως είναι αυτό,δέν φταίει το κάθε περιοδικό για την "κακή" φήμη που μπορεί να αποκόμισε το αμάξι...ο κάθε ανεγκέφαλος αναγνώστης φταίει,αφού διαβάζοντας τις συγκεκριμένες 2-3 γραμμές έμεινε με την εντύπωση οτι ΟΛΑ τα Bravo είναι χάλια,και όχι τίποτ'άλλο, συνεχίζει να το διαδίδει και στους γύρω του."Ξέρεις,τα bravo έχουν χάλια φρένα διάβασα" ή ακόμα χειρότερα Fiat=Bravo...Fiat=Punto...Bravo=Punto...Άρα η Fiat βγάζει αμάξια με χάλια φρένα Δέν ξέρω τι γίνεται με τα συνεργία της Fiat και δή αυτά των αντιπροσωπιών,ο Φιλιππαίος (VW) στον Κηφισό πάντως έχει την αποθήκη και το διπλανό parking σαρδελοποιημένα επι μονίμου βάσεως.Ιδέα μου θα είναι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anterovgaltis Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2008 To θέλω για να μετακινούμαι μέσα στην πόλη κυρίως, αλλά και να μπορώ να κάνω τα... ταξιδάκια μου που κ που . Από χρήματα... γύρω στις 16500? το πολύ. Ωραια. και κατι αλλο: τι κατηγορια προτιμας? Μικρα ή μικρομεσαια? Στα μικρα ανηκουν για παραδειγμα ibiza,corsa,clio,polo,punto,yaris. Στα μικρομεσαια golf,leon.astra,auris. Αν και για τα χρηματα που ειπες μαλλον προς μικρα προσανατολιζεσαι. Αν λοιπον προσανατολιζεσαι για μικρα και οπως λες το θελεις κυριως για μεσα στη πολη αλλα και για ταξιδια δυο επιλογες για εμενα: corsa και yaris. To corsa ειναι πιο εμφανισημο (αν και αυτα ειναι γουστα) καλυτερη ποιοτητα κατασκευης. To yaris οντας Ιαπωνας ειναι πιο αξιοπιοστο. Καταναλωση (μιλαω για 1.4 το corsa 1.3 to yaris) ειναι σχεδον τα ιδια. Απο επιδοσεις παρομοια. Ομως περα απο τις αποψεις πρεπει να πας τα δεις ο Ιδιος OΛΑ μα ΟΛΑ τα μοντελα, να τα οδηγησεις, να τα συγκρινεις (να δεις δηλ τους εξοπλισμους και το τι προσφερει το καθενα). Για τις αναγκες σου ομως ετσι πως τις ανεφερες εγω θα προτεινα αυτα τα δυο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.