Προς το περιεχόμενο

ποιο μικρο αυτοκινητο να παρω(corsa,207,...)


nikos7690

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Δν ξερω ακριβως,πάντως αφου θες να μην χαλάει γρήγορα και μικρο απο γερμανία δν βρίσκεις τπτ άλλο εκτός οπελ.Και τα οπελ δν πιάνουν τα γιαπωνέζικα εκτος της daihatsu.Εγω θα απέφευγα πάντως peugeot.Στη θέση σου θα έπαιρνα swift,tiida 3d,colt,yaris,jazz,mazda 2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο νεο corsaki ειχα μεχρει που μου το τρακαραν:-(

Aξιζει χαλαρα πιστευυω(πιτα εγινε μπροστα αλλα ο πατερας μου βγηκε αθικτος!!)και απο καταναλωωση αξιοπιστια υποδυναμη γενικα πολυ καλη λυση για μεχρι 15 χιλιαρικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρταται τι ακριβως θελεις. Υπαρχρι πληθωρα επιλογων και προτασεων. Αν θελεις κατι οικονομικο και αξιοπιστο θα πας σε Ιαπωνα με κυριες επιλογρε mazda 2 και toyota yarις. Αν θελεις καλυτερη ποιοτητα κατασκευης διαλεγεις Γερμανικο με καλυτερα τα polo και το corsa τα οποια βεβαια ειναι πιο ακριβα. Υπαρχουν και αλλα οποως ibiza το οποιο ειναι πιο σπορ οπως και το colt. πρωτα ομως πρεπει να ξερεις για πιο λογο θελεις το αυτοκινητο (κινηση μεσα στην πολη, ταξιδια γκαζια και φυσικα χρηματα);)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπειδή ενδιαφέρομαι και εγώ...ποιά είναι η γνώμη σας για το Toyota Auris;

 

Το AUris δεν ειναι μικρο αυτοκινητο αλλα μικρομεσαιο. δηλαδη ειναι στην ιδια κατηγορια με golf, astra,leon,ceed.

Δεν ειναι και η καλυτερη επιλογη σε αυτην την κατηγορια. Ειναι ακριβο γυρω στα 20000 αναλογως εκδοσης, αργο, οχι καλη ποιοτητα, οχι καλη κυληση. Ειναι ομως οικονομικο και ειναι toyota=σκυλια! ειναι καλο και σε χωρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το AUris δεν ειναι μικρο αυτοκινητο αλλα μικρομεσαιο. δηλαδη ειναι στην ιδια κατηγορια με golf, astra,leon,ceed.

Δεν ειναι και η καλυτερη επιλογη σε αυτην την κατηγορια. Ειναι ακριβο γυρω στα 20000 αναλογως εκδοσης, αργο, οχι καλη ποιοτητα, οχι καλη κυληση. Ειναι ομως οικονομικο και ειναι toyota=σκυλια! ειναι καλο και σε χωρους.

 

Δηλαδή να μην το προχωρήσω;Τι θα προτεινες εσύ και γιατί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή να μην το προχωρήσω;Τι θα προτεινες εσύ και γιατί;

Πρωτα απολ ολα θα σε ρωτησω κατι κλισε::-) για πιο λογο το θελεις το αυτοκινητο, χρηματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δν ξερω ακριβως,πάντως αφου θες να μην χαλάει γρήγορα και μικρο απο γερμανία δν βρίσκεις τπτ άλλο εκτός οπελ.Και τα οπελ δν πιάνουν τα γιαπωνέζικα εκτος της daihatsu.Εγω θα απέφευγα πάντως peugeot.Στη θέση σου θα έπαιρνα swift,tiida 3d,colt,yaris,jazz,mazda 2

 

η Daihatsu παράγει μικρά αυτοκίνητα. Μαμά της, η Toyota.

Πολύ αξιόπιστα, κάτι που το παραδέχονται όλοι οι κάτοχοι, αλλά και οι δοκιμαστές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η Daihatsu παράγει μικρά αυτοκίνητα. Μαμά της, η Toyota.

Πολύ αξιόπιστα, κάτι που το παραδέχονται όλοι οι κάτοχοι, αλλά και οι δοκιμαστές.

 

+1. Και πολυ οικονομικα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί τα Daihatsu να υπερτερούν σε οικονομία αλλα είναι πολύ πίσω σε ποιότητα κατασκευής(σε σχέση με τα άλλα) και σε επιδόσεις.Εχετε δει κανένα να εχει καμια τελική της προκοπής???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρωτα απολ ολα θα σε ρωτησω κατι κλισε::-) για πιο λογο το θελεις το αυτοκινητο, χρηματα.

 

To θέλω για να μετακινούμαι μέσα στην πόλη κυρίως, αλλά και να μπορώ να κάνω τα... ταξιδάκια μου που κ που :o . Από χρήματα... γύρω στις 16500? το πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί τα Daihatsu να υπερτερούν σε οικονομία αλλα είναι πολύ πίσω σε ποιότητα κατασκευής(σε σχέση με τα άλλα) και σε επιδόσεις.Εχετε δει κανένα να εχει καμια τελική της προκοπής???

 

 

ή μιλάμε με αποδείξεις ή :Xκλαν@@με: Cuore 0-100: 11,1s 160km/h max 1000cc,

Sirion 11,4s 170km/h max 1300cc-- 10,5s 175km/h max 1500cc , Terios 12.4s 160km/h max 1500cc, Copen 9.5s 180km/h max 1300cc ,YRV turbo 8,1s 190km/h max 1300cc, YRV 10,3s 180km/h max 1300cc

 

Kαι τα όρια αυτά είναι θεωρητικά, γιατί κανένα Daihatsu δεν εχει κόφτη.

Για παράδειγμα εγώ ως κάτοχος του αμέσως προηγούμενου Cuore με τους 60 ίππους, όχι τους 70 του νέου, σαν στραγάλια βλέπω να ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα, τα 150 για πλάκα τα έχεις και από εκεί και πέρα με λίγο επιδεξιότητα στο γκάζι φτάνεις και τα 175 ! Και φυσικά όχι σε κατηφόρα.

Αυτός για παραδειγμα στην Γερμανία που στάθηκε τυχερός και ο δρόμος κατηφορίζει λίγο, πάει με 180!

δεν τον εμπόδισε κάποιος κόφτης, ούτε το αυτοκίνητο είναι ασταθές.

Όσον αφορά τις επιδόσεις της προκοπής ελπίζω να πείστηκες, τουλάχιστον από τις επιταγχύνσεις από στάση...:P

Σε προκαλώ , λοιπόν, να μου πείς πόσα πολλά αυτοκίνητα ξέρεις πιο σβέλτα με τους αντίστοιχους κυβισμούς. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν, αλλά μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς.

 

Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, γιατί έρχεσε σε σύγκρουση με τα λόγια σου:

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2349217&postcount=1 ???:P

 

ή μήπως δεν σχετίζεται η ποιότητα κατασκευής με την αξιοπιστία?

 

Eκτός αν εννοείς την ηχομόνωση. Αυτό ένα σημείο που υστερεί όλη η γκάμα της Daihatsu, αλλά σε υψηλές ταχύτητες.

Δεύτερο τα τριξιματάκια με τον καιρό.

Αλλά αυτά πέρα από το ότι δεν είναι άγνωστα για τα περισσότερα αυτοκίνητα, αντιμετοπίζονται και εύκολα με λύσεις τύπου dynamat, fatmat κτλ.

Εγώ το μικρό το μόνωσα με dynamat και δεν ακούω κιχ.

 

Από εκεί και ύστερα αν θέλεις πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο: Lexus και ξερό ψωμί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...