kosmasgr Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Τηλέφωνο στην XFX και τα κανονίζει αυτή μετά
HighT3ch Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Μπα δεν χρειάζεται στο Πλαίσιο να επικοινωνήσεις με καμία XFX απλά μιλάς στα κατάλληλα άτομα με το κατάλληλο ύφος (εφόσον είσαι και ανάλογος πελάτης φυσικά).
liopyr Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Μπα δεν χρειάζεται στο Πλαίσιο να επικοινωνήσεις με καμία XFX απλά μιλάς στα κατάλληλα άτομα με το κατάλληλο ύφος (εφόσον είσαι και ανάλογος πελάτης φυσικά). Σε αυτό δεν συμφωνώ. Τι, να κατηγοριοποιήσουν τους καλούς πελάτες δηλαδή και να τους εξηπηρετούν καλύτερα? Αν δεν φερθούν ανάλογα και σε έναν νέο πελάτη, δεν θα γίνει και αυτός ποτέ καλός πελάτης...
HighT3ch Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Όχι η αναλογία που αναφέρομαι είναι για το σε ποιόν μιλάς και πως μιλάς και νομίζω λογικό είναι. Εξάλλου όταν φτάσεις το θέμα στην κάθε XFX και ASUS εκθέτεις κατάστημα και ανθρώπους και καλό είναι να μην φτάνεις εκεί. Μόνο σε πολύ ειδικές περιπτώσεις θα έκανα κάτι τέτοιο και ειδικά στο Πλαίσιο που εφόσον παραπονεθείς στα κεντρικά σχεδόν ποτέ δεν μένεις δυσαρεστημένος.
LuNaTiC Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Με κάλυψε ο Πάνος! Καταστήματα σαν το Πλαίσιο τα στηρίζουν άτομα σαν εμάς και όχι το emo που αγοράζει μια φορά στα 3 χρόνια 80άρι Ipod. Τι δουλεια εχουν τωρα τα EMO στο thread για ενα γρατσουνισμενο cpu απο το Πλαισιο? Τσαμπα bandwith μας τρως φιλαρακο με τα ποστ σου... υγ. οταν λετε downgraded για ριχτε ενα explain γιατι εκ πρωτης σκεψης δε νομιζω να ενοειτε αυτο που καταλαβαινω...
liopyr Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 υγ. οταν λετε downgraded για ριχτε ενα explain γιατι εκ πρωτης σκεψης δε νομιζω να ενοειτε αυτο που καταλαβαινω... Δεν είπαν downgrade, αλλά degrade. (έχει τεράστια διαφορά).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.