emmsarr Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2008 Παραθέτω το mail που έστειλα στη SonyEricsson για τα προβλήματα με το service "Τα έχω πει και τηλεφωνικά, τα στέλνω και σε mail, μπας και δω ποτέ τη συσκευή που έχω αγοράσει!Στις 30/07/2008 αγόρασα τη συσκευή μου!Τη φόρτισα κανονικά και μετά τη δεύτερη φόρτιση, τη δεύτερη μέρα, και συγκεκριμένα στις 18/08/2008, ενώ μ'έπαιρναν τηλέφωνο, μόλις πατούσα απάντηση έκλεινε τελείως και ενώ η μπαταρία ήταν στο 60%.Το είχα σε αναπαραγωγή μουσικής ώστε να κλείσει μέχρι το βράδυ. Το πρωί και μετά από 12 συνεχούς ώρες στη φόρτισης δεν είχε ολοκληρωθεί, όμως επειδή έπρεπε να πάω στη δουλειά μου το έβγαλα από το ρεύμα και ανοίγοντας το η μπαταρία ήταν στο 80%, ενώ τα ίδια προβλήματα συνεχίζονταν. Μην μπορώντας πια να χρησιμοποιήσω τη συσκευή ως τηλέφωνο, στις 21/08/2008 παρέδωσα το κινητό μου στο Service της εταιρείας στο Ηράκλειο, καθώς στις 20 που το είχα πάει δεν είχα μαζί μου την απόδειξη αγοράς. Η συσκευή πήγε στο κεντρικό service στην Αθήνα και επέστρεψε στις 10/9/2008 αναφέροντας μου ότι του έγινε απλά αναβάθμιση, κάτι που θα μπορούσα να κάνω σπίτι σε λίγα λεπτα όχι σε 3 βδομάδες. Παρέλαβα τη συσκευή και πηγαίνοντας σπίτι διαπίστωσα πως ήταν χαλασμένα τα πλαϊνα πλήκτρα της έντασης και της κάμερας.Δεν πρόλαβα ανοικτό το κατάστημα κι έτσι την επόμενη το πρωί το παρέδωσα ξανα στο service, για να ξαναφύγει Αθήνα και να επιστρέψει στις 17/09/2008 πάλι με τα ίδια προβλήματα!Δεν το παρέλαβα, ενω στο service μου είπαν ότι δεν ήταν και τόσο σημαντικό και ότι θα μπορούσα απλά να πατάω τα πλήκτρα λίγο πιο έντονα (στις 10 η μία έπιανε), λίγο επίφοβο γιατί αν σπάσει κάτι εσωτερικά εγώ θα ήμουν ο φταιχτης... Τη συσκευή εγώ την παρέδωσα με άλλο πρόβλημα και με άλλο μου επέστρεψε! Ζήτησα αντικατάσταση συσκευής, αλλά από τότε, παρα τις επίμονες κλήσεις μου στο τηλέφωνο του service, κανένας δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για την τύχη του αιτήματός μου. Μάλιστα την τελευταία φορά που κάλεσα μου είπαν ότι η συσκευή φαίνεται να μου έχει επιστραφεί από τις 15/09/2008, και μετά από έντονη διαμαρτυρία μου, μου είπαν πως έχει προωθηθεί το αίτημά μου και θα μου τηλεφωνήσει ο υπεύθυνος του τμήματος μέχρι τέλος της εβδομάδας. Σήμερα είναι Σάββατο 27/09/2008 κι εγώ 37 ημέρες μετά κυκλοφορώ ακόμη με την παλιά μου συσκευή και ένα φορτιστή πάντα μαζί μου και κανένας υπεύθυνος δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου. Θα ενδιαφερθεί κάποιος να μου απαντήσει για την τύχη του αιτήματος μου;Ή κάποιοι προσπαθούν να ξεχαστεί κάπως το θέμα; Ή απλά κάποιοι με αγνοούν επιδεικτικα; Δεν νομίζω ότι έκλεψα το κινητό, ούτε τζάμπα το πήρα, ούτε κάποιος μου το χάρισε... Πλήρωσα 199 ευρώ!Που στο κάτω-κάτω δε μου περίσσευαν κιόλας! Δείξτε τη δέουσα αξιοπρέπεια και σημασία στους πελάτες σας."
Str Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2008 σε κανενα περιοδικο δοκιμασες να το στειλεις? απειλησες με κανενα δικηγορο γνωστο σου αγκαζε? φωναξες απο το τηλεφωνο λιγο παραπανω?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.