Προς το περιεχόμενο

Εγγυήσεις motherboard (Πλαίσιο)


Evan_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ψάχνοντας μητρικές στο Πλαίσιο και κοιτώντας τις εγγυήσεις βλέπω οτι πχ η Asus 5PQ έχει 3έτη εγγύηση αντιπροσωπείας. Αυτό σημαίνει οτι εάν πάθει κάτι η μητρική στο διάστημα αυτό θα πρέπει να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία και όχι στο κατάστημα; Το ίδιο ισχύει γενικά με τις μητρικές; (σε άλλες βλέπω εγγύηση Πλαίσιο).

Δημοσ.
για τα προιοντα τις asus που πουλαει το πλαισιο,εχει την "αντιπροσωπεια".

 

Αυτο που το ειδες?

Παντου σχεδον εγγυηση "πλαισιου" λεει.

 

Αν δεν προκειται για τυπογραφικο λαθος, ειναι υποπτο, μιας και εχει πουλησει σαν παλαβο το συγκεκριμενο μοντελο.

Δημοσ.

εντος εισαγωγικων την αντιπρωσοποια.

δηλαδη τα ελενχει το σερβις τους και αν εχει προβλημα σου δινουν πιστωτικο ή αντικατασταση με την ιδια

Δημοσ.
εντος εισαγωγικων την αντιπρωσοποια.

δηλαδη τα ελενχει το σερβις τους και αν εχει προβλημα σου δινουν πιστωτικο ή αντικατασταση με την ιδια

 

Οχι δεν ειναι ετσι.

Οταν γραφει εγγυηση πλαισιου, εχεις εγγυηση πλαισιου, με οτι αυτο συνεπαγεται.

( 4-24ωρο service, αλλαγη προιοντος, πιστωτικο κλπ).

 

Οταν γραφει εγγυηση αντιπροσωπειας, εχεις να κανεις με την αντιπροσωπεια.

Οπως συμβαινει και με τις οθονες.

Η απευθυνεσαι απ'ευθειας με την αντιπροσωπεια, η πας στο πλαισιο, και κανει αυτο την ιδια διαδικασια.

Οπως και να εχει ομως, και στις δυο περιπτωσεις, εχεις να κανεις με την αντιπροσωπεια, και το ποσο συνεπης ειναι αυτη.

 

Παντως μαλλον για τυπογραφικο λαθος μου φαινεται, δεν μπορει να αλλαζει η διαδικασια για ενα συγκεκριμενο μοντελο μητρικης...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...