μανος2 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Το e-shop.gr είναι τέλειο. Εγώ ψωνίζω πάντα από εκεί δίχως ποτέ να έχω πρόβλημα. Βέβαια αγοράζω ΜΟΝΟ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ από αυτούς. http://www.e-shop.gr/analosima.phtml
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2008 Το e-shop.gr είναι τέλειο.Εγώ ψωνίζω πάντα από εκεί δίχως ποτέ να έχω πρόβλημα. Βέβαια αγοράζω ΜΟΝΟ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ από αυτούς. http://www.e-shop.gr/analosima.phtml Για αναλωσιμα αν ειναι πιο φτηνα καμμια αντιρηση.
nevang Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 (επεξεργασμένο) Την πάτησα κι εγώ με το SERVICE, όπου η συμπεριφορά τους θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το λιγότερο ως αντιεπαγγελματική. Συνοπτικά σας αναφέρω ότι το πρόβλημα αναφέρεται σε επιστροφή για τεχνικό έλεγχο ηλεκτρονικού υπολογιστή μια μέρα μετά την αγορά του, καθώς η μητρική κάρτα δεν ανταποκρίνονταν στις προδιαγραφές της. Μέσα σε δύο εβδομάδες από την επιστροφή για τεχνικό έλεγχο έγιναν τα εξής: 1 Ψευδής ενημέρωση από υπάλληλο SERVICE για κατάσταση RMA. Η υπάλληλος μου είπε ότι βρίσκεται σε κατάσταση «Τεχνικού Ελέγχου» και μία μέρα μετά όπου κοίταξα την κατάσταση του RMA online διαπίστωσα ότι είναι ακόμα σε κατάσταση «Παραλαβής Προϊόντων» 5 Προσπάθειες επικοινωνίας με SERVICE με δεκάδες τηλεφωνήματα που τερματιζόντουσαν λόγω πεσίματος γραμμής ή μη απάντησης. 3 Φορές κατάφερα να συνδεθώ τελικά με το SERVICE αλλά μετά από δεκάδες τηλεφωνήματα και μεγάλους χρόνους αναμονής κάθε φορά. 2 Ψευδείς διαβεβαιώσεις ότι το προϊόν μου θα εξεταζόταν άμεσα. 3 Ψευδείς διαβεβαιώσεις, 2 από το τμήμα Γραμματείας/Πωλήσεων και 1 από το SERVICE, ότι θα με ενημέρωναν για την κατάσταση του RMA 0 Φορές που επικοινώνησαν μαζί μου. Αγόρασα τον υπολογιστή στις 18/11, τον πήγα για τεχνικό έλεγχο στις 19/11 και σήμερα 3/12 ακόμα δεν έχουν ασχοληθεί μαζί του. Τι να κάνω; Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2008 από nevang
million_voices Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Χάρηκα που σε γνώρισα Ιώβ and 12 points go to:-D
msechopoulos Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 ΠΕΡΣΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΕΚΑΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ.ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ,ΜΗΤΡΙΚΗ,ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ,ΠΥΡΓΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΛΥΣΙΔΑ.Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΓΙΝΕ ΣΧΕΔΟΝ ΑΜΕΣΩΣ Κ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ(Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ) ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΓΕΝΙΚΑ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ Ε-SHOP
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 ναι οκ κανείς δεν έχει παράπανω σε αυτό το στάδιο... το θέμα είναι άμα συμβεί κάτι τι γίνεται...after sales support δλδ... (μην γράφεις με κεφαλαία γιατί είναι σαν να ουρλιάζεις)
nevang Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 ΠΕΡΣΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΕΚΑΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ.ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ,ΜΗΤΡΙΚΗ,ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ,ΠΥΡΓΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΛΥΣΙΔΑ.Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΓΙΝΕ ΣΧΕΔΟΝ ΑΜΕΣΩΣ Κ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ(Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ) ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΓΕΝΙΚΑ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ Ε-SHOP Ούτε κι έγω έχω παράπονο σχετικά με αγορές που έχω κάνει από το e-shop. Αλλά στο post μου αναφέρομαι για το Service του. -----Προστέθηκε 3/12/2008 στις 02 : 50 : 33----- Αναφορά στο ΙΝΚΑ φυσικά! Σκέφοτμαι να κάνω αναφορά στο ΙΝΚΑ η σε κάποια άλλη οργάνωση προστασίας καταναλωτών αλλά αναρωτιέμαι πως μπορώ να τεκμηριώσω το θέμα της υπερβολικής καθυστέρησης. Μόνο λεκτικα δεσμεύονται για χρόνο ολοκλήρωσης 3-5 ημέρες.
emaller Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Το after sales support στην Ελλάδα δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις. Ξέρετε πόσο πληρώνονται τα παιδιά σε eshop και πλαισιο? Οι Αμερικάνοι μέσα σε όλες τις πα..ριες που έχουν κάνει έχουν πει και κάτι καλό... "If you pay peanuts... you buy monkeys!"
ArisG88 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Καλο το eshop μεχρι να σου τυχει να πας κατι για service. Τοτε ολοι αλλαζουν γνωμη γι αυτο το μπαχαλο εκει μεσα -----Προστέθηκε 3/12/2008 στις 05 : 07 : 37----- Στο πλαισιο παντως το service ειναι αψογο. Καλα δεν συγκρινεται καν
emaller Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Το "άψογο" φίλε μου επαφίεται στην ευσυνειδησία των εργαζομένων. Να παραφράσω τον J.F.Kennedy και να πω "Ask not what the business can do for you, but what you can do for our business.. for minimum wage".
liopyr Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Το "άψογο" φίλε μου επαφίεται στην ευσυνειδησία των εργαζομένων. Quote For Truth. Αν και συνήθως ισχύει το αντίθετο, έχω αντιμετωπίσει και στο πλαίσιο κάκιστη συμπεριφορά RMA.
emaller Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Δε αναφέρομαι με γενικότητες πάντως...για να μην παρεξηγηθώ. Εγώ πήρα υπολογιστή από το eshop και μια αλλαγή που χρειάστηκε να κάνω έγινε άμεσα και στο χώρο μου. Ο αδελφός μου από την άλλη πήρε από πλαίσιο και ένα θέμα του έτυχε την πρώτη εβδομάδα και τον πήρε δυο βδομάδες για να βγάλει άκρη. Σχετικά με τους μισθούς έχω φίλο που δουλεύει στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης του πλασίου και τα συζητάγαμε το καλοκαίρι, όχι μόνο για το πλαίσιο αλλά γενικά για τμήματα υποστήριξης υπολογιστών... Ζούμε ένα δράμα εμείς οι φτωχοί πλην τίμιοι εργαζόμενοι
nevang Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2008 Δε αναφέρομαι με γενικότητες πάντως...για να μην παρεξηγηθώ. Εγώ πήρα υπολογιστή από το eshop και μια αλλαγή που χρειάστηκε να κάνω έγινε άμεσα και στο χώρο μου. Ο αδελφός μου από την άλλη πήρε από πλαίσιο και ένα θέμα του έτυχε την πρώτη εβδομάδα και τον πήρε δυο βδομάδες για να βγάλει άκρη. Σχετικά με τους μισθούς έχω φίλο που δουλεύει στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης του πλασίου και τα συζητάγαμε το καλοκαίρι, όχι μόνο για το πλαίσιο αλλά γενικά για τμήματα υποστήριξης υπολογιστών... Ζούμε ένα δράμα εμείς οι φτωχοί πλην τίμιοι εργαζόμενοι Σε καμία περίπτωση δε στρέφομαι εναντίον των τεχνικών και σίγουρα η κάκιστη ποιότητα εξυπηρέτησης του SERVICE του e-shop είναι καθαρά θέμα προτεραιοτήτων που θέτει η διοίκηση της εταιρείας. Πάντως μετά από ένα e-mail διαμαρτυρίας που τους έστειλα το πρωί, τόσο σχετικά με τα παράπονα μου για τη μητρική όσο και για την υπερβολική καθυστέρηση του SERVICE, με πήρανε τηλέφωνο το απόγευμα και δέχτηκαν να αντικαταστήσουν τη μητρική με άλλο μοντέλο. Ίσως έπαιξαν ρόλο και τα post που έκανα εδώ και στο adslgr.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα