Fidelio Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 τι θεμα ειναι οτι μιλας για χρηματα λες και θα μας πεσουν απο τον ουρανο. 3 ποστ και εχεις πει το ιδιο πραμα αντι να προτεινεις μια λυση την οποια θα μπορουσε να συμπερηλαβει στα αιτηματα του evabb εγώ δεν θεώρησα σκόπιμο να μπω σε τεχνική συζήτηση για την παιδεία και την μέση εκπαίδευση καθώς τον τομέα αυτό τον εξετάζω επιδερμικά ενώ είναι αρκετά κουραστικό .Αν κατάλαβα καλά εσύ ζητάς κουβέντα που έχει να κάνει με διαδικαστικά θέματα της άσκησης παιδαγωγικού έργου ή της γραφειοκρατίας ξέρω γω, ένα δύσκολο κομμάτι που άνθρωποι πανεπιστημιακοί έχουν λιώσει στο διάβασμα και την έρευνα για να βγάλουν κάποια συμπεράσματα και μου ζητάς τώρα εσύ να σου παραθέσω λύση; ΛΟΛ- ΛΟΛ- ΛΟΛ no money no funny dear αυτό είναι το πρόβλημα και δεν είπα ποτέ οτι θα πέσουν απο τον ουρανό, είπα οτι δεν βλέπω φως και οτι δεν είμαι αισιόδοξος για το άμεσο μέλλον (δηλαδή πες για καμιά 20αριά χρόνια :- p)Για να ανατραπεί η κατάσταση και να μπορέσουν να δουλέψουν έτσι όπως πρέπει μέσα σε ένα σχολείο ,όλοι , χρειάζονται έργα και πίσω απο τις θεωρίες που είδη έχουν διατυπωθεί ουκ ολίγες φορές το πράγμα σκαλώνει γιατί όλες οι καινοτομίες που συζητούνται , σε blogs, σε προαύλια, σε σχολικά συμβούλια : p , είναι ανεφάρμοστες. Οτι έχει αλλάξει είναι κάτι λιγότερο απο δυό βήματα χελώνας , χαχα, μοιάζει και σαν σαρκαστικός τίτλος βιβλίου για την ελληνική παιδεία-> Δύο βήματα χελώνας , 1980- 2008 . : p
clevercitizen Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2008 Αν δεν δοθεί καμια κοινοτική οδηγία απο ΕΕ για αλλαγή του ελληνικού εκπ συστήματος μη περιμένετε σπουδαίες αλλαγές. Πρέπει να μπεί χρονοδιάγραμμα πχ μέχρι τότε πρέπει να έχετε αλλάξει το σύστημα και να έχετε κάνει αυτές τις αλλαγές...αλλιώς πρόστιμα. Μόνο έτσι καταλαβαίνει ο Έλληνας. Έτσι έγινε πχ με τις τεχνολογίες (dsl, digital tv etc) και έτσι θα πρέπει να γίνει και με την εκπαίδευση. Λεφτά υπάρχουν( 4ο ΚΠΣ) αλλά τα περισσότερα πάνε στο στρατό και σε μίζες...
Besproject Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2008 ...Για μένα ένα ακόμα κείμενο, προϊόν ημιμάθειας.... και είμαστε μια τέλεια ατμόσφαιρα. Γράφουμε για να γράφουμε δηλαδή- τα πρώτα μας ηρωικά χρόνια στην ανώτατη εκπαίδευση, ανοιχτά μυαλά, αφήνουμε πίσω όλα τα άλλα και το παίζουμε ανεξάρτητοι. Εντάξει καλή η διαφήμιση του blog σας αλλά μέχρι εκεί, δεν πάει παραπάνω εκ των πραγμάτων. Όταν θα έχετε να προτείνετε κάτι ουσιαστικό, ειδοποιήστε μας... Θα ήταν μεγάλη μου χαρά ,αν με τις προτάσεις σου μας βοηθούσες να βελτίωσουμε τα κακώς κείμενα στο κείμενο μας =) Όσο για την υπόλοιποη κριτική ( ευχαριστώ ξανά για το χρόνο που αφιερώσατε ) 1.Απαντώντας στην απόλυτα λογική ερώτηση "τι θα γίνει αν αυξηθεί κατά ν% ο αριθμός των σπουδαστών κάπου" παραθέτω το εξής από το κείμενο μας: "Στη δεύτερη τάξη του λυκείου θα βολιδοσκοπούνται οι προθέσεις των μαθητών ,ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα ,αν κριθεί απαραίτητο τα πανεπιστήμια" "Λύσεις πάντως προφανώς υπάρχουν. Θα ενημερωθούν οι μαθητές για τον κίνδυνο τις ανεργίας ,θα κλιθούν να συμπληρώσουν ξανά τα μηχανογραφικά τους" Προφανώς και υπάρχει ένα κόστος αν η νομική Αθηνών προσλάβει 3 νέους καθηγητές παραπάνω ,αλλά δε νομίζω να είναι υπερβολικό. ( μία λύση για την ανεργία είναι και η προσλήψεις παρεπιπτόντως) 2. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει το βαθμό δέκα (10) με την αφασία. Στο κείμενο όμως γράφει ξεκάθαρα: "Φυσικά η δυσκολία των εξετάσεων θα πρέπει να είναι τέτοια ,ώστε το δέκα ( 10 ) να διασφαλίζει την αξιοπρεπή παρουσία όσων μαθητών το πέτυχαν." Παρακαλώ μη διστάζετε να εκφράζεται την οποιαδήποτε διαφωνία σας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.