Besproject Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2008 Κάποιοι μαθητές πήραμε την πρωτοβουλία να συστηματοποιήσουμε ,να διαδώσουμε και να προσπαθήσουμε να πείσουμε του υπευθύνους να εφαρμόσουν ,ορισμένες προτάσεις ,οι οποίες αποσκοπούν στη βελτίωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Αν σας ενδιαφέρει μπείτε εδώ ( http://www.besproject.blogspot.com ) και υποστηρίξτε μας (και) υπογράφοντας στο σχετικό σύνδεσμο. Αν όχι καλό ύπνο. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων =)
Dr_adre Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2008 Αλλαγή της μεθόδου εισαγωγής των τελειόφοιτων της μέσης εκπαίδευσης ,στα ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Οποιοσδήποτε τελειόφοιτος επιτύχει βαθμό άνω του δέκα ( 10 ) θα έχει δικαίωμα εισαγωγής σε οποιοδήποτε ανώτερο εκπαιδευτικό ίδρυμα Τον πρώτο χρόνο της εισαγωγής τους θα απορρίπτονται ή θα γίνονται δεκτοί ανάλογα με τα μαθήματα τα οποία περνάνε στο πανεπιστήμιο.Αν παρατηρηθεί υπερπληρότητα στα αστικά κέντρα οι μαθητές με το μικρότερο μέσο όρο στα μαθήματα που πέρασαν στα 2 πρώτα εξάμηνα θα κληθούν να μετακομίσουν σε κάποια αντίστοιχη σχολή της περιφέρειας. ( Είναι σαφές ,ότι θα πρέπει να δημιουργηθούν φοιτητικές εστίες αν αυτές δεν υπάρχουν ,ώστε να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα οι οικονομικά ασθενέστεροι φοιτητές ) Mια πολύ πρακτική ερώτηση.Κάθε χρόνο οι υποψήφιοι είναι κοντά στις 90.000. Αν 10.000 θελήσουν να περάσουν Νομική Αθηνών/Ιατρική/ΕΜΠ που θα βρεθεί η υλικοτεχνική και ανθρώπινη υποδομή για να τους εξυπηρετήσει όλους?Άρα,για να εξυπηρετηθεί η ποσότητα θα κοπεί η ποιότητα. Λέτε πχ σωστά για τα σχολεία να έχουν ως 20 μαθητές κάθε τμήμα. Στο αμφιθέατρο εκεί που κανονικά θα έπρεπε να είναι 100-200 άτομα το μέγιστο τώρα θα είναι 500+. Άσε που θα υποβαθμιστούν πολλές σχολές.Διότι,ποιος θα θελήσει να περάσει σε ΤΕΙ ή σε κάποια αξιόλογα τμήματα μη "εμπορικά". Καλό μέτρο,αλλά πρακτικά αδύνατον στα υπόλοιπά δεν έχετε άδικο.
Fidelio Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2008 Πολλά απο τα μέτρα που προτείνονται κατα καιρούς για την βελτίωση της εκπαίδευσης , και πολλά απο αυτά που υποτίθεται οτι ισχύουν , καινοτομίες , σύγχρονες μεθοδοι κτλ είναι δυστυχώς ανεφάρμοστα - ΟΥΤΟΠΙΑ . Αναφέρομαι για την μέση εκπαίδευση. Ο βασικός λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό είναι γιατί δεν υπάρχει το οικονομικό υπόβαθρο να αναβαθμιστούν τα σχολεία. Αν δεν μεγαλώσει ο προυπολογισμός δεν πρόκειται να γίνει τίποτα ή θα προχωράμε με βήματα χελώνας ξέρω γω και στην καλύτερη περίπτωση, γιατί στην χειρότερη .....
agpr Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2008 Η παιδεία είναι (πρώτη μας) προτεραιότητα. Αρκεί να μη στοιχίζει.
galil Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2008 Πολύ καλή η πρόθεση σας και σωστά είναι αρκετά απ' όσα λέτε αλλά δυστυχώς κάποια είναι τελείως ουτοπικά (όπως αυτό που επισήμανε παραπάνω ο Dr_adre) και κάποια άλλα είναι πολύ δύσκολο να εφαρμοστούν με τα σημερινά δεδομένα της χώρας μας. Όσο πλουραλισμό και αν έχει το εκπαιδευτικό σύστημα σε μαθήματα και όσο και αν καλλιεργεί τις δεξιότητες των παιδιών οι υποψήφιοι πάλι Πολυτεχνεία, Νομική και Ιατρική θα δηλώνουν (αντε και καμιά Πληροφορική). Και αυτό γιατί κάποια στιγμή θα πρέπει να βγουν στην αγορά εργασίας και εκεί τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα. Σε πολλούς μπορεί να αρέσει η αστρονομία για παράδειγμα ή η βοτανολογία αλλά αν κάθε χρόνο βγαίνουν 2.000 αστρονόμοι υπάρχει περίπτωση να βρουν δουλειά στην Ελλάδα; Πάντως είναι θετικό που φτιάξατε αυτό το blog για να προωθήσετε τις ιδέες σας, ακόμα και αν αυτές μοιάζουν ουτοπικές.
evabb Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 δεν ειναι ουτοπικο αυτο που λεει. στο βελγιο ετσι ειναι το συστημα. εχεις απολυτηριο λυκειου και μπαινεις οπου θες εκτος απο πολυτεχνειο που εχει εισαγωγικες εξετασεις. στο τελος του πρωτου χρονου πεφτουν κεφαλια. χαρακτηριστηκο παραδειγμα το solvay business school. πρωτο ετος 750 ατομα. δευτερο ετος 150 στο πολυτεχνειο και που εχει εισαγωγικες παλι πεφτει τσεκουρωμα ειδικα μεχρι το δευετρο ετος. στο πρωτο κοβεται το 50% εντελως και στο δευτερο 30-40% και ειναι και 800 ευρω το χρονο η εγγραφη χωρις να υπολογιζουμε βιβλια. αν θελετε να κοπουν τα φραπογαλα αλλαξτε το συστημα σας αν οχι...... καθιστε στα αυγα σας οσο για τους ψυχολογους κτλ που ειναι το παραλογο;;; καντε μια βολτα απο ευρωπη
Fidelio Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 ναι αυτά θέλουν όμως και το ανάλογο προϋπολογισμό ,όπου για την ελλάδα δεν υπάρχει. Πως θα βάλεις ψυχολόγο μέσα στα σχολεία έτσι όπως ειναι οργανωμένα , θα τον πάρουν οι μαθητές με τα γιαούρτια - κοίτα αμα δεν πέσει χρήμα δεν γίνονται αλλαγές , προτάσεις υπάρχουν και μάλιστα πολλές και απο παιδαγωγούς που ξέρουν τι γίνεται στις προηγμένες χώρες , αλλά αυτά δεν μπορούν να εφαρμοστούν έτσι απλά , χωρίς νιανιά δηλαδή ...
evabb Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 ναι αυτά θέλουν όμως και το ανάλογο προϋπολογισμό ,όπου για την ελλάδα δεν υπάρχει. Πως θα βάλεις ψυχολόγο μέσα στα σχολεία έτσι όπως ειναι οργανωμένα , θα τον πάρουν οι μαθητές με τα γιαούρτια - κοίτα αμα δεν πέσει χρήμα δεν γίνονται αλλαγές , προτάσεις υπάρχουν και μάλιστα πολλές και απο παιδαγωγούς που ξέρουν τι γίνεται στις προηγμένες χώρες , αλλά αυτά δεν μπορούν να εφαρμοστούν έτσι απλά , χωρίς νιανιά δηλαδή ... αντι να αλλαζουν το συστημα καθε 5 χρονια θα μπορουσαν να διοχετευσουν ολη αυτη την ενεργητικοτητα αλλου για να καλυτερευσουν ουσιαστικα την υπαρχουσα κατασταση
Fidelio Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Δεν μπορεί να αλλάξει το σύστημα στην θεωρία - δεν γίνεται αυτό. Αυτά που γίνονται στις σκανδιναβικές χώρες , στην κεντρική ευρώπη κτλ ξέρω γω, δεν μπορούν να εφαρμοστούν επειδή έτσι απλά κάποιος παπάρας υπουργός τα θεσμοθετεί στα χαρτιά. Αυτήν την στιγμή η δημόσια εκπαίδευση είναι μάλλον στον απόηχο της δασκαλοκεντρικής νοοτροπίας του προηγούμενου αιώνα και εκεί θα μείνει , αν δεν διαθέσουν στο ανθρώπινο δυναμικό , εκπαιδευτικούς και μαθητές τα απαραίτητα μέσα να κάνουν δουλειά. Αλλά για να γίνει αυτό , χρειάζονται χρή-μα-τα ! Ε, δεν υπάρχουν και έτσι εξακολουθούν όλοι αυτοί να παραμυθιάζονται μεχρι η ελπίδα να παιθάνει τελευταία.
evabb Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Δεν μπορεί να αλλάξει το σύστημα στην θεωρία - δεν γίνεται αυτό. Αυτά που γίνονται στις σκανδιναβικές χώρες , στην κεντρική ευρώπη κτλ ξέρω γω, δεν μπορούν να εφαρμοστούν επειδή έτσι απλά κάποιος παπάρας υπουργός τα θεσμοθετεί στα χαρτιά. Αυτήν την στιγμή η δημόσια εκπαίδευση είναι μάλλον στον απόηχο της δασκαλοκεντρικής νοοτροπίας του προηγούμενου αιώνα και εκεί θα μείνει , αν δεν διαθέσουν στο ανθρώπινο δυναμικό , εκπαιδευτικούς και μαθητές τα απαραίτητα μέσα να κάνουν δουλειά. Αλλά για να γίνει αυτό , χρειάζονται χρή-μα-τα ! Ε, δεν υπάρχουν και έτσι εξακολουθούν όλοι αυτοί να παραμυθιάζονται μεχρι η ελπίδα να παιθάνει τελευταία. φαυλος κυκλος δλδ; δεν μπορει απο καπου θα γινοταν να κανουμε οικονομια αλλα εδω το παμε μακρια. κι αν αρχιζαμε να χρεωναμε καποια πραματα που χωρις λογο ειναι τζαμπα οπως τα βιβλια πχ. δεν ενοω να κανουν 15ευρω το ενα αλλα 1-2 ισα ισα να βγαινουν τα εξοδα παραγωγης τους
Fidelio Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 ...κοίτα , όταν υπάρχουν τα φράγκα όλα μπορούν να γίνουν , να μπούν σε μια σειρά και μέσα σε λίγα χρονάκια να αλλάξουν όλα , μέχρι τότε (λολ) ας δούμε ας πούμε , τι γίνεται στην Ελβετία και ας ξεκινήσουμε απο το γεγονός πως οι εκπαιδευτικοί πρώτα απο όλα δεν απαξιώνουν τον ίδιο τους τον εαυτό λόγω τον μέσων που διαθέτουν να ασκούν το λειτουργημά τους καθώς και των μισθών που πέρνουν. Για αυτό εκεί είναι διαφορετικά τα πράγματα , είναι τόσο απλό. Μυαλά στην ελλάδα υπάρχουν και υπάρχουν και άριστοι εκπαιδευτικοί , αλλά τους πέρνει ο μαυρος κατήφορος , κάποια στιγμή σηκώνουν τα χέρια ψηλά -
evabb Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 ...κοίτα , όταν υπάρχουν τα φράγκα όλα μπορούν να γίνουν , να μπούν σε μια σειρά και μέσα σε λίγα χρονάκια να αλλάξουν όλα , μέχρι τότε (λολ) ας δούμε ας πούμε , τι γίνεται στην Ελβετία και ας ξεκινήσουμε απο το γεγονός πως οι εκπαιδευτικοί πρώτα απο όλα δεν απαξιώνουν τον ίδιο τους τον εαυτό λόγω τον μέσων που διαθέτουν να ασκούν το λειτουργημά τους καθώς και των μισθών που πέρνουν. Για αυτό εκεί είναι διαφορετικά τα πράγματα , είναι τόσο απλό. Μυαλά στην ελλάδα υπάρχουν και υπάρχουν και άριστοι εκπαιδευτικοί , αλλά τους πέρνει ο μαυρος κατήφορος , κάποια στιγμή σηκώνουν τα χέρια ψηλά - τι θεμα ειναι οτι μιλας για χρηματα λες και θα μας πεσουν απο τον ουρανο. 3 ποστ και εχεις πει το ιδιο πραμα αντι να προτεινεις μια λυση την οποια θα μπορουσε να συμπερηλαβει στα αιτηματα του
insomniaK Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 ρε συ evabb, εδώ και καμιά εβδομάδα που γράφεις δε λες και τίποτα, χωρίς να προτάσεις το εγώ... Μέχρι και κάτι μεμψιμοιρήματα για την τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα κατέθεσες, που ήταν κενά περιεχομένου συν τη λεπτομέρεια πως δεν έχεις ιδέα πως λειτουργεί. Μήπως πριν αρχίσεις να παροτρύνεις τα μέλη που έχουν καταθέσει πολλές φορές επιχειρήμτα, είναι καλύτερα να ενημερωθείς και να αποκτήσεις άποψη μετά από μία "α" σκέψη;
kostas88 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Διάβασα αυτά που γράψατε και έχω να πω ένα πράγμα: καλά που μας το είπατε, μας σώσατε!!!!!! Μεγάλα μέτρα θα παρθούν. Αφενός γίνεται ένα μπάχαλο στο ιστολόγιο σας, αφετέρουν όλα αυτά με ποιές εμπειρίες ως βάση τα προτείνετε? Τελειώσατε το λύκειο και θεωρείτε τους εαυτούς σας πλέον ώριμους για μια συζήτηση για την τριτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς καλά καλά να έχετε πατήσει το πόδι σας στη νέα σας σχολή? Για μένα ένα ακόμα κείμενο, προϊόν ημιμάθειας. Άλλα που γράφετε είναι προφανή, κάποια άλλα ήδη υπάρχουν, άλλα είναι πασίγνωστα λόγω του ότι εφαρμόζονται σε άλλες χώρες( σιγά και τι μας είπατε...) και άλλα τόσο ασήμαντα σε αυτή τη φάση που απορώ πως τα σκεφτήκατε. Πετάτε και στο τέλος ένα "Προϋπόθεση απαραίτητη για την εφαρμογή των προτάσεων (2) έως (8) είναι η εφαρμογή της (1)" και είμαστε μια τέλεια ατμόσφαιρα. Γράφουμε για να γράφουμε δηλαδή- τα πρώτα μας ηρωικά χρόνια στην ανώτατη εκπαίδευση, ανοιχτά μυαλά, αφήνουμε πίσω όλα τα άλλα και το παίζουμε ανεξάρτητοι. Εντάξει καλή η διαφήμιση του blog σας αλλά μέχρι εκεί, δεν πάει παραπάνω εκ των πραγμάτων. Όταν θα έχετε να προτείνετε κάτι ουσιαστικό, ειδοποιήστε μας...
evabb Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2008 ρε συ evabb, εδώ και καμιά εβδομάδα που γράφεις δε λες και τίποτα, χωρίς να προτάσεις το εγώ... Μέχρι και κάτι μεμψιμοιρήματα για την τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα κατέθεσες, που ήταν κενά περιεχομένου συν τη λεπτομέρεια πως δεν έχεις ιδέα πως λειτουργεί. Μήπως πριν αρχίσεις να παροτρύνεις τα μέλη που έχουν καταθέσει πολλές φορές επιχειρήμτα, είναι καλύτερα να ενημερωθείς και να αποκτήσεις άποψη μετά από μία "α" σκέψη; συγνωμη αλλα οταν βλεπω οτι η καταθεση ειναι η ιδια μετα απο 3 ποστ δεν μπορω παρα να το επισημανω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.