Προς το περιεχόμενο

Logitech Z-5500!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

darklordvader τα δικά μου πάντως δεν έχουν βγάλει πρόβλημα μέχρι στιγμής (5.5 χρόνια τα έχω)

  • Απαντ. 809
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Oσοι πηραν απο εκεινη την φουρνια δεν τους παρουσιασαν κανενα προβλημα .Τουλαχιστον και απο αλλα παιδια που ξερω.Τωρα δεν ξερω για τα καινουργια κομματια που ξαναφερνουν στο πλαισιο τι θα παιζει .Ειναι για μενα παντως κριμα να δινεις 350 ευρω και να ταλαιπωρεισαι ετσι.Σε καποιον αλλο του παρουσιασαν προβλημα τα αλλαξε και μετα απο λιγο καιρο ξαναρχισε το ιδιο .Εγω για αυτο δεν μπηκα στην διαδικασια αυτη

Δημοσ.

Όπως καταλαβαινετε, κρατησα τα παλια,τα δωσα του little brother να χει με κατι να πρηζει τη μανα μου στην Αθηνα, κ πλεον ειμαι με τα καινουργια!! :-D

Δεν σου είπαν να τους στείλεις τα παλιά?

 

Οκ, thanks..

Να πω και εγω την μικρη μου ιστορια:

Tα ηχεια τα αγορασα εδω και δυο μηνες περιπου και μου εβγαλαν το γνωστο σε ολους μας προβλημα με το popping sound. [...] Τα παλια ηχεια με αφησαν να τα κρατησω.

Ενα εχω να πω, το τελειο support και service τους δυσκολα να το βρεις αλλου.

Τι είναι αυτό το Popping Sound?

Σου είπαν ότι μπορείς να κρατήσεις τα παλιά ηχεία?

 

 

Εγώ όταν τα αγόρασα μετά από 4-5 μέρες μου έβγαλαν το πρόβλημα με την οθόνη που αναβόσβηνε. Τα πήγα στο Multirama από όπου και τα πήρα και μου έδωσαν άλλα.

 

Η Logitech έχει φοβερό Service, τόσο καλό που καταντάει βλακεία! :confused:

  • Super Moderators
Δημοσ.
Δεν σου είπαν να τους στείλεις τα παλιά?

 

δεν το λένε ποτέ αυτό, πάντα λένε να τα καταστρέψεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμενα δεν μου ζητησαν να τους στειλω απολυτως τιποτα.. (εκτος απο την αποδειξη)

Ηταν ευγενεστατοι σε ολα τα emails τους (μεσα σε 4 μερες αφοτου ανοιξα το ticket ειχα τα καινουργια ηχεια)

Απλα αψογοι... :-) (απο τις καλυτερες εταιρειες που εχω δει, μετα απο αυτο με κερδισαν ως πελατη τους)

Επεξ/σία από pabou13
Δημοσ.

Έχω ακούσει ότι κάποιοι που χάνουν το USB Stick από τα ασύρματα Mouse, τους στέλνουν καινούριο.

Φαντάζομαι βέβαια ότι τους στέλνεις κάποιο Serial ώστε να είναι συμβατές οι συχνότητες.

 

Όσον αφορά το αν χρειάζεται να τα επιστρέφομαι, ρωτάω από την άποψη ότι θα πρέπει να είμαστε και εμείς ευγενικοί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kαλησπερα,

 

Φιλε Heatspreader, εαν τα ηχεια θα επρεπε να επιστραφουν πισω πιστευω δεν ειναι ευθυνη του πελατη, θα στα ζηταγαν πισω οι ιδιοι (με δικα τους μεταφορικα) πραγμα που απ'οτι φανηκε δεν τους συμφερει (το εκαναν για μια εποχη αλλα μετα το κοψαν).

Επεξ/σία από pabou13
Δημοσ.

Εγω προτιμω να βγει η logitech -εφοσον θελει να λεγεται σοβαρη εταιρεια - και να πει οτι το συστημα z5500 απο την χρονια πχ 2006 και μετα παρουσιασε προβλημα στο φωτισμο και τα αποσυρουμε για να βγαλουμε καινουργια ή τα ιδια χωρις φωτισμο στην οθονη .Για να μην αναφερω και το προβλημα της καμμενης ασφαλειας.Τωρα ολα τα υπολοιπα περι καλου service εγω τα ακουω βερεσε.Αυτο ελειπε να μην σου αλλαξουν τα ηχεια που ειναι προβληματικα απο την εργοστασιακη τους κατασκευη .Οι σοβαρες εταιρειες φαινονται στα προιοντα τους καταρχην και επειτα στην εξυπηρετηση αντικαταστασης .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...